Hyvää pizzapäivää! Gallup: Mitkä on sinun mielitäytteesi pizzassa?

32

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Perus margherita on paras! Hyvää tomaattikastiketta, mozzarellaa ja basilikaa.

• Anonyymi

Totta! Paras pizza ja vakiopizzani, on margherita tuplajuustolla ja tuoretta rucolaa päälle, nam. Joskus harvoin myös tummia oliiveja.

• Anonyymi

Paras on kinkkuananas!

• Anonyymi

Tonnikala-katkarapu-homejuusto vie kielen mennessään, päälle tietysti runsaasti juustua ja oreganoo

• Anonyymi

Sitä mieltä, että monia hyviä aineita on mennyt hukkaan, kun ne on pantu pizzaan. En syö koskaan pizzaa. Eräs myyjä totesikin, että on kuin vanhat ruoantähteet olisi pantu pizzaan. Hyvä makkara, hyvä juusto, mutta ei pizzan osana!

• Anonyymi

Hä.... hahahaaa....
        Tuon on juuri se pizzan alkuperäinen idea, tarkoitus.
        Siihen laitettiin todellakin viikon jämät, mitä oli jäänyt ylimääräistä.

• Anonyymi

Tonnikala ja katkarapu on ehdoton yhdistelmä pitsan päällä, tietenkin myös juustoa.

• Anonyymi

kunhan ei ole enjoyn ties millä maustettua, varmaan remonttijätteillä

• Anonyymi

Itse tehty katkarapu pizza jossa on mustia oliivi renkaita ja ohuita punasipuli siivuja juuston päällä. Kahta tai kolmea eri juusto lajia. Tuoretta valkosipuli murskaa päälle. Tämmöistä herkkua ei saa mistään.

Pohjan teen itse johonka laitan kauralesettä ja kaulin sen ihan ohueksi.

• Anonyymi

Tonnikala, oliivit, valkosipuli, aurajuusto, ananas, jalopenosuikaleet, katkaravut, herkkusienet, kasvisversioon kesäkurpitsaa, munakoisoa, paprikaa, sipulirenkaita. lisäksi sopii etikkapunajuurikuutiot, maustekurkkukuutiot tai etikoidut paprikasuikaleet sitten sen kypsän päälle, se rasvaisuus taittuu hieman näin.

• Anonyymi

Parhaat pizzat löytyy Via Tripunalista heidän salami pizza on herkkua. Muuten ja muualla syötynä sellainen, jossa prosciuttoa ja mozzarellaa.

• Anonyymi

Ma laita rannekarva, ja runka malli pitsa.

• Anonyymi

en tiedä mitä pitza huntissa aikoinaan käytettiin mutta maistui tod hyvältä.. oi niitä
      aikoja...nykypitzat ,,samanlaisia ,,osti mistä vaan..ok

• Anonyymi

Ma ole pittsahutti koki. Onko huva malli sinu pitsasa.

• Anonyymi

Mita sina sanoa?
      Mita pitsassani olla vikana?
      Se olla minun rintakarva.
      Mina tehda sinulle pitsa erikoistaute, ei olla pakko syoda jos ei haluta.

• Anonyymi

Kinkku, ananas, aurajuusto, extrajuusto

• Anonyymi

Itse laitan pitsapohjan päälle halkaistuja lihapiirakoita ja niiden päälle paljon juustoa. Nautitaan ketsupin ja sinapin ja kurkkusalaatin kanssa.

• Anonyymi

Oijoi kuulostaapa hyvältä, pitääpä oikein itsekkin kokeilla.

• Anonyymi

Mistä pizzasta kaivattusi pitää.

• Anonyymi

Tietysti kalamiehen pizzasta,vaan resptiä en kerro,koska sitä ei ole vielä edes markkinoillakaan.

• Anonyymi

Olin Firenzessä kahvilassa. Naapuripöydän rouvat keskustelivat pizzasta. Varastin reseptin. Pizzapohjan päälle ladotaan naudan- ja sian lihaa kuutioina. Sitten kuutioina selleriä, porkkanaa, lanttua ja perunaa. Mausteeksi kaksi laakerinlehteä ja n.12 maustepippuria. Olkaa hyvä.

• Anonyymi

Vieraillesani Napolissa paikallisen luostarin nunnat antoivat minulle pizza-reseptin. Pizza pohjan päälle levitetään alaskan seitä. Kalojen päälle tulee runsaasti mantelilastuja. Viimeistellään tillillä ja kermalla. Paistetaan kunnes pinta on kullanruskea. Olkaa hyvä.

• Anonyymi

Minun lemppari on pizza jossa on Emmental juustoraastetta, Oliiveja, kinkkua, herkkusieniä ja metvurstia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Koiran paska.

• Anonyymi

Mahdollisimman vähän aineita kuten alkuperäisessäkin eli paprikakastike, kinkku, herkkusieni, ananas, oliivi, tomaatti, sinihomejuusto, pepperoni tai chili, oregano ja joku vähärasvainen juustoraaste päälle.

• Anonyymi

Ja jos ei viitsi tehdä itse pohjaa niin nuo voi laittaa vaikka meetwurstipizzan päälle, pelkät valmispohjat ei ole oikein hyviä.

• Anonyymi

Mikä on se alkuperäinen? Vähän täytettä? Pitsa taidettiin kehittää sellaiseksi johon laitetettiin kaikki se ylimääräinen mikä jääkaapista löyty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on se alkuperäinen? Vähän täytettä? Pitsa taidettiin kehittää sellaiseksi johon laitetettiin kaikki se ylimääräinen mikä jääkaapista löyty.

Sehän siinä vitsi onkin, voiko alkuperäinen olla paras kun ei ollut paljon mistä valita, köyhillä vain tomaattia, juustoa ja oreganoa. Joskus voi olla mukava syödä sellaistakin, mutta makuasiahan se on.

• Anonyymi

Sannan suosikkjauhoissa pyöreteltyjä vauhtipalleroita.

• Anonyymi

Mina laita paaljo aurajuusto ja jaaheliha

• Anonyymi

Jo on ihme kun mamu aloittaa pizzeerian pidon niin heti huijataan jätetään veroja maksamatta ym muita maksuja jo ovat pirullista sakkia huijaavat mennen tullen siks en käy mamujen pizzeerioissa menisivät kotimaahansa takas ei näitä piruja täällä tarvita

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe