parisuhteen sudenkuoppako

Anonyymi-ap

Olet löytänyt kumppanin ja olette rakastuneet tulisesti. Aika vietetään aina yhdessä , kylki kyljessä.
No tulee hetki, että alkaa nuo vaaleanpunaiset lasit vähän normalisoitumaan ja tulee tavallinen arki eteen, pitää käydä töissä, hoitaa kodin asiat, siis velvollisuudet palaavat elämään.
Toivottavasti se arki alkaa niin, että jatkatte sitä yhteistä keskustelua nyt miten toimitaan oikeassa elämässä.
Varmasti tulee esiin uusia puolia tässä kumppanissakin, eli se kulttuuri ja ilmapiiri, jossa hän on oppinut lapsena elämään. Niiden ymmärtäminen ja yhteensovittaminen on nyt tärkeää, jotta tuo yhteinen aika jatkuu rakastuneena edelleen.
Jos on kyse jo uusioliitosta , silloin usein entisestä on lapsia ja heidätkin pitää ottaa huomioon iästään huolimatta perheenjäseninä.
'Elämä on alkuun yhteensovittamista oman yhteisen kulttuurin luomista teidän omalle perheelle. Ei pidä tiukasti pitää aina kiinni jokaisesta omassa entisessä elämässä olevasta asiasta, vaan luoda uusi yhteinen.

Toivon jokaiselle hyvää yhteistä taivalta ja perhettä. Keskustelkaa ja sovitelkaa ja muistakaa oma yhteinen aika , vaikka kerran kuukaudessa hyvän ruuan ääreen, leffaan, teatteriin yhdessä. On hyvä olla myös omaa aikaa omien kavereiden kanssa.
Sekin on tärkeää, että kavereita voi tavata . Joustakaa ja luottakaa. Rakastakaa.

3

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Emme ole koskaan viettäneet aikaa kylki kyljessä niin ettei meillä olisi ollut melko paljon omaa tilaa. Meistä kumpikin vaatii omaa aikaa ja tilaa mutta nyt parina viime vuonna koen jääväni ulkopuoliseksi miehen elämästä sillä hän ei kerro asioistaan, ei menoistaan, ei suunnitelmistaan jne. Koen etten ole hänelle merkityksellinen. Olen menettänyt yöuneni. Mies ei halua keskustella asiasta. En koe enää itseäni rakastetuksi, koen haitaksi, esteeksi. Elämäni on murentumassa käsiin. Tunnen ja koen mieheni hiljalleen lipuvan aina vain kauemmaksi enkä tiedä mitä tehdä asialle yksin. Olen yrittänyt avata keskustelua asiasta ollut huomaavainen, ystävällinen ja antanut tilaa jotta miehen olisi helpompi avautua mutta sulkeutuu. Paljon poissa kotoa. Meillä on lapsia. Lapsetkin reagoivat isän poissaoloon kysymällä minulta eikö isä välitä meistä. Imies ei vastaa usein lastenkaan kyselyihin tai muutoin huomioi heitä. Olen jaksamisen äärirajoilla. Olen miettinyt myös toista naista ja kysynytkin, ei ole sellaista. Mies on kylmä meitä kohtaan. Tuntuu äärettömän pahalle.Sanon lapsille että isä välittää ja kehoitan puhumaan isän kanssa, isä vetäytyy, liukuu pois jonnekin ulottumattomiin ja pois meidän elämästämme. Olen äärettömän surullinen.

      • Anonyymi

        Tarvitset tukea, sillä murentumisesi saa miehesi vielä kauemmaksi. Uskaltaisitko yksin mennä keskustelemaan jonkin ammattilaisen kanssa, jotta saisit edes jotain osviittaa elämällesi.
        Tiedätkö yhtään, missä mies aikaansa viettää. Puhumattomuus on pahinta mitä tiedän.


      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­­­N­­­y­m­f­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17737243V

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      146
      2501
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      412
      2148
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      38
      2002
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      118
      1314
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1310
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      119
      1159
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1113
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1087
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      124
      1054
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      988
    Aihe