Oon yrittäny jo monesti soittaa eivät vastaa sanotaan ettei numeroon saada yhteyttä. Kummallista, Prisma kyllä vastaa heti asiakkaille.
Minimani ei vastaa puhelimeen
17
141
Vastaukset
- Anonyymi
No voi voi, ookko nä soitellu myös cittariin ja lidiliin mitenköhän siellä arvataan olemaan vastaamatta ainaisen valittajan vikinöihin.
- Anonyymi
Voihan olla jotain kysyttävää mikä ei liity valittamiseen mitenkään. Yksinkertanen?
- Anonyymi
soita 112 saat apua..
- Anonyymi
Jospa sulla on väärä numero?
- Anonyymi
Mitenkä voimme auttaa sinua tässä suuressa ongelmassa?
- Anonyymi
Oisin vaa kysyny joko minimanin ukko on kanki pyst..odottamassa mua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oisin vaa kysyny joko minimanin ukko on kanki pyst..odottamassa mua
Saat olla huoleti, ei ole. Hällä on parempia.
- Anonyymi
Soita kauppatorin suppariin niin varmasti vastataan
- Anonyymi
Soita lidyliin
Moktar gubta ja kallis juhla mokka- Anonyymi
Lidyl nooripoka naida minu pulule
- Anonyymi
täh naida pulule ahhahahhahahahhahahahhah...
- Anonyymi
Tämä on sellainen pulju, että kannattaa tarkistaa kauppakuitit paikan päällä, koska suht usein kotiin tullessa huomannut että tuote peritty tuplana. En ole ainut jolle käynyt näin. Sama koskee myös Prismaa. Ale tuotteesta voidaan periä normi maksu. Tulee prkl tuotteelle hintaa kun vatutuksen voimalla ajelee takasin selvittämään asiaa.
- Anonyymi
Jos nyt ei aivan yleistettäisi. Kyllähän sitä sattuu niin kauan, kun jotain tehdään. Sitten kun ei tehä mitää, niin ei satukkaan mitään.
- Anonyymi
Vali vali on aina vali vali vaikka "voissa paistais".
- Anonyymi
Tama olla normal on kire ei kerkita vastaus
- Anonyymi
Googleta, Minimani palaute. Valitse kaupunki, kirjoita palaute, anna yhteystiedot ja lähetä. En tiedä ottavatko yhteyttä mutta kokeile.
- Anonyymi
Onko linjaus suljeta pitta tarkistus on laasku maksa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791