Nyt janoan lisää.
Osaatteko suositella hyvää meediota? Selvä näkijää?
Haluaisitteko jakaa tähän omia kokemuksianne edesmenneiden läheistenne kohtaamisista? Se toisi minulle suuresti lohtua ja uskoa rakkaan jälleennäkemisestä.
Mitä mieltä olette kuoleman jälkeisestä elämästä?
Sain viestin edesmenneeltä rakkaaltani
44
378
Vastaukset
- Anonyymi
En tarvitse meediota. Uskon telepatiaan (elävät), sielun vaellukseen ja uudelleen syntymiseen.
- Anonyymi
Onko sinulla kokemuksia edesmenneiden kanssa kommunikoimisesta?
Varsinaista kokemusta ei ole muuta kuin joitain unia. Kaipa se kuolemanjälkeinen jokin toinen olotila mahdollistakin on. Ainakin kaikkia asioita ja kokemuksia ei tiedekään ole kyennyt selvittämään ja sitä mahdollisuutta ei ole pystytty kumoamaan. Meediota en kyllä suositella osaa.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Maailmassa ja maailmankaikkeudessa on paljon selittämätöntä.
Esim. Kuolemanrajakokemukset ovat vieneet jotkut omien kuolleiden läheisten luo.
Ovatpa jotkut nähneet kuolleen läheisen ilman kuolemanrajakokemusta. Varsinkin sota-aikana rintamalla kuolleet miehet tulivat näyttäytymään vaimoilleen ennen kuin kirje miehen kaatumisesta ennätti saapua leskelle kotiin. Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Maailmassa ja maailmankaikkeudessa on paljon selittämätöntä.
Esim. Kuolemanrajakokemukset ovat vieneet jotkut omien kuolleiden läheisten luo.
Ovatpa jotkut nähneet kuolleen läheisen ilman kuolemanrajakokemusta. Varsinkin sota-aikana rintamalla kuolleet miehet tulivat näyttäytymään vaimoilleen ennen kuin kirje miehen kaatumisesta ennätti saapua leskelle kotiin.Joo oon jonkinverran lukenut ja nähnyt muutaman dokumentin aiheesta. Mielenkiintoisia juttuja ovat.🙂.
- Anonyymi
Sopiiko kysyä, miten hänen viestinsä saavutti sinut?
- Anonyymi
Tuli pakottava tunne lukea kirjaa, kuin käsky avata kirja satunnaisesta kohtaa ja lukea satunnaiset rivit. Kirja ei ollut minulle ennestään tuttu, enkä ollut kotona, kirjahyllyssä valittavia kirjoja oli useampia. Kirjan satunnaisesti valitut kolme riviä kertoivat vainajasta jotain hyvin oleellista. Mietin vain, että aika huikea sattuma. Mutta nyt muutaman kerran saman toistaneena, aina käskyn tullen, en usko enää sattumaan.
Elämää on kuoleman jälkeenkin.
- Anonyymi
Parikymmentä vuotta sitten minulta karkasi kissa. Soitin suositellulle selvännäkijälle (mies, en muista enää hänen nimeään). Hän tiesi puhelun aikana kertoa minulle kaikki eläimet joita olen omistanut ja heidän ulkonäkönsä. Tiesi kuolleet ja elossa olevat eläimen jne. Mies ei millään voinut tietää tuota kaikkea, en koskaan ollut tavannut häntä enkä kertonut hänelle kuin etunimeni, ja asian jolla soitan (karannut kissa), jonka jälkeen hän alkoi kertoa. Kissa löytyi lopulta. Sen jälkeen olen uskonut yliluonnolliseen ja taivaaseen.
- Anonyymi
Joillekin on suotu ihmeellisiä kykyjä. Lahjoja.
- Anonyymi
Thaimaassa ossavat kaikki ennustukset.
Tosin kukaan ei tiedä "Sain viestin edesmenneeltä rakkaaltani"
Jos sait viestin ns. psyykkistä tietä, lienee viisainta suhtautua siihen, kuin et olisi sitä saanutkaan. Jos taas sait sen ihan normaalia tietä, oleellisinta on ottaa huomioon sekä sinun että hänen nykyinen tilanne. 🌹👀- Anonyymi
Saarnamies, joka ei usko ns. yliluonnolliseen?
Anonyymi kirjoitti:
Saarnamies, joka ei usko ns. yliluonnolliseen?
Ehkä näet enemmän, kun kerron aloituksestani https://keskustelu.suomi24.fi/t/17747087/kauneus-on-ikuista#comment-119195117
Näin:
Kauneus on ikuista
Kynis
2023-02-16 11:31:18
On se käsittämätöntä, miten KAUNEUS voi täyttää koko mielen. Kuuntelin juuri norjalaisen Lindesnes trekkspilsklubbenin harmonikkaesitystä iki-ihanasta kappaleesta Jeg har hørt om en stad, Olen kuullut on kaupunki tuolla. https://www.youtube.com/watch?v=4wDkTaVY-QE
Voi vain vajota ihanuuteen ja kauneuteen, mutta olisi mieletöntä kysyä, onko se vain nyt vai tulevaisuudessa, onko se vain tuolla vai tässä. Se on kuin matematiikka, ikuista, muuttumatonta totuutta kaikissa mahdollisissa maailmoissa, tai vaikka ei olisi yhtään maailmaa olemassakaan.
Kauneuden kosketus on kosketusta ikuiseen ja täydelliseen, ulkopuolella kaiken ajan tai paikan rajan. Mitähän mahtoi tarkoittaa Kristuksen sana: "Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä."
"Halleluja, nyt henkeni kiittää,
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
Side katkee mi' maahan mun liittää.
Tiedän, siellä jo pian olla saan." 🌹👀
Ja edelleen:
Kynis
2023-02-16 17:53:21
Kun olen tavoitellut kuvata naiskauneutta ja erityisesti vitun suurta suloisuutta, vihaiset kommentit ovat olleet runsaat.
Kun olen tavoitellut kuvata Anna-Lena Löfgrenin upeaa viikinkisointuista kieltä tai islannin kielen ihanoitteellisuutta ja kaunista soinnittomuutta, juuri kellään ei ole ollut juuri mitään sanottavaa.
Kun olen tavoitellut kuvata kelttiläisen pipes and drums -musiikin ja lauluyhtye Celtic Woman´in musiikin kauneutta ja ytimiin käypää voimaa, en ole juuri saanut kiinnostunutta palautetta.
Kun olen tavoitellut kuvata Wienin filharmonikkojen kesäkonserttien kauneutta ja upean pimeyden laskeutumista Schönbrunnin linnan ylle, en juuri ole saanut palautetta.
Ja kun olen palannut kaiken kauneuden alkulähteelle, vastaan on tullut täydellinen hiljaisuus. Entä miksi naiskaudesta ja erityisesti avatusta sulovitusta ihanoituminen taas aiheuttaa voimatonta vihaa? Niin, miksi? 🌹👀
x x x x
Jos edes joku olisi nämä lukenut, olisi selvinnyt että mielestäni KAIKEN KAUNIIN, pyhän ja puhtaan, kosketus on toistaiseksi vain hauras yhteys korkeampaan maailmaan, jota silmä ei ole vielä nähnyt eikä korva kuullut. Kauneus on Jumalan täydellinen maailma, jonne pääsen pian, ja niin kuin rovasti Wilhelmi Malmivaara vuonna 1903 runoili. "kanss´ ystäväini ja omaisten".
Kaikkein mieluisin minulle on arkkivirsi OI, ARMO JA RAKKAUS SUUR
Oi, armo ja rakkaus suur,
kun Jeesus meit taluttaa juur.
Hän neuvoillaan opastaa uskoviaan,
jotka kulkijat vieraan on maan.
Hän kaataa ja tukee.
Hän riisuu ja pukee.
Hän lymyy ja ilmestyy taas.
Hän tyhjentää tyhjäks ja alentaa köyhäks,
mutta tyhjä ja köyhä taas tuntea saa,
että armonsa rikastuttaa.
Hän sumuhun peittää,
kun hetkeksi heittää,
mutta tien jälleen kirkastuttaa.
Juur armosta tulee se kans,
että sielut täällä vaeltaissans,
myös joutuvat yhteen ja yhdessä näin
saavat kulkea Siioniin päin.
Tässä toistansa hoitaa, jos väsymys voittaa,
kun anoopi: "Auta, jo jäin!"
Näillä Siionin retkil ja valmistushetkil
saa elää ja ihastua muistakin viel,
jotka kulkevat samalla tiel.
Tässä usiasti näkee niin harrasta hääväkee,
että oikein on iloinen miel.
Antti Achrenius (1745 - 1810)- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Ehkä näet enemmän, kun kerron aloituksestani https://keskustelu.suomi24.fi/t/17747087/kauneus-on-ikuista#comment-119195117
Näin:
Kauneus on ikuista
Kynis
2023-02-16 11:31:18
On se käsittämätöntä, miten KAUNEUS voi täyttää koko mielen. Kuuntelin juuri norjalaisen Lindesnes trekkspilsklubbenin harmonikkaesitystä iki-ihanasta kappaleesta Jeg har hørt om en stad, Olen kuullut on kaupunki tuolla. https://www.youtube.com/watch?v=4wDkTaVY-QE
Voi vain vajota ihanuuteen ja kauneuteen, mutta olisi mieletöntä kysyä, onko se vain nyt vai tulevaisuudessa, onko se vain tuolla vai tässä. Se on kuin matematiikka, ikuista, muuttumatonta totuutta kaikissa mahdollisissa maailmoissa, tai vaikka ei olisi yhtään maailmaa olemassakaan.
Kauneuden kosketus on kosketusta ikuiseen ja täydelliseen, ulkopuolella kaiken ajan tai paikan rajan. Mitähän mahtoi tarkoittaa Kristuksen sana: "Jumalan valtakunta on sisäisesti teissä."
"Halleluja, nyt henkeni kiittää,
Kun jo kuulla voin taivaisen laulun.
Side katkee mi' maahan mun liittää.
Tiedän, siellä jo pian olla saan." 🌹👀
Ja edelleen:
Kynis
2023-02-16 17:53:21
Kun olen tavoitellut kuvata naiskauneutta ja erityisesti vitun suurta suloisuutta, vihaiset kommentit ovat olleet runsaat.
Kun olen tavoitellut kuvata Anna-Lena Löfgrenin upeaa viikinkisointuista kieltä tai islannin kielen ihanoitteellisuutta ja kaunista soinnittomuutta, juuri kellään ei ole ollut juuri mitään sanottavaa.
Kun olen tavoitellut kuvata kelttiläisen pipes and drums -musiikin ja lauluyhtye Celtic Woman´in musiikin kauneutta ja ytimiin käypää voimaa, en ole juuri saanut kiinnostunutta palautetta.
Kun olen tavoitellut kuvata Wienin filharmonikkojen kesäkonserttien kauneutta ja upean pimeyden laskeutumista Schönbrunnin linnan ylle, en juuri ole saanut palautetta.
Ja kun olen palannut kaiken kauneuden alkulähteelle, vastaan on tullut täydellinen hiljaisuus. Entä miksi naiskaudesta ja erityisesti avatusta sulovitusta ihanoituminen taas aiheuttaa voimatonta vihaa? Niin, miksi? 🌹👀
x x x x
Jos edes joku olisi nämä lukenut, olisi selvinnyt että mielestäni KAIKEN KAUNIIN, pyhän ja puhtaan, kosketus on toistaiseksi vain hauras yhteys korkeampaan maailmaan, jota silmä ei ole vielä nähnyt eikä korva kuullut. Kauneus on Jumalan täydellinen maailma, jonne pääsen pian, ja niin kuin rovasti Wilhelmi Malmivaara vuonna 1903 runoili. "kanss´ ystäväini ja omaisten".
Kaikkein mieluisin minulle on arkkivirsi OI, ARMO JA RAKKAUS SUUR
Oi, armo ja rakkaus suur,
kun Jeesus meit taluttaa juur.
Hän neuvoillaan opastaa uskoviaan,
jotka kulkijat vieraan on maan.
Hän kaataa ja tukee.
Hän riisuu ja pukee.
Hän lymyy ja ilmestyy taas.
Hän tyhjentää tyhjäks ja alentaa köyhäks,
mutta tyhjä ja köyhä taas tuntea saa,
että armonsa rikastuttaa.
Hän sumuhun peittää,
kun hetkeksi heittää,
mutta tien jälleen kirkastuttaa.
Juur armosta tulee se kans,
että sielut täällä vaeltaissans,
myös joutuvat yhteen ja yhdessä näin
saavat kulkea Siioniin päin.
Tässä toistansa hoitaa, jos väsymys voittaa,
kun anoopi: "Auta, jo jäin!"
Näillä Siionin retkil ja valmistushetkil
saa elää ja ihastua muistakin viel,
jotka kulkevat samalla tiel.
Tässä usiasti näkee niin harrasta hääväkee,
että oikein on iloinen miel.
Antti Achrenius (1745 - 1810)Eli uskot korkeampaan voimaan ja tuonpuoleiseen sielun ikuiseen elämään?
- Anonyymi
👍 Näin on
Anonyymi kirjoitti:
Eli uskot korkeampaan voimaan ja tuonpuoleiseen sielun ikuiseen elämään?
Koska sitä ei ole silmä nähnyt eikä korva kuullut, ei myöskään kielemme ilmaisut - ei Raamatunkaan kielen - voi olla kuin korkeintaan karkeita likiarvoja. Ainakin 'voimasta' tai 'sielusta' puhuminen konkreettisessa merkityksessä lienee vallattomuutta, menneen ajan käsitystason mukaista, samoin kuvitelma kärsimyksestä tai helvetistä.
Sittenpähän näemme, eikä meillä vanhuksilla liene enää pitkä aika, kun saamme nähdä.
Kuulostaa kiertelyltä, mutta me emme todellakaan tiedä juuri mitään. 🌹👀- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Koska sitä ei ole silmä nähnyt eikä korva kuullut, ei myöskään kielemme ilmaisut - ei Raamatunkaan kielen - voi olla kuin korkeintaan karkeita likiarvoja. Ainakin 'voimasta' tai 'sielusta' puhuminen konkreettisessa merkityksessä lienee vallattomuutta, menneen ajan käsitystason mukaista, samoin kuvitelma kärsimyksestä tai helvetistä.
Sittenpähän näemme, eikä meillä vanhuksilla liene enää pitkä aika, kun saamme nähdä.
Kuulostaa kiertelyltä, mutta me emme todellakaan tiedä juuri mitään. 🌹👀Asian vierestä ehkä hieman, mutta Uskon, että helvetti on täällä maan päällä. Tämä orjuus ja suru murhe tuska täällä on sielun piinaa. Pahuus ja väkivallan teot vapaassa tahdossa.
Joka tapauksessa, jos olisi pikku ripaus agnostikkoa jokaisessa ihmisessä, maailma olisi varmasti pikkuisen parempi paikka. Ei tapeltais sodittais uskontojen nimessä eikä ateistit levittäisi kyynisyyttään itsekkyyttään ja ehkäpä siten maailmassa olisi enemmän rakkautta. Ja toivoa. Anonyymi kirjoitti:
Asian vierestä ehkä hieman, mutta Uskon, että helvetti on täällä maan päällä. Tämä orjuus ja suru murhe tuska täällä on sielun piinaa. Pahuus ja väkivallan teot vapaassa tahdossa.
Joka tapauksessa, jos olisi pikku ripaus agnostikkoa jokaisessa ihmisessä, maailma olisi varmasti pikkuisen parempi paikka. Ei tapeltais sodittais uskontojen nimessä eikä ateistit levittäisi kyynisyyttään itsekkyyttään ja ehkäpä siten maailmassa olisi enemmän rakkautta. Ja toivoa.Oppi tuonpuoleisesta helvetistä tarttui juutalaiseen uskoon vasta Baabelin vankeudessa Mesopotamiassa ja tuli sieltä sitten Juudeaan vasta kuningas Kyyroksen aikana v. 539. Sielt se si periyty kristinuskoon ja islamiin.
Sitä ennen helvettiin ei uskottu. Mut tääl maailmassa soon enämpi ku ilmeine. 🌹👀- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Oppi tuonpuoleisesta helvetistä tarttui juutalaiseen uskoon vasta Baabelin vankeudessa Mesopotamiassa ja tuli sieltä sitten Juudeaan vasta kuningas Kyyroksen aikana v. 539. Sielt se si periyty kristinuskoon ja islamiin.
Sitä ennen helvettiin ei uskottu. Mut tääl maailmassa soon enämpi ku ilmeine. 🌹👀Mielenkiintoista.
- Anonyymi
Kynis kirjoitti:
Kuulostaa kiertelyltä, mutta me emme todellakaan tiedä juuri mitään. 🌹👀Sittempä näemme ihminen kun kuolee kuolemasta ei ole enää paluuta. Sen jälkeen ei voi tehdä mitään että sittempä näemme ei ole enää mitään merkitystä.
- Anonyymi
Suosittelen Anu Väisänen ja Alain Craig. Hyviä kokemuksia, viestejä rakkailta.
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
En itse usko siihen mu jos se sulle lohtua tuo niin voiko se olla väärinkään uskoa siihen
- Anonyymi
Kiitos sinulle.
