Varoitus K kauppa Pirkka tonnikapala "öljyssä"

Anonyymi-ap

Tässä on öljyn määrä liian iso purkin sisällä! lisätty ja huomaa että tarkoituksella ollut aikomus täyttää purkki öljyllä kuin kalalla.

Lisäksi kalat ei ole paloista vaan pienistä muruista puristeltu sisälle.

Tuote on avain eri kuin silloin kun tuli myyntiin = öljy oli silloin palojen päällä! ja palat isoja.

58

1831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pala se on pienikin pala.

    • Anonyymi

      Ostan tonnikalan aina vedessä en öljyssä. Ei ole koskaan tehnyt mieli öljyistä kalaa.

      • Anonyymi

        Arvaapa onko tonnari pizzan päällä oleva vedessä? ei todellaan vaan öljyssä olevana ja paremmin sopii kans pizzaan öljyssä oleva tonnari koska se ei kuivu nii kuin vedessä ollut kun 300 asteen tai enemmänki olevassa uunissa pizza paistettaan. En ostais itse vedessä olevia tonnareita öljyssä ja tomaattikastikeess olevia ainoataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaapa onko tonnari pizzan päällä oleva vedessä? ei todellaan vaan öljyssä olevana ja paremmin sopii kans pizzaan öljyssä oleva tonnari koska se ei kuivu nii kuin vedessä ollut kun 300 asteen tai enemmänki olevassa uunissa pizza paistettaan. En ostais itse vedessä olevia tonnareita öljyssä ja tomaattikastikeess olevia ainoataan.

        Tonnikala ei sovi pizzaan millään tavalla ja pizzassa on tarveeksi rasvaa juustossa ilman öljyjä. Makuasia tietysti, mutta ei se liika rasva terveellistä ole ja usein vielä vähiten terveellistä auringonkukkaöljyä, oliiviöljy olisi parempi.


    • Anonyymi

      Kuka ostaa Pirkkaa tai Rainbouta? Pelkkää kuraa.

      • Anonyymi

        Monikin, parhainta hinta / laatusuhteeltaan


      • Anonyymi

        Monikin ostaa ja maksavat paljon vähemmän kans.


      • Anonyymi

        Todellakin! Lantrattua jaskaa! Ja vatta kuralla. Ja en laske leikkiä.


      • Anonyymi

        Rainbow tonnikala vedessä on hyvää ja monet muutkin kauppojen omat merkit.


    • Anonyymi

      Tuskinpa. Öljy on kalliimpaa kuin kalanperkeet mitä noihin purkkeihin jauhetaan.

    • Anonyymi

      En osta mitään Pirkka tuotteita koska ne ovat kaikki mielestäni täysin ala-arvoisia.

      • Anonyymi

        Tuskin olet kaikkia Pirkka-tuotteita koskaan kokeillut.

        Millä tavalla ne ovat ala-arvoisia ja mikä tuote on ylivertainen verrattuna Pirkka-tuotteeseen, ja millä perusteella?


      • Anonyymi

        Selvästi hienohelma on ja näkee kommentista sen että on hienohelma ku pitää olla laatua ruokana joka ei ole edes laaturuokaa nähnykkään. halvempi ruoka on laatua ja parempaa kuin kalliimpi muttei ei hienohelmoille kelpaa sellainen kun on halpaa ruokaa


      • Anonyymi

        Samaa tuotettahan ne ovat kuin "merkkituotteet", hinta vaan halvempi :)


    • Anonyymi

      Pirkka on kyllä huonoo kamaa. Mandariineistä ei lähtenyt kuoret millään vaan piti heittää kaikki roskiin kun meni hermot niiden kanssa. Lasagne oli myös täysin syömäkelvotonta.

      • Anonyymi

        Pirkka-lasange on paras lasange. Oikein hyvää!

        Myös mandariineista lähtee kuoret helposti irti. Ovat priimaa kamaa!


      • Anonyymi

        Eipä ole huonoo ruokaa Pirkkatuotteet juuri parhainta


    • Anonyymi

      En syöttäisi edes pahimmalle vihamiehellekään Pirkka tuotteita.

      • Anonyymi

        Mä voin sulle syöttää pirkkatuotteita vaikka pakottaen kurkusta alas vaikka itkisitki ja pyytäisit armoo


    • Anonyymi

      Juhlapöytään aina vain Pirkkaa! Arkena välttää huonommatkin tuotteet.

    • Anonyymi

      Euroshopper on ihan o.k mutta samaa ei voi sanoa pirkasta.

    • Anonyymi

      Sama S marketin täytetyt ohukaiset.Ostin pari kanattäytteistä mistä oli kanat lentäneet toiseen kanalaanPelkkää riisimössöä eikä maistunut kanalle ollenkaan.

    • Anonyymi

      Pirkka selkeä premium tuote. Muut ovat kuraa.

    • Anonyymi

      Ole tarkka ota Rainbou.

    • Anonyymi

      Minä en osta sellaista tuotetta mihin valmistaja ei kehtaa laittaa omaa nimeään näkyville.

    • Anonyymi

      Pirkka olut jäi viimeiseksi halpis olueiden makutestissä iltiksessä, se nyt liene mikään suuri yllätys.

      • Anonyymi

        Mutta Lidlin halpisoluet voitti. Ei voi tietää hinnan tai merkin perusteella mikä on hyvää ja ihmisillä eri makukin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta Lidlin halpisoluet voitti. Ei voi tietää hinnan tai merkin perusteella mikä on hyvää ja ihmisillä eri makukin.

        Liiterin Olit olut on kyllä niin järkyttävää ettei sitä normaali makuaistin omaava irvistelemättä juo.


    • Anonyymi

      Pirkka olut on oluiden aatelia!

    • Anonyymi

      Ei mitään säilykkeitä kannata ostaa öljyssä, ainakaan jos on tajolla vedessä.

      • Anonyymi

        Vettä saa hanasta, joten sitä ei kannata ostaa säilykepurkeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vettä saa hanasta, joten sitä ei kannata ostaa säilykepurkeissa.

        Juot siis ölyä, no sitten öljy sopii simulle.


    • Anonyymi

      Ole tarkka, osta Lidlistä niin saat hyvää ja halvalla.

      • Anonyymi

        Jätetään tuo "hyvää" pois välistä. Voi korvata myös sanalla "epämääräistä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätetään tuo "hyvää" pois välistä. Voi korvata myös sanalla "epämääräistä"

        Juu, suurin osa pysyvästä valikoimasta samoja tuotteita kuin muissakin kaupoissa ja kotimaista.


      • Anonyymi

        Liiterin hinnathan on ylivoimaisesti kalliimpia nykyään kuin vaikka K supermarketeissa ja cittareissa, toki vaatii sen kortin sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiterin hinnathan on ylivoimaisesti kalliimpia nykyään kuin vaikka K supermarketeissa ja cittareissa, toki vaatii sen kortin sinne.

        Toki, toki... ja lehmät lentää!


    • Anonyymi

      Itse kierrän k-kaupat kaukaa koska ne eivät pärjää ikinä hintavertailussa.

      • Anonyymi

        Minä käyn vain K-kaupoissa, koska siellä asioi ainoastaan kaltaistani äveriäämpää väkeä. Ei tartu paha haju köyhistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn vain K-kaupoissa, koska siellä asioi ainoastaan kaltaistani äveriäämpää väkeä. Ei tartu paha haju köyhistä.

        Me maajussit tuoksummekin aidolle paskalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä käyn vain K-kaupoissa, koska siellä asioi ainoastaan kaltaistani äveriäämpää väkeä. Ei tartu paha haju köyhistä.

        Mä ostan safkat suoraan tehtaalta aina! että en käy missää kaupoissa nii köyhät ne kauppaa meneee ja rikkaa tilaa tehtaalta kotiin suoraan!


    • Anonyymi

      Suosin sardiineita enemmän. Nyx- kalaa.

    • Anonyymi

      Ostin ja olihan isoja paloja tonnikalaa ja runsaasti, parasta mitä olen pitkään aikaan pizzaan laittanut, se öljy tai vesi luonnollisesti sekoitetaan tai hölskytetään tonnikalan kanssa ennen pirkista ulos ottamista, vain idiootti kaataa sen menemään

      • Anonyymi

        Liikaa kosteutta pizzaan jos nesteet siihen laittaa, itse en kyllä tonnikalasta pizzassa tykkääkään. Vesi ilman muuta pitää käyttää, mutta öljyä en käytä jos joskus satun vahingossa ostamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa kosteutta pizzaan jos nesteet siihen laittaa, itse en kyllä tonnikalasta pizzassa tykkääkään. Vesi ilman muuta pitää käyttää, mutta öljyä en käytä jos joskus satun vahingossa ostamaan.

        Tonnikalaa en osta koskaan öljyssä vaan aina vedessä. Kotona tehtynä tonnikala ja katkarapu pizzassa on. Ravintolassa en koskaan tilaa pizzaa, jossa tonnikalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikaa kosteutta pizzaan jos nesteet siihen laittaa, itse en kyllä tonnikalasta pizzassa tykkääkään. Vesi ilman muuta pitää käyttää, mutta öljyä en käytä jos joskus satun vahingossa ostamaan.

