Nainen lutkaili, harrasti henkistä väkivaltaa ja minulle riitti

On ollut torttu levällään ystävilleni, perhetutulle ja jopa vapaaseurakuntalaisille uskovaisille.
Kiusannut henkisen väkivallan muodossa jo useamman vuoden.

Nappasin rinnuksista kiinni ja potkaisin jalat alta.
Potkaisin perseelle niin että jäi mustelma (kuulemma).
Kitisi jotain ennen kuin häipyi asunnostamme ja soitti poliisit.

3 kuukautta mennyt tuosta enkä ole nähnyt lapsiani (jos edes ovat minun , kiitos lutkan käytöksen).
On ottanut suojakilvekseen pienoiset ja lievästi sanottuna vituttaa.
Lutka vetoaa pelkotiloihinsa ja syytä onkin pelätä moisen sian.

Lapsia tässä ei tarvitsisi käyttää pelinappuloina mutta NAINEN MIKÄ NAINEN!
Minkäs se itselleen mahtaa.

Hyi hitto mikä akka!

66

1703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoitin hänelle potkun yhteydessä että nyt on lupa lutkailla ja jakaa torttuaan mielinmäärin!
      Kai se otti itseensä kun salassa on ollut kivempaa ja nyt luvan kanssa onkin melko tylsä homma...
      Raukka , säälittävä surkimus kun nuo lapset otti peliinsä mukaan...
      Erkaannuttaa meitä toisistamme (minua ja lapsia) , eikä näe sikatouhuilujaan lainkaan huonossa valossa vaan nyt uhriutuu ammattiauttajien seurassa tukka limaisena ja kasvot rasvaisena.

      Kerroin useammassa paikassa että tekisi mieleni seivästää moinen kun vihantuntemukset niin suuret...
      Eipäs mennyt aikaakaan kun poliisit hakivat jälleen kun pelkäsivät että teen sen oikeasti !

      Onneksi asianaja yrittää nyt saada lasten ja minun yhteyden jälleen aukeamaan kun sika ei siihen kykene/uskalla tai ties mitä.

    • Jos tulisi kadulla vastaan ilman lapsia niin kyllä tekisi mieli taittaa niskat moiselta paskaläjältä!
      Mutta enhän sitä tee! Sittenhän en näkisi lapsiani varmaan koskaan eikä vankilassakaan huvita aikaa kuluttaa.

      Mutta se fiilis sydämessä kun toista hädintuskin pystyy edes katomaan!
      Se viha sydämessä!

      AAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Siinä todellinen lahkouskovainen avautuu💩 Oikea uskovainen ei tuollaista tekstiä suustaan päästelisi,eikä muutakaan vääryyttä tekisi. Siinä teidän usko💩

      • Anonyymi

        Olisiko aika herätä💩


      • Anonyymi

        Minä oon oikea uskovainen ja jos olisin ap:n tilanteessa, tekisin ihan samoin. Törkeetä ja henkistä väkivaltaa. Raamattu on narsismia täynnä, tiesitkö sitä narsisti paska.


      • Ainoa vaan että elät harhassa.
        En ole lahkouskovainen ja siinä vääristynyt luulosi.

        Toiseksi kirjoitan nämä enkä päästä suustani joten taidat olla ihan kujalla...


      • Anonyymi

        ennen vanhaan jos ei löi huori joka perjantai ei ollut edes miehen arvoinen

        muista ja lue vanhoja tekstejä niin muistat ja ymmärrät miten naisia oikein kohdellaan

        EDELLEEN ARVOA SAA ETTÄ KUN HUORILLE JÄRKEÄ KASVAA KOULUTUKSIEN MYÖTÄ
        NIIN ONKO HEILLÄ JÄRKEÄ YLLÄPITÄÄ PERHE JA KOTI LAITOS?

        ei ole, koska huorat eroavat saman tien, eivät ole tehty kotilehmiksi


    • Anonyymi

      Viisasmies kaiken tuskan keskellä opettelee ajattelemaan että ”annan hänelle anteeksi” ja kääntää selän. Mitä sitä tuuriani polttelee toivottomaksi havaittuun kohteeseen. Kukin elää omaa elämäänsä eikä toisen elämää voi elää. Antamalla tilaa saa sitä itsekin. Eli anna anteeksi ja käännä selkäsi. Et sinä koiranpaskaakaan kauaa tuijottele?

      • Eiköhän tuo selkä ole nyt käännetty jo potkun muodossa...
        Nyt vaan jään odottelemaan että asianaja tekee duuninsa niin että pääsen näkemään rakkaat lapseni!
        Eipä ole juuri nyt kauheammin anteeksiantoa sialle kun erkaannuttaa minua ja lapsia toisistamme... Ehkäpä halveksuntaa näteimmässä muodossaan.


      • Anonyymi

        joko sä olet ikisinkku tai seuraava eroamaan


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Eiköhän tuo selkä ole nyt käännetty jo potkun muodossa...
        Nyt vaan jään odottelemaan että asianaja tekee duuninsa niin että pääsen näkemään rakkaat lapseni!
        Eipä ole juuri nyt kauheammin anteeksiantoa sialle kun erkaannuttaa minua ja lapsia toisistamme... Ehkäpä halveksuntaa näteimmässä muodossaan.

        Luulen että olet ollut huono aviopuoliso , muutoinkin, väkivaltainen kuria käyttävä ja ehdotonta kuuliaisuutta vaativa. Eli hyvin montrolloiva, tyylin: " olen mies talossa ja akat tekevät kuten minä määrään" olet myös vaatinut säännöllistä seksiä lähes kylmiltään, päivittäin kykynemättä huomioimaan puolisoasi lainkaan koska naisen velvollisuus on tyydyttää mies. Näin veikkaan.
        Vaimo kokenut pelkoa ja ahdistusta ja rakkaudettomuutta liitossaan, tutustunut johonkin toiseen mieheen ja lähtenyt epätoivoissaan suhteeseen, hakenut muualta sitä mitä ei ole kotona saanut. Ei ole mitään muuta ollut kuin käskytystä, komentelua ja naisen/ vaimon velvollisuuksia.
        Rivien välistä tuon kaiken voi lukea.
        Se että fyysisen väkivallan käyttöön turvaudutaan noin kevyesti ja miettimättä ja katumatta , osoittaa että olet siihen turvautunut normielämässäsi aina tiukan paikan tullen. Olet siis väkivaltaa, henkistä ja fyysistä, käyttävä mies. Ei ihme että vaimo on hakenut turvaa ja suojaa toisaalta.
        Uskovaisissa perheissä elää vielä se sääntö että mies on perheen pää ja kurittaja.
        Joten syytä itseäsi äläkä huorittele lastesi äitiä, se ei poista sitä tosiasiaa että olet joskus naiseen rakastunut ja halunut lapsia tämän kanssa.
        Nainenkaan ei muutu , huoraksi, harrastettuaan joko oletettua tai todellista seksiä jonkun toisen kanssa. Hän on yhä se sama nainen ja ihminen. Kannattaa katsoa peiliin, mikä itsessä on vikana kun on hakenut mahd.turvaa toisesta.
        Kommenttisi sävystä päätellen olet hyvin kontrolloiva ja itseesi sitova ihminen( lähes vapaudenriistoa muistuttavasti).


    • Anonyymi

      Pääset kaikista helpoimmalla kun vain jätät tuon naisen rauhaan. Asiat eivät parane itselleen vihaa ja katkeruutta lietsomalla. Se vain tekee sinusta täysin sekopään jota kukaan ei halua koskettaa edes pitkällä kepillä!

      Tapahtunut mikä tapahtunut.
      Se on jo historiaa! Tämä päivä on jo eilinen huomenna. Aika kulkee eteenpäin.

      Poista nainen mielestasi kokonaan ja keskittäydy muihin asioihin, mene ulos lenkkeilemään ( happi aivoissa saa ihmeen positiivisia ajatuksia aikaan!), kysy jos kukaan naapureistasi tarvitsee apua pihahommissa tjms,. Keksi mitä tahaansa tekemistä muiden ihmisten seurassa.

      Anna lakimiehen hoitaa lastesi tapaamisoikeudet.

      Sinulla on oikeus olla surullinen tapahtuneesta, mutta sinulla ei ole oikeutta litsoa noin ääretontä vihaa; ainoa mitä se saa aikaan on itsesi korvien välin vioittamisen.

      • Olen hänet jo rauhaan jättänyt ja pakko oli poistaa puhelinumerokin etten pilaa siten lasten näkemisiä.
        Sitä sikaa kun on rakastanut jo lähes 10 vuotta ja puolet täyttä paskaa henkisen väkivallan muodossa niin ei se lenkkeilemällä ihan heti lähde! Lenkkeilen nimittäin aika paljon ja tuntuu enemmänkin pyörivän tuolloin päässä , montaa kertaa nopeampaa vain !

        Olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle enkä tunne täältä juuri ketään joten...

        En ole tapahtuneesta surullinen vaan vihainen ja parempi ehkä näin höyryjä päästää ulos kuin lähteä tekemään jotain sellaista mitä vioittunut pää voipi saada aikaan tekojen myötä.
        Jos vihani olisi ääretöntä niin lähtisin tältä seisomalta lopettamaan tuon sian mutta enhän sitä tee!
        Sitten en näkisi lapsiani koskaan ja heidät kuitenkin nähdä haluan.


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Olen hänet jo rauhaan jättänyt ja pakko oli poistaa puhelinumerokin etten pilaa siten lasten näkemisiä.
        Sitä sikaa kun on rakastanut jo lähes 10 vuotta ja puolet täyttä paskaa henkisen väkivallan muodossa niin ei se lenkkeilemällä ihan heti lähde! Lenkkeilen nimittäin aika paljon ja tuntuu enemmänkin pyörivän tuolloin päässä , montaa kertaa nopeampaa vain !

        Olen juuri muuttanut uudelle paikkakunnalle enkä tunne täältä juuri ketään joten...

        En ole tapahtuneesta surullinen vaan vihainen ja parempi ehkä näin höyryjä päästää ulos kuin lähteä tekemään jotain sellaista mitä vioittunut pää voipi saada aikaan tekojen myötä.
        Jos vihani olisi ääretöntä niin lähtisin tältä seisomalta lopettamaan tuon sian mutta enhän sitä tee!
        Sitten en näkisi lapsiani koskaan ja heidät kuitenkin nähdä haluan.

        Vihalla et mitään saa.Uskovaisena sen sinun luulisi ymmärtävän. Katse peiliin ja lapset etusijalle. Heidän oikeus myös äitiinsä.Katkeruus ja viha kauas taakse. Rakasta jättäjääsi. Hänellä oli siihen syynsä,ja tiedätkin mitkä syyt💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vihalla et mitään saa.Uskovaisena sen sinun luulisi ymmärtävän. Katse peiliin ja lapset etusijalle. Heidän oikeus myös äitiinsä.Katkeruus ja viha kauas taakse. Rakasta jättäjääsi. Hänellä oli siihen syynsä,ja tiedätkin mitkä syyt💩

        En ole kuvittelemasi uskovainen.
        Kuinka laittaa lapset etusijalle kun ei olla nähty 3 kuukauteen , kiitos lutkan ?
        Rakasta jättäjääsi? Heh , minä potkut sille annoin lutkailujen vuoksi enkä ole ihan hetkeen antamassa anteeksi. Jos saan nähdä lapset niin se on alku anteeksiantamiselle ja saa kyllä tulla polviltaan pyytämäänkin.


    • Anonyymi

      Teet oikein kun et pidä tällähetkellä kontaktia naiseen.
      Anna tuskasi rauhassa lieventyä. Se lieventyy ajan kanssa , usko vain.
      Väärin toiminut nainen tulee kärsimään tavasta jolla on saanut perheen rikkomisen aikaan.
      Jos ei ollut hyvä , niin eron olisi voinut tehdä paljon sopuisamminkin. Rankaisematta ketään.
      Niin ei nyt tapahtunut ja sinuun sattuu. Kovasti.

      Googeloippa uudella asuinkunnallasi jotain “ korvaa” , ihmistä jonka ammatti on kuunnella ja autaa toista, vaitiolovelvollisuudella.
      Uuden seurakuntasi pastorikin käy! Heillä on myös vaitiolovelvollisuus.

      Tarkoitus että saat purkaa ajatuksesi toiselle, puoluettomalle ihmiselle. Ettei sinun yksin tarvitse rimpuilla tunnekuohun kanssa.
      Se auttaa myös!

      • Minä olin valmis olemaan loppuelämän perheenä yhdessä ja hän ei vaikka on lupaillut yhteiseloa , naimisiinmenoa ja ties vaikka mitä soopaa.
        Olemme eronneet useita kertoja ja kun olen jonkun toisen naisen löytänyt ja ruvennut seurustelemaan niin eiköhän tämä käärme ole aina luikerrellut luokseni turhien lupausten kanssa pilaamaan nämä ja minä olen uskonut , halunnut uskoa ehjään perheeseen jne ja paskat... Tämä sitten leikkiensä jälkeen ilmoittaa ettei tulekaan mitään.
        Olen kovasti halunnut ehjän perheen ja tälle käärmeelle se on ollut vain leikkialusta millä leikkiä ja aiheuttanut suurta tuskaa minulle ja lapsetkin on saaneet osansa.

        Olen keskustellut näiden "ammattilaisten" kanssa kyllä.
        Oli diakonia , mielenterveyspuolen ammattilaisia 3 kpl samaan aikaan , sosiaalityöntekijä jne ja käsittääkseni kaikki soittivat poliisille kun heitä alkoi tuskan tuntoni ahdistamaan niin paljon että kokivat olonsa kaiketi uhatuiksi ?
        Lääkäri valui penkkiään vasten kohti lattiaa naama punaisena ja suu hiljaisena kun ei kestänyt kuulla.

        Olen puhunut tästä kaikille , oli sitten kadunmies , poliisi , ammattiauttajat tai puolitutut.

        Lääke tähän on melko simppeli. Haluan nähdä lapseni ja siinä se , muuten se on sota eikä anteeksiantoa löydy hutsulle.


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Minä olin valmis olemaan loppuelämän perheenä yhdessä ja hän ei vaikka on lupaillut yhteiseloa , naimisiinmenoa ja ties vaikka mitä soopaa.
        Olemme eronneet useita kertoja ja kun olen jonkun toisen naisen löytänyt ja ruvennut seurustelemaan niin eiköhän tämä käärme ole aina luikerrellut luokseni turhien lupausten kanssa pilaamaan nämä ja minä olen uskonut , halunnut uskoa ehjään perheeseen jne ja paskat... Tämä sitten leikkiensä jälkeen ilmoittaa ettei tulekaan mitään.
        Olen kovasti halunnut ehjän perheen ja tälle käärmeelle se on ollut vain leikkialusta millä leikkiä ja aiheuttanut suurta tuskaa minulle ja lapsetkin on saaneet osansa.

        Olen keskustellut näiden "ammattilaisten" kanssa kyllä.
        Oli diakonia , mielenterveyspuolen ammattilaisia 3 kpl samaan aikaan , sosiaalityöntekijä jne ja käsittääkseni kaikki soittivat poliisille kun heitä alkoi tuskan tuntoni ahdistamaan niin paljon että kokivat olonsa kaiketi uhatuiksi ?
        Lääkäri valui penkkiään vasten kohti lattiaa naama punaisena ja suu hiljaisena kun ei kestänyt kuulla.

        Olen puhunut tästä kaikille , oli sitten kadunmies , poliisi , ammattiauttajat tai puolitutut.

        Lääke tähän on melko simppeli. Haluan nähdä lapseni ja siinä se , muuten se on sota eikä anteeksiantoa löydy hutsulle.

        Nyt järki käteen.

        Kerrot ettet ole saanut kuuntelijoilta apua. No, sinun on itse autettava itseäsi! On kaamean helppoa vellua vihassa, itsesäälissä ja tuhoavissa ajatuksissa. Niin kovin helppoa, nuo ajatukset kun jo on valmiiksi korvien välissä. Niitä ruokkimalla ne kasvaa! (kaikkea mitä ruokkii, kasvaa - oli se sitten ihminen, kasvi, eläin tai ajatus! Tuo on vain yksinkertainen tosiasia, ei huuhaata.)

        Vaatii itsekuria ja tahdon voimaa (jota sinulla selvästikin on, vaikka muille jakaa!!!) tietoisesti kääntää ajatukset pois vihan ja saastan tunteesta.
        Sinä pystyt siihen!
        Korviesi väliin tulee aukkoja joista puhtaat, terveet ja raikkaat ajatukset saa enemmän ja enemmän tilaa.
        Joka kerran kun tuo aiempi saasta pomppaa mieleesi, laske se aivan rauhassa pois, menemään ulos. Kerro itsellesi että olet saanut jo tarpeeksi saastasta, nyt on puhtaampien ajatusten aika.
        Toista sitä niin kauan kunne se syöpyy jokaiseen aivosoluusi. Sinä pystyt siihen. Hyväksy tuo asia että olet parempi ja voimakkaampi kuin likainen saasta.
        Sinä olet saanut jo tarpeeksi noista ajatuksista. Kiitos. Jo riittää. Nyt puhtaudelle tilaa.

        Kaikki asiat järjestyy parhain päin kun saa ajatusmaailmasi kuntoon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt järki käteen.

        Kerrot ettet ole saanut kuuntelijoilta apua. No, sinun on itse autettava itseäsi! On kaamean helppoa vellua vihassa, itsesäälissä ja tuhoavissa ajatuksissa. Niin kovin helppoa, nuo ajatukset kun jo on valmiiksi korvien välissä. Niitä ruokkimalla ne kasvaa! (kaikkea mitä ruokkii, kasvaa - oli se sitten ihminen, kasvi, eläin tai ajatus! Tuo on vain yksinkertainen tosiasia, ei huuhaata.)

        Vaatii itsekuria ja tahdon voimaa (jota sinulla selvästikin on, vaikka muille jakaa!!!) tietoisesti kääntää ajatukset pois vihan ja saastan tunteesta.
        Sinä pystyt siihen!
        Korviesi väliin tulee aukkoja joista puhtaat, terveet ja raikkaat ajatukset saa enemmän ja enemmän tilaa.
        Joka kerran kun tuo aiempi saasta pomppaa mieleesi, laske se aivan rauhassa pois, menemään ulos. Kerro itsellesi että olet saanut jo tarpeeksi saastasta, nyt on puhtaampien ajatusten aika.
        Toista sitä niin kauan kunne se syöpyy jokaiseen aivosoluusi. Sinä pystyt siihen. Hyväksy tuo asia että olet parempi ja voimakkaampi kuin likainen saasta.
        Sinä olet saanut jo tarpeeksi noista ajatuksista. Kiitos. Jo riittää. Nyt puhtaudelle tilaa.

        Kaikki asiat järjestyy parhain päin kun saa ajatusmaailmasi kuntoon.

        Kyllä se tästä.
        Ajatukset kuitenkin ovat nämä (eikä tarkoita että toteuttaisin!) , lapset tänne tai puukko kaulaan lutkalle kun näen.
        Siinä ei ole vihaa vaan vastaus hänelle hänen tekemiinsä tekoihin.

        Olen ilmoittanut että en halua häntä lähelleni ja jos tulee niin annan avokämmenestä niin lujaa että hajoaa tärykalvotkin.
        Tätä nyt kuulemma pelkää niin ettei uskalla tuoda lapsia luokseni saatanan saasta.
        Uhriutuu ja on nyt ammattilaisten huomassa vahvana oikein vittuillen väleissä...
        Lapset pelinappuloina välissä...

        Asianajajan kanssa eilen sovimme että käräjäoikeuteen menemme lasten näkemisten puolesta ja odotamme sovintoa sillä välin...
        Siihenkin menee useampi kuukausi perkele.

        Vittu mikä rotanpaska lutka.


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Kyllä se tästä.
        Ajatukset kuitenkin ovat nämä (eikä tarkoita että toteuttaisin!) , lapset tänne tai puukko kaulaan lutkalle kun näen.
        Siinä ei ole vihaa vaan vastaus hänelle hänen tekemiinsä tekoihin.

        Olen ilmoittanut että en halua häntä lähelleni ja jos tulee niin annan avokämmenestä niin lujaa että hajoaa tärykalvotkin.
        Tätä nyt kuulemma pelkää niin ettei uskalla tuoda lapsia luokseni saatanan saasta.
        Uhriutuu ja on nyt ammattilaisten huomassa vahvana oikein vittuillen väleissä...
        Lapset pelinappuloina välissä...

        Asianajajan kanssa eilen sovimme että käräjäoikeuteen menemme lasten näkemisten puolesta ja odotamme sovintoa sillä välin...
        Siihenkin menee useampi kuukausi perkele.

        Vittu mikä rotanpaska lutka.

        Miksi sitten uhkailet naista kun tiedät jo edeltäkäsin sen (uhkailun) kääntyvän sinulle epäedulliseksi? Se on kuin kaataisit bensaa tuleen! Nyt nainen alkaa todella pelkäämään ei vain itsensä vaan myos lastenne puolesta. Uhkailuillasi sinä saat kaikki kääntymään sinua vastaan,

        Lakkaa uhkailemasta ja keskittäydy mikä on tärkeintä: saada lapset itsellesi tai ainakin osan ajasta.
        Tuon eteen sinun täytyy käyttäytyä oikein. Ei uhkaillen ja pelotellen. Siitä kun kukaan ei hyody. Paitsi ehkä lakimiehesi joka saa "neuvottelut" jatkumaan vuosikausiksi. Silloin ehkä menetät kokonaan lapsesi ja rahasi.

        Niin että ajattele asiaa objektiivisesti. Käännä ajatuksesi pois naisesta ja kuten tuolla ylempänä jo neuvottiin ja keskittäydy siihen kuinka ilman vihaa ja kaunaa kuitenkin vedät pidemmän korren.

        Tehtyä ei saa tekemättomäksi. Varmista ettet tee tai sano enää yhtä ainutta sanaa joka saa sinut epäedulliseen valoon ja tulee iskemään vasten omia kasvojasi ( menettämällä lapset, menettämällä ihmisarvosi )

        Asiat tulevat menemään oikein ja siten että sen kumpikin osapuoli hyväksyy kahden aikuisen eron.
        Usko vain!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten uhkailet naista kun tiedät jo edeltäkäsin sen (uhkailun) kääntyvän sinulle epäedulliseksi? Se on kuin kaataisit bensaa tuleen! Nyt nainen alkaa todella pelkäämään ei vain itsensä vaan myos lastenne puolesta. Uhkailuillasi sinä saat kaikki kääntymään sinua vastaan,

        Lakkaa uhkailemasta ja keskittäydy mikä on tärkeintä: saada lapset itsellesi tai ainakin osan ajasta.
        Tuon eteen sinun täytyy käyttäytyä oikein. Ei uhkaillen ja pelotellen. Siitä kun kukaan ei hyody. Paitsi ehkä lakimiehesi joka saa "neuvottelut" jatkumaan vuosikausiksi. Silloin ehkä menetät kokonaan lapsesi ja rahasi.

        Niin että ajattele asiaa objektiivisesti. Käännä ajatuksesi pois naisesta ja kuten tuolla ylempänä jo neuvottiin ja keskittäydy siihen kuinka ilman vihaa ja kaunaa kuitenkin vedät pidemmän korren.

        Tehtyä ei saa tekemättomäksi. Varmista ettet tee tai sano enää yhtä ainutta sanaa joka saa sinut epäedulliseen valoon ja tulee iskemään vasten omia kasvojasi ( menettämällä lapset, menettämällä ihmisarvosi )

        Asiat tulevat menemään oikein ja siten että sen kumpikin osapuoli hyväksyy kahden aikuisen eron.
        Usko vain!

        En ole uhkaillut , olen vain ilmoittanut että lähelleni hänellä ei ole mitään asiaa siis pysykööt ainakin parin metrin päässä minusta.
        Tämä on omaehtoinen lähestymiskieltoni hänelle missä rangaistus tulee välittömästi jos sitä rikotaan.

