Käärijän pottakampaus, en pääse yli

Anonyymi-ap

Tuollainen nössö pottakampaus minun nuoruudessa olisi johtanut hörönauruun, pilkkaan ja lumipesuun. Tuollaisia ei ollut kuin sketsihahmoilla jotka esittivät hiukan yksinkertaista. Voi kiesus ei voi naurettavampaa kampausta olla, ruma ja saa kenet vain näyttämään juntilta.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiinnitin samaan huomion, mutta haluaa, että huomataan ja kyllä huomataan. Tarviihan sitä jollain erottua.

      • Anonyymi

        Surkea kappale


    • Anonyymi

      Jukka Kuoppamäellä oli samanlainen 60-luvulla.

    • Anonyymi

      Aloittaja lienee vanhempi ihminen, jätkä on vaan muodikas.

      • Anonyymi

        Arvaas nauretaanko tälle "muodille" muutaman vuoden päästä? Suurin osa nauraa jo nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvaas nauretaanko tälle "muodille" muutaman vuoden päästä? Suurin osa nauraa jo nyt.

        Ainahan vanhalle muodille nauretaan.


    • Anonyymi

      Kaverin ulkonäöstä tulee mieleen Etelä-Korean K-pop tähdet, jotka ovat tällä hetkellä SUPERsuosittuja ympäri maailmaa. Itse biisikin kuulostaa varmaan ulkomaalaisen, ei suomea osaavan, korvaa K-popilta, mikä ei ole paha juttu?

      • Anonyymi

        Aivan sama miltä näyttää biisi on kauhea saa taas hävetä ei tarvitse katsoa viisuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan sama miltä näyttää biisi on kauhea saa taas hävetä ei tarvitse katsoa viisuja

        Biisihän on mitä mahtavin bileralli!


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Onko tuo Käärivä tyttö vai poika?

      • Anonyymi

        Sun äitis


    • Anonyymi

      Eurooppalaisten viisufanien kommentteja eilisestä esityksestä kun kuuntelee niin Käärijää kehutaan ehkä jopa hämmentävän usein komeaksi ja seksikkääksi kundiksi.

      • Anonyymi

        *Lähtee planeetalta.*


    • Anonyymi

      Käärijä lähtee Liverpooliin. Sieltähän pottakampaukset ja energinen musiikki lähti 1960-luvulla. Yhtä hulvatonta tämäkin meno, onneksi olkoon!

      • Anonyymi

        Hieno huomio! Käärijällähän on ihan täydellinen Beatles-fleda. Ja kunnon rokkiasenne ja lavashow vielä siihen päälle!


      • Anonyymi

        Varma suosio Liverpoolissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma suosio Liverpoolissa!

        Kotikenttä etu suorastaan? ; )


      • Anonyymi

        Liverpool style!


    • Oli sitä ennenkin vaikka minkälaisia kampauksia ja varsinkin noilla musiikkiartisteilla tyyleistä puhumattakaan. Juicella oli se takatukka, jonka jätti niskaan roikkumaan, vaikka muuten oli päälaelta kalju, Freddie Mercurylla oli tyylinsä, Boy Georgella, David Bowiella, Princellä ja monella muulla. Käärijä jää näiden rinnalla kakkoseksi.

      Tässä esim. Boy George 1980-luvulla:
      https://fi.pinterest.com/pin/540643130260541985/
      Ja tässä katselmuksessa ei ole edes edustettuna Boy Georgen kaikki tyylit. Tällä miehellä oli aikoinaan vaikka mitä mielikuvituksellisia tyylejä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      121
      9509
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      49
      2794
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      159
      2557
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1613
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      10
      1407
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe