Kuten parisuhteiden saamisessa, työn saamisessa?
Oletko epäonnistunut elämässä?
62
327
Vastaukset
- Anonyymi
En epäonnistu. Kaikki asiat ja ihmiset vaan ei oo tarkoittu mulle. Aina on nurkan takana odottamassa jotain paljon parempaa.
- Anonyymi
En ikinä ole oppinut töitä tekemään.
Naapurit nauravat minulle.
Asun äitillä.
t. yksiöjankuttaja- Anonyymi
🤣😅🤡
- Anonyymi
Joo kyllä olen pettynyt elämään ja yritän piereksiä jotain aivojen löyhöilmaa tänne ja kontrolloida kaikkia muita
Olen aina saanut haluamani. Salaisuus piilee siinä, että ei halua kuuta taivaalta. Tyytyy vähään.
- Anonyymi
Ei vaan opeta lapsillekin tämä, UNELMOI ISOSTI AINA! sivullinen.
Anonyymi kirjoitti:
Ei vaan opeta lapsillekin tämä, UNELMOI ISOSTI AINA! sivullinen.
Elämä antaa ja elämä ottaa. Olen tyytyväinen vähään. Saanut enemmän kuin olen odottanut.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Elämä antaa ja elämä ottaa. Olen tyytyväinen vähään. Saanut enemmän kuin olen odottanut.
Mutta lapsille meidän kuuluu kertoa totuus ja totuus on että mikään ei ole mahdotonta. Taivas ei ole koskaan ollut rajana, rajaa ei ole. Kuunkin saat taivaalta jos se on sitä mitä oikeasti haluat.
Anonyymi kirjoitti:
Mutta lapsille meidän kuuluu kertoa totuus ja totuus on että mikään ei ole mahdotonta. Taivas ei ole koskaan ollut rajana, rajaa ei ole. Kuunkin saat taivaalta jos se on sitä mitä oikeasti haluat.
Sillä tavoin kasvatetaan lapsista pöhköjä pikku prinsessoja ja rinssejä jotkä kuvittelevat saavansa kaiken haluamansa. Ja saavat pettyä elämäänsä ja tulevat kitiseviksi rasitteiksi.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Sillä tavoin kasvatetaan lapsista pöhköjä pikku prinsessoja ja rinssejä jotkä kuvittelevat saavansa kaiken haluamansa. Ja saavat pettyä elämäänsä ja tulevat kitiseviksi rasitteiksi.
Niistä kasvaa elämää arvostavia ahkeria empaattisia lojaaleja rakastavia huumorilla varustettuja itsevarmoja hyviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on se, että jokaisella on omat rajat. Lapsen rajoista huolehtivat vanhemmat, ja rajat tuovat turvaa lapselle. Myöhemmin kun lapsi kasvaa, hänen tulee itse löytää rajansa. Niiden tunnistaminen on täysin mahdotonta hölisemällä "kaikki on mahdollista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus on se, että jokaisella on omat rajat. Lapsen rajoista huolehtivat vanhemmat, ja rajat tuovat turvaa lapselle. Myöhemmin kun lapsi kasvaa, hänen tulee itse löytää rajansa. Niiden tunnistaminen on täysin mahdotonta hölisemällä "kaikki on mahdollista".
Nyt puhuttiin UNELMISTA VITTU! Joo mutta opettekaa lapsille ettei mikään oo mahdollista ja tyytykööt siihen mihin on syntynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Niistä kasvaa elämää arvostavia ahkeria empaattisia lojaaleja rakastavia huumorilla varustettuja itsevarmoja hyviä.
Valheeseen kasvatettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertokaa niille totuus että niiden elämä tulee oleen yhtä paskaa kun vanhempien ja jos on syntynyt köyhyyteen niin siihen kuoleekin.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Valheeseen kasvatettu.
Okei. Minulla on unelmia ja edelleen unelmoin isosti ja hyvin menee.
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Jo pikkuisesta lähtien pilataan ihmisenalkuja tuolla kaikki on mahdollista löpinällä. Tulee vain tyytymättömyyttä. Se on kuin joulupukkiin uskominen.. karu totuus valkenee aikanaan.
Anonyymi kirjoitti:
Nyt puhuttiin UNELMISTA VITTU! Joo mutta opettekaa lapsille ettei mikään oo mahdollista ja tyytykööt siihen mihin on syntynyt.
Nooh unelmointi ei ole koskaan ollut vahvin juttuni. Olen syntynyt jalat maassa ja jos joskus erehdyin leijumaan.. minut lyötiin kyllä nopeasti maahan. Elämä nääs..
Anonyymi kirjoitti:
Okei. Minulla on unelmia ja edelleen unelmoin isosti ja hyvin menee.
Kiva kuulla.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Nooh unelmointi ei ole koskaan ollut vahvin juttuni. Olen syntynyt jalat maassa ja jos joskus erehdyin leijumaan.. minut lyötiin kyllä nopeasti maahan. Elämä nääs..