        Tänään on lutkalla oikeusavustajan kanssa tapaaminen ja sitten selviää kykeneekö sovittelun kautta sopimaan lasten näkemiset vai vienkö oikeuteen tämän lapsiasian.

        Perseelle potkaisemisesta tulee erikseen varmaankin pahoinpitelysyyte ja kun kerroin vihan tuntemuksistani viranomaisille niin sieltä tulee jos tulee useammista uhkailuista syytettä. (He kun pelästyivät tumman sävyisiä mielenliikkeitäni).
        Turha heidän on ihmetellä... Mitäs kaappasivat lapseni ja erkaannuttavat meitä toisistamme PERKELEET!


    • Anonyymi

      Et ole aito uskovainen. 💩

      • Määrittele "aito uskovainen" .


      • Anonyymi

        uskovainen ei tee seksiä


      • Anonyymi kirjoitti:

        uskovainen ei tee seksiä

        Vai niin...


    • Anonyymi

      Miksi sinulla on tuo nimimerkki? Voitko kertoa?

      • Minua on kutsuttu useaan otteeseen apostoliksi , siksi.


    • Anonyymi

      löin omani hartioille
      huora esitti kuollutta
      en lapsia enää nähnyt

      • Anonyymi

        Väkivaltainen, kontrolloiva, naisia vihaaja äijä.


    • Anonyymi

      ruotsissa miehet ovat homoja eikä ero ole mikään paha asia

    • Anonyymi

      Lahko, uskovainen? Kaikki, elämän ohjeet revitään iän kaikki sen vanhasta Raamatusta? Ei, järkeä, älykkyyttä, tai, viisautta millään tavalla käytetä, 🤕🤕 eikä, erittäin sairaita skitsofreenikoita, auteta millään tavalla eikä kunnioiteta, 🤕🤕 pelkkää, rahan ahneutta, vain, N

      • Olen nyt tutkiskellut viimeeksi stoalaisuutta ja krisnamurtin puheita , sinä voit keskittyä siihen raamattuun jos haluat lahkolais kavereittesi kanssa.
        Näemmä olet lääkärikin kun diagnooseja täällä viljelet joten hyvä on tulotasosi ja rahallahan ne monet onnea luulevat saavuttavansa...


    • Anonyymi

      Luepa tekstisi uudelleen ja kysy itseltäsi, millainen ihminen toimii ja kirjoittaa noin ihmisestä, jolla on lapsia. Vaikutat aggressiiviselta ja sellaiselta, jonka lähelle ei voi päästää lapsia.

      • Satutettu , henkisen väkivallan ja koston alla elänyt , ehjää perhettä toivonut tolvana joka on uskonut lutkan valheita ja turhia lupauksia.
        Minä rakastan lapsiani mutta lutkaa en enään.

        Meillä on yhteisiä lapsia jotka ovat kaapattu minulta ulottumattomiin.
        Sinähän varmaan hykertelisit tällaisessa tilanteessa onnessasi ( VARMASTI!) .

        Varsinkin jos valtio rakkikoirineen tulee minun ja lasteni väliin kitisemään kirjoista lukemiaan "tosiasioita" estäen minua ja lapsia näkemästä toisiamme niin mitäs luulet rakastanko tai olenko rauhaksiin heidän suhteensa? Tai lutkan?

        Jos näkisit minut lapsieni kanssa niin pyyhkisit tuon typerän viestisi pois melko nopeasti.
        Meillä näet on rakkaus suhde/side.


    • Anonyymi

      Henkinen väkivalta perheissä on usein ikään katsomatta harjoitaja Nainen. Sama asia sukujen yhteisössä Nainen. Tabu josta ei puhuta. Kun avioparit vanhene ja mies alkaa heikene,vaimo astu nättämölle vanhan ja käytää ääretöntä henkistä väkivaltaa,vanhan hauraaseen miehensä, JOTA EI TUNISTETA.Tabu jota hieman joskus VASTA ON lehdistö kirjoittannut.Turvakodit on kaikille sukupuolen ja ikään katsomatta.Kuin avioeron voi hakea yksin, Enää avioeron ei tarvitse syytä miksi haluaa eron.

      • Tämä nainen se vielä hymyilikin kovasti kertoessaan minulle panoistaan sun muista minua satuttavista asioista. Tiiraili oikein ilmettäni kun romahtelin ja ai että sitä kirkkautta silmissään kun näki kun minuun sattui ja kovaa sydämeen.
        Minulla oli jopa fyysisiä oireita noista! Kysyin että haluaako hän että kuolen? Ei muuta kuin jatkoi vaan samaan malliin.

        Esim.

        Hän soitti minulle ja onnitteli tulevaa isää , hän siis oli tehnyt raskaustestin ja positiivista näytti.
        Olin onnesta soikeana! Parin päivän ajan liitelin onnen tuntemuksissani ja kerroin ystävilleni ilouutisesta.
        Meni muutama päivä niin tämä lutka soitti ja ilmoitti ääni väristen että saattaa olla toinenkin isä ehdokas...
        Jumankavita kun maailma pyörähti ympäri ja suuri paha olo valtasi minut..Menin ihan sekaisin tuostakin!

        Hän taitaa nauttia tällaisten teosta ja luulen että nytkin saa suurta tyydytystä siitä että pitää lapset loitolla minusta.

        Tekisi mieleni lähteä hoitamaan tätä asiaa ihan oman käden kautta...
        Mutta ei...Toivottavasti en siihen saa "yllykettä"... Koettaa pysyä vahvana vaan !


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Tämä nainen se vielä hymyilikin kovasti kertoessaan minulle panoistaan sun muista minua satuttavista asioista. Tiiraili oikein ilmettäni kun romahtelin ja ai että sitä kirkkautta silmissään kun näki kun minuun sattui ja kovaa sydämeen.
        Minulla oli jopa fyysisiä oireita noista! Kysyin että haluaako hän että kuolen? Ei muuta kuin jatkoi vaan samaan malliin.

        Esim.

