Paljonkohan juoksisi
Nyt Cooper testissä jos
Testi olisi tänään
Petteri orpo
31
265
Vastaukset
- Anonyymi
Luulen että 2000m, jos yrittäisi täysillä. Vaan tuskinpa edes yrittäisi. Kokoomuslaisena laittaisi työläiset ravaamaan puolestaan.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177503210
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Nyt on jo noloa.
- Anonyymi
Puolimaran juossut HCR tapahtumassa 2018 aikaan 2h21min24s.
- Anonyymi
Harrastaa hölkkää siis. Eduskunnan juoksukerhon jäsen? Sittenhän Cooperikin menee varmasti yli 2000m.
- Anonyymi
Sekoomus syö terveyden, jopa valtakunnanjohtajalta, taitaa sinnitellä Silkkitien ainehilla Levin mahvian tuella.
- Anonyymi
Sannuli ja Pettripoju ovatkin viivalla huhtikuussa.
Terveintä olisi, että nokittelisivät vähemmän ja keskittyisivät asiain hoitoon. Cooperin juoksu riittää turhan paskanjauhuun !- Anonyymi
Demokratia vaatii myös argumentoinnin taidon näytteen. Sanoilla ei ole takuuta, syljellä on.
- Anonyymi
Itse kävelen 12 minuutissa 1 kilometrin. Tämä riittää minulle, oravanpyöräilijät.
- Anonyymi
Oli niin tahi näin, Alisa Vainio nappasi Suomen Ennätyksen maralla, mikä on harvinaista nykypäivänä tässä itsetyytyväisten sulatusyhteiskunnassa.
- Anonyymi
No Vainio on valitsemallaan tiellä, onneksi olkoon. Kyllä näissä sairauksissa riittää sulateltavaa.
- Anonyymi
No joo, mutta kyllähän se muailman kärki painelee paljon rivakammin vielä? Tuossa sarjassa ME kuitenkin 2.14?
- Anonyymi
Orpo harrastaa lenkkeilyä, metästystä, kalastusta ja koiran ulkoiluttamista.
Kovakuntoinen ikäisekseen.- Anonyymi
Moneskos ohitusleikkaus sille on jo tehtynä. Joskus sen möläitykset kuulostavat siltä, että suusta pulppuaa sellaista, mikä on totuttu ulkoistamaan perän kautta. Eli onko aivotkin ohitettu ?
- Anonyymi
Ja ammatti on köyhien kyykyttäjä.
- Anonyymi
Ei taida olla mitään merkitystä. Jos tosipaikka tulee, ovat kokkarit jo veroparatiiseissaan välistävetorahoineen.
- Anonyymi
Lakeijat juoksee, oligarkki huitoo
- Anonyymi
Missäs tänä vuonna on Eduskunnan Urheilukerhon hiihtokisat, voisi mennä kuuntelemaan, millainen höpinä on Lintilän puhelimista päällä.
- Anonyymi
Eikö ne Paloheinässä ole?
- Anonyymi
Pintakaasu ukot ei viihdy petterin vauhissa
- Anonyymi
Petteri kysypä Stubia jänikseksi maralle. Ottakaa Sanna mukaan. Tykkää myös hölkätä.
- Anonyymi
Menisikö alle neljän Vantaalla Stubeksanderin jänistelemänå?
- Anonyymi
Luin juuri tänään, että sillähän oli vasta infarkti. Olisiko ollut tammikuussa. :(
- Anonyymi
Liikaa kovaa rasvaa menee ja hölkät jääny?
- Anonyymi
Liika kova stressi puheenjohtajana. Jäisi ukko sairaslomalle kuntoilemaan.
- Anonyymi
Jaahas, eivät saaneet ainoaa oikeaa listoilleen. Teemu Keskisarja valitsi persut ja tämä sinetöi, ettei Petterpoika istu Mariinin pallia. MOT.
- Anonyymi
Sitä istui kesällä uusivirta pössypilheissä
- Anonyymi
Petteri Poro, laiska kuin muukin Elvis-osasto.
Pitäkää kiinni tileistänne, kun sekoomusta, työväen ampujien puoluetta, äänestättä. - Anonyymi
Marinin cuupper tulos ei tullut ikänä julki. Laitan toivon petteriin
- Anonyymi
Ukkeli on entinen suunnistaja.
Kovakuntonen kun vertaat Sannaan - Anonyymi
Petteri on elementissään. Ai että tekee kovasti töitä meidän kaikkien eteen.
Reeni voipi kärsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022146- 991537
- 1211273
- 791255
- 1161220
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis591002- 51997
- 36912
- 33804