koira kakkaaja

Anonyymi-ap

09,02,2023 OLI TAAS ILLALLA ISO RAKKI PASKONUT JA KUSSU JYRÄTIELLE,KIVIRANTA TORNIO.EI TAIDA KOIRAN ULKOILIJALLA OLLA KAIKKI MUUMIT KOTONA KUN OLI SAMA HEPPU LIIKKEELLÄ.SAMA TILANNE OLI KUN OLI KOIRAN KUSET MEIDÄN LIITTYMÄSSÄ.on se vaan että koiran ulosteet ei muka ole ongelma jätettä,eihän noi maadu ollenkaan

T:närkästynyt

9

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      keräis koiran ulkoilija omat ongelma jätteet pos,ei tulisi tauteja

    • Anonyymi

      se oon pitza perjantai ja ite leivottuna !!! ja olutta ! :D

    • Anonyymi

      ite vääsit sinne tortun nähty ja salakuvattu julkaistaan youtubessa sä siinä oo kykky paskalla.

    • Anonyymi

      Arrrgggg

    • Anonyymi

      Pienet on murheet elämässä jos koiran kausi häiritsee noin paljon, totta kyllä, että ulosteet vois ulkoiluttaja kerätä mutta kusetkin.

      • Anonyymi

        Minun postilaatikolla ei koirat kuseskele, asun nimitäin haja-asutusalueella.

        Mutta asiaan, toiset haluaa että pihapiiri on siisti mutta sitten nuo kuseksitut valkoiset hanget.
        Ei muuten näytä siistiltä.
        Toisekseen olen miettinyt että miksi koiranulkoiluttajat eivät opeta koiria tekemään tarpeita heti ulos päästyään, eli omistajan piahaan?
        Vai onko syy siinä ettei haluta oman pihapiirin näyttävän yleiseltä vessalta?
        Jokaisella koiralla on koti ja siinä ovipieli, ihan sama asuuko kerros-, rivi- tai omakotitalossa.
        Koiran voisi kusettaa heti siinä oman oven pielessä.

        Herää iso kysymys miksi koiranomistajat ei tee näin?

        Toinen on se miten estätte omaa koiraanne kusemasta omalle pihalle, veikkaan että kiskaisette hihnasta ja juoksutatte muualle.
        Samaa kikkaa voi käyttää muidenkin postilaatikoiden kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun postilaatikolla ei koirat kuseskele, asun nimitäin haja-asutusalueella.

        Mutta asiaan, toiset haluaa että pihapiiri on siisti mutta sitten nuo kuseksitut valkoiset hanget.
        Ei muuten näytä siistiltä.
        Toisekseen olen miettinyt että miksi koiranulkoiluttajat eivät opeta koiria tekemään tarpeita heti ulos päästyään, eli omistajan piahaan?
        Vai onko syy siinä ettei haluta oman pihapiirin näyttävän yleiseltä vessalta?
        Jokaisella koiralla on koti ja siinä ovipieli, ihan sama asuuko kerros-, rivi- tai omakotitalossa.
        Koiran voisi kusettaa heti siinä oman oven pielessä.

        Herää iso kysymys miksi koiranomistajat ei tee näin?

        Toinen on se miten estätte omaa koiraanne kusemasta omalle pihalle, veikkaan että kiskaisette hihnasta ja juoksutatte muualle.
        Samaa kikkaa voi käyttää muidenkin postilaatikoiden kohdalla.

        Koira on siisti ja älykäs eläin. Se ei tee tarpeitaan mielellään omalle pihalle. Naapurin piha on aivan eri asia. Keljun naapurin pihalle se kuseskelee mielellään ja aivan opettamatta.


    • Anonyymi

      tilaa mikkel näKKäläjärvi se hoitaa koiran Lapiolla SDP

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe