Yle rummuttaa feminismiä - miksi verovaroja tuollaiseen?

Anonyymi-ap

YLEn uutisten yms. normaaleihin päivärutiineihin näyttää sisältyvän vähintään yhden feministisen, miehiä väheksyvän jutun lähettäminen. Oikean tasa-arvon näkökulmasta tällaista on mahdoton hyväksyä. Koska YLE rahoitetaan verovaroin, veronmaksajilla on oikeus vaatia tasapuolista kohtelua. Sellaista tuskin saadaan. Ratkaisuna voisi olla YLEN rahoituksen vähentäminen. Kun tulevissa vaalitenteissä puolueet pannaan kilpailemaan leikkauskohteista, seuraan tarkasti, mitä ehdokkaat sanovat YLEn osuudesta.

132

2231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Täysin totta mitä sanot. Nykyhallitus on feminismin tukemisella lisännyt epätasa-arvoista miesvihaa enemmän kuin suomessa koskaan on ollut. On käsittämätöntä, että tämä miehiin katkeroitunut sakki on verhoutuvinaan tasa-arvon viittaan samalla kun pyrkivät haukkumalla ja pilkkaamalla vain vähentämään miehen tasa-arvoista arvoa yhteiskunnassa.
      Feminismi pitäisi lailla kieltää, kuten kaikki muutkin vihaan perustuvat ismit.
      Tästäsyystä myös ylen rahoitusta on leikattava reilusti koska ei aja tasa-arvoa. Joko 90% leikkaus tai maksukortin taakse koko lafka.

      • Anonyymi

        Feministien tasa-arvo tarkoittaa naisien etuoikeuksien lisäämistä, ainoa hyvä asia tässä matu invaasiossa että naiset laitetaan aisoihin, vaikka on upeita kokkaus hetkiä niin välillä tulee turpaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feministien tasa-arvo tarkoittaa naisien etuoikeuksien lisäämistä, ainoa hyvä asia tässä matu invaasiossa että naiset laitetaan aisoihin, vaikka on upeita kokkaus hetkiä niin välillä tulee turpaan .

        Erikoista feminismistä tekee se, että feministi käytännössä vihaa suomalaisia miehiä, mutta ihailee ulkomaisia ja heissäkin eniten arvokonservatiivisia maahanmuuttajia.


    • Anonyymi

      YLE uutisoi juuri julkaistusta vaalikoneestaan jutulla, jonka otsikko huutaa ""Vanhoja setiä en äänestä". Miettikääpä, jos otsikossa olisi vastaava asia kohdistettuna naisiin - nuoriin tai vanhoihin! YLE harjoittaa sukupuolista syrjintää ja ikäsyrjintää. Ja tätä se tekee veronmaksajien rahoittamana! https://yle.fi/a/74-20020622

      • Anonyymi

        Tänään MTV julkisti oman vaalikoneensa ja esitteli keskeisiä sen kautta ilmeneviä eri puolueiden piirteitä - yhtäläisyyksiä ja eroja. Uutisointi oli monipuolista, informatiivista ja selkeää. Ja ennen kaikkea: ketään tai mitään syrjimätöntä. Kerrottiin, mitä on vastattu ja siinä se. MTV:n toimituksen ammattitaito ja ammattietiikka pesivät YLEn vastaavan mennen tullen.


      • Anonyymi

        Selkeää miesvihaa. Ylelle tyypillistä feminismiä.


      • Anonyymi

        Byyhyy.
        Mietipä (mies?) äänestätkö itse vaaleissa ennemmin oman sukupuolesi edustajaa? Jutussa nuori opiskelijatyttö kertoo vaalikoneista näin:
        "Valitsen niiden perusteella ensimmäisen nuoren naisehdokkaan, joka tuntuu sopivalta. Vanhoja setiä en äänestä, hän sanoo."
        Aivan kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Byyhyy.
        Mietipä (mies?) äänestätkö itse vaaleissa ennemmin oman sukupuolesi edustajaa? Jutussa nuori opiskelijatyttö kertoo vaalikoneista näin:
        "Valitsen niiden perusteella ensimmäisen nuoren naisehdokkaan, joka tuntuu sopivalta. Vanhoja setiä en äänestä, hän sanoo."
        Aivan kamalaa.

        Taas kerran asia-argumenttien sijaan lähdetään tekemään arvailuja kannanottojen esittäjien henkilöstä. Tämä on ilmiö, johon olen feminismistä keskustellessa kerta toisensa jälkeen törmännyt. Tähän minun ei tarvitsisi lähteä, mutta olkoon: Olen mies. Mutta: olen äänestänyt sekä miehiä että naisia, sekä itseäni vanhempia että itseäni nuorempia. Se siitä. Niele se! Ja väännetään vielä rautalangasta: kyse on uutisesta, joka koskee vaalikonetta. Vaalikoneen pitäisi kertoa, millaisia vastauksia ehdokkaat ovat antaneet. Pitäisi siis puhua asiakysymyksistä. Mutta YLE julkistaa vaalikoneensa kiinnittämällä huomion ehdokkaiden sukupuoleen ja ikään. Tämä jo sellaisenaan vie huomion harhaan. Mutta feminismin ideologian mukaistahan tuo on. Feminismihän nimenomaan luokittelee ihmisiä ennen kaikkea sukupuolen mukaan. Erityisen ongelmallista on tuo feministisen miesvihamielinen, ihmisryhmään kohdistuva leimaaminen, mitä jutun otsikko ilmentää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran asia-argumenttien sijaan lähdetään tekemään arvailuja kannanottojen esittäjien henkilöstä. Tämä on ilmiö, johon olen feminismistä keskustellessa kerta toisensa jälkeen törmännyt. Tähän minun ei tarvitsisi lähteä, mutta olkoon: Olen mies. Mutta: olen äänestänyt sekä miehiä että naisia, sekä itseäni vanhempia että itseäni nuorempia. Se siitä. Niele se! Ja väännetään vielä rautalangasta: kyse on uutisesta, joka koskee vaalikonetta. Vaalikoneen pitäisi kertoa, millaisia vastauksia ehdokkaat ovat antaneet. Pitäisi siis puhua asiakysymyksistä. Mutta YLE julkistaa vaalikoneensa kiinnittämällä huomion ehdokkaiden sukupuoleen ja ikään. Tämä jo sellaisenaan vie huomion harhaan. Mutta feminismin ideologian mukaistahan tuo on. Feminismihän nimenomaan luokittelee ihmisiä ennen kaikkea sukupuolen mukaan. Erityisen ongelmallista on tuo feministisen miesvihamielinen, ihmisryhmään kohdistuva leimaaminen, mitä jutun otsikko ilmentää.

        Tämä👍Asia perustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran asia-argumenttien sijaan lähdetään tekemään arvailuja kannanottojen esittäjien henkilöstä. Tämä on ilmiö, johon olen feminismistä keskustellessa kerta toisensa jälkeen törmännyt. Tähän minun ei tarvitsisi lähteä, mutta olkoon: Olen mies. Mutta: olen äänestänyt sekä miehiä että naisia, sekä itseäni vanhempia että itseäni nuorempia. Se siitä. Niele se! Ja väännetään vielä rautalangasta: kyse on uutisesta, joka koskee vaalikonetta. Vaalikoneen pitäisi kertoa, millaisia vastauksia ehdokkaat ovat antaneet. Pitäisi siis puhua asiakysymyksistä. Mutta YLE julkistaa vaalikoneensa kiinnittämällä huomion ehdokkaiden sukupuoleen ja ikään. Tämä jo sellaisenaan vie huomion harhaan. Mutta feminismin ideologian mukaistahan tuo on. Feminismihän nimenomaan luokittelee ihmisiä ennen kaikkea sukupuolen mukaan. Erityisen ongelmallista on tuo feministisen miesvihamielinen, ihmisryhmään kohdistuva leimaaminen, mitä jutun otsikko ilmentää.

        Tämä ei ollut vaalikoneen julkistusartikkeli, vaan tuossa käsiteltiin vain sitä, miten nuoret opiskelijat kokevat vaalikoneet. Minusta se toi hyvin esille nuorten mielipiteitä. Aiempi vaalikoneen esittelyjuttu on tässä ja on hyvin neutraali:

        https://yle.fi/a/74-20020699


      • Anonyymi

        Siinähän referoitiin yhden naisäänestäjin kannanotto: ”vanhoja setiä en äänestä”. Miten se voidaan tulkita syrjinnäksi, kun kyse on yhden äänestäjän mielipiteestä. Jokainenhan voi ajatella mitä hyvänsä; en äänestä sitä tai tätä jne. Mielipidettäni ei edustanut YLEn työntekijän tai koko puljun johtajan mielipidettä vaan haastatellun naisen mielipidettä. Joten Ylen kanssa mielipiteellä ei ollut mitään tekemistä, se ei mitään virallista Ylen yleistä kantaa edustanut vaan yhden haastateltavaksi suostuvan mielipidettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas kerran asia-argumenttien sijaan lähdetään tekemään arvailuja kannanottojen esittäjien henkilöstä. Tämä on ilmiö, johon olen feminismistä keskustellessa kerta toisensa jälkeen törmännyt. Tähän minun ei tarvitsisi lähteä, mutta olkoon: Olen mies. Mutta: olen äänestänyt sekä miehiä että naisia, sekä itseäni vanhempia että itseäni nuorempia. Se siitä. Niele se! Ja väännetään vielä rautalangasta: kyse on uutisesta, joka koskee vaalikonetta. Vaalikoneen pitäisi kertoa, millaisia vastauksia ehdokkaat ovat antaneet. Pitäisi siis puhua asiakysymyksistä. Mutta YLE julkistaa vaalikoneensa kiinnittämällä huomion ehdokkaiden sukupuoleen ja ikään. Tämä jo sellaisenaan vie huomion harhaan. Mutta feminismin ideologian mukaistahan tuo on. Feminismihän nimenomaan luokittelee ihmisiä ennen kaikkea sukupuolen mukaan. Erityisen ongelmallista on tuo feministisen miesvihamielinen, ihmisryhmään kohdistuva leimaaminen, mitä jutun otsikko ilmentää.

        En käsitä yhtään mitään. Muistelisin muutamia vuosia sitten tavallisessa urheilukilpailussa kameramies kuvaa yleisöä. Kuvaako hän kaikenikäisiä , vanhoja tai nuoria miehiä tai miehiä ylipäätään? Ei, hän kuvaa naisia ja nimenomaan nuoria, hyvännäköisiä, itseään ja omia silmiään viehättäviä, miellyttäviä naiskasvoja.
        Edustaako se sukupuolisyrjintään? Naisten objektoimista? Ja miessukupuolen väheksyntää?
        Tai urheilukisoissa edellytetään niukempaa ja paljastavampaa vaatetusta kun miesurheilijoilta? Eikö se edusta miehistä , seksististä ajattelutapaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En käsitä yhtään mitään. Muistelisin muutamia vuosia sitten tavallisessa urheilukilpailussa kameramies kuvaa yleisöä. Kuvaako hän kaikenikäisiä , vanhoja tai nuoria miehiä tai miehiä ylipäätään? Ei, hän kuvaa naisia ja nimenomaan nuoria, hyvännäköisiä, itseään ja omia silmiään viehättäviä, miellyttäviä naiskasvoja.
        Edustaako se sukupuolisyrjintään? Naisten objektoimista? Ja miessukupuolen väheksyntää?
        Tai urheilukisoissa edellytetään niukempaa ja paljastavampaa vaatetusta kun miesurheilijoilta? Eikö se edusta miehistä , seksististä ajattelutapaa?

        Ainahan voit/voitte pukeutua kaapuun kerran häpeätte naisen seksuaalisuutta. Näinhän tehdään tuolla eräässäkin uskonnossa jonka kannattaja lienet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainahan voit/voitte pukeutua kaapuun kerran häpeätte naisen seksuaalisuutta. Näinhän tehdään tuolla eräässäkin uskonnossa jonka kannattaja lienet.

        Kuka häpeää naisen seksuaalisuutta? Ei se että ei halua olla seksiobjekti tarkoita oman seksuaalisuutensa häpeämistä!

        Vai haluatko että kaikki kulkevat alastomina täällä ja harrastaisivat seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa eli toteuttaisivat estoitta omia fantasioitaan mukaan lukien pedofiiliset taipumukset jne.loputtomiin. Pelkkiä panosessioista koko katu täynnä. Sehän vasta edustaa täydellistä seksuaalista vapautuneisuutta se että paneskellaan aina kun mieli tekee joka paikassa ja kaiken aikaa! Kenen kanssa tahansa, eläinten, ihmisten , lasten jne.
        Näinhän jotkut naiset itse väittävät, että kun heittäytyy ryhmäseksiin tai joukkopanoihin loputkin estot katoavat ja ihmisestä tulee se se sama alkuapina joka eli maapallolla jo monta miljardia vuotta sitten. Orkut kokemisen arvoisia ilmeisesti ja monet jäävät niihin koukkuun kuin huumeeseen. Jatkuvaa ryhmäpaneskelua joka viikonloppu ja väliin viikollakin laitetaan sukuelimet löyhkäämään hielle ja ulosteelle ja muille genitaalieritteille.
        Menehän nyt vaan osallistumaan seksiorgioihin niin rauhoitus ja saat aggressiosi purettua. Monet purkavat agressionsa rajuun seksiin ei tarvitse vainoa hakata kun ovat panemassa jotakuta jatkuvasti.
        .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka häpeää naisen seksuaalisuutta? Ei se että ei halua olla seksiobjekti tarkoita oman seksuaalisuutensa häpeämistä!

        Vai haluatko että kaikki kulkevat alastomina täällä ja harrastaisivat seksiä jokaisen vastaantulijan kanssa eli toteuttaisivat estoitta omia fantasioitaan mukaan lukien pedofiiliset taipumukset jne.loputtomiin. Pelkkiä panosessioista koko katu täynnä. Sehän vasta edustaa täydellistä seksuaalista vapautuneisuutta se että paneskellaan aina kun mieli tekee joka paikassa ja kaiken aikaa! Kenen kanssa tahansa, eläinten, ihmisten , lasten jne.
        Näinhän jotkut naiset itse väittävät, että kun heittäytyy ryhmäseksiin tai joukkopanoihin loputkin estot katoavat ja ihmisestä tulee se se sama alkuapina joka eli maapallolla jo monta miljardia vuotta sitten. Orkut kokemisen arvoisia ilmeisesti ja monet jäävät niihin koukkuun kuin huumeeseen. Jatkuvaa ryhmäpaneskelua joka viikonloppu ja väliin viikollakin laitetaan sukuelimet löyhkäämään hielle ja ulosteelle ja muille genitaalieritteille.
        Menehän nyt vaan osallistumaan seksiorgioihin niin rauhoitus ja saat aggressiosi purettua. Monet purkavat agressionsa rajuun seksiin ei tarvitse vainoa hakata kun ovat panemassa jotakuta jatkuvasti.
        .

        Jos jonkun tässä pitää rauhoittua niin sinun. Ilmeisesti projisoit omaa sisintäsi tuolla vaahtoamisella ja syytät muita.
        Itse käperryn ihan oman vaimoni kainaloon yöksi enkä haaveile mistään sessioista kuten sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonkun tässä pitää rauhoittua niin sinun. Ilmeisesti projisoit omaa sisintäsi tuolla vaahtoamisella ja syytät muita.
        Itse käperryn ihan oman vaimoni kainaloon yöksi enkä haaveile mistään sessioista kuten sinä.

        No hyvä että viesti meni perille..😂
        Itse toit keskusteluun naisen seksuaalihäpeän , , minä vain aiemmin muutoin viittasin seksismiin liittyen miesten tapaan nähdä naiset, koskien myös siis urheiluasuja. Mitä paljastavampi asu sen useampi " urheilusta" kiinnostunut katsoja.
        Seksuaalihäpeä koskee siis koko seksuaalikäyttäytymistä kuten promiskuiteettia ja exhibinismia , jos seksuaalihäpeää ei olisi, kaikki mainitsemani asiat olisivat jo olleet todellisuutta monia vuosituhansia jatluen tähän päivään. Valitettavasti täytyy romuttaa sun kuvitelmasi ihmisistä jonain älyllisenä ja moraalisina lajin edustajana. Alkuapinoita, bonoboja on suurin osa ihmiskunnasta , jos ei todellisuudessa niin kuvitelmissan ja fantasioissaan 😆😂🫣😲sivistys on vain hauras kuori.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä että viesti meni perille..😂
        Itse toit keskusteluun naisen seksuaalihäpeän , , minä vain aiemmin muutoin viittasin seksismiin liittyen miesten tapaan nähdä naiset, koskien myös siis urheiluasuja. Mitä paljastavampi asu sen useampi " urheilusta" kiinnostunut katsoja.
        Seksuaalihäpeä koskee siis koko seksuaalikäyttäytymistä kuten promiskuiteettia ja exhibinismia , jos seksuaalihäpeää ei olisi, kaikki mainitsemani asiat olisivat jo olleet todellisuutta monia vuosituhansia jatluen tähän päivään. Valitettavasti täytyy romuttaa sun kuvitelmasi ihmisistä jonain älyllisenä ja moraalisina lajin edustajana. Alkuapinoita, bonoboja on suurin osa ihmiskunnasta , jos ei todellisuudessa niin kuvitelmissan ja fantasioissaan 😆😂🫣😲sivistys on vain hauras kuori.

        Sinähän sitä seksuaalisuutta häpeät, kun olisit valmis kaavuttamaan naiset ettei vaan kukaan mies kokisi biologista viehätystä heihin.
        Ongelma on siis sinun päässäsi jota projisoit muihin. Viestissäsi on aistittavissa selkeää miesvihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sitä seksuaalisuutta häpeät, kun olisit valmis kaavuttamaan naiset ettei vaan kukaan mies kokisi biologista viehätystä heihin.
        Ongelma on siis sinun päässäsi jota projisoit muihin. Viestissäsi on aistittavissa selkeää miesvihaa.

        Viestissäsi on aistittavissa selkeää miesvihaa...
        En vihaa miehiä itsessään sukupuolena vaan vihaan sitä miessukupuolen tapaa nähdä naiset aina seksualisoinnin kautta. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa; vihata jotain ilmiötä ja vihata jotain henkilöä henkilönä tai sukupuolta itsessään.
        En itse katso urheilua siksi että näkisin vilautuksia vaan keskityn itse urheilijan suoritukseen. Miespuolisten ei ylipäätään edes tarvitse ajatella suoritustaan sen kautta miellyttävätkö he katsojia vai eivät omalla pukeutumisellaan tai kehollaan
        Et ymmärrä koko ilmiötä koska miehiä ei ole koskaan objektoitu samoin kuin naisia.

        Jos ajatellaan urheilua vain urheiluna, vaatetuksen vähäisyydellä ei pitäisi olla mitään tekemistä katsojaluvun määrän kanssa. Onko sitten tulkintakysymys se miksi naisurheiljoilla on selkeästi paljastavammat asut kuin miesurheilijoilla jos vaatetuksella ei ole mitään merkitystä itse suorituksen tai katsojalukumäärien suhteen?

        Vai onko vastauksesi taas se sama mikä 20 vuotta sitten, naiset itse valitsevat asunsa, ja määrittelevät mitä paljastavat tsi näyttävät kun oikeasti joku taho selkeästi ne kuitenkin määrää.
        Se joku taho on sponssori tai urheiluseura tai joku ulkopuolinen. Toki aina voi kieltäytyä, mutta kieltäytymisen seuraus voi olla myös se että olet viimeistä kertaa kentällä tekemässä yhtään mitään.
        Eli onko enää kyse vapaaehtoisuudesta vai pakottamisesta tekemään valinta joko urheilet meidän määräämässä asussa tai jätät urheilematta?
        Miehillä ei tätä ongelmaa esiinny. He toki voivat esiintyä vaikka alasti mutta koska seksuaalinen näkökulma on poistettu heistä , he eivät edusta objekteja , he ovat aina subjektin asemassa, tekijänä itsenään ei tekojen tai seksuaalisen katseen kohteina.

        Kun taas naiset ovat aina olleet katseen ja seksualisoinnin kohteena. Seksuaalisuus ja viehätysvoima liitetään aina yksipuolisesti naisiin, mutta ei miehiin. Miehet siis projisoivat oman seksuaalisuutensa naisiin, elävät seksuaalisuutensa naisten kautta ja välityksellä. Miehet ulkoistavat seksuaalisuuden naisiin, jotta ei tarvitsisi itse olla objektina koska se asema on aina epäkiitollinen ja epävarma ja myös alisteinsempi kuin subjektin roolissa oleminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viestissäsi on aistittavissa selkeää miesvihaa...
        En vihaa miehiä itsessään sukupuolena vaan vihaan sitä miessukupuolen tapaa nähdä naiset aina seksualisoinnin kautta. Ne ovat kaksi täysin eri asiaa; vihata jotain ilmiötä ja vihata jotain henkilöä henkilönä tai sukupuolta itsessään.
        En itse katso urheilua siksi että näkisin vilautuksia vaan keskityn itse urheilijan suoritukseen. Miespuolisten ei ylipäätään edes tarvitse ajatella suoritustaan sen kautta miellyttävätkö he katsojia vai eivät omalla pukeutumisellaan tai kehollaan
        Et ymmärrä koko ilmiötä koska miehiä ei ole koskaan objektoitu samoin kuin naisia.

        Jos ajatellaan urheilua vain urheiluna, vaatetuksen vähäisyydellä ei pitäisi olla mitään tekemistä katsojaluvun määrän kanssa. Onko sitten tulkintakysymys se miksi naisurheiljoilla on selkeästi paljastavammat asut kuin miesurheilijoilla jos vaatetuksella ei ole mitään merkitystä itse suorituksen tai katsojalukumäärien suhteen?

        Vai onko vastauksesi taas se sama mikä 20 vuotta sitten, naiset itse valitsevat asunsa, ja määrittelevät mitä paljastavat tsi näyttävät kun oikeasti joku taho selkeästi ne kuitenkin määrää.
        Se joku taho on sponssori tai urheiluseura tai joku ulkopuolinen. Toki aina voi kieltäytyä, mutta kieltäytymisen seuraus voi olla myös se että olet viimeistä kertaa kentällä tekemässä yhtään mitään.
        Eli onko enää kyse vapaaehtoisuudesta vai pakottamisesta tekemään valinta joko urheilet meidän määräämässä asussa tai jätät urheilematta?
        Miehillä ei tätä ongelmaa esiinny. He toki voivat esiintyä vaikka alasti mutta koska seksuaalinen näkökulma on poistettu heistä , he eivät edusta objekteja , he ovat aina subjektin asemassa, tekijänä itsenään ei tekojen tai seksuaalisen katseen kohteina.

        Kun taas naiset ovat aina olleet katseen ja seksualisoinnin kohteena. Seksuaalisuus ja viehätysvoima liitetään aina yksipuolisesti naisiin, mutta ei miehiin. Miehet siis projisoivat oman seksuaalisuutensa naisiin, elävät seksuaalisuutensa naisten kautta ja välityksellä. Miehet ulkoistavat seksuaalisuuden naisiin, jotta ei tarvitsisi itse olla objektina koska se asema on aina epäkiitollinen ja epävarma ja myös alisteinsempi kuin subjektin roolissa oleminen.

        Elät kummallisessa harhamaailmassa, mutta se ei ole outoa teille miesvihassa velloville katkerille.
        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että naisurheilua katsotaan vain heidän puolialastomuutensa takia? Tuohon ei päde edes tilastot, koska tilastollisesti naisurheilu on vähiten seuratumpaa kuin miesurheilu. Ei aikaakaan, kun joku valitti siitäkin miksi naisjääkiekko ei kiinnosta ketään, mutta miesjääkiekko saa koko kansan liikkeelle.
        Mikä siis sinulla on ratkaisu näihin harhoihisi? Pitäisikö kirjata laki ettei miehet saa ollenkaan edes katsoa naisurheilua, koska SINÄ näet miehet vain seksin perässä mankuvina sikoina vai pitäisikö urheilukisat esim yleisurheilu pitää täysin eriaikaan esim naisten yleisurheilu kesäkuussa ja miesten yleisurheilu elokuussa ja naisten urheiluun miehiltä pääsy kielletty?
        Mitä muuta tuo sinun itkemisesi on kuin sitä, että vihaat miehiä etkä hyväksy heitä edes urheilukisoihin. Säälittävää epätoivoista itkua kaikki tyyni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elät kummallisessa harhamaailmassa, mutta se ei ole outoa teille miesvihassa velloville katkerille.
        Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi, että naisurheilua katsotaan vain heidän puolialastomuutensa takia? Tuohon ei päde edes tilastot, koska tilastollisesti naisurheilu on vähiten seuratumpaa kuin miesurheilu. Ei aikaakaan, kun joku valitti siitäkin miksi naisjääkiekko ei kiinnosta ketään, mutta miesjääkiekko saa koko kansan liikkeelle.
        Mikä siis sinulla on ratkaisu näihin harhoihisi? Pitäisikö kirjata laki ettei miehet saa ollenkaan edes katsoa naisurheilua, koska SINÄ näet miehet vain seksin perässä mankuvina sikoina vai pitäisikö urheilukisat esim yleisurheilu pitää täysin eriaikaan esim naisten yleisurheilu kesäkuussa ja miesten yleisurheilu elokuussa ja naisten urheiluun miehiltä pääsy kielletty?
        Mitä muuta tuo sinun itkemisesi on kuin sitä, että vihaat miehiä etkä hyväksy heitä edes urheilukisoihin. Säälittävää epätoivoista itkua kaikki tyyni.

        Oi oi..mikä kiukun ja närkästyksen purkaus tulikaan..Miesvihaajanainen, hui kauheaa.😲
        Turha sinun kanssasi on keskustella, tarjoat aina samaa p** kaa eri lautasella, miesvihaa viittaavaa ihan kaikki.
        Jos sinun miesviha- oletuksesi tuottaa sinulle iloa ja se sinua tyydyttää jollain tasolla ja ,ole hyvä vain, en viitsi jatkaa väittelyä kun kantasi on se mikä se on.
        Yhdysvalloista toki löytyy hyviäkin esimerkkejä miten nuoret miehet ovat täysin höyrypäänä joihinkin naisurheilijoihin jotka julkaisevat Instassa kuvia itsestään ja saavat miljoonaluokan tulot vain keikistelemällä kuvisssa puolialastomina.
        Urheilun vaatii näkyvyyttä myös somessa ja mitä vetävämpi nainen on, sitä enemmän hän myös saa ammattiurheiluunsa tukea ja rahoitusta ja kaiken tämän takaa julkisuus ja näkyvvyys sosiaalisen median kautta. Mitä niukempi vaatetus ja mitä paljastavamoia, vetoavampia kuvia ja postauksia julkaiset, sitä suuremmat tulot ja ammattilaisura on varmistettu. Kaiki perustuu miesten tarpeeseen ja haluu nähdä kaunista naisvartaloa ja seksiä. Urheilusuoritukset toki siihen sivuun mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi oi..mikä kiukun ja närkästyksen purkaus tulikaan..Miesvihaajanainen, hui kauheaa.😲
        Turha sinun kanssasi on keskustella, tarjoat aina samaa p** kaa eri lautasella, miesvihaa viittaavaa ihan kaikki.
        Jos sinun miesviha- oletuksesi tuottaa sinulle iloa ja se sinua tyydyttää jollain tasolla ja ,ole hyvä vain, en viitsi jatkaa väittelyä kun kantasi on se mikä se on.
        Yhdysvalloista toki löytyy hyviäkin esimerkkejä miten nuoret miehet ovat täysin höyrypäänä joihinkin naisurheilijoihin jotka julkaisevat Instassa kuvia itsestään ja saavat miljoonaluokan tulot vain keikistelemällä kuvisssa puolialastomina.
        Urheilun vaatii näkyvyyttä myös somessa ja mitä vetävämpi nainen on, sitä enemmän hän myös saa ammattiurheiluunsa tukea ja rahoitusta ja kaiken tämän takaa julkisuus ja näkyvvyys sosiaalisen median kautta. Mitä niukempi vaatetus ja mitä paljastavamoia, vetoavampia kuvia ja postauksia julkaiset, sitä suuremmat tulot ja ammattilaisura on varmistettu. Kaiki perustuu miesten tarpeeseen ja haluu nähdä kaunista naisvartaloa ja seksiä. Urheilusuoritukset toki siihen sivuun mukaan.

        Sinähän täällä olet kiukunnut monta viestiä koko ketjuun🤣
        Ensin vihaat miehiä, kun he kiinnostuvat naisista ja nyt olet rumana naisena katkera kauniille naisille jotka saavat kuviinsa klikkauksia.
        Ei tullut mieleen, että suuriosa noista kuvien ihailijoista on myös naisia mut ainiin mieshän sinulle se suurin paha on, kun ne eivät sinusta kiinnostu.😂


    • Anonyymi

      Tänään naistenpäivänä YLE on julkaissut jutun, jossa nainen valittaa omiin kokemuksiinsa perustuen keski-ikäisten miesten saavan parempaa palvelua. Juttu perustuu siis yhden henkilön epäsystemaattisiin kokemuksiin. Mutta eipäs kysytä, miltä asia vaikuttaa miehen näkökulmasta. Esimerkiksi itse jouduin yksin kauppaan tulleena miehenä pitkään odottelemaan mattoalennusmyynnissä myyjää, jonka kanssa hieroa kauppaa, kun myyjät kerta toisensa jälkeen aina hyökkäsivät heti ovella palvelemaan pariskuntia ja yksinäisiä naisia. Yksipuolinen, yhden ihmisen kokemuksiin perustuva uutisointi ylittää YLEn uutiskynnyksen, kun se noudattaa feminististä ideologiaa ja sen kautta päästään tölväisemään keski-ikäisiä miehiä.

      • Anonyymi

        Tämä👍 Nyky epätasa-arvoista feminismiä.


    • Anonyymi

      Tänään aamulla Ylen radiossa oli juttu, jossa kerrottiin, että "Suomessa on yhä paljon Ämmä -alkuisia paikannimiä". Onko näitä ollut joku poistamassa ja samalla vääristämässä historiallista nimistöämme?

    • Anonyymi

      Tänään viikon Tuukka kysyy: "Kuinka kannustaa muitakin nuoria kuin poikia musiikin pariin?". Kun katsotaan, mitä sukupuolta ovat musiikkiopistoissa ja taidepainnotteisissa lukioissa opiskelevat nuoret oikeasti, tämä kysymys on irvokkuudessaan uskomaton! Nyt kaivattaisiin faktantarkistusta peliin. Poikien aliedustus on ollut pitkään tiedossa ja oikeissa tutkimuksissa siitä on selvästi raportoitu. Asialle vain ei ole tehty mitään.

      • Anonyymi

        Musiikkiopinnoissa miehillä aliedustus? No miksi eivät hae Sibeliusakatemiaan tai musiikkilukioihin opiskelemaan? Oma valintahan se on, eikä riipu sukupuolesta millään tavalla. Toisaalta iso osa musiikintuottajista, säveltäjistä, sanoittajista, bändeistä jne.koostuu miehistä. Joten missä se vika oikein on?
        Lukioon menee yhä harvempi poika, miksi näin on? Vai väittääkö joku että opiskelu, opiskelutekniikkaa ja aineet suosivat tyttöjä enemmän? Samat opinnot; matematiikkaa, kieliä jne. opiskelevat molemmat sukupuolet, vai onko kyse siitä ettei pojilla ole pitkäjänteisyyttä, motivaatiota, kiinnostusta opintoja kohtaan? Kehitystaso ei ota riittävästi huomioon sukupuolten ehkä eri tahtia etenevää älyllistä kehitystä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musiikkiopinnoissa miehillä aliedustus? No miksi eivät hae Sibeliusakatemiaan tai musiikkilukioihin opiskelemaan? Oma valintahan se on, eikä riipu sukupuolesta millään tavalla. Toisaalta iso osa musiikintuottajista, säveltäjistä, sanoittajista, bändeistä jne.koostuu miehistä. Joten missä se vika oikein on?
        Lukioon menee yhä harvempi poika, miksi näin on? Vai väittääkö joku että opiskelu, opiskelutekniikkaa ja aineet suosivat tyttöjä enemmän? Samat opinnot; matematiikkaa, kieliä jne. opiskelevat molemmat sukupuolet, vai onko kyse siitä ettei pojilla ole pitkäjänteisyyttä, motivaatiota, kiinnostusta opintoja kohtaan? Kehitystaso ei ota riittävästi huomioon sukupuolten ehkä eri tahtia etenevää älyllistä kehitystä?

        Valehdellaan, että naisilla on muka huonompi palkka. No miksi eivät mene yksityissektorille missä valtaosa on miehiä niin saisivat parempaa palkkaa? Mutta ei. Laiskuuttaan julkiselle ja sitten valitetaan, kun itse valitaan huonompi palkkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valehdellaan, että naisilla on muka huonompi palkka. No miksi eivät mene yksityissektorille missä valtaosa on miehiä niin saisivat parempaa palkkaa? Mutta ei. Laiskuuttaan julkiselle ja sitten valitetaan, kun itse valitaan huonompi palkkaus.

        Eihän yksityissektorille vain mennä..mikä ihmeen käsitys sinulla on työpaikkoihin hausta tai niihin pääsemisestä?
        Eikä mennä lukioonkaan ilmeisesti, eikä päntätä päähän kirjoista asioita tai kirjoiteta esseitä lonkalta.. joten
        menkää sitten ammattikouluun, saatte ammatin itsellenne, ei tarvitse päntätä niin rankasti kun käytännön työt opettaa itse tekijäänsä myös näin. Ammattikoulu on yhtä arvostettu kuin lukiokin. Ammattilaisia tarvitaan ei pelkästään ylioppilaita tai yliopisto/ korkeakoulututkinnon suorittaneita.

        Mikä vikaa on ammattioppilaitoksessa opiskelussa?
        Ei ole tarpeeksi hienoa vai? Vanhempien mielestä pitää tyttöystävällä olla lukio suoritettuna ja ylioppilaslakki että saa fiksuja ja kauniita naisia , kun amislaiset tytöt ovat muka täysiä sikoja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän yksityissektorille vain mennä..mikä ihmeen käsitys sinulla on työpaikkoihin hausta tai niihin pääsemisestä?
        Eikä mennä lukioonkaan ilmeisesti, eikä päntätä päähän kirjoista asioita tai kirjoiteta esseitä lonkalta.. joten
        menkää sitten ammattikouluun, saatte ammatin itsellenne, ei tarvitse päntätä niin rankasti kun käytännön työt opettaa itse tekijäänsä myös näin. Ammattikoulu on yhtä arvostettu kuin lukiokin. Ammattilaisia tarvitaan ei pelkästään ylioppilaita tai yliopisto/ korkeakoulututkinnon suorittaneita.

        Mikä vikaa on ammattioppilaitoksessa opiskelussa?
        Ei ole tarpeeksi hienoa vai? Vanhempien mielestä pitää tyttöystävällä olla lukio suoritettuna ja ylioppilaslakki että saa fiksuja ja kauniita naisia , kun amislaiset tytöt ovat muka täysiä sikoja?

        Jos haluaa, niin menee mihin vain. Itse pääsin aina haluamiini työpaikkoihin viimeisen parinkymmenen vuoden aikana ja olin kysytty. Nyt toimin yrittäjänä ja töitä riittää.
        Onneksi lusmuilulle tehdään tulevassa hallituksessa loppu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos haluaa, niin menee mihin vain. Itse pääsin aina haluamiini työpaikkoihin viimeisen parinkymmenen vuoden aikana ja olin kysytty. Nyt toimin yrittäjänä ja töitä riittää.
        Onneksi lusmuilulle tehdään tulevassa hallituksessa loppu.

        Jotkut lusmuilee , mutta ei kannata yleistää liikaa asioita.
        Jos haluaa niin menee mihin vain. Aika harva menee mihin vain tai mihin vain haluaa. Yleensä lahjakkuus tai älykkyys eivät ole ominaisuuksia joita jaetaan jostain taikurin hatusta kätilöopiston synnytyssaleissa uudelle tulokkaalle. Niitä ei myöskään kasvateta puurahapenkissä tai poimita puoden oksilta. Niitä ominaisuuksia voidaan vain tukea ja ravita tai tuhota ja jättää rikkaruohojen alle kitumaan ja tukehtumaan.


    • Anonyymi

      Onnittelen. Kansainvälisenä naistenpäivänä kirjoitat tällaisen aloituksen? Mahtavaa tilannetajua.

      • Anonyymi

        Ups - katsoin väärin aloituksen päivämäärän. Mutta aika monta kommenttia tullut tänään. Hienoa miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ups - katsoin väärin aloituksen päivämäärän. Mutta aika monta kommenttia tullut tänään. Hienoa miehet.

        Kannatat siis feminististä miesvihaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannatat siis feminististä miesvihaa

        Kansainvälinen naistenpäivä on feminististä miesvihaa? Okei...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansainvälinen naistenpäivä on feminististä miesvihaa? Okei...

        Kuka muu täällä on naistenpäivästä puhunut kuin sinä? Älä muuta totuutta, vaikka se kuuluukin teidän tapaanne paeta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka muu täällä on naistenpäivästä puhunut kuin sinä? Älä muuta totuutta, vaikka se kuuluukin teidän tapaanne paeta.

        Tuossa aiemmin joku jo aloitti kommenttinsa puhumalla naistenpäivästä ja oli närkästynyt Ylen naistenpäivänä julkaisemasta jutusta, jossa nainen koki saaneensa huonompaa palvelua kuin miehet. Kun koko päivän tarkoitus on juuri nostaa esiin tasa-arvoa ja mahdollisia epäkohtia, niin mitä vikaa jutussa oli? Vastaavasti kansainvälisenä miestenpäivänä nostetaan esiin miesten kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa aiemmin joku jo aloitti kommenttinsa puhumalla naistenpäivästä ja oli närkästynyt Ylen naistenpäivänä julkaisemasta jutusta, jossa nainen koki saaneensa huonompaa palvelua kuin miehet. Kun koko päivän tarkoitus on juuri nostaa esiin tasa-arvoa ja mahdollisia epäkohtia, niin mitä vikaa jutussa oli? Vastaavasti kansainvälisenä miestenpäivänä nostetaan esiin miesten kokemuksia.

        Niin hän puhui kuinka joku pikkulikka toistelee miesvihaa lietsovan hallituksemme teesejä setämiestittelemällä. Jos kerran äänestämisen ainoa peruste on sukupuoli tms täysin asian ulkopuolinen seikka, niin eiköhän silloin olisi aika korottaa äänestysikää vaikka kolmeenkymmeneen. Tuossa ajassa moni (ei kaikki esim vihreät) kasvaa jo senverran aikuisiksi, että ymmärtää mitä esim eduskuntavaalit tarkoittavat ja ainakin erottavat ne missikisoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin hän puhui kuinka joku pikkulikka toistelee miesvihaa lietsovan hallituksemme teesejä setämiestittelemällä. Jos kerran äänestämisen ainoa peruste on sukupuoli tms täysin asian ulkopuolinen seikka, niin eiköhän silloin olisi aika korottaa äänestysikää vaikka kolmeenkymmeneen. Tuossa ajassa moni (ei kaikki esim vihreät) kasvaa jo senverran aikuisiksi, että ymmärtää mitä esim eduskuntavaalit tarkoittavat ja ainakin erottavat ne missikisoista.

        Miehinen itsetunto taitaa olla kadoksissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehinen itsetunto taitaa olla kadoksissa?

        Turha projisoida ja käyttää asiaa henkilöhyökkäykseen, jos et pysty itse puolustamaan feminististä miesvihaa ollenkaan. Itsetunnossani ei ole mitään vikaa mikä näkyy taas olevan teidän feministien henkoht ongelma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha projisoida ja käyttää asiaa henkilöhyökkäykseen, jos et pysty itse puolustamaan feminististä miesvihaa ollenkaan. Itsetunnossani ei ole mitään vikaa mikä näkyy taas olevan teidän feministien henkoht ongelma.

        En näe mitään syytä puolustella feminististä miesvihaa sen kummemmin kuin maskulistista/sovinistista naisvihaakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En näe mitään syytä puolustella feminististä miesvihaa sen kummemmin kuin maskulistista/sovinistista naisvihaakaan.

        Jätä sitten lietsomatta sitä miesvihaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa aiemmin joku jo aloitti kommenttinsa puhumalla naistenpäivästä ja oli närkästynyt Ylen naistenpäivänä julkaisemasta jutusta, jossa nainen koki saaneensa huonompaa palvelua kuin miehet. Kun koko päivän tarkoitus on juuri nostaa esiin tasa-arvoa ja mahdollisia epäkohtia, niin mitä vikaa jutussa oli? Vastaavasti kansainvälisenä miestenpäivänä nostetaan esiin miesten kokemuksia.

        Eipä ole miestenpäivää YLEn kanavilla juurikaan huomattu. Viime vuonna YLE sentään julkaisi aihetta koskevan lyhyen uutisen. Sen sisältö oli poimintoja tilastokeskuksen tilastoista. Ei siinä miesten kokemuksia vaivauduttu nostamaan esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole miestenpäivää YLEn kanavilla juurikaan huomattu. Viime vuonna YLE sentään julkaisi aihetta koskevan lyhyen uutisen. Sen sisältö oli poimintoja tilastokeskuksen tilastoista. Ei siinä miesten kokemuksia vaivauduttu nostamaan esiin.

        Tuossa korostuu ylenkin lietsoma miesviha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa aiemmin joku jo aloitti kommenttinsa puhumalla naistenpäivästä ja oli närkästynyt Ylen naistenpäivänä julkaisemasta jutusta, jossa nainen koki saaneensa huonompaa palvelua kuin miehet. Kun koko päivän tarkoitus on juuri nostaa esiin tasa-arvoa ja mahdollisia epäkohtia, niin mitä vikaa jutussa oli? Vastaavasti kansainvälisenä miestenpäivänä nostetaan esiin miesten kokemuksia.

        Fakta on se, että kauniit naiset saavat säännönmukaisesti hyvää palvelua, yksin sukupuoli ei siis riitä.
        Tämä perustuu siihen että miehet näkevät naisissa vain yhden asian ja joka tuottaa heille hyötyä ja se on seksuaalisuus ja seksuaalinen nautinto yhdistettynä esteettiseen nautintoon.
        Kun nainen toteuttaa tämän elämänsä tärkeimmän ja oleellisemman tehtävän: tuottaa miehille seksuaalisen ja esteettistä nautintoa , niin hän on turvassa.

        Jos hän ei tuota edes esteettistä silmäniloa, hän on hyödytön. Häneen ei kannata panostaa, koska panostus ei tuota mitään mikä korvaisi panostukseen sijoittamisen takaisin..

        Itse olen rumana naisena todennut tämän miljoona kertaa. Rumia naisia myös kusetetaan herkemmin , he saavat myös huonompaa palvelua nimenomaan miespuolisten taholta.
        Heitä ei myöskään noteerata millään tavalla. Jos menet kauppaan, kaikkein viimeisimmäksim miespuoliset työntekijät tulevat kysymään yhtään mitään. Jos olet hyvännäköinen sinulle on useampi miespuolinen asiakaspalvelija tarjoamassa apuaan. Rumaa naista myös kusetetaan, koska häntä ei arvosteta eikä kunnioiteta. Hän on haitake. Hänelle myydään roskaa.
        Miespuoliset lääkärit eivät tutki koska tuntevat vastenmielisyyttä, eikä heitä hoideta kuten hyvännäköisiä naisia hoidetaan , tutkitaan perusteellisesti ja selvitetään oireet.
        Kohtelun jäätävyyden voi välttää olemalla nuori, 18-30 vuotias. Tuolloin miehet näkevät naisessa mahdollisen hyödyn jollekin toiselle miehelle joka ei ole niin fiksu tai täydellinen, koska miehet ovat ensisijaisesti ja ainoastaan uskollisia oman sukupuolensa edustajille.

        He siis ajattelevat kollektiivisesti; joku reppana voi tuostakin rumiluksesta ehkä saada jotain irti? Joten kohdellaan häntä pinnallisesti ystävällisesti.
        Kaiken , ihan kaiken ihmisarvosta lähtien sanelee seksi. Mitä pystyt joillekin tuottamaan ja mitä taas et pysty.
        Miehillä asia on täysin erilainen, seksi ei kuulu miesten tarjoamaan etuisuuksiin. Koska seksi ja seksuaalisuus on ulkoistettu naisten hoidettavaksi. Seksi siis liittyy aina ja toistuvasti naisiin ainoastaan, ei miehiin.
        Näin naisille kehittyy myös ns.mieskatse toisiinsa nähden joten lesboilu on heille varsin luontainen ominaisuus. He katsovat toisiaan miesten silmien kautta ja samat säännöt mitkä sopivat miehiin, sopivat myös naisiin sen suhteen, miten he toisiaan katsovat. Koska eivät muusta tiedä. Heidät on kasvatettu siihen ja myöskään kulttuuri suosii mieskatsetta.

        Joten rumat naiset eivät viehätä myöskään naisia vaan kauniit kulkevat ja liittyvät kaltaistensa kauniiden naisten kanssa ja rumat naiset taas jäävät toistensa seuraan.
        . Rumat naiset eivät viehätä naisiakaan, seksi heidän kaltaistensa kanssa tuntuu vastenmieliseltä. Kauniit naiset eivät myöskään voi peilata itseään rumiin naisiin, ei löydy mitään yhteistä.
        Rumat naiset kun kamppailevat ihan eri asioiden kanssa kuin kauniit. Ei voi keskustella miesongelmista , ei vaatteista, kampauksista ei mistään. Lapset toki voivat yhdistää, mutta ei sitten mikään muu.
        Kauniit naiset myös valikoituvat varakkaiden miesten puolisoksi ja saavat täten erilaisia etuisuuksia joista rumat voivat vain haaveilla.
        Miehillä ei tätä ongelmaa ole, ainoastaan heillä on ongelma siinä, miten saada kaunis nainen kumppaniksi ja miten pitää hänet mahdollisimman pitkään kumppanina. Ei mitään muuta ongelmaa. Miehet ovat solidaarisempia omaa sukupuoltaan kohtaan, he tukevat toisiaan aina, riippumatta toistensa ulkonäöstä, asemasta tai ammatista. Tai siitä kunka p*** maisia jotkut miehet ovat.
        Olen nähnyt tämän perheissä ja heidän keskinäisissä suhteissaan.. Sama asia ja teko miehen tekemänä ei aiheuta mitään reaktiota, veljeys säilyy vaikka toinen tekisi mitä. Mutta jos saman asian tekee rumaksi koettu nainen, häneen suhtaudutaan huomattavasti tuomitsevammin, eikä anneta koskaan unohtaa. Toki tuossa on kyse paljolti myös sukupolvesta, mitä sukupolvea kukin edustaa. Samaa sukupolvea edustavat pitävät toistensa puolia henkeen ja vereen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fakta on se, että kauniit naiset saavat säännönmukaisesti hyvää palvelua, yksin sukupuoli ei siis riitä.
        Tämä perustuu siihen että miehet näkevät naisissa vain yhden asian ja joka tuottaa heille hyötyä ja se on seksuaalisuus ja seksuaalinen nautinto yhdistettynä esteettiseen nautintoon.
        Kun nainen toteuttaa tämän elämänsä tärkeimmän ja oleellisemman tehtävän: tuottaa miehille seksuaalisen ja esteettistä nautintoa , niin hän on turvassa.

        Jos hän ei tuota edes esteettistä silmäniloa, hän on hyödytön. Häneen ei kannata panostaa, koska panostus ei tuota mitään mikä korvaisi panostukseen sijoittamisen takaisin..

        Itse olen rumana naisena todennut tämän miljoona kertaa. Rumia naisia myös kusetetaan herkemmin , he saavat myös huonompaa palvelua nimenomaan miespuolisten taholta.
        Heitä ei myöskään noteerata millään tavalla. Jos menet kauppaan, kaikkein viimeisimmäksim miespuoliset työntekijät tulevat kysymään yhtään mitään. Jos olet hyvännäköinen sinulle on useampi miespuolinen asiakaspalvelija tarjoamassa apuaan. Rumaa naista myös kusetetaan, koska häntä ei arvosteta eikä kunnioiteta. Hän on haitake. Hänelle myydään roskaa.
        Miespuoliset lääkärit eivät tutki koska tuntevat vastenmielisyyttä, eikä heitä hoideta kuten hyvännäköisiä naisia hoidetaan , tutkitaan perusteellisesti ja selvitetään oireet.
        Kohtelun jäätävyyden voi välttää olemalla nuori, 18-30 vuotias. Tuolloin miehet näkevät naisessa mahdollisen hyödyn jollekin toiselle miehelle joka ei ole niin fiksu tai täydellinen, koska miehet ovat ensisijaisesti ja ainoastaan uskollisia oman sukupuolensa edustajille.

        He siis ajattelevat kollektiivisesti; joku reppana voi tuostakin rumiluksesta ehkä saada jotain irti? Joten kohdellaan häntä pinnallisesti ystävällisesti.
        Kaiken , ihan kaiken ihmisarvosta lähtien sanelee seksi. Mitä pystyt joillekin tuottamaan ja mitä taas et pysty.
        Miehillä asia on täysin erilainen, seksi ei kuulu miesten tarjoamaan etuisuuksiin. Koska seksi ja seksuaalisuus on ulkoistettu naisten hoidettavaksi. Seksi siis liittyy aina ja toistuvasti naisiin ainoastaan, ei miehiin.
        Näin naisille kehittyy myös ns.mieskatse toisiinsa nähden joten lesboilu on heille varsin luontainen ominaisuus. He katsovat toisiaan miesten silmien kautta ja samat säännöt mitkä sopivat miehiin, sopivat myös naisiin sen suhteen, miten he toisiaan katsovat. Koska eivät muusta tiedä. Heidät on kasvatettu siihen ja myöskään kulttuuri suosii mieskatsetta.

        Joten rumat naiset eivät viehätä myöskään naisia vaan kauniit kulkevat ja liittyvät kaltaistensa kauniiden naisten kanssa ja rumat naiset taas jäävät toistensa seuraan.
        . Rumat naiset eivät viehätä naisiakaan, seksi heidän kaltaistensa kanssa tuntuu vastenmieliseltä. Kauniit naiset eivät myöskään voi peilata itseään rumiin naisiin, ei löydy mitään yhteistä.
        Rumat naiset kun kamppailevat ihan eri asioiden kanssa kuin kauniit. Ei voi keskustella miesongelmista , ei vaatteista, kampauksista ei mistään. Lapset toki voivat yhdistää, mutta ei sitten mikään muu.
        Kauniit naiset myös valikoituvat varakkaiden miesten puolisoksi ja saavat täten erilaisia etuisuuksia joista rumat voivat vain haaveilla.
        Miehillä ei tätä ongelmaa ole, ainoastaan heillä on ongelma siinä, miten saada kaunis nainen kumppaniksi ja miten pitää hänet mahdollisimman pitkään kumppanina. Ei mitään muuta ongelmaa. Miehet ovat solidaarisempia omaa sukupuoltaan kohtaan, he tukevat toisiaan aina, riippumatta toistensa ulkonäöstä, asemasta tai ammatista. Tai siitä kunka p*** maisia jotkut miehet ovat.
        Olen nähnyt tämän perheissä ja heidän keskinäisissä suhteissaan.. Sama asia ja teko miehen tekemänä ei aiheuta mitään reaktiota, veljeys säilyy vaikka toinen tekisi mitä. Mutta jos saman asian tekee rumaksi koettu nainen, häneen suhtaudutaan huomattavasti tuomitsevammin, eikä anneta koskaan unohtaa. Toki tuossa on kyse paljolti myös sukupolvesta, mitä sukupolvea kukin edustaa. Samaa sukupolvea edustavat pitävät toistensa puolia henkeen ja vereen.