        Hän soitti minulle ja onnitteli tulevaa isää , hän siis oli tehnyt raskaustestin ja positiivista näytti.
        Olin onnesta soikeana! Parin päivän ajan liitelin onnen tuntemuksissani ja kerroin ystävilleni ilouutisesta.
        Meni muutama päivä niin tämä lutka soitti ja ilmoitti ääni väristen että saattaa olla toinenkin isä ehdokas...
        Jumankavita kun maailma pyörähti ympäri ja suuri paha olo valtasi minut..Menin ihan sekaisin tuostakin!

        Hän taitaa nauttia tällaisten teosta ja luulen että nytkin saa suurta tyydytystä siitä että pitää lapset loitolla minusta.

        Tekisi mieleni lähteä hoitamaan tätä asiaa ihan oman käden kautta...
        Mutta ei...Toivottavasti en siihen saa "yllykettä"... Koettaa pysyä vahvana vaan !

        Pyydä dna testit että lapset on oikeesti sun ennenkuin alat vaatimaan tapaamisia. Jos ne on varmuudella sun, pidä puolesi jo lastenkin takia. Jos eivät olekaan sun, sure aikasi ja jatka elämääsi. Elatusmaksut?
        Minkä ikäisiä sun lapset on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä dna testit että lapset on oikeesti sun ennenkuin alat vaatimaan tapaamisia. Jos ne on varmuudella sun, pidä puolesi jo lastenkin takia. Jos eivät olekaan sun, sure aikasi ja jatka elämääsi. Elatusmaksut?
        Minkä ikäisiä sun lapset on?

        Ei DNA testit minun ja lasten suhdetta muuta millään tavoin .
        Suhdetta äitiin se voi muuttaa siten että kannattaa hänen etsiä todella hyvä piilo sen jälkeen...Toivoa että vuoret kaatuvat päälle piiloksi.
        Äiti teetättää testit , se on vaatimus.

        Jos hyvä säkä käy , sovittelun ajankohtaa on pyritty kiirehtien suunnittelemaan niin se saattaisi ensi kuun alusta olla ja tuon jälkeen lapset jos minua kuunnellaan tulevat joka viikonloppu luokseni...
        Käräjille jos ei sovittelu onnistu ja siihen voi mennä kuukausiakin.
        Se väli täytetään valvotuilla ja avustetuilla tapaamisilla jossa näemmä oli vartija ja 2 tanttaa räpläilemässä älylaitteitaan eivätkä paljoa itseään muuten rasittaneet.
        Siis aivan naurettavaa pelleilyä!
        Tällaisia toimettomia älylaiteriippuvaisia siellä sitten oli....Hienosti meni tapaaminen sanoi... Teki mieli tirvaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pyydä dna testit että lapset on oikeesti sun ennenkuin alat vaatimaan tapaamisia. Jos ne on varmuudella sun, pidä puolesi jo lastenkin takia. Jos eivät olekaan sun, sure aikasi ja jatka elämääsi. Elatusmaksut?
        Minkä ikäisiä sun lapset on?

        Nämä ovat 3 ja 5 vee , on vanhempiakin toisessa kaupungissa 15 ja 17 .


    • Anonyymi

      Naisten "normitouhua", tuliko siis yllätyksenä ?

      • On minulla kunnollisiakin naisia ollut jotka ovat pysyneet miehen rinnalla tapahtui mitä tahansa , selkä selkää vasten puolustaen toisiaan.
        Lankesin vain tällaiseen tytön hupakkoon , nätti ku mikä mutta pää tyhjää täynnä ja suu täynnä valhetta ja petosta.
        Itsetunto ongelmainen ressukka , rotanpaska lutka .


      • A.Apostoli kirjoitti:

        On minulla kunnollisiakin naisia ollut jotka ovat pysyneet miehen rinnalla tapahtui mitä tahansa , selkä selkää vasten puolustaen toisiaan.
        Lankesin vain tällaiseen tytön hupakkoon , nätti ku mikä mutta pää tyhjää täynnä ja suu täynnä valhetta ja petosta.
        Itsetunto ongelmainen ressukka , rotanpaska lutka .

        Maaperä siemenilleni ja pelkkä reikä mistä lapseni ovat tulleet ulos . Jos nyt edes biologisesti ovat minun kun ei enään tiedä!
        Lutka kun on lutkaillut vähän väliä eikä varmasti uskaltaisi kertoa suoraan asiasta!
        Sanoin hänelle että jos isyys asiassa ilmenee epäselvyyksiä niin hänen sopii toivoa että vuoret kaatuu hänen päälleen siten etten löydä häntä.
        Sitten ei armoa tunneta .

        Mutta silti rakasta lapsiani , olivatpa biologisesti minun tai ei <3

        Lutkalle rakkauttani annoin ja hän vaan halveksi sitä joten nyt loppui.


    • Anonyymi

      Anna vain vihamieliset tunteesi valua kuin vesi ankan selästä. Nuo tunteet tulevat mieleeesi, mutta sinulla , itsesi tähden, EI ole tarvetta ruokkia ja kasvattaa niitä.
      Ne kuihtuu pois kun lakkaat ruokkimasta.

      Miksi avaat naisen viestejä?
      Sinulla ei ole mitään tarvetta kommunikoida sen kanssa nyt kun sinulla on asianajaja joka hoitaa kommunikoinnin puolestasi.

      Naisen pommittaessa sinua ( missään some muodoissa!) vain poista , delete, ne avaamattomina!

      Miksi edes haluat tuota roskaa enää, nyt kun tarkkaan tiedät mitä sieltä tulee?

      Kohota, hyvä mies, ajatuksesi ja tekosi paljon, paljon korkeampitasoiseen. Ellet tiedä mitä "korkeampitasoisella" tarkoitetaan, kipitä kirjastoon ja lue, googeloi netistä, juttele kunnioittamasi ihmisen kanssa ( kaikesta muusta mikä EI liity jo , kuin vanhaa purukumia jauhamalla - naiseesi).

      • Mitä viestejä? En ole somessa eikä minulla ole ollut hänen numeroaan muutamaan kuukauteen.

        Nyt tuli kuitenkin ilmoitus viranomaiselta.
        Saan nähdä lapsiani tulevan kuukauden aikana 2 kertaa , 3 tuntia kerrallaan.
        Tämä ei ole oikeudenmukaista vaan sairasta!
        Ensiksi lapsia erkaannutetaan minusta ja nyt näin ripotellen sallitaan nähdä kun lutka pakenee viranomaisten selän taakse perkeleen rotanpaska lutka.


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Mitä viestejä? En ole somessa eikä minulla ole ollut hänen numeroaan muutamaan kuukauteen.

        Nyt tuli kuitenkin ilmoitus viranomaiselta.
        Saan nähdä lapsiani tulevan kuukauden aikana 2 kertaa , 3 tuntia kerrallaan.
        Tämä ei ole oikeudenmukaista vaan sairasta!
        Ensiksi lapsia erkaannutetaan minusta ja nyt näin ripotellen sallitaan nähdä kun lutka pakenee viranomaisten selän taakse perkeleen rotanpaska lutka.

        Tuo on kovin pieni aika viettää lastesi kanssa. Mutta parempi kuin ei mitään.
        Tee noista tunneista mahdollisimman rakastava ja lämminhenkinen lapsillesi. Lapsesi haluavat tulla luoksesi uudelleen. äitinsä varmasti taipuu sallimaan lastesi tulla luoksesi useimmin.

        Lapset ei ole tyhmiä. He tunnistavat aidon kiintymyksesi heihin ja haluavat viettää enemmän aikaa kanssasi. Sinä et halua sulkea tuota pientä tapaamisaukkoa lastesi kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kovin pieni aika viettää lastesi kanssa. Mutta parempi kuin ei mitään.
        Tee noista tunneista mahdollisimman rakastava ja lämminhenkinen lapsillesi. Lapsesi haluavat tulla luoksesi uudelleen. äitinsä varmasti taipuu sallimaan lastesi tulla luoksesi useimmin.

        Lapset ei ole tyhmiä. He tunnistavat aidon kiintymyksesi heihin ja haluavat viettää enemmän aikaa kanssasi. Sinä et halua sulkea tuota pientä tapaamisaukkoa lastesi kanssa.

        Se on röyhkeän pieni aika. Ei minun tarvitse tehdä yhtään mitään muuta kuin olla oma itseni.

        Mutta näin se vaan suomessa menee!
        Lapset voidaan kaapata kesken arjen ja jos et tee kuten sosiaalikoirat käskee (kyykytystä) niin et näe OMIA lapsiasi!

        Tästä puhuttiin uutisissa niin kauhistuneena kun kyse oli Venäjän samanlaisesta toiminnasta mutta eivätpä näe tätä Suomen samanlaista toimintaa.

        RÖYHKEÄÄ!


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Se on röyhkeän pieni aika. Ei minun tarvitse tehdä yhtään mitään muuta kuin olla oma itseni.

        Mutta näin se vaan suomessa menee!
        Lapset voidaan kaapata kesken arjen ja jos et tee kuten sosiaalikoirat käskee (kyykytystä) niin et näe OMIA lapsiasi!

        Tästä puhuttiin uutisissa niin kauhistuneena kun kyse oli Venäjän samanlaisesta toiminnasta mutta eivätpä näe tätä Suomen samanlaista toimintaa.

        RÖYHKEÄÄ!

        Usko pois, lukijoilta sinä saat paljon hyviä ja voimsituttavia ajatuksia. Tsemppiä!


    • Anonyymi

      Jos on aidosti uskovainen,ei tuollaista vihaa,katkeruutta ja kostoa sydämmessä loputtomiin kanna. Ei,vaikka mitä toinen tekisi. Aidossa uskossa on rakkaus,armo, ymmärrys ja anteeksi antaminen. Minä olen ollut tuollaisen katkeruuden kohde,mutta en häntä siltikään vihaa. Minulla oli syyni,ja niiden takana seison. Katse peiliin💩

      • Ole sinä AITO USKOVAINEN ihan rauhassa vaan.
        Tiedän että rakastelet maailman kanssa joka on pahan vallassa , eikä sinua haittaa laisinkaan huorata mammonalle.
        En ole lahkoliiteriläinen enkä sellaiseksi ryhdy .
        Jumalaa ei voi aidata/rajata uskonnon sisälle , Jumala on rajaton .


      • Toisekseen minä kerron avoimesti ja totuudellisesti vihan tuntemuksistani.
        Totuus. Se mistä sinä et tiedä yhtään mitään.


    • Nyt sitten sain nähdä lapseni kolmen tunnin ajan.
      Tytär katsoi minua kuten arvelinkin , ei oikein meinannut tuntea ja puolisen tuntia meni ennen kuin syliin tuli.
      Poikakin etäinen aluksi mutta vartissa jo sylissä kirjan kanssa.

      16.päivä seuraavan kerran 3 tuntia....

      Kukaan ei ole syytä kertonut , ei perustellut , ei mitään.
      Minua ja lapsiani kiusataan , alistetaan ja erkaannutetaan.
      Tämä on kuulemma OK ja hieno juttu että nähdään!
      Paskat ole ... Haluan lapseni normaalisti luokseni ja haluan että tällainen kyykyttäminen loppuu.

      Toivottavasti huhtikuun alusta on sovittelu , sitten onkin käräjät jos sika ei taivu sopimaan ja joskus sitten ehkä lapseni saavat olla kanssani ja minä heidän.

      Minulla ei ole äidistä mitään hyvää sanottavaa ja se on melko surullista .

      • Anonyymi

        Sait huomata että lapset luottavat sinuun! He lähestyivät sinua ja tulivat syliin!
        Tottakai sinä haluat olla enemmän heidän kanssaan! Tuo on 100% normaali reaktio ja tunne! Sitä ei kukaa edes yritä kieltää.
        Kuitenkin , sinun on toimittava pettymyksestäsi huolimatta tavalla joka ei pois-sulje lapsia kokonaan elämästäsi. Kaikki tietävät että nainen ei toiminut oikein , älä anna sen sokaista silmiäsi tavalla joka estäisi lapset kokonaan sinulta!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sait huomata että lapset luottavat sinuun! He lähestyivät sinua ja tulivat syliin!
        Tottakai sinä haluat olla enemmän heidän kanssaan! Tuo on 100% normaali reaktio ja tunne! Sitä ei kukaa edes yritä kieltää.
        Kuitenkin , sinun on toimittava pettymyksestäsi huolimatta tavalla joka ei pois-sulje lapsia kokonaan elämästäsi. Kaikki tietävät että nainen ei toiminut oikein , älä anna sen sokaista silmiäsi tavalla joka estäisi lapset kokonaan sinulta!

        Sehän tässä juuri onkin vaikeaa kun ajatuksissa vaan pyörii tuohon hupakkoon kohdistuva silmitön väkivalta.
        Yrittää tässä sitten kaikenmaailman viranomaisten kanssa asioida joiden olettamus on että olen täysin kädetön lasteni kanssa ja jopa uhaksi...
        Nyt pistin poikki valvotut tapaamiset kuitenkin , uusi asianajaja soittaa torstaina ja tavoitteena on että 25.3 tulisivat lapset luokseni ja siitä eteenpäin joka viikonloppu.
        Tuskinpa lutkasika siihen suostuu mutta sovittelut ja käräjät sitten.
        Kiirettä olen pyytänyt pitämään ....

        LUOJA AUTA!


    • Mielenterveyspuolen "ammattilainen" kuten poliisikin katsoi minua ja sanoi : Haureus/lutkailu on laillista mutta potkaisu perseelle ei...
      Sanoin että niin se ei mene minun moraalilaissani/sydänlaissani , potkaisu oli erittäinkin oikeutettu.
      Tällaisestahan eivät tykkää yhtään.
      Joskus muinoinaan tämä olisi ollut selvä lieventävä asiahaara vaan eipä ole nykyturmeluksen aikana PERKELE!

      • Siis toisen uskottomuus, lutkailu , sikailu jne . Se olisi ollut reilusti lieventävä asia tähän potku asiaan hyvinä aikoina.


    • Anonyymi

      Ok, pidä nyt mielessäsi miten käyttäytyä ja puhua ettet menetä taas kaikkea!

      Kyllä tuo vihantunne aikanaan katoaa , lakkaa ruokkimasta sitä! pystyt siihen kun tiedät millilleen ettei se hyodytä ketään. Ainoastaan iskee sinua itseäsi vasten kasvoja entistä lujempaa. Tuo on viimeinen asia jota sinä tarvitset!

      Luoja auttaa, usko vain. On aina auttanut vaikka joskus tuntuu että minä tarvitsen apua nyt heti. Jo eilen.

      • Minkäs teet kun kiihtyy nollasta sataan alle sekunnissa ! Sietokykyä ei nyt oikein ole vastaanhankaajille tai hankalille viranomaisille...Eikä lapsia panttaavalle äidillekään!

        Lapset tänne tai sota. Niin se on.

        Jos ei tässä kuussa lasten äiti taivu suunnittelemaani sopimukseen , isyystesteihin (jotka hän ostaa) ja pyytämään julkisesti anteeksi psyykkistä/henkistä väkivaltaa poikaani ja minua kohtaan , uskottomuuttaan ja piittaamattomuuttaan meidän perheestä niin hommaan hänelle petos syytteet ja tuntuvat korvaukset maksettavaksi.
        Tämä petos asia on erillinen juttu mutta paljastan sen hänestä jos ei ala perkele homma luistaan!


      • Anonyymi
        A.Apostoli kirjoitti:

        Minkäs teet kun kiihtyy nollasta sataan alle sekunnissa ! Sietokykyä ei nyt oikein ole vastaanhankaajille tai hankalille viranomaisille...Eikä lapsia panttaavalle äidillekään!

        Lapset tänne tai sota. Niin se on.

        Jos ei tässä kuussa lasten äiti taivu suunnittelemaani sopimukseen , isyystesteihin (jotka hän ostaa) ja pyytämään julkisesti anteeksi psyykkistä/henkistä väkivaltaa poikaani ja minua kohtaan , uskottomuuttaan ja piittaamattomuuttaan meidän perheestä niin hommaan hänelle petos syytteet ja tuntuvat korvaukset maksettavaksi.
        Tämä petos asia on erillinen juttu mutta paljastan sen hänestä jos ei ala perkele homma luistaan!

        Minkäs teet kun kiihtyy nolasta sataan alle sekunnissa..

        Tuo jo kertoi kaiken
        Itsehillintä täysin poissa. Ei kykene kontroloimaan vihantunteitaanä
        Tuskin on ainut kerta, ollut avioliitossa samanlaista huutamista ja raivoamista.
        Väkivsltainen parisuhde ollut jo pitemmän aikaa. Ei ihme että lapset äidillä. Aina näille puolustajia löytyy miehistä erityisesti.


    • Kardox89

      Miksi naiset aja auto ,Parempi naiset he aja miehet .Miehet he ovat aasi .Vaikka halua pyydän anteeksi aasista ,Kyllä Aasi on paljon fiksumpi kuin tyhmiä miehet ,joka koko ajan sano naiset kyllä ,5 min sänky tai 100 g liha takia hahaha hehe

    • Anonyymi

      Hei Apostoli, Kuinka asianne on edistynyt? Onko ratkaisua tullut puoleen tai toiseen?
      Auttaako keväinen auriko seestämään tilannettanne?
      Täällä yksi lukija joka toivoo kaiken sujuvan parhain päin!

    • Jos jäbä on mulkku, niin se on mulkku. Aika hyvä että mimmisi tajusi häipyä.

    • Anonyymi

      Hei Apostoli, kuinka olet järjestänyt asiasi kokemuksesi jälkeen?

    • Anonyymi

      Outoa kielenkäyttöä, lutkasika jne.

    • Anonyymi

      Eli sinut on potkaistu kartanolle aikapäiviä sitten ja aivan muista syistä, nämä tuoppiin itkivät on kuultu moneen kertaan

    • Anonyymi

      Rukoile naisen puolesta. Hän voi vielä antaa sullekin.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      694
      5460
    2. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      163
      4231
    3. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      26
      4013
    4. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      50
      3840
    5. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      3171
    6. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      22
      2650
    7. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2490
    8. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      34
      2486
    9. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      58
      2316
    10. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      30
      2227
    Aihe