Eivät hiihdossa sen paremmin kuin juoksussakaan. Hidas pitkä lenkki ainoastaan sujuu. Polkupatikka.
Suomalaiset eivät pärjää sprintissä
29
300
Vastaukset
- Anonyymi
Keskisarja pärjää varmasti Suomen politiikassa, kuin Hella Wuolijoki jatkosodassa.
- Anonyymi
Hella nautti Kakolan lämmöstä Kerttu Nuortevan vierailun jälkeen. Sitä ennen hän oli pelastanut Suomen venakkojen uhkaamasta kansanmurhasta.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177568803
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mitä pohjoisemmas mennään sitä vähemmän evoluutio suosinut nopeutta edetä, sen sijaan tulleet lyhyet raajat vähemmän murtumisalttiit liukkailla köpöttelyyn.
- Anonyymi
Iivosella pitkät raajat ja lantio ylhäällä, eikä pärjää sprintissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iivosella pitkät raajat ja lantio ylhäällä, eikä pärjää sprintissä.
Iivonen olisi lahjakas sprinttimestari, jos harjoittelisi oikein, mutta täällä pohjolassa arvostetaan enemmän nylkkyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Iivonen olisi lahjakas sprinttimestari, jos harjoittelisi oikein, mutta täällä pohjolassa arvostetaan enemmän nylkkyä.
Niskasella on useampikin olympiamitali sekää mm parisprintistä. Jauhojärven kanssa saivat sitten Naganon Myllylän Sotsista.
- Anonyymi
Tasurissa lantio pidetään alhaalla, jotta paino saadaan sauvojen päälle. Kannattas ottaa oppia skiklassikin puolelta.
- Anonyymi
Ilmankos olen hyvä tasurissa kun en saa lantiota ylväästi ylämäessä ylös.
- Anonyymi
Iivonen liian vanha rinttiin? Rintissä valttia nopeus ja räjähtävyys.
- Anonyymi
Suomessa kuntoilijat pelkäävät happoja. Eivät uskalla juosta täysillä. Tuskin edes kynnyksellä. Pitkää hidasta nylkkyä vaan. Ja vähän reipasta. Pk-patikan mestareita.
- Anonyymi
Se kuka alussa hosuu, se lopussa väsyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se kuka alussa hosuu, se lopussa väsyy.
Baltsu sanoo, että juostaan liian hiljaa. Pitäisi yrittää kovemmin. Ei kunto nouse jos ei edes yritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Baltsu sanoo, että juostaan liian hiljaa. Pitäisi yrittää kovemmin. Ei kunto nouse jos ei edes yritä.
Kovat kovaa ja kevyet kevyesti. Näin olen oppinut kansainvälisiltä voorumeilta.
- Anonyymi
suomalaiset pärjäävät, jos hiihto siirtyy poluille
- Anonyymi
Onko polku MM-kisoissa sitten tullut menestystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko polku MM-kisoissa sitten tullut menestystä?
Ellu läpäisi Transgrancanarian?
- Anonyymi
Juu. Polkukävelyä. Ei hotsita 1500m rataveot.
- Anonyymi
Kyllä meiltä löytyy sprintin arvokisamitalisteja. Tosin ajalta ennen Statoilin kassakaapin uusimpia sisältöjä.
Pirjo Manninen ja SunkkuKati vievät potin ennen vanhoilla lääkkeillä vetäneitä russakoita ja iittaliaanoja. Torskit olivat sarjaa ynnämuut, kun hemoglobiinia alettiin seurata. - Anonyymi
Pudotusjuoksut olisi tuotava myös yleisurheiluun. Laji näivettyy koko ajan ilman uudistuksia.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naita-kuvia-eivat-norjan-naishiihtajat-olisi-halunneet/3733562
Kyllä noita kelepaa vahata - Anonyymi
Juu. Itkonen kähöää vaan pitkälle. Ei tee ollenkaan VO2max harjoittelua.
- Anonyymi
Suunnistuksen sprinteistä on tullut arvomitaleja.
- Anonyymi
Mitä noita maalimankuppeja oon vahannut, niin harvoin pääsee suomilainen välieriin. No, Lauri Vuorinen onnistui kerran, pääsi jopa pallille.
Siinä on henkinen apinaselässä kiakkotermein. - Anonyymi
Rise otti Jonin kanssa hopiat Ooperista.
Kyllä niistä molemmista räjähtävää nopeutta löytyy, vaikka matkaa olisikin jo taitettu. - Anonyymi
Jouko Kuha 1972 Tukholmassa 8,24,2
- Anonyymi
Vuokatissa on nyt tehty kesä töitä, että sprintti kulkee. Kuun päästä tuo nähdään, kun SuomenCup alkaa.
- Anonyymi
Aatelissa näkyi uusia nousevia Vuokatin kykyjä 20n parhaan joukossa. Sieltä niitä noussee, jos vain maltetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aatelissa näkyi uusia nousevia Vuokatin kykyjä 20n parhaan joukossa. Sieltä niitä noussee, jos vain maltetaan.
Ne on vielä junnuja, tuskin rykivät vielä 26 Italiassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401