Nelikymppisenä on liian myöhäistä

Anonyymi-ap

Se mitä ei nuorena opi ja koe, sitä ei vanhana osaa.

Kokemattomuus ei kannata koskaan.

59

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki on kiinni omista mielikuvista, ei iästä tai kokemasta. Enemmänkin oikean ihmisen kohtaamisesta. Ymmärrystä syntyy luottamuksen kautta.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🔞 ­­N­y­m­f­o­m­a­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17746979I

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Nuorena oli joustava ja luonnollinen vastakkaista sukupuolta kohtaan.
      Vanhana parisuhde on salatiedettä, ja viisautta etsitään naistenlehtien sivuilta.

• Anonyymi

Jos ei ole nuorena opetellut juomaan viinaa ja käynyt baareissa naisia iskemässä niin ei sitä vanhana sitten enää osaa viinaa juoda ja naisia iskeä.

T: viinamies

• Anonyymi

Aion mennä ensi viikonloppuna pitkästä aikaa baariin. Olisihan se mukavaa onnistua vikittelemään niitä kauniimpia puolikkaitani, aina päätyyn asti 😊. Kukaan ei voi tietää mitä toisen ihmisen päässä liikkuu ja sitten kun on vielä vastakkainen sukupuoli kyseessä niin onhan se suorastaan rakettitiedettä että miten ne sosiaaliset jutskat pelittää vai pelittääkö ollenkaan. Retorinen kysymys kuuluu - Miten SINÄ ja muut koodaatte tätä maailmaa päidenne sisällä 🙃?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aion mennä ensi viikonloppuna pitkästä aikaa baariin. Olisihan se mukavaa onnistua vikittelemään niitä kauniimpia puolikkaitani, aina päätyyn asti 😊. Kukaan ei voi tietää mitä toisen ihmisen päässä liikkuu ja sitten kun on vielä vastakkainen sukupuoli kyseessä niin onhan se suorastaan rakettitiedettä että miten ne sosiaaliset jutskat pelittää vai pelittääkö ollenkaan. Retorinen kysymys kuuluu - Miten SINÄ ja muut koodaatte tätä maailmaa päidenne sisällä 🙃?

Ensi viikolla raivokkaita raportteja tulossa perhanan kotkat pitäkää tunkkinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ei mene baariin niin ei naisiakaan tapaa. Sinne baariin vaan ja juttelet normaalisti naisille niin voi joku kiinnostua.

T: viinamies

• Anonyymi

Pidin kolmen vuoden paussin vähän pidemmässä suhteessa olosuhteiden pakosta. Se suhde sitten meni. Sen jälkeen suhteen aloittaminen oli melkein pelottavaa. Ei aina riitä kokemuskaan. Uusi on erilaista.

• Anonyymi

joo jos 27-vuotiaana ei ole jo maailmaa nähnyt niin voi sanoa pojua neitsyek,,,

• Anonyymi

27-vuotiaana oikeawti aivot alkavat rappeutumaan eli, olet jo *Alzheimerissa jos 30-vuotias.

• "27-vuotiaana oikeasti aivot alkavat rappeutumaan ..."

Väärä tieto. Aivojen rappeutuminen alkaa 16 ikävuoden jälkeen, mutta aluksi se on hidasta. On myös epäbiologinen - tosin suosittu - huhu, että aivoissa olisi runsaasti varakapasiteettia. Ei ole, vaan jos oppii uutta, valtaosa ennen hankitusta tiedosta poistuu, kun uutta tulee tilalle. 🌹👀

• Kynis kirjoitti:

"27-vuotiaana oikeasti aivot alkavat rappeutumaan ..."

Väärä tieto. Aivojen rappeutuminen alkaa 16 ikävuoden jälkeen, mutta aluksi se on hidasta. On myös epäbiologinen - tosin suosittu - huhu, että aivoissa olisi runsaasti varakapasiteettia. Ei ole, vaan jos oppii uutta, valtaosa ennen hankitusta tiedosta poistuu, kun uutta tulee tilalle. 🌹👀

"Ei ole, vaan jos oppii uutta, valtaosa ennen hankitusta tiedosta poistuu, kun uutta tulee tilalle. "

Onko tälle jotain testattua näyttöä.

Omakohtainen kokemus lähinnä puoltaisi sellaista, että se tieto, jolle ei ole käyttöä tai liittyy ei-kiinnostaviin asioihin, poistuu. Uutta tietoa taas saa päähän vain, jos sille on vanhaa tietoa "kiinnityskohdiksi". Ei ole irrallista tietoa, vaan kaikki aina liittyy johonkin muuhun.

Yksityiskohtana ihmisen voi olla vaikea muistaa 4-numeroista harvemmin käytettävää PIN-koodia, jos se ei liity mihinkään. Ihmiset kuitenkin helposti muistavat nelinumeroisia sarjoja, jos niille on merkitys: esim. 1323, 2412, 33101. Ihan ihmisen lähtötiedoista riippuu olisiko jokin noista helppo vai vaikea muistaa.

Maailmanennätys muuten on muistaa 100 000 ensimmäistä piin desimaalia. Tuo ei tietenkään mitenkään onnistu, ellei ihminen ensin pysty antamaan noille numeroille merkitystä.

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Aivot kylläkin kehittyvät 27:aan saakka.

• Anonyymi kirjoitti:

Erillä osa-aluilla kehittyvätkin, mutta kokonaisuudessaan rappeutuminen alkaa jo 16 vuoden kohdalla. 🌹👀

• Anonyymi

Tiedätkö tämän omasta kokemuksestasi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kolmikymppiseksi. Eikä siinä vielä kaikki. Kyse on suurimmaksi osaksi aivoterveydestä miten hoitaa aivojaan.

Aivoterveydellä tarkoitetaan aivojen hyvinvointia, jota tukevat terveelliset elämäntavat, kuten terveellinen ravinto, liikunta, päihteettömyys sekä aivojen sopiva haastaminen, mutta myös riittävästä levosta huolehtiminen ja stressin välttäminen. Ympäristötekijät vaikuttavat aivojen toimintaan jatkuvasti, ja aivojen muokkau­tuminen sekä aivoterveydestä huolehtiminen onkin elinikäinen prosessi.

- Sheena

• Anonyymi
        scrg kirjoitti:

"Ei ole, vaan jos oppii uutta, valtaosa ennen hankitusta tiedosta poistuu, kun uutta tulee tilalle. "

Onko tälle jotain testattua näyttöä.

Omakohtainen kokemus lähinnä puoltaisi sellaista, että se tieto, jolle ei ole käyttöä tai liittyy ei-kiinnostaviin asioihin, poistuu. Uutta tietoa taas saa päähän vain, jos sille on vanhaa tietoa "kiinnityskohdiksi". Ei ole irrallista tietoa, vaan kaikki aina liittyy johonkin muuhun.

Yksityiskohtana ihmisen voi olla vaikea muistaa 4-numeroista harvemmin käytettävää PIN-koodia, jos se ei liity mihinkään. Ihmiset kuitenkin helposti muistavat nelinumeroisia sarjoja, jos niille on merkitys: esim. 1323, 2412, 33101. Ihan ihmisen lähtötiedoista riippuu olisiko jokin noista helppo vai vaikea muistaa.

Maailmanennätys muuten on muistaa 100 000 ensimmäistä piin desimaalia. Tuo ei tietenkään mitenkään onnistu, ellei ihminen ensin pysty antamaan noille numeroille merkitystä.

Joudun hallinnoimaan töissä ja muutenkin useampaa kymmentä PIN koodia, joista vielä useita pitää muutella kaikenaikaa ja jotkut tulee annettuna, joten niille ei välttämättä löydy mitään muistisääntökään, ne vain pitää muistaa.

