Tässä on öljyn määrä liian iso purkin sisällä! lisätty ja huomaa että tarkoituksella ollut aikomus täyttää purkki öljyllä kuin kalalla.
Lisäksi kalat ei ole paloista vaan pienistä muruista puristeltu sisälle.
Tuote on avain eri kuin silloin kun tuli myyntiin = öljy oli silloin palojen päällä! ja palat isoja.
Varoitus K kauppa Pirkka tonnikapala "öljyssä"
63
3097
Vastaukset
- Anonyymi
Pala se on pienikin pala.
- Anonyymi
Ostan tonnikalan aina vedessä en öljyssä. Ei ole koskaan tehnyt mieli öljyistä kalaa.
- Anonyymi
Arvaapa onko tonnari pizzan päällä oleva vedessä? ei todellaan vaan öljyssä olevana ja paremmin sopii kans pizzaan öljyssä oleva tonnari koska se ei kuivu nii kuin vedessä ollut kun 300 asteen tai enemmänki olevassa uunissa pizza paistettaan. En ostais itse vedessä olevia tonnareita öljyssä ja tomaattikastikeess olevia ainoataan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaapa onko tonnari pizzan päällä oleva vedessä? ei todellaan vaan öljyssä olevana ja paremmin sopii kans pizzaan öljyssä oleva tonnari koska se ei kuivu nii kuin vedessä ollut kun 300 asteen tai enemmänki olevassa uunissa pizza paistettaan. En ostais itse vedessä olevia tonnareita öljyssä ja tomaattikastikeess olevia ainoataan.
Tonnikala ei sovi pizzaan millään tavalla ja pizzassa on tarveeksi rasvaa juustossa ilman öljyjä. Makuasia tietysti, mutta ei se liika rasva terveellistä ole ja usein vielä vähiten terveellistä auringonkukkaöljyä, oliiviöljy olisi parempi.
- Anonyymi
Kuka ostaa Pirkkaa tai Rainbouta? Pelkkää kuraa.
- Anonyymi
Monikin, parhainta hinta / laatusuhteeltaan
- Anonyymi
Monikin ostaa ja maksavat paljon vähemmän kans.
- Anonyymi
Todellakin! Lantrattua jaskaa! Ja vatta kuralla. Ja en laske leikkiä.
- Anonyymi
Rainbow tonnikala vedessä on hyvää ja monet muutkin kauppojen omat merkit.
- Anonyymi
Vatsa kuralla.
- Anonyymi
Tuskinpa. Öljy on kalliimpaa kuin kalanperkeet mitä noihin purkkeihin jauhetaan.
- Anonyymi
En osta mitään Pirkka tuotteita koska ne ovat kaikki mielestäni täysin ala-arvoisia.
- Anonyymi
Tuskin olet kaikkia Pirkka-tuotteita koskaan kokeillut.
Millä tavalla ne ovat ala-arvoisia ja mikä tuote on ylivertainen verrattuna Pirkka-tuotteeseen, ja millä perusteella? - Anonyymi
Selvästi hienohelma on ja näkee kommentista sen että on hienohelma ku pitää olla laatua ruokana joka ei ole edes laaturuokaa nähnykkään. halvempi ruoka on laatua ja parempaa kuin kalliimpi muttei ei hienohelmoille kelpaa sellainen kun on halpaa ruokaa
- Anonyymi
Samaa tuotettahan ne ovat kuin "merkkituotteet", hinta vaan halvempi :)
- Anonyymi
On siellä seassa joskus hyväkin erä, mutta 90 % kuraa.
- Anonyymi
Pirkka on kyllä huonoo kamaa. Mandariineistä ei lähtenyt kuoret millään vaan piti heittää kaikki roskiin kun meni hermot niiden kanssa. Lasagne oli myös täysin syömäkelvotonta.
- Anonyymi
Pirkka-lasange on paras lasange. Oikein hyvää!
Myös mandariineista lähtee kuoret helposti irti. Ovat priimaa kamaa! - Anonyymi
Eipä ole huonoo ruokaa Pirkkatuotteet juuri parhainta
- Anonyymi
En syöttäisi edes pahimmalle vihamiehellekään Pirkka tuotteita.
- Anonyymi
Mä voin sulle syöttää pirkkatuotteita vaikka pakottaen kurkusta alas vaikka itkisitki ja pyytäisit armoo
- Anonyymi
Juhlapöytään aina vain Pirkkaa! Arkena välttää huonommatkin tuotteet.
- Anonyymi
Euroshopper on ihan o.k mutta samaa ei voi sanoa pirkasta.
- Anonyymi
Sama S marketin täytetyt ohukaiset.Ostin pari kanattäytteistä mistä oli kanat lentäneet toiseen kanalaanPelkkää riisimössöä eikä maistunut kanalle ollenkaan.
- Anonyymi
Pirkka selkeä premium tuote. Muut ovat kuraa.
- Anonyymi
Ole tarkka ota Rainbou.
- Anonyymi
Minä en osta sellaista tuotetta mihin valmistaja ei kehtaa laittaa omaa nimeään näkyville.
- Anonyymi
Pirkka olut jäi viimeiseksi halpis olueiden makutestissä iltiksessä, se nyt liene mikään suuri yllätys.
- Anonyymi
Mutta Lidlin halpisoluet voitti. Ei voi tietää hinnan tai merkin perusteella mikä on hyvää ja ihmisillä eri makukin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta Lidlin halpisoluet voitti. Ei voi tietää hinnan tai merkin perusteella mikä on hyvää ja ihmisillä eri makukin.
Liiterin Olit olut on kyllä niin järkyttävää ettei sitä normaali makuaistin omaava irvistelemättä juo.
- Anonyymi
Pirkka olut on oluiden aatelia!
- Anonyymi
En ikinä osta olutta sen pahan maun takia. Maito paras ruokajuoma.
- Anonyymi
Ei mitään säilykkeitä kannata ostaa öljyssä, ainakaan jos on tajolla vedessä.
- Anonyymi
Vettä saa hanasta, joten sitä ei kannata ostaa säilykepurkeissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vettä saa hanasta, joten sitä ei kannata ostaa säilykepurkeissa.
Juot siis ölyä, no sitten öljy sopii simulle.
- Anonyymi
Ole tarkka, osta Lidlistä niin saat hyvää ja halvalla.
- Anonyymi
Jätetään tuo "hyvää" pois välistä. Voi korvata myös sanalla "epämääräistä"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätetään tuo "hyvää" pois välistä. Voi korvata myös sanalla "epämääräistä"
Juu, suurin osa pysyvästä valikoimasta samoja tuotteita kuin muissakin kaupoissa ja kotimaista.
- Anonyymi
Liiterin hinnathan on ylivoimaisesti kalliimpia nykyään kuin vaikka K supermarketeissa ja cittareissa, toki vaatii sen kortin sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiterin hinnathan on ylivoimaisesti kalliimpia nykyään kuin vaikka K supermarketeissa ja cittareissa, toki vaatii sen kortin sinne.
Toki, toki... ja lehmät lentää!
- Anonyymi
Itse kierrän k-kaupat kaukaa koska ne eivät pärjää ikinä hintavertailussa.
- Anonyymi
Minä käyn vain K-kaupoissa, koska siellä asioi ainoastaan kaltaistani äveriäämpää väkeä. Ei tartu paha haju köyhistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä käyn vain K-kaupoissa, koska siellä asioi ainoastaan kaltaistani äveriäämpää väkeä. Ei tartu paha haju köyhistä.
Me maajussit tuoksummekin aidolle paskalle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ostan safkat suoraan tehtaalta aina! että en käy missää kaupoissa nii köyhät ne kauppaa meneee ja rikkaa tilaa tehtaalta kotiin suoraan!
- Anonyymi
Suosin sardiineita enemmän. Nyx- kalaa.
- Anonyymi
Ostin ja olihan isoja paloja tonnikalaa ja runsaasti, parasta mitä olen pitkään aikaan pizzaan laittanut, se öljy tai vesi luonnollisesti sekoitetaan tai hölskytetään tonnikalan kanssa ennen pirkista ulos ottamista, vain idiootti kaataa sen menemään
- Anonyymi
Liikaa kosteutta pizzaan jos nesteet siihen laittaa, itse en kyllä tonnikalasta pizzassa tykkääkään. Vesi ilman muuta pitää käyttää, mutta öljyä en käytä jos joskus satun vahingossa ostamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikaa kosteutta pizzaan jos nesteet siihen laittaa, itse en kyllä tonnikalasta pizzassa tykkääkään. Vesi ilman muuta pitää käyttää, mutta öljyä en käytä jos joskus satun vahingossa ostamaan.
Tonnikalaa en osta koskaan öljyssä vaan aina vedessä. Kotona tehtynä tonnikala ja katkarapu pizzassa on. Ravintolassa en koskaan tilaa pizzaa, jossa tonnikalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan ole liikaa kosteutta jos tonnikalan kanssa sekoitat sen öljyn, liikaa kosteutta ja pehmeän pohjan sen takia saa vain jos menee laittamaan ihan liikaa pohjakastiketta ja täytteitä.
1 pirkan tonnikala ourkki on niin riittoisa että riittää kolmeen hyvän kokoiseen pyöreään pizzaan tai uunipellin kokoiseen pizzaan just sopivasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaan ole liikaa kosteutta jos tonnikalan kanssa sekoitat sen öljyn, liikaa kosteutta ja pehmeän pohjan sen takia saa vain jos menee laittamaan ihan liikaa pohjakastiketta ja täytteitä.
