Petteri orpo

Anonyymi-ap

Paljonkohan juoksisi
Nyt Cooper testissä jos
Testi olisi tänään

38

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulen että 2000m, jos yrittäisi täysillä. Vaan tuskinpa edes yrittäisi. Kokoomuslaisena laittaisi työläiset ravaamaan puolestaan.

    • Anonyymi

      Nyt on jo noloa.

    • Anonyymi

      Puolimaran juossut HCR tapahtumassa 2018 aikaan 2h21min24s.

      • Anonyymi

        Harrastaa hölkkää siis. Eduskunnan juoksukerhon jäsen? Sittenhän Cooperikin menee varmasti yli 2000m.


    • Anonyymi

      Sekoomus syö terveyden, jopa valtakunnanjohtajalta, taitaa sinnitellä Silkkitien ainehilla Levin mahvian tuella.

    • Anonyymi

      Sannuli ja Pettripoju ovatkin viivalla huhtikuussa.

      Terveintä olisi, että nokittelisivät vähemmän ja keskittyisivät asiain hoitoon. Cooperin juoksu riittää turhan paskanjauhuun !

      • Anonyymi

        Demokratia vaatii myös argumentoinnin taidon näytteen. Sanoilla ei ole takuuta, syljellä on.


    • Anonyymi

      Itse kävelen 12 minuutissa 1 kilometrin. Tämä riittää minulle, oravanpyöräilijät.

    • Anonyymi

      Oli niin tahi näin, Alisa Vainio nappasi Suomen Ennätyksen maralla, mikä on harvinaista nykypäivänä tässä itsetyytyväisten sulatusyhteiskunnassa.

      • Anonyymi

        No Vainio on valitsemallaan tiellä, onneksi olkoon. Kyllä näissä sairauksissa riittää sulateltavaa.


      • Anonyymi

        No joo, mutta kyllähän se muailman kärki painelee paljon rivakammin vielä? Tuossa sarjassa ME kuitenkin 2.14?


    • Anonyymi

      Orpo harrastaa lenkkeilyä, metästystä, kalastusta ja koiran ulkoiluttamista.
      Kovakuntoinen ikäisekseen.

      • Anonyymi

        Moneskos ohitusleikkaus sille on jo tehtynä. Joskus sen möläitykset kuulostavat siltä, että suusta pulppuaa sellaista, mikä on totuttu ulkoistamaan perän kautta. Eli onko aivotkin ohitettu ?


      • Anonyymi

        Ja ammatti on köyhien kyykyttäjä.


    • Anonyymi

      Ei taida olla mitään merkitystä. Jos tosipaikka tulee, ovat kokkarit jo veroparatiiseissaan välistävetorahoineen.

    • Anonyymi

      Lakeijat juoksee, oligarkki huitoo

    • Anonyymi

      Missäs tänä vuonna on Eduskunnan Urheilukerhon hiihtokisat, voisi mennä kuuntelemaan, millainen höpinä on Lintilän puhelimista päällä.

      • Anonyymi

        Eikö ne Paloheinässä ole?


    • Anonyymi

      Pintakaasu ukot ei viihdy petterin vauhissa

    • Anonyymi

      Petteri kysypä Stubia jänikseksi maralle. Ottakaa Sanna mukaan. Tykkää myös hölkätä.

      • Anonyymi

        Menisikö alle neljän Vantaalla Stubeksanderin jänistelemänå?


    • Anonyymi

      Luin juuri tänään, että sillähän oli vasta infarkti. Olisiko ollut tammikuussa. :(

      • Anonyymi

        Liikaa kovaa rasvaa menee ja hölkät jääny?


      • Anonyymi

        Liika kova stressi puheenjohtajana. Jäisi ukko sairaslomalle kuntoilemaan.


    • Anonyymi

      Jaahas, eivät saaneet ainoaa oikeaa listoilleen. Teemu Keskisarja valitsi persut ja tämä sinetöi, ettei Petterpoika istu Mariinin pallia. MOT.

      • Anonyymi

        Sitä istui kesällä uusivirta pössypilheissä


    • Anonyymi

      Petteri Poro, laiska kuin muukin Elvis-osasto.

      Pitäkää kiinni tileistänne, kun sekoomusta, työväen ampujien puoluetta, äänestättä.

    • Anonyymi

      Marinin cuupper tulos ei tullut ikänä julki. Laitan toivon petteriin

    • Anonyymi

      Ukkeli on entinen suunnistaja.
      Kovakuntonen kun vertaat Sannaan

    • Anonyymi

      Petteri on elementissään. Ai että tekee kovasti töitä meidän kaikkien eteen.
      Reeni voipi kärsiä.

    • Anonyymi

      Ruisrockin jälkeen. Onko malttia hölkätä riittävän hiljaa.
      Loma meni märissä tunnelmissa.

    • Anonyymi

      Naamasta näkee että liikunnan harrastus ollut vähissä ja hapan maistuu, kehtaa viellä kehua että on kovakin liikunnan harrastaja. Vanhoilla tekemisillä ei pitkälle pötkitä. ei ole miestä ruisrockin sijaan tempaisemassa vaikka paavolla kympin, puolikkaan tai maratonin, siinä se totuus valkenee kunnosta kun ajat lyödään tiskiin.

      • Anonyymi

        petteri voisi ottaa dnf paavon maratonilla.


    • Anonyymi

      Petterin kunto laskenut samaa tasoa kun kokomuuksen kannatus mittaukset. Ukko rapa kunnossa.

    • Anonyymi

      Paree näyttää.
      Ukko kehu tehneensä lenkin washingtonissa presidentin kanssa ja juosseensa vain kilometrin vähemmän kuin alex

    • Anonyymi00038
    • Anonyymi00039

      Orpo juoksemaan Moonan ja Ritan kanssa tulevaisuuden sukupolvien mielenterveyden vuoksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe