Näin se on tehtävä. Ai jaijaai jaai 🖕😝🖕💦
Mirri pöydälle
11
503
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi säätyttönen.
https://www.ruutu.fi/video/2210353?position=11- Anonyymi
Noup
- Anonyymi
Vie vithuun se fljortta meikäläisen ruokapöydältä säätänä
- Anonyymi
Onko siinä liikaa huumoria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siinä liikaa huumoria?
Vaimo tuli suihkusta ja hymyili miehelleen: ”Minä sheivasin alakertani.. tiedäthän mitä se tarkoittaa?”
Mies katsoi vaimoaan hetken ja vastasi: ”Joo, lattiakaivo on taas tukossa.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaimo tuli suihkusta ja hymyili miehelleen: ”Minä sheivasin alakertani.. tiedäthän mitä se tarkoittaa?”
Mies katsoi vaimoaan hetken ja vastasi: ”Joo, lattiakaivo on taas tukossa.”Miksi nostit tämän saastaisen ketjun ylös? Eikö sulla oo mitään häpeää tai omaatuntoa? KIRJOITUS ON TÖRKEÄ
Älä ikinä enää kirjoita täällä!
Enää et voi kiusata, koska me olemme Kollektiivi Palstantarkastaja 2 VAIKKA YKSI UUPUU TOINEN JATKAA!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
Hyvällä mirrillä turkki kiiltää.
- Anonyymi
Parhaimmilla ei ole turkkia ollenkaan 😝💦
- Anonyymi
Carpe cervisiam 🍻
- Anonyymi
Teen ilmoituksen.
P-tark. 2. Koll. - AnonyymiUUSI
Mikä on pedofiilin mielestä paras asia Halloweenissa?
Kotiinkuljetus
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905217
- 534076
- 252189
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990