Tosiaan tilasin ensimmäisen kerran ja varmasti tulee olemaan ei viimeinen kerta!
Hyvä valikoima ja mukava nainen soitti ensin kun lähti tuomaan pizzaa, että tarvitseeko ottaa vaihtorahaa mukaan.
Asiakaspalvelu oli erittäin hyvää ja sain luotettavan kuvan heistä.
Itse pizza oli myös todella hyvä ehkä vähän rapempi pohja olisi minun mieleeni, mutta kukin tykkää mistä tykkää.
Suosittelen lämpimästi kaikille <3
Kuningas pizza Pitäjänmäki
10
722
Vastaukset
- Anonyymi
Jeeeeee verottaja alkaa tosissaan syynäämään pizzeerioita mamut vapisee jeeee
- Anonyymi
Minun mielestä voisin jopa suositella kaikille sitä,lapset tykkäsivät ja tilamme vielä jatkoon menee,parasta ruokaa
- Anonyymi
Tilasin ruokaa,perhelleni ja ruoka oli mahtavaa ja mukava asiakaspalvelu ja sain ilmaisen kuljetuksen,Suositelen lämpimästi tätä paikkaa!
- Anonyymi
Ettei tule röhkäleitä.
- Anonyymi
Tilasin itselleni ruokaa kun en jaksannut tehä niin oli mukava asiakaspalvelu suosiskelen tätä paikkaa jopa teinit käyvät koulun jälkeen siellä
- Anonyymi
Tosiaan tilasin tänään,ruoka oli mahtava ja asiakaspalvelu oli tosi mukava!
- Anonyymi
Tää paikka parastaa ruokaa ja asiakasplvelu mukava!
- Anonyymi
Tää paikka on kyllä mahtavaa
- Anonyymi
Omistajan rouva on hyvin antelias. Pizza prostituto!
- Anonyymi
Mielipide siitä paikasta jos ootte maistanu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540