        Ei tosiaan ole liikaa kosteutta jos tonnikalan kanssa sekoitat sen öljyn, liikaa kosteutta ja pehmeän pohjan sen takia saa vain jos menee laittamaan ihan liikaa pohjakastiketta ja täytteitä.
        1 pirkan tonnikala ourkki on niin riittoisa että riittää kolmeen hyvän kokoiseen pyöreään pizzaan tai uunipellin kokoiseen pizzaan just sopivasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tosiaan ole liikaa kosteutta jos tonnikalan kanssa sekoitat sen öljyn, liikaa kosteutta ja pehmeän pohjan sen takia saa vain jos menee laittamaan ihan liikaa pohjakastiketta ja täytteitä.
        1 pirkan tonnikala ourkki on niin riittoisa että riittää kolmeen hyvän kokoiseen pyöreään pizzaan tai uunipellin kokoiseen pizzaan just sopivasti.

        Tomaattipaprikakatikletta pitää olla reilusti, ananaksesta ja tomaattisiivuista tai kirsikkatomaatin puolikkaista tulee myös kosteutta, mutta ei liikaa. Mitään öljyjä en laita, juustoissa on jo aivan tarpeeksi rasvaa. Minusta tonnikala ja juusto ei maistu ollenkaan hyvältä yhdessä, eikä oikeastaan tonnikala lämpimänä mitenkään. Tomaattikastikkeessa saattaisi juuri ja juuri mennä pizzan päällä.


    • Anonyymi

      Kuka ihmeessä ostaa mitään k-kaupoista….ihmettelen kovasti miksi maksaa enemmän ja saa vielä huonompaa.

      • Anonyymi

        Enemmän?
        - Pizzasuikale euron, paljonko muualla?
        - ilmaiset tuotteet

        lukuisia tarjouksia, liiterissä ainakin kaikki tuplasti kalliimpaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän?
        - Pizzasuikale euron, paljonko muualla?
        - ilmaiset tuotteet

        lukuisia tarjouksia, liiterissä ainakin kaikki tuplasti kalliimpaa

        Pizzasuikaleessa ei ole juurikaan lihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pizzasuikaleessa ei ole juurikaan lihaa.

        Mutta kinkkusuikaleessa on.

        Ainesosat

        suomalainen siankinkku (61 %), vesi, suomalainen porsaanliha, muunnettu tapiokatärkkelys, stabilointiaineet (E450, E451, E407), jodioitu suola, perunatärkkelys, tärkkelyssiirappi, dekstroosi, aromit (mm. savu), hapettumisenestoaine (E301), säilöntäaine (E250). Lihapitoisuus 71 %.

        Tosin Snellmannin kikkusuikaleissa on enemmän lihaa (82 %), ja pelkkää kinkkua, eikä lainkaan tärkkelyksiä.

        Pizzasuikaleet on lähempänä makkaraa, koska sisältää mm. kamaraa.


    • Anonyymi

      Millä näistä nykyajan teollisuustislatuista öljyistä erottaa onko ne autoista valutettua mineraaliöljyä vai mitä.

    • Anonyymi

      Hesarin hintavertailussa ostoskori oli Lidlissä yli 6 euroa halvempi kuin k-kaupassa. Miksi maksaa enemmän kun Lidlistä saa safkat paljon halvemmalla.

      • Anonyymi

        Jos verrataan vastaavia tuotteita, niin Lidl on kalliimpi, tai sieltä ei edes saa niitä. Lidl myy lähinnä sekundalaatuista tuontimoskaa, kun taas K-kauppa enimmäkseen kotimaisia laatutuotteita.

        Pirkka on tuotemerkkien Mersu. Laatua.


      • Anonyymi

        Eikös Prisma ollut toisena, k-kaupat olleet aina kalleimmat, taitaa olla monta kymppiä kalliimpi, en ole niin tarkkaan TV-mainosta kastonut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos verrataan vastaavia tuotteita, niin Lidl on kalliimpi, tai sieltä ei edes saa niitä. Lidl myy lähinnä sekundalaatuista tuontimoskaa, kun taas K-kauppa enimmäkseen kotimaisia laatutuotteita.

        Pirkka on tuotemerkkien Mersu. Laatua.

        Hyvä vertaus, mersuissa onkin heikko hintalaatusuhde, luotettavuustesteissä hännillä, paljon kalliita vikoja.

        Onneksi Saksasta saa hyvääkin halvemmalla ja Lidl vaatii suomalaisilta tuottajilta parempaa laatua kuin s- ja k-kaupat. On myös hyviä tuotteita eri maista mitä s- ja k-kaupoista ei saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Prisma ollut toisena, k-kaupat olleet aina kalleimmat, taitaa olla monta kymppiä kalliimpi, en ole niin tarkkaan TV-mainosta kastonut.

        Citymarket oli ainakin Hesarin vertailussa halvin.


    • Anonyymi

      Eikös k-kaupat ole olleet joka vertailussa kalleimpia ja lidlit taas halvimpia, näin minä ainakin muistan lukeneeni.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1336
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      914
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      819
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      774
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      773
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      766
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      754
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe