Tosiaan tilasin ensimmäisen kerran ja varmasti tulee olemaan ei viimeinen kerta!
Hyvä valikoima ja mukava nainen soitti ensin kun lähti tuomaan pizzaa, että tarvitseeko ottaa vaihtorahaa mukaan.
Asiakaspalvelu oli erittäin hyvää ja sain luotettavan kuvan heistä.
Itse pizza oli myös todella hyvä ehkä vähän rapempi pohja olisi minun mieleeni, mutta kukin tykkää mistä tykkää.
Suosittelen lämpimästi kaikille <3
Kuningas pizza Pitäjänmäki
9
687
Vastaukset
- Anonyymi
Jeeeeee verottaja alkaa tosissaan syynäämään pizzeerioita mamut vapisee jeeee
- Anonyymi
Minun mielestä voisin jopa suositella kaikille sitä,lapset tykkäsivät ja tilamme vielä jatkoon menee,parasta ruokaa
- Anonyymi
Tilasin ruokaa,perhelleni ja ruoka oli mahtavaa ja mukava asiakaspalvelu ja sain ilmaisen kuljetuksen,Suositelen lämpimästi tätä paikkaa!
- Anonyymi
Tilasin itselleni ruokaa kun en jaksannut tehä niin oli mukava asiakaspalvelu suosiskelen tätä paikkaa jopa teinit käyvät koulun jälkeen siellä
- Anonyymi
Tosiaan tilasin tänään,ruoka oli mahtava ja asiakaspalvelu oli tosi mukava!
- Anonyymi
Tää paikka parastaa ruokaa ja asiakasplvelu mukava!
- Anonyymi
Tää paikka on kyllä mahtavaa
- Anonyymi
Omistajan rouva on hyvin antelias. Pizza prostituto!
- Anonyymi
Mielipide siitä paikasta jos ootte maistanu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725