        Iso osa lepakoista on siilitukkaisia miehen näköisiä rumia naisia, niin miksi kauniit lepakot sitten viehättyy heihin?

        Ainahan sä voit laihduttaa. Hoikka tai normaalivartaloinen nainen ei koskaan jää ilman miestä ja heitä kiinnostaa varmasti.
        Joten ylös ulos ja lenkille ja kato mitä syöt.

        Rumilla miehillä on vielä vaikeampaa, koska heistä ei kiinnpstu edes rumat naiset joten ongelmasi on pääsi sisäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso osa lepakoista on siilitukkaisia miehen näköisiä rumia naisia, niin miksi kauniit lepakot sitten viehättyy heihin?

        Ainahan sä voit laihduttaa. Hoikka tai normaalivartaloinen nainen ei koskaan jää ilman miestä ja heitä kiinnostaa varmasti.
        Joten ylös ulos ja lenkille ja kato mitä syöt.

        Rumilla miehillä on vielä vaikeampaa, koska heistä ei kiinnpstu edes rumat naiset joten ongelmasi on pääsi sisäinen.

        En tunne lesbonaisia nykyään. Joskus tuskin mutta aika harva heistä edusti kuvaamaasi siilitukkaista miehen näköistä rumaa naista. Toki siilitukkaisiakin on olemassa, mutta en nyt kutsuisi heitä rumiksi. Iso osa oli ihan tavallisen näköisiä naisia joista ei voinut päällepäin millään arvata heidän olevan lesboja.
        Mistä päätteli että olen lihava? Koska suurin osa suomalaisista naisista on sinun mielestäsi lihavia? Katsot katukuvaa, Prisman, Cittarin ja Tarjoustalon tai Lidlin asiakaskuntaa jne.ja teet johtopäätöksesi?
        Fakta on se ettei laihuus riitä yhtään mihinkään. Ulkonäkö on ainoa valtti mikä saa miehet kiinnostumaan oikeasti naisesta.
        Et voi tietää ruman naisen kohtaamista ongelmista yhtään mitään koska et ole sitä itse kokenut.
        Ruma mies voi kompensoida oletetun puuttuvan ulkonäön muilla keinoin kuten jännittävillä mielenkiintoisilla harrastuksilla, tietämyksellään ja osaamisellaan, avuliaisuudellaan, luonteenpiirteitään johon kuuluu myös ystävällisyys ja lämmin suhtautuminen muihin ihmisiin.
        karismaattiset ihmiset eivät ole aina kauniita tai komeita. Heistä vain huokuu jotain henkistä valovoimaa vaikka ulkonäkö olisikin vaatimaton tai ruma - mitä rumalla nyt sitten tarkoitetaankaan.
        . Esim.omasta mielestäni Mertaranta - se silmälasipäinen urheiluselostaja- on ruma - samoin Harkimo tai ainakin ei niin miellyttävä,. Mertarannan hymy on hirvittävä, valitettavasti, mutta en tunne mitään inhoa häntä kohtaan, hän ei vain herätä miellyttäviä mielikuvia tai ajatuksia vaikka onkin joidenkin mielestä taitava ja hyvä selostaja.
        Hänessä ei ole myöskään valovoimaisuutta, elinmikään ei ole korvaamassa puuttuvaa ominaisuutta, miellyttävää ulkonäköä.
        Ilmeisesti sinun mielestäsi naisen rumuuteen liitttyy lihavuus. Kuitenkin monet lihavat naiset ovat kasvoiltaan hyvin kauniita kuten keskustan Saarikko. Hän on miellyttävän näköinen, hymyilee paljon ja antaa valoisan ja positiivisen kuvan itsestään,. Iho on virheetön ja kasvojen muodot kauniit. En pidä häntä rumana.
        Rumia miehiä on julkisuudessa aika vähän loppujen lopuksi. Rumuutta voi edustaa myös se ettei huolehdi hiuksistaan, parrankasvustaan, vaatteistaan tai siisteydestään ja puhtaudestaan. Toisaalta jotkut naiset viehättyvät sotkuisesta miehestä, epäsiistit roikkuvat hiukset ja päällä on likaiset, epäsiistit vaatteet. Joten tämäkään ei nyt ihan osu putkeen.
        Miehillä voi olla myös dysformiaan liittyviä ongelmia eli virheellinen kehonkuva. He pitävät itseään rumina vaikkamikään ei ole sitä todistamassa tai tukemassa. He ovat aina tyytymättömiä ulkonäköönsä. Ihosairaudet, psoriasis tai runsas märkänäppylöoden ilmaantuminen kasvoille tai muualle kehoon ovat ihosairauksia joita voi hoitaa lääkkeillä tai ihovoiteilla.
        Ruma mies voi olla myös sairaalloisen ylipainoinen, eli vatsa roikkuu pitkälle vyötärön alapuolelle tai on vain pelkkä iso hölskyvä pallo. Ei herätä intohimoja vaan ihmetystä missä on vika kun ihminen antaa itsensä päästä tuohon kuntoon.

        Juoko hän kaljaa joka päivä ( päihdeongelma?) vai syökö epäterveellisesti makkaraa ja shipsejä..? Ehkä, ruoka on siis hänen elämänsisältönsä ja intohimonsa joten naiselle ei ole siinä taloudessa mitään tilaa tai sijaa edes.
        Prioriteetit ovat ruoka, urheilu, löhöily, ehkä tv: n katselu, shipsipussit pöydällä, olut, makkara ja lähibubin kaverit, tikkakerho , snookerit tai raviradan peliporukat. Ei kuntosalit, lenkkipolut jne.
        Näin äkkisiltään jokainen tekee johtopäätöksiä kenestä tahansa. Usein se johtaa täysin harhaan tai on virheellinen mutta näin ihmiset toimivat. Joskus se oikea vain menee ohi virheellisten tulkintojen vuoksi?
        Hyvin lyhyen kohtaamisen hetkellä luetaan ihmisestä kaikki,.
        Rumilla miehillä on vaikeampaa koska heistä ei kiinnostuneiden rumat naiset , tarkoitat ilmeisesti lihavia naisia?
        No, kuten todettu, minkälainen on suhde itseensä ja kehoonsa ja muihin ihmisiin, se näkyy tavalla tai toisella uloskin päin. Jos asenne on et ole minusta kuitenkaan kiinnostunut joten hällä, väliä miten tässä oikein olen ja esiinnyn- se heijastuu välittömästi myös käytökseesi ja olemukseesi . Silmien liikkeet, suun liikkeet, ilmeet ja eleet kertovat paljon enemmän kuin mitä haluat sanoa ääneen. Käytännössä juuri näin miten suhtaudut itseesi se kaikki näkyy ulos ja on sama kuin se miten suhtaudut muihin.

        Heikko itsetunto näkyy ulospäin välinpitämättömyytenä muita kohtaan. Olet siis noidankehässä.
        Jokainen voisi ryhtyä ajattelemaan itsestään myös positiivisesti, missä on hyvä, missä onnistumme, mitä osaamme mitkä ovat parhaita puoliamme, mitä hyvää edellinen kumppanimme tai muut ihmiset meissä itsessämme herätti eloon ja keskitytään ajattelemaan itsestämme negatiivisuuden sijaan positiivisesti -


    • Anonyymi

      Tämä ongelma on päässyt tapahtumaan vaivihkaa. Seuraavan hallituksen on ajettava tämä toiminta kertakaikkiaan alas. Tämä ei voi jatkua näin. Tästä toivoisin ehdokkailta kommentteja.

    • Anonyymi

      Tänään 25.3. YLEn TV-uutisissa: eduskuntavaaleihin liittyen haastateltiin väkeä kadulta ja puheenvuoron sai nainen, joka mainosti äänestävänsä naisehdokasta. Vastaavaa miehiä nostavaa mainostusta ei nähty. Sen sijaan saksalaista moottoritietä käsitelleessä jutussa jälleen haastateltiin satunnaista naista, joka vastusti moottoritietä kutsuen sitä mm. setämiesjutuksi. Yle valitsee julkaistavat haastattelut siten, että naisia mainostetaan, mutta miehiä ihmisryhmänä saa halventaa. "Setämies"-sana on tullut sille paikalle, missä yhdeksänkymmentä vuotta sitten ainakin tuolla päin maailmaa oli "juutalainen". Ja YLE vain jatkaa rummutustaan.

      • Anonyymi

        Tuossa nimenomaan korostuu ylen vihervasemmistolaisuus. Jutut tehdään viherideologia edellä ja miesvihaa lietsotaan sivulauseissa jatkuvasti. Kuvitelkaa mikä älämölö siitä syntyisi, jos täällä yleisesti "tätinais" vihalla pilkattaisiin naisia.
        Tämä sukupuolten ja kansan polarisointi on mennyt järkyttävälle tasolle tämän hallituksen aikana. Onneksi vihdoin vaalit tuo tähän muutoksen ja tasa-arvo saa jälleen jalansijan.


    • Anonyymi

      Mielisairasta väittää että feminismi olisi tasa-arvoa, eihän feminismillä ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa! Sittenhän sovinismikin olisi tasa-arvoa, vai eikö homma sitten toimikaan niin päin?

      • Anonyymi

        Nimenomaan. Feminismi on yleisesti hyväksytty miesvihaa lietsova aate. Kuten sanoit, jos feminismi olisi tasa-arvoa sama olisi sitten sovinismikin.


    • Anonyymi

      Tänään 14.4. ykkösaamun kolumnissa Saara Särmä tuuttasi feminististä miesvihaa sen perusteella, että jotkut naiset ovat saaneet palautetta puhetavastaan julkisissa esiintymisissä. Onhan tämä jo nähty moneen kertaan: jos mies antaa naiselle palautetta, se tulkitaan naisvihaksi tai naisen vaientamiseksi. Mutta muistellaanpa miten kävi television vaalitenteissä, kun Petteri Orpo yritti saada naiskeskustelijoilta puheenvuoroa. Aivan sama tilanne tänä keväänä kuin edellisten vaalien allakin. Omassa työyhteisössäni olen havainnut, että jos naisen puheenvuoron joku keskeyttää, useimmiten se on toinen nainen. Mutta YLE siis jatkaa miesvihan rummuttamisen linjallaan.

      Eduskuntavaalien tulosta voi tulkita niinkin, että äänestäjät antoivat epäluottamuslauseen feministihallitukselle. Olemme saaneet feminismistä tarpeeksemme. Milloin YLE ymmärtää tämän?

      • Anonyymi

        Vihervasemmistohallitus lanseerasi naisviha termin kritiikin tilalle. Jos saa kritiikkiä sen joutuu perustelemaan, mutta kun sanoo että kyseessä on naisvihaa, niin omaa toimintaansa ei tarvi perustella. Tämä on periaatteessa nerokas keino vaijentaa kritiikki ja oppi on otettu suoraan idän sosialismista ja totalitaristisilta valtioilta.
        Erikoista on sekin, että oikeistonaiset eivät näe naisvihaa missään, mutta vasemmistonaiset näkevät sitä kaikkialla.
        Todella sairasta, mutta se korostaa vain tätä nykysuomen vihervasemmistohallituksen lietsomaa polarisaatiota ja vastakkainasettelua.


      • Anonyymi

        Esimerkiksi tämä kohta vaaliväittelystä 2023, Hesarin referoimana:
        ***
        "Marin ryöpytti Orpoa, joka yritti kerta toisensa jälkeen sanoa väliin jotain. Moneen otteeseen Orpo aloitti lauseen sanomalla: ”Tämä ei. . .” Sen pidemmälle Orpo ei päässyt, kun Marin painoi taas päälle." https://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000009490571.html
        ***
        Nyt siis Särmä yrittää saada tämän täällä Suomessa nähdyn näytelmän lakaistua maton alle julkaisemalla provosoivan kolumnin, jossa asiat käännetään ylösalaisin. Ajatelkaapa tilanne toisin päin: jos olisi ollut miespuolinen pääministeri, joka kerta toisensa jälkeen tylysti keskeyttää naispuolisen oppotisiojohtajan puheenvuoron. Kuvitelkaapa se feministisen mekkaloinnin määrä, mitä siitä olisi seurannut.


    • Anonyymi

      Joillakin on sellainen ihmeellinen harhakäsitys, että feminismi ajaisi tasa-arvoa.
      Anteeksi nyt vain, mutta feminismillä ei todellisuudessa mitään tekemistä tasa-arvon kanssa, ei tietenkään ole.

      • Anonyymi

        Niinpä. feminismi on samanlainen sukupuolia syrjivä aate kuin sovinismikin. Ylipäätään kaikki aatteet jotka päättyy jonkinlaiseen natsismiin perustuu jonkun sortamiseen. Siksi feminismi olisi luokiteltava sukupuolirasistiseksi aatteeksi ja kiellettävä kokonaan yhteiskunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. feminismi on samanlainen sukupuolia syrjivä aate kuin sovinismikin. Ylipäätään kaikki aatteet jotka päättyy jonkinlaiseen natsismiin perustuu jonkun sortamiseen. Siksi feminismi olisi luokiteltava sukupuolirasistiseksi aatteeksi ja kiellettävä kokonaan yhteiskunnasta.

        Broidilainen lipsahdus kohdassa "jonkinlaiseen natsismiin" Tarkoitin: jonkinlaiseen ismiin.
        Natsismi toki samaa sarjaa feminismin kanssa.


    • Anonyymi

      Kuuntelin tuon Ylen Ykkösen kolumnin. Särmän mukaan vain naisia moititaan puhetavastaan. Ei pidä paikkaansa. Tulkitsen kolumnin paljon pahemmaksi eli nalkutukseksi.

      • Anonyymi

        Sitä se juuri oli, nalkutusta. On erittäin ikävää aloittaa työpäivä kuuntelemalla työmatkalla radiosta tuon kaltaista puhetta. Feminismi perustuu kaunaan, katkeruuteen, vihaan ja vääristelyyn. En yhtään ihmettele, että nykyään niin moni nainen uupuu työelämässä, jos mieli täytetään tuon kaltaisilla ajatuksilla. Tällaisen vastakkainasettelun lietsonnassa hyökkäys miehiä vastaan kääntyy myös naisten vahingoksi.


      • Anonyymi

        Kun feministinen sukupuolentutkija julkaisee kolumnin, näkökulma on tyypillisesti sukupuolten vastakkainasettelua korostava. Niin tässäkin. Kun asioita katsotaan feministisen silmälasien läpi, naiset ovat aina oikeassa ja miehet väärässä. Niin tässäkin. Amerikkalaista keskustelukulttuuria koskevia havaintoja ei voi kritiikittä soveltaa Suomeen. Ja ennen kaikkea on oltava tarkka, millä perusteilla johtopäätöksiä tehdään. Tyypillisesti käy näin: jos naiset yksituumaisesti kokevat miesten toiminnan tai käyttäytymisen negatiivisena, feministit ilman muuta pitävät naisten kokemusta oikeutettuna ja miesten toimintaa moitittavana. Jos taas miehet antavat palautetta kokemastaan naisten käyttäytymisestä, kuten tapauksissa, joihin kolumnissa viitataan, feministi tulkitsee miesten kokemuksen ja sen perusteella annetun palautteen vallankäytöksi ja vaientamisyritykseksi. Kun maailmaa katselee feminismin värjäämien silmälasien läpi, minne päin tahansa katsookin, aina näkyy samoja värejä. Jos ottaa väritetyt silmälasit silmiltään, maailma näyttää erilaiselta.


      • Anonyymi

        Kun vihervasurin perustelut loppuu alkaa homouden käyttäminen häpeäleimana "itte oot kaapissa" 🤣


      • Anonyymi

        Naisia ei siis moitita puhetavastaan vaan naisia moititaan kommunikointitavastaan. Ymmärsinkö kantasi oikein?


    • Anonyymi

      Valitettavasti ei taida olla mitään takeita siitä, että jos vaikka YLEn rahoitusta vähennetään, vaikutus kohdistuisi juuri feministiseen sisältöön.

      • Anonyymi

        Takeita tai ei, mutta poliittisideologisesti epätasa-arvoinen yle ei ansaitse nykyisenlaista lähes miljardi rahoitusta. Joko lopettaa politikoinnin tai tyytyy vähintään pudjetin puolittamiseen. Valitkoot itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Takeita tai ei, mutta poliittisideologisesti epätasa-arvoinen yle ei ansaitse nykyisenlaista lähes miljardi rahoitusta. Joko lopettaa politikoinnin tai tyytyy vähintään pudjetin puolittamiseen. Valitkoot itse.

        Tämä on näköjään noussut hallitusneuvottelujenkin teemaksi. Nyt on valitettavasti asiallinenkin sisältö vaakalaudalla. Harmi, että ei uskottu annettua palautetta hyvän sään aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on näköjään noussut hallitusneuvottelujenkin teemaksi. Nyt on valitettavasti asiallinenkin sisältö vaakalaudalla. Harmi, että ei uskottu annettua palautetta hyvän sään aikana.

        Yle politikoitui viimeisen neljän vuoden aikana niin vasemmalle kuin hallitus vaan äärilaidassa olikin.
        Nyt vihervasemmistolla on hätä kädessä ylen leikkaus uhan takia ja puhuvat jopa "demokratian vaijentamisesta" hah, vaikka ovat itse vaijentaneet kuin venäjä ikään opposition äänen hiljentämällä oikeiston tyystin ideologisten toimittajiensa avustuksella.
        Kova on siis heillä pelko, kun yleä yritetään saada sitoutumattomaksi koko kansaa palvelevaksi lafkaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on näköjään noussut hallitusneuvottelujenkin teemaksi. Nyt on valitettavasti asiallinenkin sisältö vaakalaudalla. Harmi, että ei uskottu annettua palautetta hyvän sään aikana.

        Kaipaavatko miehet omaa Kullipäiväkirjaa Ylen ohjelmistoon? Tarjoamaan miessukupuolen antamaa vertaistukea omille ahdistuksille ja sille ettei kulli seiso tai kulli on näppyläinen ja virtsaputken suusta valuu visvaa? Olisiko kyse sukupuolitaudista?
        Voisi olla varteenotettava vaihtoehto ja tasa- arvon kannalta jos Yle todellakin ryhtyisi käsittelemään P** päiväkirjan tapaan myös miesten sukupuolielimiin ja sukupuolielämään liittyviä ongelmia. ? Loppuisi se jatkuva feminismistä jauhaminen.


      • Anonyymi

        Vain vihervasemmistolainen käyttää homoutta häpeäleimana "itte oot kaapissa", kun omat perustelut asiaan loppuu.🤣


    • Anonyymi

      Aamun ykköskolumni 2.5.2023: samaa ihmisryhmien feministiseen erotteluun perustuvaa tuuttausta. Asia (häirintään puuttuminen) on sinänsä tärkeä, mutta kolumni sivuutti kokonaan sen, että häirintää voi osua kenen tahansa kohdalle, sukupuolesta riippumatta. Nyt kuullun kaltainen aivopesun yritys nostaa vain vihaa ja vastareaktioita. Sitäkö YLEssä toivotte? Ilmeisesti.

      • Anonyymi

        Tottakai häirintä on kielletty kohdistui se sitten kehen tahansa. Se ettei asiaa ehkä korostettu todennäköisesti johtui siitä, ettei miehiin kohdistu ehkä niin rajua ja avointa häirintää kuin naisiin ? Oletus voi olla joko täysin väärä tai epätosi. Toki työpaikoilla , ravintoloissa voi heteromiehiin kohdistua ei toivottua lähentely- yritystä esim.homomiesten taholta, asia joka varmasti koetaan häiritsevänä mutta ehkä ilmiö on niin marginaalinen ettei siitä puhuta tai oteta esiin.
        On siis heteromiesten itsensäkin tehtävä asian esilletulo kannalta hyväksi jotain ja pontevammin tuoda myös tätä näkökulmaa ja ongelmaa esille. Naisethan eivät voi tietää tai havaita tätä ongelmaa, he havaitsevat ja reagoivat vain siihen, mikä koskee heitä.

        Olen yleensä, ymmärtänyt että homomiehet pyrkivät tapailemaan ja tutustumaan muihin samanlaisiin ihan omissa ympyröissään, yökerhoissa jotka ovat tarkoitettu juuri heille. En ole kuullut koskaan että esim.firman pikkujouluissa homomies olisi lähennellyt miespuolista työkaveriaan , oletettavasti senkin vuoksi, että se koettaisiin nolona.
        Homouteen liittyy vielä sen verran stigmaa etteivät kaikki esim.kerro työpaikoillaan suuntautumisestaan tai pitävät sen yksityiselämäänsä kuuluvana asiana jota ei huudella joka paikassa.,
        Sitten on erikseen naisten miehiin kohdistama häirintä. Valitettavasti miessukupuolen on iskostettu heidän harrastamaansa lähentelyyn liittyen mielikuva siitä että he kokevat naisten lähentelyn aina toivottavana ja odotettuna asiana.

        Toki jos ruma ja vanha harppu yrittää miehen pöksyihin , se herättää inhoa, mutta jos saman tekee nuori, kaunis nainen, se koetaan miellyttävämpänä ja itsetuntoa kohottavampana .

        Tosin homoseksuaalit voivat tuntea kiusaantuneisuutta ja häiritsevänä ei - toivotun lähestymisen. Toki saman ilmiön voi kokea myös jokainen miespuolinen , joka ei aina halua että joku nainen ripustautuu ja tunkeutuu reviirille silloin kun tätä ei itse halua. Ihan ymmärrettävää.
        Sama ongelma koskee todennäköisesti kumpaakin sukupuolta, miten välttää ja torjua loukkaamatta toista ei- toivottu lähentely, kiertäen ja kaartaen, poistumalla tilanteesta ja välttelemällä kyseistä henkilöä, näinhän se menee.


      • Anonyymi

        Vain vihervasemmistolainen yrittää käyttää homoutta häpeäleimana.
        Kun perustelut loppuu alkaa teillä aina "itte oot kaapissa kun......"🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain vihervasemmistolainen yrittää käyttää homoutta häpeäleimana.
        Kun perustelut loppuu alkaa teillä aina "itte oot kaapissa kun......"🤣

        Paitsi että vihervasemmistolainen yrittää käyttää tällaista häpeäleimaa, tässä kulminoituu toinenkin feminismin keskeisistä ongelmista: sen sijaan, että keskityttäisiin keskustelemaan niistä ajatuksista, näkemyksistä ja mielipiteistä, mitä on esitetty, huomio suunnataan keskustelijoiden oletettuun sukupuoleen. Olen törmännyt tähän ilmiöön lukuisia kertoja aiemminkin, kun olen yrittänyt käydä keskustelua feministien kanssa asia-argumentein. Eihän siitä mitään tule.


    • Anonyymi

      Miesten putkiaivoisella idiotismilla tämä planeetta tuhotaan, mutta naisilla on omat mätäpaiseensa ja juonensa mitä vallankäyttöön tulee, joten molemmat mukana sopassa.
      Mutta asiaan:
      Ylessä tehdään kammottavan huonoa sisältöä, olipa kyse miltei mistä aiheesta vain.

      • Anonyymi

        Onneksi naisia ei ole paljon vallassa, kyllä se tuho muuten aika äkkiä tulisi naisten kylmäkiskoisella kieroilulla. Miehet sentään hallitsevat rennon diplomatian eivätkä ole heti kateellisina kyräilemässä selän takana.


      • Anonyymi

        Mitä ihmettä jankutat jostain persuhomomiehistä? Onko päässäsi mahdollisesti vikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi naisia ei ole paljon vallassa, kyllä se tuho muuten aika äkkiä tulisi naisten kylmäkiskoisella kieroilulla. Miehet sentään hallitsevat rennon diplomatian eivätkä ole heti kateellisina kyräilemässä selän takana.

        En ymmärrä kommenttiasi lainkaan. Mitä naiset ovat kylmäkiskoisuudellaan tuhoamassa? Kateellisuus ja kyräily liittyvät persoonallisuuspiirteisiin eivätkä ole yksinään ja sellaisenaan sukupuoliominaisuuksia


    • Anonyymi

      Antaisitko joku esimerkin miehiä väheksyvästä jutusta? Olisi kiinnostavaa tietää.

      • Anonyymi

        Linkki missä lesbot pilkkaavat ja vähättelevät homomiehiä ja sanovat, että homoutta ei ole olemassakaan miehissä, ainoastaan naisissa ja jokainen mies on pohjimmiltaan hetero tavalla tai toisella ja jokainen mies haluaa mustaa p*llua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki missä lesbot pilkkaavat ja vähättelevät homomiehiä ja sanovat, että homoutta ei ole olemassakaan miehissä, ainoastaan naisissa ja jokainen mies on pohjimmiltaan hetero tavalla tai toisella ja jokainen mies haluaa mustaa p*llua?

        Kertoisitko ohjelman tai podcastin nimen ja esitysajankohdan missä näin tapahtuu? Onko Yken Areenassa nähtävillä tai muualla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Linkki missä lesbot pilkkaavat ja vähättelevät homomiehiä ja sanovat, että homoutta ei ole olemassakaan miehissä, ainoastaan naisissa ja jokainen mies on pohjimmiltaan hetero tavalla tai toisella ja jokainen mies haluaa mustaa p*llua?

        Eihän tuollainen väite tai oletus ole millään tavalla realistinen edes. Jokainen mies on pohjimmiltaan hetero ja haluaa mustaa p*** ua.

        Miehillä on kyllä vahvempi solidaarisuuden ja yhteenkuuluvuuden tunne omaa sukupuoltaan kohtaan kuin taas naisilla keskenään. Sitä mistä se johtuu voi aina kysyä.


