Kansa on herännyt

vastustamaan muuttajia

Oikein hyvä asia.

Entistä useammat uskaltavat jo avata suunsa ja puhua sen puhtaaksi. Rehkeasti vaan esille ja kertomaan, mitä mieltä olette maahanmuuttajien Suomelle aiheuttamista taloudellisista ja sisäisistä ongelmista.

Kertokaa myös paikkakuntienne tapahtumista, rikoksista ja lehtijutuista.

Isoisä kiittää etukäteen lastenlastensa tulevaisuuden puolesta taistelevia.

6

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutas kuuluu?

• aye-serene

...täällä on viime aikoina näkynyt paljon tuon Ärjylän/Karjulan kirjoituksia...tänään on näköjään poistettu täältä sen juttuista ainakin kaksi...hyvä...

Kun lueskelin palstaa eilen...alkoi todella suututtamaan kun näin sen töherryksiä täällä...niitä näkee muillakin palstoilla täällä...
        Sen on yksi skitso kokonaan toiselta foorumilta...ihmiset on siellä aika outoja tyyppejä...mitä juttuja siellä...sairasta sairasta.
        Tuo Ärjylä/Karjula pitäisi laittaa porttikieltoon kokonaan tänne...voi kun ylläpito kyllästyisi siihen ja tekisi sen...

Katsoppas tätä sen tuotantoa mitä se kirjoitti täällä minulle eilen ja mitä karmeita vastauksia olen saanut...no tavallaan aika huvittavaa. ;))
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000075&posting=22000000008482324

/aye

• aye-serene kirjoitti:

...täällä on viime aikoina näkynyt paljon tuon Ärjylän/Karjulan kirjoituksia...tänään on näköjään poistettu täältä sen juttuista ainakin kaksi...hyvä...

Kun lueskelin palstaa eilen...alkoi todella suututtamaan kun näin sen töherryksiä täällä...niitä näkee muillakin palstoilla täällä...
        Sen on yksi skitso kokonaan toiselta foorumilta...ihmiset on siellä aika outoja tyyppejä...mitä juttuja siellä...sairasta sairasta.
        Tuo Ärjylä/Karjula pitäisi laittaa porttikieltoon kokonaan tänne...voi kun ylläpito kyllästyisi siihen ja tekisi sen...

Katsoppas tätä sen tuotantoa mitä se kirjoitti täällä minulle eilen ja mitä karmeita vastauksia olen saanut...no tavallaan aika huvittavaa. ;))
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4500000000000075&posting=22000000008482324

/aye

ENSIN tuollaiset sankarit hyökkäävät niitä vastaan jotka poikkeavat itsestä joko ihonväriltään, kulttuuriltaan, kansallisuudeltaan tai uskonnoltaan.

SITTEN he alkavat hyökkäillä niitä muitakin vastaan, jotka vastustavat heidän hyökkäyksiään tai puolustavat heidän uhrejaan.

Tässä sinä jouduit kohteeksi. Mutta tällaisella on taipumusta kehittyä edelleen:

SEN JÄLKEEN he alkavat hyökkäillä niitä vastaan, jotka eivät hyökkäile heidän kanssaan.

LOPUKSI he alkavat etsiä ja löytää uusia hyökkäilyn kohteita.

Natsi-Saksassa ensin hyökkäiltiin erityisesti juutalaisia vastaan. Sitten kohteeksi otettiin juutalaisten puolustajat/"suvaitsevaisuusintoilijat". Sitten vaadittiin kaikkia hyökkäilemään juutalaisia vastaan. Sitten alettiin hyökätä mustalaisia, mielisairaita, kehitysvammaisia, homoseksuaaleja, slaaveja ("alempisa kansoja") ym. vastaan.

• aye-serene
        Aabra-ham kirjoitti:

ENSIN tuollaiset sankarit hyökkäävät niitä vastaan jotka poikkeavat itsestä joko ihonväriltään, kulttuuriltaan, kansallisuudeltaan tai uskonnoltaan.

SITTEN he alkavat hyökkäillä niitä muitakin vastaan, jotka vastustavat heidän hyökkäyksiään tai puolustavat heidän uhrejaan.

Tässä sinä jouduit kohteeksi. Mutta tällaisella on taipumusta kehittyä edelleen:

SEN JÄLKEEN he alkavat hyökkäillä niitä vastaan, jotka eivät hyökkäile heidän kanssaan.

Natsi-Saksassa ensin hyökkäiltiin erityisesti juutalaisia vastaan. Sitten kohteeksi otettiin juutalaisten puolustajat/"suvaitsevaisuusintoilijat". Sitten vaadittiin kaikkia hyökkäilemään juutalaisia vastaan. Sitten alettiin hyökätä mustalaisia, mielisairaita, kehitysvammaisia, homoseksuaaleja, slaaveja ("alempisa kansoja") ym. vastaan.

...ihan skitso...se on esim. rasismipalstalla kauan sitten osoittanut vietejään minulle...kirjoittelee monilla eri nimillä...

Kuten tiedät...minua ei häiritse uskontojen kritisoiminen...jos vain kritisoidaan joten kuten asiallisesti...mutta tuonkin äijän monet kirjoitukset on kaukana asiallisuudesta...hän jos kuka on hyvä esimerkki sivitymättömyydestä...en enää lue sen kirjoituksia ollenkaan...mutta ottaa päähän kun näen niitä...hän viljelee niitä joka puolella...toivottavasti ihmiset tekisivät paljon valituksia sen kirjoituksista...itse en koskaan lähetä valituksia...mutta toivon todellakin että muut tekisivät...

Yksi kaunis päivä kerron täällä missä se yleensä majailee...ja millä nimimerkillä se on siellä tunnettu...vaikka tietääkseni se lainailee muitten kirjoituksia sinnekkin ja kirjoittelee monilla eri nikeillä...siellä saatte sitten lukea skitsofreenistä tuotantoa...

/aye

• Aabra-ham kirjoitti:

tuo on totta. olisi kiva kuulla ketkä olisi seuraavana liipaisimella jos kaikki maahanmuuttajat ja muslimit ajettaisiin pois maasta? ai niin, tietysti romanit, mutta sen jälkeen...?

• karvapää kirjoitti:

tuo on totta. olisi kiva kuulla ketkä olisi seuraavana liipaisimella jos kaikki maahanmuuttajat ja muslimit ajettaisiin pois maasta? ai niin, tietysti romanit, mutta sen jälkeen...?

ns. sivistyneistö eli eggheads, kuten heitä amerikkalaisittain nimitetään. Se on tyypillinen kohde.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3552
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2917
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2396
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2328
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2291
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2267
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2153
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2127
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      115
      2065
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1984
    Aihe