Tosiaan tilasin ensimmäisen kerran ja varmasti tulee olemaan ei viimeinen kerta!
Hyvä valikoima ja mukava nainen soitti ensin kun lähti tuomaan pizzaa, että tarvitseeko ottaa vaihtorahaa mukaan.
Asiakaspalvelu oli erittäin hyvää ja sain luotettavan kuvan heistä.
Itse pizza oli myös todella hyvä ehkä vähän rapempi pohja olisi minun mieleeni, mutta kukin tykkää mistä tykkää.
Suosittelen lämpimästi kaikille <3
Kuningas pizza Pitäjänmäki
10
738
Vastaukset
- Anonyymi
Jeeeeee verottaja alkaa tosissaan syynäämään pizzeerioita mamut vapisee jeeee
- Anonyymi
Minun mielestä voisin jopa suositella kaikille sitä,lapset tykkäsivät ja tilamme vielä jatkoon menee,parasta ruokaa
- Anonyymi
Tilasin ruokaa,perhelleni ja ruoka oli mahtavaa ja mukava asiakaspalvelu ja sain ilmaisen kuljetuksen,Suositelen lämpimästi tätä paikkaa!
- Anonyymi
Ettei tule röhkäleitä.
- Anonyymi
Tilasin itselleni ruokaa kun en jaksannut tehä niin oli mukava asiakaspalvelu suosiskelen tätä paikkaa jopa teinit käyvät koulun jälkeen siellä
- Anonyymi
Tosiaan tilasin tänään,ruoka oli mahtava ja asiakaspalvelu oli tosi mukava!
- Anonyymi
Tää paikka parastaa ruokaa ja asiakasplvelu mukava!
- Anonyymi
Tää paikka on kyllä mahtavaa
- Anonyymi
Omistajan rouva on hyvin antelias. Pizza prostituto!
- Anonyymi
Mielipide siitä paikasta jos ootte maistanu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733754Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261353- 1351246
- 1121148
- 1111116
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701040Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6995- 60984
- 35896