Naiset haluaa yhden yön juttuja

Anonyymi-ap

Miksei naiset halua parisuhdetta vai onko toive parisuhteesta yhden yön jutun kanssa?

10

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinkuiksi jää ne ketkä jää normaalit kunnon naiset on suhteessa ja sinkuiks jää se epäkelpo sakki vuodesta toiseen ne samat sinkut sinkkuina pyörii eli tinderitytöt

• Anonyymi

Ja sinkkunaisista ei ole vaimoiksi kenellekkään he o tinderityttöi

• Anonyymi

Löytyy vain yhden illan panoja ei naiset halua miestä nurkkiinsa asumaan.

• Anonyymi

Mä tiedän. Kertahoitoja harrastavat ovat saaneet puutteellisen kotikasvatuksen ja he yrittävät toiminnallaan korvata epätoivoisesti läheisyyden kaipuutaan jota he eivät ole läheisiltään riittävästi saaneet. Pinnallisuus, ongelmien käsittelemättä jättämiset. Sitä se on. Voit löytää oikean onnen vain ja ainoastaan syvällisistä yhteyksistä harvojen ihmisten kanssa. Elämässä ei riitä aika ja energia syvällisiin yhteyksiin useiden ihmisten kanssa eli siksi vain harvat ja valitut kelpaavat siihen. 6-0 älyllinen väittely jälleen kerran tähän suuntaan 💪. Voinhan minä alkaa naisia paimentamaan, ei se siitä ole kiinni 😉😘. Haaremit on mukavia 😇👌.

• Parisuhteen vahvin ylläpitäjä on ollut TALOUDELLINEN riippuvuus, mutta kun yhteiskunnan muutoksen mukana riippuvuus on käynyt enää vähäiseksi, tarve luoda parisuhde on osoittautunut vähäiseksi.

Sen sijaan seksuaalinen tarve ei ole vähentynyt. Sitä toteutetaan yhä enemmän fiktion ja yhden yön suhteiden avulla. 🌹👀

• Anonyymi

Luonnollista on edelleen, että kun rakastuu, haluaa parisuhteen.
      Se ei ole mihinkään muuttunut, vaikka useimmat ihmiset tulevat toimeen omillaan.
      Elämässä on monia tärkeitä asioita mutta suurin niistä on aito rakkaus.

• Anonyymi

Naiset koeajaa ensin miehen yhden yön aikana ja jos mies ei onnistu tyydyttämään naisen seksuaalisia haluja niin mies saa mennä. Huono panomies ei kelpaa parisuhteeseen naiselle.

• Noh.. mies on taakka ja rasite.. siksi en itse halua parisuhdetta, mutta seksiä, läheisyyttä ja suukottelua haluan.

En harrasta yhden yön juttuja ja siksi minulla on tapailusuhde, joka perustuu seksiin. En suurin surminkaan lähtisi enää parisuhteeseen.

Nainen ei tarvitse parisuhdetta elääkseen täyttä elämää. Siksipä seksintarpeen voikin toteuttaa juuri yhden yön jutuilla. Miksipä ei, kun nainenkin saa olla seksuaalinen olento tänä päivänä.

• Ehkä et olet hyvä mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2391
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      344
      2007
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      25
      1866
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      10
      1673
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1488
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1022
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1009
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      870
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      865
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      808
    Aihe