Sijaitseeko tämä meidän pallomaa avaruudessa?

Anonyymi-ap

Kysymys otsikossa. Jatkokysymys olisi että ollaanko me sitten avaruusolentoja? Onko mars luotaimet joita olemme lähettäneet marssiin niin ufoja siellä jos joku paikallinen tarkkailisi tilannetta?

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mahtavaa, oivaltavaa pohdiskelua. Ei varmasti kukaan aiemmin ole osannut ajatella asiaa tuolta kannalta.

    • Anonyymi

      Maa on litteä. Ja me ei olla avaruudessa, vaan avaruus on kaukana maailmamme yläpuolella.

    • Anonyymi

      Olemme avaruusolentoja. Joskin toistaiseksi jumissa oman Aurikokuntamme sisällä, koska emme ole keksinee tapaa päästä pois sellaisiin paikkoihin, joihin ehkä voisimme haluta mennä.

      Olemme myös mustan aukon satelliitti, noin 26 tuhannen valovuoden päässä keskuksesta, ja kiertoaikamme sen ympäri on tämän hetken arvion mukaan noin 120 miljoonaa vuotta.

      Asustelemme oman tähtemme Goldilockin vyöhykkeellä, eli alueella, jossa plateettamme pintalämpöyila on sopiva hiileen, happeen ja nestemäiseen veteen perustuvalle suurikokoiselle elämälle, jota planeetallamme esiintyy, ja jossa pienempi väki yleisesti loisii.

      Voi olla, että asustelemme myös Goldilockin vyöhykkeellä koskien etäisyyttä mustasta aukosta, tosin hyöty elellä kauempana voisi olla suurempi, mutta lähempänä mustan aukon säteily ja muut turbulenssit voisivat olla pidemmän päälle epäsuotuisia.

      Se miten kukakin elollinen mistäkin asiasta ajattelee, käsitteesi olivat kovin ihmislähtöisiä, mikä on ymmärrettävää, koska olemme ihmisiä. Ihmismäisillä tunteilla kuvaten, ja rohkeasti olettaen että sellaisia tarkkailijalla olisi, mitä vaan ihastelusta aggressioon voisi tulla kyseeseen. Voisimme olla vaikkapa jotain uuden kaverin, maittavan aamiaisen, joukkotuhon ja kivuliaan kuoleman tai mitä mainioimman lisääntymispaikan väliltä, tai vielä jotain muuta hassunhauskaa.

      Tämän hetken tiedon valossa olemme ainoat meuhkaajat näillämain. Ei ole tietoa onko joskus aiemmin ollut muitakin. Ei ole tietoa ovatko kaikki muut vaan päättäneet olla hissunkissun hiljaa, tai emmekö vaan osaa kuunnella (todennäköisesti emme, koska mölyäminen on kivempaa). Asiaan koskien mahdollisia muita on vaikea saada tyhjentävää vastausta, koska tutkittavaa olisi paljon mutta emme pääse järkevästi mihinkään kiinnostavaan paikkaan.

      Se voi tietysti olla ihan hyvä niille muille, että olemme vaan täällä emmekä muualla.

    • Anonyymi

      Vastaukset:
      1. Kyllä.
      2. Kyllä.
      3. Kyllä varauksin.
      Jos he tunnistaisivat ne Maan ihmisten lähettämiksi luotaimiksi, ne eivät olisi ufoja, eli tunnistamattomia lentäviä objekteja. Eivätkä tietenkään enää kulkiessaan Marsin pinnalla, koska silloin ne eivät enää lennä. Paitsi se hulikupteri.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      135
      2242
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      384
      1747
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      27
      1745
    4. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1216
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      116
      1075
    6. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      99
      1072
    7. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      125
      1024
    8. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1013
    9. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      907
    10. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      888
    Aihe