1 pirkan tonnikala ourkki on niin riittoisa että riittää kolmeen hyvän kokoiseen pyöreään pizzaan tai uunipellin kokoiseen pizzaan just sopivasti.Tomaattipaprikakatikletta pitää olla reilusti, ananaksesta ja tomaattisiivuista tai kirsikkatomaatin puolikkaista tulee myös kosteutta, mutta ei liikaa. Mitään öljyjä en laita, juustoissa on jo aivan tarpeeksi rasvaa. Minusta tonnikala ja juusto ei maistu ollenkaan hyvältä yhdessä, eikä oikeastaan tonnikala lämpimänä mitenkään. Tomaattikastikkeessa saattaisi juuri ja juuri mennä pizzan päällä.
- Anonyymi
Kuka ihmeessä ostaa mitään k-kaupoista….ihmettelen kovasti miksi maksaa enemmän ja saa vielä huonompaa.
- Anonyymi
Enemmän?
- Pizzasuikale euron, paljonko muualla?
- ilmaiset tuotteet
lukuisia tarjouksia, liiterissä ainakin kaikki tuplasti kalliimpaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmän?
- Pizzasuikale euron, paljonko muualla?
- ilmaiset tuotteet
lukuisia tarjouksia, liiterissä ainakin kaikki tuplasti kalliimpaaPizzasuikaleessa ei ole juurikaan lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pizzasuikaleessa ei ole juurikaan lihaa.
Mutta kinkkusuikaleessa on.
Ainesosat
suomalainen siankinkku (61 %), vesi, suomalainen porsaanliha, muunnettu tapiokatärkkelys, stabilointiaineet (E450, E451, E407), jodioitu suola, perunatärkkelys, tärkkelyssiirappi, dekstroosi, aromit (mm. savu), hapettumisenestoaine (E301), säilöntäaine (E250). Lihapitoisuus 71 %.
Tosin Snellmannin kikkusuikaleissa on enemmän lihaa (82 %), ja pelkkää kinkkua, eikä lainkaan tärkkelyksiä.
Pizzasuikaleet on lähempänä makkaraa, koska sisältää mm. kamaraa.
- Anonyymi
Millä näistä nykyajan teollisuustislatuista öljyistä erottaa onko ne autoista valutettua mineraaliöljyä vai mitä.
- Anonyymi
Hesarin hintavertailussa ostoskori oli Lidlissä yli 6 euroa halvempi kuin k-kaupassa. Miksi maksaa enemmän kun Lidlistä saa safkat paljon halvemmalla.
- Anonyymi
Jos verrataan vastaavia tuotteita, niin Lidl on kalliimpi, tai sieltä ei edes saa niitä. Lidl myy lähinnä sekundalaatuista tuontimoskaa, kun taas K-kauppa enimmäkseen kotimaisia laatutuotteita.
Pirkka on tuotemerkkien Mersu. Laatua. - Anonyymi
Eikös Prisma ollut toisena, k-kaupat olleet aina kalleimmat, taitaa olla monta kymppiä kalliimpi, en ole niin tarkkaan TV-mainosta kastonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos verrataan vastaavia tuotteita, niin Lidl on kalliimpi, tai sieltä ei edes saa niitä. Lidl myy lähinnä sekundalaatuista tuontimoskaa, kun taas K-kauppa enimmäkseen kotimaisia laatutuotteita.
Pirkka on tuotemerkkien Mersu. Laatua.Hyvä vertaus, mersuissa onkin heikko hintalaatusuhde, luotettavuustesteissä hännillä, paljon kalliita vikoja.
Onneksi Saksasta saa hyvääkin halvemmalla ja Lidl vaatii suomalaisilta tuottajilta parempaa laatua kuin s- ja k-kaupat. On myös hyviä tuotteita eri maista mitä s- ja k-kaupoista ei saa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös Prisma ollut toisena, k-kaupat olleet aina kalleimmat, taitaa olla monta kymppiä kalliimpi, en ole niin tarkkaan TV-mainosta kastonut.
Citymarket oli ainakin Hesarin vertailussa halvin.
- Anonyymi
Eikös k-kaupat ole olleet joka vertailussa kalleimpia ja lidlit taas halvimpia, näin minä ainakin muistan lukeneeni.
- Anonyymi
Tonnikala on paljon mehevämpää öljyn kera...vesi on vetistä...yäks.
- Anonyymi
Mun mielestä kaikki Pirkka tuotteet on aivan surkeita en osta niitä koskaan enkä suosittele muidenkaan ostavan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898236
- 916362
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344841- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572942- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512786- 492760