Suhteeni palstalaiseen siirtyy uudelle, fyysiselle tasolle.
Arvaatko kuka olen ja kenen kanssa alan fyysiseksi ?
Tänä viikonloppuna
21
129
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo. Nosse->Lillis.
No voin sanoa, ettei heistä tulisi paria ikinä, sotaisa pari pikemminkin. Satun tietämään sen verran inhokki juttuja molemmilta. 😂
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17731097H
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
En arvaa kuka sinä olet, mutta sen toisen tiedän. Se on Kallen poke Pekkis (Pekka) joka ei päästä sinua sisään liian kovan kännin vuoksi tänään puolilta öin ja kun rupeat rähisemään, ottaa Pekkis sinusta niskaperse-otteen ja nakkaa sinut siihen Kasarmikadun jalkakäytävälle.
Kasarmikadulla oli ennen vanhaan vierekkäin kaksi lemppariravintolaani; Galleria Hariton (slaavikeittiö) ja Otma (ns. mannereurooppalainen keittiö). Ei taida kumpaakaan olla ollut pitkään aikaan.
MaximiIIian kirjoitti:
Kasarmikadulla oli ennen vanhaan vierekkäin kaksi lemppariravintolaani; Galleria Hariton (slaavikeittiö) ja Otma (ns. mannereurooppalainen keittiö). Ei taida kumpaakaan olla ollut pitkään aikaan.
Haritonin muistan etäisesti, mutta kyllä nuo on vähintääkin toisaalla olleet jo hyvän tovin.
randombypasser kirjoitti:
Haritonin muistan etäisesti, mutta kyllä nuo on vähintääkin toisaalla olleet jo hyvän tovin.
Hariton Tuukkanen pitää luostaria Kirkkonummella, Otmasta en tiedä. Onneksi Eromanga vielä on.
MaximiIIian kirjoitti:
Hariton Tuukkanen pitää luostaria Kirkkonummella, Otmasta en tiedä. Onneksi Eromanga vielä on.
Niin se tais ottaa ohjat isä Mitrolta, jollen väärin muista, joku vuosi takaperin. En ole käynyt luostarissa, mutta ohi olen ajanut monesti.
randombypasser kirjoitti:
Niin se tais ottaa ohjat isä Mitrolta, jollen väärin muista, joku vuosi takaperin. En ole käynyt luostarissa, mutta ohi olen ajanut monesti.
Mielenkiintoinen tyyppi, kansainvälisestä keittiömestarista munkiksi. Maailmalla tapasi muutaman kerran. Venäläiset sanoivat, että puhuu venäjää tsaarinajan murteella, Romanovien sukua kun on. Pokrova on kesäreissulistalla.
MaximiIIian kirjoitti:
Mielenkiintoinen tyyppi, kansainvälisestä keittiömestarista munkiksi. Maailmalla tapasi muutaman kerran. Venäläiset sanoivat, että puhuu venäjää tsaarinajan murteella, Romanovien sukua kun on. Pokrova on kesäreissulistalla.
Mitron olen kerran tavannut, pienessä ryhmässä, mutta muuten ei ole kontaktipintaa.
Käy ihmeessä Pokrovassa, on kuulemma ihan metka paikka, mitä ortodoksiystävät ovat kertoneet. Ja vastaanotto on aina todella lämmin 👍
Jaa-a, ei hajuakaan.
Varmaan tyttö- ja poika-anomuumi ovat löytäneet toisensa ja nyt on kevättä rinnassa ja pöksyissäkin.
Vähän olen kateellinen näin raskaan työviikon päälle. Eilen vielä lipsahti asteikolla selvänväärtti-hiprakka-hönö-känni asteikon jälkipuoliskolle kokousolusilla.Olet varmaan se anonyymi ja olet keksinyt, että pippelillä voi muutakin tehdä kuin pissiä, joten uusi fyysinen kontakti varmaan jännittää.
Onnea uudesta huomiosta kehossasi.
Ps. Varo kuitenkin...liika on liikaa. 😄Minusta on oikein mukava jättää jotakin mielikuvituksenkin varaan. - Ei siis liikaa yksityiskohtia, kiitos 😉 Veikkaan, että toinen teistä on jompikumpi näistä neidoista:
https://youtu.be/ZUau1RT8qbc
https://youtu.be/oE7hHhxYC9kOlet harmis joka on rakastunut Disseen.. ja nyt suunittelet suhteenne viemistä uudelle fyysiselle tasolle...
Tosin Disukka ei ole sinun perääsi..- Anonyymi
Hahmot kyseessä! 🤣
- Anonyymi
Harmis on horny Lavrovin suuntaan.
Harmiksen Venäjä-myönteisyydestä tulee mieleen suojautumisen tärkeys näin kun suhteen fyysisestä tasosta puhutaan. Neukkukortsuista sanottiin että ne on hieman vajaaksi jääneestä tuotekehittelystä johtuen niin jäykkiä, kuin puutarhaletkua, että on aivan sama seisooko miehellä itsellään vai ei 👌
- Anonyymi
ihan huyvä näyttelija tuo Brandy Ledford näyttelee sellaista voimaikasta rovbottinaista jutussa.
- Anonyymi
Olet Kalle kuppa ja sinulla on tarve tarttua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845167Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.253480Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j382828Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin131994Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581820- 471586
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2661494- 941382
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441356Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.731078