Minkalaista palvelua olette saaneet Rovaniemen Rinta-Joupilta?
Rinta-Jouppi Rovaniemi
27
1263
Vastaukset
- Anonyymi
Ihana se kaljupäämies vau vau
- Anonyymi
Provo aloitus
- Anonyymi
Ainaki se kaljupää pomo on kaukana asiakaspalvelijasta!!!
- Anonyymi
Hoono palvelu
- Anonyymi
nai lapsi ja autoja auto sex pedfiilia siill hinnkk munala autoja
- Anonyymi
kuuulemma mustalaiset nai sitä ja auttokki jota myy on mustalisten sekavaa elä osta saat mustalaisen kaupan päälle.. koko suvun..
- Anonyymi
Ei M oo mustalainen. Komea mies.
- Anonyymi
Hoono palvelus veteri paaljo huva
- Anonyymi
Kaikki autot kuntotarkastukseen
All...aah
Petkutus - Anonyymi
Huonoa palvelua kaljupomolta..
- Anonyymi
käytä kuntotarkastus ennenkuin ostat auton jupilta
meilläkin löytyi 2000e jarruvika ja kauppias sen sitten maksoi- Anonyymi
Eli sait liikkeestä tosi hyvää palvelua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sait liikkeestä tosi hyvää palvelua.
Ei olisi maksanut kuntotarkastusta ennen ostoa.eikä edes puolta maksusta
- Anonyymi
mika tama rintajoopi on.onko huva.
- Anonyymi
kaikkee saatanan joutavaa vakkuuta myy kyllä vaikka on olemassa virhevastuut ja muut vastuut
- Anonyymi
Tehtiinpä temput uuden auton konepellillä uh jeee
- Anonyymi
Siinä on autokauppa joka kusettaa minkä kerkiää.Ostakaa vaikka Oulun Rintajuopolta ennen.Siellä saa autosta paremman hinnan.Kaljupomo on kitsas!!!
- Anonyymi
Vieläkö 10% korko osamaksu?
- Anonyymi00020
Palvelu oli hyvää ja kaupat tuli autosta. Sovittiin että autoon tulee uudet kesärenkaat ja pieni korjaus lievään etupään kolinaan liittyen, niin ja kotiintoimitus. No siihen ne hyvät asiat loppuvatkin! 2 viikkoa mennyt eikä myyjä itse pidä mitään yhteyttä. Itse piti soittaa viikon kuluttua kaupoista, että mikä on tilanne auton suhteen. Myyjä sanoi, että on tilannut renkaat ja pidetään yhteyttä auton tuonnin suhteen. Eipä Rovaniemeltä ole tosiaan mitään kuulunut autosta, eli en todellakaan suosittele Rovaniemen rintajouppia!!!
- Anonyymi00021
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19396315/tallaiset-osat-on-suunniteltu-kestamaan-auton-normaali-kayttoika-tm-kertoo
muista-uusi muutos
- Anonyymi00023
Siinä on Autokauppa jossa Pomon lupaus on yhtä tyhjää.Kusetetaan vanhoja miehiä minkä kerkiävät!
- Anonyymi00024
Autokauppias on valehtelijan ammatti.
- Anonyymi00025
TAITAA KUULUA JUMALAN LAPSIIN KUTEN SAKA JA KAMUX.
- Anonyymi00026
Enpä myynyt autoani koijarille. Naapurista sain paremman tarjouksen ja tuli kaupat.
- Anonyymi00027
Kkv rikkinäisen auton myynti
Googlaa aihe - Anonyymi00028
rikkinäisen vaihtoauton
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911980
- 1231081
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21785- 58776
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33690ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9512