Huomattavasti nuorempana minulla oli kaksi pankkikorttia, joista toisen PIN koodin unohdin aina (jouduin käymään pankkikonttorissa sitä pariin otteeseen vaihtamassa). Koska nyt hallitsen lukemattoman määrän kaikenmoisia PIN koodeja ja muita salasanoja, sanoisin että vanhempana numerosarjojen muistaminen (myös läheisten hetut, jo kuolleidenkin muistan) on huomattavasti helpompaa kuin nuorena. Lähes päivittäin kyllä ajattelen miten monta PIN koodia, salasanaa, ja käyttäjätunnusta yksi pieni ihminen voi muistaa.

- Sheena

• Anonyymi kirjoitti:

Joudun hallinnoimaan töissä ja muutenkin useampaa kymmentä PIN koodia, joista vielä useita pitää muutella kaikenaikaa ja jotkut tulee annettuna, joten niille ei välttämättä löydy mitään muistisääntökään, ne vain pitää muistaa.

Huomattavasti nuorempana minulla oli kaksi pankkikorttia, joista toisen PIN koodin unohdin aina (jouduin käymään pankkikonttorissa sitä pariin otteeseen vaihtamassa). Koska nyt hallitsen lukemattoman määrän kaikenmoisia PIN koodeja ja muita salasanoja, sanoisin että vanhempana numerosarjojen muistaminen (myös läheisten hetut, jo kuolleidenkin muistan) on huomattavasti helpompaa kuin nuorena. Lähes päivittäin kyllä ajattelen miten monta PIN koodia, salasanaa, ja käyttäjätunnusta yksi pieni ihminen voi muistaa.

- Sheena

Sen ennätyskaverin tekniikka on periaatteessa kenen tahansa omaksuttavissa. Kielen kaikki äänteet jaetaan jollakin säännöllä numeroille. Ja sitten vain satunnaisten numeroiden sijaan muistelemaan tarinoita, jotka voi kiinnittää myös muistikuviin

• Anonyymi
        Kynis kirjoitti:

Mutta jos joku osa aivoista tuhoutuu, niin aivojen muut osat ottavat sen hommat hoidettavakseen. Sen verran vasemmistolaisia ja avuliaita aivot ovat.
        >simiti<

• Oppia ikä kaikki väitän mä.🙂. Ikinä ei ole liian vanha oppiakseen uusia temppuja.

• Anonyymi

Kyllähän sitä vielä oppii. Mutta silmälaseista ja kaljusta on haittaa. Jos vaikka ikkunasta katon viistosti ulos, niin rillin sanka osuu ikävästi lasiin.

• Anonyymi

Pitikö ajaa kaljuksi olisit miettiny ennen kun töppäsit

• Anonyymi

Miksi kuikuilet itse ulos ikkunasta täälkin näkyy yhdel idiootil olevan tabletti kuvaamassa ulos ikkunasta mikä ymmärtääkseni on jo laitonta toimintaa se piha-alue kun on taloyhtiön omaisuutta yksittäinen asukas ei voi kieltää ketään olemasta sillä pihalla jos ei sitä taloyhtiön säännöt erikseen kiellä ja läpkulun kielto on usein osoitettu kyltein

• Anonyymi

jotenkin huvittaa kun hammaslääkärissä nyt joku kyllä enximmäisen kerran joku kysyi ollenkaan että haluanko puudutusta, sanoin: procaiini novokaiini jos on toimii hyvin minulla _D

Eivät iskeneet kokaiinia suoraan suoneen mutta vastaavaa ehkä parempaakin ja no tehokasta...

PROKAIINI: https://en.wikipedia.org/wiki/Procaine

• Kyllä mä oon eri mieltä. Vanhempana oppii paremminkin, kun on laajempi elämänkokemus ja käsitys asioista. Ainakin mulla näin.

Mihin taas ei enää kykene, kuten nuorena on kehonhallinta. Ikä tekee hitaammaksi ja kömpelömmäksi.

• Anonyymi

"Mihin taas ei enää kykene, kuten nuorena on kehonhallinta. Ikä tekee hitaammaksi ja kömpelömmäksi.2

Jos kroppa on alkanut "mennä rikki" niin sitten varmasti on noin. Mä taas olen huomannut, kun tuossa joulukuussa aloin pitkästä aikaa kehoa harjoittaa, niin kyllä se kykenee aikalailla samaan kuin parikymppisenäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

"Mihin taas ei enää kykene, kuten nuorena on kehonhallinta. Ikä tekee hitaammaksi ja kömpelömmäksi.2

Jos kroppa on alkanut "mennä rikki" niin sitten varmasti on noin. Mä taas olen huomannut, kun tuossa joulukuussa aloin pitkästä aikaa kehoa harjoittaa, niin kyllä se kykenee aikalailla samaan kuin parikymppisenäkin.

Juu, mun kroppa on mennyt ehkä vähän normaaliakin nopeampaa tahtia rikki. Hypermobiliteetin tehdessä liian yliliikkuvaksi, jolloin huonot ergonomiat kuluttaa, rasittaa, kuormittaa niveliä ja kudoksia ja fibromyalgia tekee oman osuutensa mm. lihasjäykkyyteen, kivuliaisuuteen, puutumiseen, kädet kömpelöksi, jalat kömpelöiksi jne.

Tiedä sitten onko joku vielä diagnosoimatonkin juttu, mikä tekee taustalla tihutöitään.

Ärsyttää kun pääkoppa toimii, mutta loppu keho vaihtelevasti toimii ja ei oikein toimi.

• G-LoveR kirjoitti:

Juu, mun kroppa on mennyt ehkä vähän normaaliakin nopeampaa tahtia rikki. Hypermobiliteetin tehdessä liian yliliikkuvaksi, jolloin huonot ergonomiat kuluttaa, rasittaa, kuormittaa niveliä ja kudoksia ja fibromyalgia tekee oman osuutensa mm. lihasjäykkyyteen, kivuliaisuuteen, puutumiseen, kädet kömpelöksi, jalat kömpelöiksi jne.

Tiedä sitten onko joku vielä diagnosoimatonkin juttu, mikä tekee taustalla tihutöitään.

Ärsyttää kun pääkoppa toimii, mutta loppu keho vaihtelevasti toimii ja ei oikein toimi.

Taino kyllä mulla välillä pääkoppakin jumittaa, tulee blackoutteja, unohtuu totaalisesti juttuja, kognitiiviset taidot on välillä haasteellisia. Elää hurjasti hyvästä huonoon mun tilanne jatkuvasti.

Tasapainoilua koko elämä, johon ei kaipaa mitään mullistuksia, kun se menee ihan sekaisin.

• G-LoveR kirjoitti:

Taino kyllä mulla välillä pääkoppakin jumittaa, tulee blackoutteja, unohtuu totaalisesti juttuja, kognitiiviset taidot on välillä haasteellisia. Elää hurjasti hyvästä huonoon mun tilanne jatkuvasti.

Tasapainoilua koko elämä, johon ei kaipaa mitään mullistuksia, kun se menee ihan sekaisin.

Aivokuoressa molemmin puolin on epäspesifejä kirkassignaali muutoksia, vaan mitä ne on ja mistä tullut, miten ne vaikuttaa terveyteeni. 🤷🏼‍♂️

Nobody knows. Onko ne syy vai seuraus.

• Anonyymi

tuollainen on kyllä hyvä vihje jos joku hammas oireilee, niin parempi mennä aikaisemmin kuin liian myöhään hampio-räätälille, koska se vain pahenee sitten, ei parane itsestään.

• Anonyymi

No eipä se parane itsestään enää sinäkään kohti jos oireilee vähän si voi harkita hampilääkäriin menoa kun oikeasti särkee niin ettei unta saa näi mä olen ainakin ennen tehny ja uteliaisuudesta kun hammaslääkäri aikoinaan tarjos mahdollisuuden ni kokeilin juurihoitoakin ilman puudutusta oli niin hyvä hammaslääkäri et taisin torkahtaa kesken toimenpiteen

• Anonyymi

hämph "Procaine is a local anesthetic drug "

• Anonyymi

Jos ei ole nelikymppiseen mennessä mitään muuta oppinu kun käyttämään muita hyväksi ni turha vaiva edes yrittää opetella enään mitään muuta ei loppu elinikä riitä edes siihen että pystyisi itseään sanomaan aloittelijaksi

• Anonyymi

Niin eihän 40 ole nykyään enää kuin n. 60 vuotta elinaikaa jäljellä.