Elämä joo nääs kohtelee huonosti ja joko otat siitä hyödyn tai jäät märehtimään.
Anonyymi kirjoitti:
Elämä joo nääs kohtelee huonosti ja joko otat siitä hyödyn tai jäät märehtimään.
Komppaan. Asetin itselleni nuorena jo hyvin matalat tavoitteet, enkä uskaltanut haaveilla. Toteutin tavoitteeni ja annoin itselleni luvan haaveilla.. elämä päätti romuttaa kaikki tulevaisuuden haaveeni. Niin. Mutta mitä sitä surkuttelemaan. Näin kävi ja kökkö tsäkä.
Otetaan siitä elämästä mikä meillä on ja nautitaan siitä. Meillä on vain tämä elämä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpä sitten eräät odottelevat vielä keski-ikäisenäkin vanhempien nurkissa, ylivelkaantuneina, tutkintoja aloitellaan ja kesken lopetellaan kun mikään ei olekaan hienoa ja hyvinpalkattua.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Olen aina ollut lellipentu, siksi minusta on tullut tälläinen.
t. yksiöjankuttaja - Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Valheeseen kasvatettu.
Juuri näin. Olen kieroonkasvanut.
t. yksiöjankuttaja Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ollut lellipentu, siksi minusta on tullut tälläinen.
t. yksiöjankuttajaMillainen sinusta oikeastaan on tullut? Törmään sinuun ensimmäistä kertaa, niin en tiedä. Lellipentu?
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Olen kieroonkasvanut.
t. yksiöjankuttajaVai kieroon kasvanut.. sittenhän meitä on kaksi. Minä tosin kasvatin itse itseni.. meni vähän vinoon, mutta haittaako tuo...
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Millainen sinusta oikeastaan on tullut? Törmään sinuun ensimmäistä kertaa, niin en tiedä. Lellipentu?
Olen siipeilemällä ketkuillut koko elämäni.
Vältellyt työelämää jne. Pumminut.
t. yksiöjankuttaja Anonyymi kirjoitti:
Olen siipeilemällä ketkuillut koko elämäni.
Vältellyt työelämää jne. Pumminut.
t. yksiöjankuttajaJaa, sellainenko sinä siis olet. Ok. Ihan kuten haluat itseäsi kuvata.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Valheeseen kasvatettu.
No eihän ole. Sivusta
- Anonyymi
En suinkaan, päinvastoin. Tavoitteeni ovat toteutuneet. En ole parisuhteessa enkä töissä.
- Anonyymi
tämäoli piristävää! hyvähyvä ja taputuksia.
- Anonyymi
Ensiksi pitäisi määrittää epäonnistuminen. Noista mainituista olen oikeastaan aina saanut juuri sen minkä olen halunnutkin.
- Anonyymi
Työssä enemmän kuin parisuhteessa. Voin toteuttaa työssäni tasapainoisesti kaikkia koulutustani ja kokemustani eri aloilta. Olin silti valmis tuhlaamaan sen kaiken parisuhteelle. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, pakko näin jälkikäteen todeta.
- Anonyymi
..Siis ollut onnea. Ihme juttu, kun olen näin kova sähläri 🤭
- Anonyymi
En ole.
- Sheena - Anonyymi
Työpaikka on ja siitä jonkinlainen korvaus, parisuhdetta en halua edes maksusta.
Ehkä ensimmäisessä suhteessa, muut on olleet jees loppujen lopuksi, vaikka eivät ole jatkuneet. Työjutut on mulle ominta itseäni ollut aina, siellä olen kuin kala vedessä, mut nykyään se on vain köyhyyden välttelyä. Ei nappaa sijoittaa siihen osa-alueeseen.
- Anonyymi
En omasta mielestäni sen enempää kuin kukaan muukaan
- Anonyymi
En osaa sanoa. Kunhan elelen. Vaikeata on kyllä.
Epäonnistuin terveyden kanssa. Vaan multa ei kysytty eikä annettu vaihtiehtoa.
Muuten en koe epäonnistuneeni, pikemminkin päinvastoin. Olen ylittänyt omatkin odotukseni haasteiden vuoksi.- Anonyymi
Olen jatkuvasti epäonnistunut Eurojackpotissa.
Satamiljoonaa on vieläkin saamatta vaikka rahaa on mennyt jo useampi kymppi.- Anonyymi
Minä kokeilin kerran lottoamista mutta se oli ihan täyttä humpuukia, latin latia ei tullut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kokeilin kerran lottoamista mutta se oli ihan täyttä humpuukia, latin latia ei tullut
Minä ostelen arpoja ja odotan töpinöissä että vanhentuvat. Tositteiden päälle pirskotelen käsidesiä siltä varalta, että jonkun muistaisin viedä tarkistettavaksi.
- Anonyymi
Ilman muuta juu öitä
- Anonyymi
Elämän anti on ollut todella rikas.
