Kävin hakemassa riista käristystä ja grillikylkeä ihan just ja voi hitto nyt oli kyllä maut kohillaan, oli oikeasti hyvää,varsinki se riistakäristys, harvoin noin kotiruuan verosta saa ostettuna, menkääpä hakkeen,, niin enkä oo kauppias ihan kulku jätkä, hyvää oli🤤
Tornio city market lämmin ruoka
11
150
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kerran maistanut. Se riitti. Epäilytti jo ostaessani, minä kun jo lapsuudessa olen tottunut siisteyteen ruoan yhteydessä.
- Anonyymi
"kauppias ihan kulku jätkä"
Tämmöinen ajatus saattaa mieleen tulla.
Mutta vikamme meillä kaikilla. - Anonyymi
Riistakäristys on köyhien lihan korviketta
- Anonyymi
Mitä se riista sitten on jos ei lihaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se riista sitten on jos ei lihaa?
Tarhattua saksanhirveä. Ei mitään riistaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarhattua saksanhirveä. Ei mitään riistaa.
No siinä olen kyllä samaa mieltä, eihän se mitään riistaa ole... lihaa kylläkin.
Ruottistahan tuo "riista" kohu alkoi kun asiakkaat alkoivat ihmettelemään mksi tarhatun eläimen lihasta käytetään harhaanjohtavasti nimeä "riista".
Suomessakin jo alettu luopumaan moisesta koska se johtaa asiakkaita harhaan.
Miksi ei vaan voi käyttää nimeä Saksanhirvi käristys?
Riistakäristyksen miellän luonnonvaraisesta riistasta valmistetuksi käristykseksi, jossa on vaikka hirveä ja metsoa. Ei sikaa, nautaa, kanaa Saksanhirveä tai muuta tarhattua eläintä.
- Anonyymi
ei jatkoo... joskus ostanut riistakäristystä eipä sitä syönyt ees koirakaan... :(
- Anonyymi
Voi halvatun pakanat kun kerrankin positiivista ja hyvää tahtoa niin johan kepulit alkaa negaamaan. Nyrjäytin aamujäykän mulkkunikin tämän takia.
- Anonyymi
Juurikin näin, miks ei saa antaa positiivista palautetta
- Anonyymi
Hetkinen tuohan oli positiivinen palaute miks se pitää yrittää kääntää negatiiviseksi,eli en ymmärrä se käristys oli oikeasti hyvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661592Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801110- 711083