- Anonyymi
Raamattu kieltää ottamasta yhteyttä vainajahenkiin. Silloin se ei ole hyväksi ihmiselle. Muistoissa voi olla tämän ihmisen kanssa, muu yhteydenpito ei ole hyvä asia.
- Anonyymi
Miksi yhteys vainajaan olisi pahasta, jos kontakti edesmenneeseen tuo lohtua?
- Anonyymi
Ne on tietysti omien aivojen tuottamia harhakuvia. Ei muuta. Menemme luonnon kiertoon, kuten kaikki täällä. Ihminen katoaa jo maanpäällä mm dementian johdosta. Vain ruumiin muut toiminnot jäävät. Joillakin ihmisillä on vain tarve turvautua tällaiseen. Kuolemanpelkoako ?
- Anonyymi
En pelkää kuolemaa.
Minulla on vain ikävä rakastani. - Anonyymi
Näinhän se on. Ihmismieli etsii hyvin herkästi merkityksiä vaikka mistä. Se on inhimillistä ja tuo monellekin lohtua.
- Anonyymi
En ole pelännyt kuolemaa sen jälkeen kun paras ystäväni sekä mummoni kävivät tervehtimässä minua henkimaailmasta. He ovat aina läsnä elämässäni.
- Anonyymi
Kaunis tarina.
Minäkään en pelkää kuolemaa. Lähden sitten ilolla rakkaitani vastaan kun päiväni saapuu iltaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunis tarina.
Minäkään en pelkää kuolemaa. Lähden sitten ilolla rakkaitani vastaan kun päiväni saapuu iltaan.Sain silloin varmistuksen sille mitä olin aina tavallaan uskonutkin, ettei kuolemaa ole. Ruumis vaan kuolee, ei henki. Niin lohdullinen olo, kun tiedän että he ovat aina lähelläni,tapahtui sitten ihan mitä tahansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain silloin varmistuksen sille mitä olin aina tavallaan uskonutkin, ettei kuolemaa ole. Ruumis vaan kuolee, ei henki. Niin lohdullinen olo, kun tiedän että he ovat aina lähelläni,tapahtui sitten ihan mitä tahansa.
Ihanan lohdullista.
Toivon siunausta tiellesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanan lohdullista.
Toivon siunausta tiellesi.https://keskustelu.suomi24.fi/t/18198814/miksi-kliinisen-kuoleman-tilassa-oleva-henkilo-nakee-joskus-kuolleita-sukulaisia
Miksi kliinisen kuoleman tilassa oleva henkilö näkee joskus kuolleita sukulaisia
- Anonyymi
Jos katsot kalenteristas nimipäiviä niin jostain tytön nimestä voi muistuas mieleen joku entinen seksikummanikin sitten..
Harmaiden saivosolujrn käytköis6ä - Anonyymi
En suosittele. Raamatun mukaan ei pitäisi kysellä vainajahengiltä asioita. Itse uskon tuohon.
- Anonyymi
Lämmin suositus: Healing Pia.
Lisäksi suosittelen Michael Newtonin Sielujen matka -kirjaa. - Anonyymi
kannattss muistss että postikin on nykyään aika hidas, eli malttia perintäfirmoillekin, maksua saattaa joutua odottamaan muutamia vuosiakin, koska jos laskukirje ei ole edes tavoittanut vielä vastaanottajaa..
- Anonyymi
sitten voi löytyä postilasatikostasta jotain 13446 kpl, joista laskutteva asikas veloittaa perintäfirmalts 50euroa kauttas jokainern lassxkun käsxittrlumskxdu...
En usko tuonpuoleiseen enkä siis myöskään selvännäkijään enkä Selvä näkijään, kuten aloittaja sanoi.
He kyllä vievät rahasi samalla tavalla kuin magneettipohjallisten tai laihdutuspillerien myyjät, mutta jos se tekee sinut onnelliseksi, niin anna lompakon vaan laulaa.- Anonyymi
Liittyy vahvistusharhoihin, joita meillä ihmisillä on. Ovat höpö, höpö asioita.
- Anonyymi
Pelko kaikkeen hallitsemattomaan ja ns järjen ylikäyvään ,saa kieltämään ja panikoimaan. Se on sielutietämättömyyttä. Pää pensaassa kuin pupu luullessaan olevansa siten turvassa omissa luuloissaan ja olettamuksissaan. 💩
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114967Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853019- 811757
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku201589Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1151396Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151083- 161079
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431047