On saanut tutustua tuhansiin ihmisiin, olla monissa työpaikoissa arvostettuna aikaansaapana työntekijänä.
Parisuhteissa on ollut ylämäkiä ja myös taantumia, se kuuluu normaalin ihmisen elämään, kaikessa ihanuudessaan.
Kokemusten myötä ei voi olla muuta kuin tyytyväinen, saa itse vielä valita, niin parisuhderintamalla kuin myös työelämässä.
Elämä on kohdellut hyvin, kolhuista huolimatta.
AV - Anonyymi
Usein tuntuu että olen onnistunut aivan liian keskinkertaisesti ja keskiluokkaisesti.
Kyllä minä sopisin paljon paremmin miljardööriksi tai täydelliseksi sossupummiksi.
Tämä keskiluokkaisuus on aivan helvetin tylsää ja harmaata.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Moneen paikkaan olen töihin hakenut niin etten ole päässyt. Tietenkin silloin on harmittanut mutta ei kun uutta hakua putkeen ja sitten on onnistunut. En työttömänä ole ollut. Jos paikka on aluksi ollut toiseksi hyvä niin se on muuttunut hyväksi.
Sama parisuhteen kanssa. On jätetty, on perässäkin juostu ja on kuitenkin parisuhde löytynyt. Sen olen sitten itse päättänyt parhaaksi. - Anonyymi
Osittain olen epäonnistunut, varsinkin ihmissuhteissa. Työelämä kyllä sopii minulle koska siellä riittää yleensä ahkeruus ja perusjärkevyys.
- Anonyymi
En ole epäonnistunut Menetin poikuuteni kauniille tytölle joka tykkäsi minusta. Millään muulla ei ole väliä elämässä.
- Anonyymi
Olen rikas mutta muuten elämä heittelee väärään suuntaan.
- Anonyymi
Olen epäonnistunut kaikissa ihmissuhteissani. Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän pidän eläimistä.
Asunnon pystyin hankkimaan, mutta huvilaa en enkä kesämökkiäkään.
Ulkomaitten kieliä en saanut oppia nuorena, ei ollut oppikoulua lähellä ja tuskin vahemmilla rahaakaan kustantaa sitä. Olisin lähtenyt etsimään parempaa ja vapaampaa yhteiskuntaa jos kieliä vähänkään olisin osannut. Nyt vanhana en opi enää mitään, päinvastoin.
Terveys oli kyllä melko pitkään hyvä, mitä nyt silmälaseja piti käyttää. Nyt iski diabetes ja alamäki sen kun jyrkkenee loppusijoituslaatikkoa kohti.
Tämä meidän pallukkammehan on tämän maailmankaikkeuden rangaistusplaneetta. Kaikki rikolliset inkarnoituvat tänne yhä uudelleen ja uudelleen, poispääsyö ei ole. Tämä on ainut helvetti tässä maailmankaikkeudessa.
Toivoisin, ettei minun enää taritsisi syntyö tänne uudelleen, mutta se toive ei toteudu. Ei se toteutunut ennen tänne syntymistänikään, muistan ne asiat hyvin. - Anonyymi
Uskon niin... siinäkin
- Anonyymi
Kaikessa epäonnistunut
- Anonyymi
Miks tuhlata älyään vaan saamiseen?
- Anonyymi
Miten tuon asian kukin käsittää! Omasta mielestäni en ole epäonnistunut, kuin parisuhteissa. Vakituinen työpaikka mulla on. Jonkinlainen pohjakoulutus viiteen eri ammattiin, joista olen pääasiassa tehnyt ammatillisesti kolmea palkkatyönäni.
Harrastuksia löytyy, sekä muutamia ystäviä, koronan jälkeen ollaan taas tavattu.
Omakotitalo ja auto, 2 vuotias lapsi, koira ja 2 kollikattia. Vanhempani asuvat naapurissa, joten on lyhyt matka piipahtaa heitäkin tervehtimässä. Mä olen aika tyytyväinen elämääni, noin yleensä ottaen.
trollikka - Anonyymi
Mä en ymmärrä miten te voitte joutua köyhyyteen. Kun mä tällä raksamiehen duunaripalkallakin tuun toimeen. Minkälainen rahankäyttö teillä on, kun mikään ei riitä. Mä jouduin maksaan yksin ison perheasunnonkin, mutta silti rahat riittää.
- Anonyymi
No avaapas hieman kulurakennettasi. Paljonko sinulla jää kuussa käteen, paljonko on/oli asuntolaina, sähkö, vakuutukset, lasten harrastukset..
- Anonyymi
Voi voi, monestikin on mennyt pieleen ja tulee varmasti vielä menemäänkin ✅
- Anonyymi
Onnistuko väärin?
- Anonyymi
Ylen hybridi viestikoekeskukselle terveisiä
- Anonyymi
Joka eniten kerää pointseja elämässä, saa kirkkaimman kruunun. Näin se menee.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653