• Anonyymi

jos on 13-vuotiaana neityst-poju...niin... empä tiedä oletko silloin hetore vai homppeli...

• Anonyymi

Sullapa on vasta ne parhaat nuoruusvuodet alkaneet ja edessäpäin, niin ei koske vielä sinua nuo vanhuuden jutut.

• Anonyymi

Oppia ikä kaikki. Koskaan ei ole liian myöhäistä oppia ja vanhan koiraa todellakin oppii uusia temppuja ja jopa helposti.

• Anonyymi

Ja siis vanhempana oppii asioita paljon paremmin, kun turha hösötys ja häselly on jäänyt pois ja osaa ajatella asioita.

• Anonyymi

Asenne ratkaisee.

- Sheena

• Tästä en ole samaa mieltä. Minulla on yli nelikymppisiä työkavereita, jotka opiskelevat täyttä häkää. Siis täydennyskouluttautuvat.
      Minä vaihdoin vasta muutama vuosi sitten samassa työpaikassa työtehtävää ja olen mielestäni saanut tämän ihan hyvin haltuun.

Oppia ikä kaikki, sanotaan, eikä se sanonta ole ihan perusteeton. 👍

Minäkään en ole vielä ihan varma, mikä minusta tulee aikuisena 😉

• Anonyymi

Höpöjuttuja. Keho muovautuu vanhanakin, ainakin nelissäkymmenissä vielä oikein mukavasti. Jos perusterve fysiikka, niin ei ongelmaa. Jos jämähtää paikoilleen, ni siihen sitä jää. Eikä siihen tarvi edes korkeeta ikää.

• Anonyymi

Kokemattomuus, kunnollisuus, kiltteys, vapaa-aika tietokoneen äärellä.

• Anonyymi

Onhan se liian myöhäistä, jos asennoituu niin. Pitää jaksaa nähdä vaivaa, eikä jämähtää samaan vanhaan.

• Anonyymi

Älä valita. Leonard Cohen taisi julkaista ekan albuminsa noin nelikymppisenä. Bukowski ekan romaaninsa noin nelikymppisenä. Mä olen viimeistelemässä mun omaa ensimmäistä albumia viittä vaille viiskymppisenä...

Kyse on lopulta aina siitä miten olet käyttänyt sinulle annetun ajan? Jos olet koko ajan etsinyt rakkautta paikoista, missä sitä ei ole, ei ihmekään että olet pettynyt.

• Anonyymi

Gandalfin repla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Gandalfin repla

Sitä en tiedä.

Mutta sen tiedän, että kun se rakkaus löytyy sieltä mistä sitä vähiten odottaa, sen kanssa tekee aika hyvän diilin. Sitä saa tuntea itse ja antaa sitä muillekin rakkauden arvoisille... :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä en tiedä.

Mutta sen tiedän, että kun se rakkaus löytyy sieltä mistä sitä vähiten odottaa, sen kanssa tekee aika hyvän diilin. Sitä saa tuntea itse ja antaa sitä muillekin rakkauden arvoisille... :)

Hyvät yöt!

Erityiset kiitokset miksaajalleni ja äänittäjälleni, joka sai mut kuulosta paremmalta mitä todella kuulostan. Ja myös kameramiehilleni, jotka sai mut näyttämään paremmalta mitä todellisuudessa näytän. :)

Löydä jotain mitä rakastat ja anna sen murhata sinut. Silloin alkaa elämä... :)

https://www.youtube.com/watch?v=ZhSsCkLkji8

• Anonyymi

Ei ketään kiinnosta vittuakaan mitkään työsaavutukset. Mutta jos tuossa iässä on pahasti jäljessä muita nussintojen ja seksin harrastamisen määrässä, tilanne on todella katastrofaalinen. Menetettyjä kokemuksia ei saa takaisin, pahinta on jos ei ole teinirakkautta päässyt kokemaan. Jäämättä saaneet seksikokemukset estävät työelämässä etenemisen, vaurastumisen ja täten myös ulkomaanmatkailun.

• Anonyymi

mua kakattaa

• Anonyymi

No en nyt silti saa fiilareita siitä et menisin jonkun random miehen tuolta kadulta/baarista pokaamaan. Pitää olla syvä tunneyhteys ekana. Onneksi ap:n mainitsema 40 rajapyykki ei vielä tuossa kolkuttele.

• Anonyymi

tuollainen kannattaa ymmärtää kun joku digitaalielektroniikka on täysin eri kuin tavallinen elektroniikka siinä käsitellään nollia ja ykkösiä sitten...

• Anonyymi

olen todennut että aika hyvä nukutuskeino on... alat ajattelemaan jotain 3d-toteutetettua directx-palapelijuttua, no tiedän mutta niin tuon haaveilja39 palapelimaiset kuvat kuvat aiheuttivat idean...

• Höpsistä. Lasin pitää olla aina puoliksi täynnä, ei tyhjä. Tämä siis, jos on suhteellisen terve, niin voi olla vain kiitollinen.

Koko elämän ajan voi oppia ja sivistää itseään, jos on halua. Enkä kyllä allekirjoita noita kömpelö-hommiakaan ollenkaan.

• Anonyymi

'öyåihelin on suurin terveyshaitts vswltyiosxs, jossellainen tipahtaa peijoen välinin sitten ei saa nukutua, mutta niin vaikeampaa tituuttaa jotain suurta kannettavaa tietokonetta selkäsi alle huomaamatta sitä

• Anonyymi

Kukaan ei ole liian vanha oppimaan uusia asioita. Koko elämä on opettelemista ja oppimista.
      Useamman ammatin opiskeleminen ja erilaisten töiden tekeminen laajentaa ymmärryskykyä ja tekee elämästä mielenkiintoisemman.

Nuoren ei tarvitse osata kaikkea. Koko elämä on edessä ja aikaa opiskella ammatti.
      Välivuoden pitäminen ei kuitenkaan ole hyväksi. Kannattaa heti mennä opiskelemaan alaa, joka edes vähän kiinnostaa.

• No sillekään ei paljon voi, jos nuoruus meni pilalle, eikä saanut niitä arvokkaita kokemuksia.

• Anonyymi

23-vuotialla aivot jo pilllla

• Anonyymi

40vuotias olin niin kaikki näytti nuonolta masentuneena, ei ole muuta niin nuonoa ikää,

• Anonyymi

En ole koskaan kokenut runkata väkisin harmaakarhua! Epäilen kannattavuutta ainakin sen suhteen! Mutta kokeneet voivat varmasti valaista asiaa!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos tienaaminen koneella kiinnostaa niin lue!

Olen kerrännyt muutaman linkin kyselysivustoille. Vastaa kyselyihin ja tienaa rahaa! Minimikotiutus on sivuilla 10e ja v
      Työ ja opiskelu
      3
      7229
    2. Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään

HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh
      Maailman menoa
      382
      1991
    3. Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!

Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1702
    4. Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!

Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1653
    5. Kimmo Kiljunen

"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa
      70 plus
      291
      1372
    6. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      73
      1112
    7. Herätät kyllä

Tunteita vaikka missä muodossa. Tiedät että meidän on vaikea vastustaa toisiamme.
      Ikävä
      73
      1053
    8. Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen
      Haapavesi
      61
      799
    9. Kauan aiot vielä vastustella minua?

Miehelle kysymys.
      Ikävä
      47
      786
    10. Miksi teet tästä niin vaikeaa?

Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p
      Ikävä
      25
      749
    Aihe