Ahtaajien pisin lakko kesti 10 kuukautta..

Anonyymi-ap

..joten tämä on vasta lämmittelyä. Työnantajan on nyt vaan nieltävä palkankorotukset. Tai sitten itkee ja nielee.

10

187

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trukinajotaitoista vuokratyövoimaa on saamatteilla.

• Anonyymi

AKT:n johto leikkii Putinia. Yhtä mieletön taistelu, jossa ei kuunnella omien mielipiteitä vaan pidetään "omamielisten" uhkailulla porukka kurissa. Koko muu maailma tuomitsee. Onko Putinilla noin viisi maata tukenaan. Sama koskee AKT:tä.

• Anonyymi

Satusetä, nimeä jokin liitto mikä ei ole AKT:n takana?

• Anonyymi

Hallituksen ja Eduskunnan täytyisi vihdoin toimia valkoroskaisinta saastaporukkaa vastaan.

Mikään ei estä julistamatta terroristijärjestöksi.

En ymmärrä, miksi satamia ei ole jo aikoja sitten automatisoitu, kuten sivistysmaissa, joissa aivoton pohjasakka ei hillu.

• Anonyymi

Kyllä mä nautin jo pelkästään siitä, kun huomaa miten toisilla verenpaine nousee toisten lakkoilusta.Priceless.
        :D:D

• Anonyymi

AKT romutti vientivetoisen mallin. Se tarkoittaa, että mennään kohti yrityskohtaista sopimista. SAK on estänyt paikallisen sopimisen yrityksiltä, jotka eivät ole liitossa. Se johtaa siihen, että sopimukset tehdään näissä yrityksissä kokonaan. AKT tekee toimialakohtaisia, mikä tarkoittaa, että toimialoja tarkastellaan erikseen, myös yleissitovuuden kannalta. Herää kysymys, miksi lakkoilla yrityksessä, jota tuleva tes ei sido, kun yleissitovuus ei ole voimassa sillä toimialalla? Sopimus tehdään yrityksen ja sen työntekijöiden kesken? Ei kannata suututtaa yrittäjiä suotta jonkun ay-pomon näyttöhalujen takia.

• Anonyymi

Se on selvääkin selvempi asia, että lakkoilu on kiristystä. ei sopimista.

• Anonyymi

Paperiliiton UPM:n lakko kesti viime keväänä 112 päivää. Tuli toimialakohtaiset jotka lakolla yritettiin estää. Turha ja kallis lakko. Niitä menetettyjä lomapäiviä ja ansioita ei saa koskaan takaisin. Ei koskaan.

• Anonyymi

Bussilakko voi kestää vieläkin kauemmin tätä menoa.
      Mutta ei hätää. Siankusta säiliöissämme riittää ruutattavaksi rikkurien niskaan ja niskasta sisäänkin.

Talkoo-Taavetti

• Anonyymi

Kohta alkaa verturilakko ja siinä tuskin tarvitaan ruuttaa kun siellä rivit yhtenäiset eikä muutamia rikkureita työnantaja päästäisikään radalle .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      791
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      766
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      673
    Aihe