    • Anonyymi

      YLE ykkösen TV-uutiset 9.5., aiheena, minkälaisia henkilöitä hallitusneuvottelijat ovat. Aihe olisi kiinnostava ja ansaitsisi perusteellisen käsittelyn. Mutta mitä tekee YLE: huomio kiinnitetään sukupuolijakaumiin. Ikään kuin se olisi jotenkin kaikkein tärkein asia. Tässä tapauksessa ainoa asia, johon kiinnitettiin huomiota! Tilanne on kertakaikkisen järkyttävä. Maa on ajettu tähän jamaan mihin on ajettu, ratkaisut tulevat tekemään kipeää, monenlaisia seikkoja pitäisi ottaa huomioon, mutta YLELLe merkitsee vain sukupuoli!

      • Anonyymi

        Ideologia on mennyt järjen edelle ja yle on yksi ideologian pää äänen kannattajista.
        Muulla ei ole väliä kunhan "naiset ensin, ilmastonmuutos ja vihriä siirtymä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ideologia on mennyt järjen edelle ja yle on yksi ideologian pää äänen kannattajista.
        Muulla ei ole väliä kunhan "naiset ensin, ilmastonmuutos ja vihriä siirtymä"

        Naiset ensin, ilmastonmuutos ja vihriä siirtymä" muulla ei ole väliä..

        Vihreästä siirtymästä on jokainen puolue oikealta vasempaan samaa mieltä: miten liittyy vihervasemmistoon tai naisiin ?
        Väitätkö siis että koko EU ja kaikki sen edustamat maat Saksa, Ranska, Italia, Espanja jne. ovat vihervassareita ja feminististä p*** kaa suoltavia valtioita joiden tarkoitus on nujjertaa suomalaismiesten ego maanrakoon?

        Missä tämä " naiset ensin" - ajatttelu selkeimmin tulee näkyviin?

        Kehitysavussako? Kun afgaanityttöjä pyritään saamaan kouluun vai kun kehitysmaiden tyttöjen seksuaaliterveyteen, ehkäisyyn ja muuhun panostetaan?
        Vai kun pyritään saamaan lukutaidottamat tytöt ylipäätään kouluun ja opiskelemaan sen sijaan että heidät naitetaan 13 v. jonkun kylänvanhimman partasuun äijän morsiammeksi tulevaisuuden ollessa sitä että lapsi synnyttää lapsia toinen toisensa jälkeen, ei osaa lukea, kirjoittaa eikä laskea, mutta osaa pestä pyykin ja laittaa ruokaa, siivota ja hoitaa lapset?

        Sekö on ideaalitila sinun mielestäsi? Sekä on ihanteesi?

        Vai onko ihanteesi se että ilmaston lämpeneminen ei johdu ihmisestä vaan on prosessi joka on täysin maapalle luontainen ja tapahtuu joka sadannen vuoden välein ja on nyt alkanut ja loppuu taas kun se 100 vuotta on kulunut?

        Joten ei hätää, lastenlastenlapsi voi taas hyvin , siinä välissä on yksi sukupolvi jolla menee vähän heikommin mutta lopulta kaikki palautuu taas normaaliksi?

        Kuinka tyhmä sinä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ensin, ilmastonmuutos ja vihriä siirtymä" muulla ei ole väliä..

        Vihreästä siirtymästä on jokainen puolue oikealta vasempaan samaa mieltä: miten liittyy vihervasemmistoon tai naisiin ?
        Väitätkö siis että koko EU ja kaikki sen edustamat maat Saksa, Ranska, Italia, Espanja jne. ovat vihervassareita ja feminististä p*** kaa suoltavia valtioita joiden tarkoitus on nujjertaa suomalaismiesten ego maanrakoon?

        Missä tämä " naiset ensin" - ajatttelu selkeimmin tulee näkyviin?

        Kehitysavussako? Kun afgaanityttöjä pyritään saamaan kouluun vai kun kehitysmaiden tyttöjen seksuaaliterveyteen, ehkäisyyn ja muuhun panostetaan?
        Vai kun pyritään saamaan lukutaidottamat tytöt ylipäätään kouluun ja opiskelemaan sen sijaan että heidät naitetaan 13 v. jonkun kylänvanhimman partasuun äijän morsiammeksi tulevaisuuden ollessa sitä että lapsi synnyttää lapsia toinen toisensa jälkeen, ei osaa lukea, kirjoittaa eikä laskea, mutta osaa pestä pyykin ja laittaa ruokaa, siivota ja hoitaa lapset?

        Sekö on ideaalitila sinun mielestäsi? Sekä on ihanteesi?

        Vai onko ihanteesi se että ilmaston lämpeneminen ei johdu ihmisestä vaan on prosessi joka on täysin maapalle luontainen ja tapahtuu joka sadannen vuoden välein ja on nyt alkanut ja loppuu taas kun se 100 vuotta on kulunut?

        Joten ei hätää, lastenlastenlapsi voi taas hyvin , siinä välissä on yksi sukupolvi jolla menee vähän heikommin mutta lopulta kaikki palautuu taas normaaliksi?

        Kuinka tyhmä sinä olet?

        Jälleen kerran feministin puheenvuoro on olkiukkoa olkiukon perään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ensin, ilmastonmuutos ja vihriä siirtymä" muulla ei ole väliä..

        Vihreästä siirtymästä on jokainen puolue oikealta vasempaan samaa mieltä: miten liittyy vihervasemmistoon tai naisiin ?
        Väitätkö siis että koko EU ja kaikki sen edustamat maat Saksa, Ranska, Italia, Espanja jne. ovat vihervassareita ja feminististä p*** kaa suoltavia valtioita joiden tarkoitus on nujjertaa suomalaismiesten ego maanrakoon?

        Missä tämä " naiset ensin" - ajatttelu selkeimmin tulee näkyviin?

        Kehitysavussako? Kun afgaanityttöjä pyritään saamaan kouluun vai kun kehitysmaiden tyttöjen seksuaaliterveyteen, ehkäisyyn ja muuhun panostetaan?
        Vai kun pyritään saamaan lukutaidottamat tytöt ylipäätään kouluun ja opiskelemaan sen sijaan että heidät naitetaan 13 v. jonkun kylänvanhimman partasuun äijän morsiammeksi tulevaisuuden ollessa sitä että lapsi synnyttää lapsia toinen toisensa jälkeen, ei osaa lukea, kirjoittaa eikä laskea, mutta osaa pestä pyykin ja laittaa ruokaa, siivota ja hoitaa lapset?

        Sekö on ideaalitila sinun mielestäsi? Sekä on ihanteesi?

        Vai onko ihanteesi se että ilmaston lämpeneminen ei johdu ihmisestä vaan on prosessi joka on täysin maapalle luontainen ja tapahtuu joka sadannen vuoden välein ja on nyt alkanut ja loppuu taas kun se 100 vuotta on kulunut?

        Joten ei hätää, lastenlastenlapsi voi taas hyvin , siinä välissä on yksi sukupolvi jolla menee vähän heikommin mutta lopulta kaikki palautuu taas normaaliksi?

        Kuinka tyhmä sinä olet?

        Mainitsemasi maat ovat fiksuja ja heidän ilmastotavoitteensa on parikymmentä vuotta kauempana kuten eu.lla yleensä verrattuna vihervasemmiston ajamaan "kunnianhimoiseen" ideologiaan jonka pääasia on kurittaa poliittisideologista vastapuolta kiristyvien energiaveroin, mutta ette silti Te tyhmät ymmärrä että se ohessa lisää sekä inflaation kehitystä ostovoiman tuhoutumisen ohessa.
        Tämä Tyhmä äänesti siihen muutosta ja todellakin odotan hallitusneuvotteluista sellaista leikkuri pakettia, että nyt te idiootit laitetaan maksamaan aiheuttamanne suomen kansan kahtiajako moninkertaisesti. Menkää töihin tai muuttakaa kuusen alle, mutta sohvalle maksamiseen ja avustuksien varassa öyhöttämiselle on tehtävä loppu. Vasta kun joudutte itsekin maksajiksi saatatte ymmärtää, että ideologialla ja blokkiuttamisella on myös se puoli että tekin saatte turpiin ja kunnolla.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yle on sairas, hankittu turhia työntekijöitä jotka viikossa tekee 3 tuntia töitä.
      Säätieteilijät, urheilutoimittajat esimerkkinä.
      Kun rahaa on sitä pitää haaskata.
      Yle säästökuurille.

      • Anonyymi

        Markku Martti Olavi Ollikainen valehtelee että Somen metsät ovat yhtäkkiä lakanneet kokonaan kasvamasta ja muuttuneet
        päästölähteiksi.
        Ihan maallikkona voin kertoa Ollikaiselle ettei metsät meillä ole kasvaneet näin hyvin koskaan aikaisemmin kiitos lämpimän.
        Kaikenlaisia julkisuus hakuisia pellejä yliopisto kasvattaa. Tutkia valehtelee surutta mustan valkoiseksi, miten kulloinkin toimittajat haluaa.


    • Anonyymi

      YLE-sovellusta mainostetaan kliseisellä, vanhalla, kuluneella. moneen kertaan toistetulla asetelmalla, jossa neuvokas nainen näyttää esimerkkiä ja tomppeli mies nyhjöttää taustalla. Yrittäisitte edes käyttää mielikuvitusta, edes hitusen! Mutta miksipä vaivata päätään uuden keksimisellä, kun vanhan toistaminen sopii kuin nyrkki silmään ylen feministiseen toimintaohjelmaan.

      • Anonyymi

        Jep. Vihervasemmistolla ja feministeillä käsitys tasa-arvosta on sellainen missä miehestä tehdään tyhmä ja muka fiksumpi nainen yrittää opettaa tätä "tyhmää".
        Voitte kuvitella minkälainen huutomyrsky ja mellakka siitä syntyisi näiden samojen ylefeministien toimesta, jos edellä kuvattu tilanne olisi toisinpäin.


    • Anonyymi

      ja taas piti TV:n Uutis-Suomen lähetykseen ympätä miehiä syyllistävää kommentointia.

    • Anonyymi

      Mielelläni seuraisin maailman tapahtumia ammattimaisesti toimitetun median kautta. Valitettavasti sama ilmiö vaivaa useampaa tähän tarkoitukseen muuten ainakin kelvollisesti soveltuvaa mediaa, YLEn lisäksi ainakin Hesaria ja Suomen kuvalehteä: kaikissa niissä asiallisesti toimitetun sisällön sekaan sotketaan miesvihaa uhkuvia sisältöjä. Tämä tekee niiden seuraamisen vastenmieliseksi. Jotkut valittavat, että jossain sosiaalisessa mediassa on sivustoja, joilla viljellään naisvihaa. Se on toki valitettavaa, mutta ei ole pakko tuhlata aikaansa kaikenmaailman suunsoittajien juttuja lukien. Mutta on eri asia, kun ammatti-ihmisten ammatikseen toimittama media sotkee asiallisten juttujensa sekaan miesvihan lietsontaa.

      • Anonyymi

        Iltalehti toimittajineen kuuluu samaan joukkoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltalehti toimittajineen kuuluu samaan joukkoon.

        YLEN kunniaksi on sanottava, että se on antanut tilaa myös Janne Saarikivelle. Saarikivi oli ottanut selvää, mistä oli kyse, kun pari vuotta sitten väitettiin, että Suomessa on naisvihakampanja. Saarikivi luki tutkimuksen, johon väitteet perustuivat, ja löysi muuta kuin mitä otsikot antoivat ymmärtää. Kyse oli ollut joistakin harvoista sosiaalisen median anonyymeistä huutelijoista. https://yle.fi/a/74-20029034.

        Asetelma on nyt kuitenkin tämä: meillä on sosiaalisessa mediassa harvalukuinen anonyymien kirjoittajien joukko, joihin vedoten väitetään, että on laajaa naisvihaa. Samaan aikaan melkoinen joukko toimittajia tekee ammatikseen juttuja, joissa miehiä vähätellään, syyllistetään ja halvennetaan jatkuvalla syötöllä. Moniko kuvittelee, että tällainen voi jatkua loputtomiin ilman vakavia seurauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLEN kunniaksi on sanottava, että se on antanut tilaa myös Janne Saarikivelle. Saarikivi oli ottanut selvää, mistä oli kyse, kun pari vuotta sitten väitettiin, että Suomessa on naisvihakampanja. Saarikivi luki tutkimuksen, johon väitteet perustuivat, ja löysi muuta kuin mitä otsikot antoivat ymmärtää. Kyse oli ollut joistakin harvoista sosiaalisen median anonyymeistä huutelijoista. https://yle.fi/a/74-20029034.

        Asetelma on nyt kuitenkin tämä: meillä on sosiaalisessa mediassa harvalukuinen anonyymien kirjoittajien joukko, joihin vedoten väitetään, että on laajaa naisvihaa. Samaan aikaan melkoinen joukko toimittajia tekee ammatikseen juttuja, joissa miehiä vähätellään, syyllistetään ja halvennetaan jatkuvalla syötöllä. Moniko kuvittelee, että tällainen voi jatkua loputtomiin ilman vakavia seurauksia.

        Kaikki jotka tukevat feminismiä näkevät "naisvihaa" kaikkialla, vaikka todellisuudessa itse vihaavat miehiä. He lähinnä projisoivat omia tuntemuksiaan miehiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        YLEN kunniaksi on sanottava, että se on antanut tilaa myös Janne Saarikivelle. Saarikivi oli ottanut selvää, mistä oli kyse, kun pari vuotta sitten väitettiin, että Suomessa on naisvihakampanja. Saarikivi luki tutkimuksen, johon väitteet perustuivat, ja löysi muuta kuin mitä otsikot antoivat ymmärtää. Kyse oli ollut joistakin harvoista sosiaalisen median anonyymeistä huutelijoista. https://yle.fi/a/74-20029034.

        Asetelma on nyt kuitenkin tämä: meillä on sosiaalisessa mediassa harvalukuinen anonyymien kirjoittajien joukko, joihin vedoten väitetään, että on laajaa naisvihaa. Samaan aikaan melkoinen joukko toimittajia tekee ammatikseen juttuja, joissa miehiä vähätellään, syyllistetään ja halvennetaan jatkuvalla syötöllä. Moniko kuvittelee, että tällainen voi jatkua loputtomiin ilman vakavia seurauksia.

        Kyseessä on ns. tasapuolisuusharha: kun on asiallisia juttuja, kuten Saarikiven juttu, sen varjolla sitten oikeutetaan epäasiallisten juttujen kuten feminististä miesvihaa uhkuvien juttujen julkaisu muka tasapuolisuuden ja monimuotoisuuden nimissä.


    • Anonyymi

      Yle:n 8 minuuttia ohjelmaan ilmestyi juontajaksi joku musta turpa.Huh ihan säikäytti äkkiä kiinni koko töllö. Ei moisia kauhuskenaarioita.**

    • Anonyymi

      Tuo femakkojankutus on osa kiintiöpolitiikkaa jossa unohdetaan normaalit heterot. Miksi yleensäkään jaotellaan ihmiset näin?

    • Anonyymi

      Sanopa muuta. Kaiken lisäksi miehet ovat seksuaalivähemmistö tässä maassa. Listatkaapa muuten kieliä, joissa HÄN sana tarkoittaa sekä miestä, että naista. ?

    • Anonyymi

      TV iltauutisten 4.7. kulttuurijutussa mitäpä muutakaan kuin feministivalokuvaajan esittelyä. Pitää näköjään ruveta feministiksi, jotta saisi näkyvyyttä.

    • Anonyymi

      Vähissä ovat uutisaiheet. Nyt piti hakea yli sadan vuoden takaa ja Englannista, ketkä siellä silloin pelasivat jalkapalloa. Naiset pelasivat ensimmäisen maailmansodan aikaan jalkapalloa, kun miehet olivat rintamalla. Kun miehistä hengissä säilyneet ja liikuntakykyiset palasivat sodasta, naisten jalkapallo kärsi takapakkia. OK. Sittenpä kärsi, mutta se oli siellä ja silloin. Ja ennen kaikkea: miehiä kuoli satoja tuhansia sodassa, mutta uutisten mukaan naisia syrjittiin, koska jalkapallo. Nyt jotain rotia, YLE!

    • Anonyymi

      Jos juttua varten haastateltujen puheenvuoroista löytyy jotakin, millä voidaan halventaa miehiä, se nostetaan otsikoksi. Etenkin, jos haastatellun vihamielinen heitto koskee heteromiehiä, kuten tässä: https://yle.fi/a/74-20042006 . Tuonkaan heiton tosiasiapohjaa ei millään tavalla tarkistettu eikä kyseenalaistettu, mutta otsikkoon se piti nostaa.

    • Anonyymi

      Nyt sitten YLE on julkaissut kolumnin "miesselittämisestä". Kyseisen termin tarkoitushan on vain ja ainoastaan halventaa miehiä. Siitä toki saa kolumnin aihetta, kun asialla on naistutkimukseen eli sukupuolentutkimukseen omistautunut henkilö, joka siis ammatikseen etsii mahdollisuuksia mollata miehiä. Näin meillä verovaroja käytetään.

      • Anonyymi

        Feministi sensuuri näköjään iski, kun poisti aiemman vastaukseni tähän viestiin joten sanotaan lyhyemmin. Niinpä.


    • Anonyymi

      Poikien koulumenestys on keskeinen ongelma, johon pitäisi etsiä lääkkeitä. Poikien koulunkäynti kaipaisi selvästikin lisää tukea. Mitä tekee YLE? Yle julkaisee uutisen koulujen alkamisesta ja valitsee haastateltavikseen pelkästään tyttöjä. https://yle.fi/a/74-20044177

    • Anonyymi

      Ykköskolumnissa väitettiin - muun ohella - että naiset olisivat joskus olleet omaisuutta niin kuin eläimet. Varmasti sellaisiakin tilanteita ja järjestelyjä on ihmiskunnan historiassa ollut, mutta tuollaisen väittäminen yleistävänä on tarkoitushakuista harhaanjohtamista. Tuo vertautuu siihen valistusajan kirjoittajien sepittelyyn, kun nämä väittivät, että aiemmin ihmiset olisivat luulleet maata litteäksi ja että Kolumbuksen merimiehet olisivat pelänneet putoavansa maailman reunasta alas. Mutta kyseessähän oli valistusajan kirjoittajien propaganda oman etevämmyytensä korostamiseksi, ilman tosiasiapohjaa. Tämmöinen menneiden aikojen mustamaalaaminen näyttää vaivaavan edelleen itseään edistyksellisenä pitäviä piirejä.

    • Anonyymi

      Yle on julkaissut verkossa materiaalin: Aikuiset huomio, meillä on asiaa. Siinä viisi yläkoululaista tyttöä kertoo, mitä vanhempien pitäisi nuorten elämästä ja arjesta oivaltaa.

      YLEN materiaalin perusteella on siis niin, että kun aikuisten pitäisi oivaltaa jotain nuorten elämästä ja arjesta, riittää, kun asiaa kysyy tytöiltä. Pojat on raivattu näkymättömiin.

      Feminismi on saavuttanut lopullisen tavoitteensa.

      Kuvaavaa on myös materiaalin tekijöiden sukupuolijakauma: Materiaalin asiantuntija, toimittaja, graafikko ja tekstin editoija ovat naisia. Ainoastaan leikkaajana on mies. Yksi mies siis vielä roikkuu mukana. Tässä feminismi on vielä vaiheessa.

    • Anonyymi

      YLEN kolumnisteissa on aika monta feministiä. Nytkin oli yksi niistä lukenut erään feministikirjan ja kirjoitti sen pohjalta kolumnin, vaikkei lähdettään maininnutkaan.

      • Anonyymi

        Eli siis tämä: https://areena.yle.fi/podcastit/1-66738130. Valitettavien stereotypioiden vahvistamista ja yleistyksiä, joille vastakkaisia esimerkkejä kenen tahansa kokemuspiirissä on vaikka kuinka paljon.

        Yliopistoissa on vaikka kuinka paljon ns. sukupuolentutkimusta, jota aiemmin kutsuttiin naistutkimukseksi ja sitä se sisällöltään on edelleen. Vastaavaa miestutkimusta saa yliopistoista hakemalla hakea: ei löydy. Silti kolumnistilla on otsaa valittaa naiserityisen tutkimuksen vähäisyydestä.


    • Anonyymi

      Tilastot kertovat, että miehet joutuvat naisia useammin väkivallan kohteeksi. YLEn tarjontaa seuraamalla näyttää kuitenkin siltä, että väkivalta kohdistuu lähinnä naisiin.

    • Anonyymi

      YLEn TV-uutiset illalla sinä päivänä, jolloin PISA-tulokset julkistettiin: Todettiin aivan oikein, että PISA-tuloksissa tytöt menestyvät poikia paremmin. Kuitenkin heti perään haastateltiin tyttöoppilasta, joka kiisti tämän tutkimustuloksen omiin kokemuksiinsa vedoten. Lisäksi haastateltiin kahta muuta tyttöoppilasta, yhteensä siis kolmea tyttöä. Yhtään poikaa ei haastateltu.

    • Anonyymi

      YLE 1:n TV-uutiset 5.1.2024: juttu siitä, että käsityönä valmistettuun lasiin liittyvä suomalainen tietotaito on nimetty Unescon ihmiskunnan aineettoman kulttuuriperinnön luetteloon. Kiinnostava aihe, josta odotin aiheen arvokkuuden mukaista itse asiaan paneutuvaa juttua. Mutta mihin uutisen päähuomio kääntyikään: alan toimijoitten sukupuoleen, kuinkas muuten. Ja ennen kaikkea siihen, että ala on aiemmin ollut miesvaltainen, mutta nyt se on muuttunut naisvaltaiseksi. Naistoimittajan toimittamassa jutussa haastateltiin kahta naista, mestaria ja kisälliä eikä haastattelussa pysytty itse asiassa, vaan siirryttiin käsittelemään naisasiaa. Ketään miestä ei jutussa haastateltu tms. Asia siis nähdään valtakamppailuna aivan kuin sodan rintamalinjat: nyt on Venäjä vallannut noin ja noin paljon alueita Ukrainasta, nyt ovat naiset vallanneet tuon ja tuon alan miehiltä. Tällainen on vastenmielistä vastakkainasettelua, joka vain lietsoo eripuraa ja vihaa suomalaiseen yhteiskuntaan. Miettikää aikuisen oikeasti siellä YLEllä, mitä olette tekemässä!

      Ihmetyttää myös, että kun on joku ala, jossa miehet ovat nostaneet osaamisen maailmanlaajuisesti arvostetulle korkealle tasolle, kuten siis lasin käsittelyn käsityötaito, nyt kun naiset sen valtaavat, sitä pidetään hyvänä. Missä ovat ne alat, jotka naiset ovat nostaneet maailmanlaajuisesti korkealle tasolle? Entä juhlittaisiinko tiedotusvälineissä sitä, jos miehet sen valtaisivat sen jälkeen, kun naiset ovat sen nostaneet korkealle tasolle ja otettaisiinko uutisissa esiin alan miespuolisten mestareiden käsityksiä esimerkiksi sukupuolittuneesta asevelvollisuudesta tms?

      • Anonyymi

        Kertoo hyvin tuosta feministien kahtiajakamisesta sukupuolten kesken ja toimittajien vähä älyisyydestä, jos ei kerran kyetä pysymään aiheessa vaan kaikki vedetään sukupuoli kortin taakse. Minua ei kiinnosta minkään ammatin sukupuolijakaumat, vaan itse ammatti ja niistä kerrottavat yksityiskohdat, mutta yle nyt tunnetusti ei osaa enää mitään aihetta käsitellä ilman sukupuolista kahtiajaon lietsontaa missä feministiseen tyyliin demonisoidaan miehet ja ylennetään naiset.


    • Anonyymi

      Yle pitää härkäpäisesti linjansa. YLEn kolumnissa 7.2.2024 Saara Särmä sivuuttaa historian faktat siitä, keitä kaikkia päätös yleisestä ja yhtäläisestä äänioikeudesta vuodelta 1906 koski, ikään kuin miehillä olisi ollut äänioikeus maailman sivu. Unohduksiin jää muitakin tuon ajankohdan asiayhteyksiä: tuolloin oltiin Venäjän vallan alla eikä kellään suomalaisella, olipa mies tai nainen, ollut likikään sellaisia vaikutusmahdollisuuksia kuin nykyään.

      Sitten TV-uutiset 8.2.: pitkä juttu sellaisista eurooppalaisista valtionpäämiehistä, jotka ovat homoseksuaaleja. Maailmalla tapahtuu kaiken aikaa merkityksellisiä asioita, mutta YLEn uutistoimitus suuntaa huomion tiettyjen ihmisten seksuaaliseen suuntautumiseen, ikään kuin se nyt olisi jotenkin olennaista ja tärkeää. Syy on toki selvästi nähtävissä: YLEN uutistoimitus on huolissaan Pekka Haaviston riittämättömästä kannatuksesta presidentinvaalien loppusuoralla. Jos vaikka onkin itse tykönään huolissaan, sen ei pitäisi antaa häiritä normaalia uutisten toimittamista.

      • Anonyymi

        Saara Särmä käyttää tutkijan ammattinimikettä, mutta kuitenkin kirjoittelu on silkkaa ideologiaa. Tämä on valitettavaa. On toki selvää, että kolumni on mielipidekirjoitus, ei tieteellinen analyysi, mutta silti tutkija-nimikkeen käyttäminen tällaisen ideologisesti suunnatun tekstin yhteydessä on harhaanjohtavaa. Ongelmat eivät rajoitu Särmän omiin teksteihin ja niiden luotettavuuteen, vaan menettely lisäksi heikentää oikean tutkimuksen luotettavuutta ylipäätään suuren yleisön silmissä.


    • Anonyymi

      Nythän Suomi on queer että, ainakin ylen mielestä

    • Anonyymi

      YLEllä riittää paukkuja ruotia amerikkalaisia ilmiöitä, jotka koskevat käsityksiä naisten säädyllisestä pukeutumisesta. Jos on liikaa paljasta pintaa, se nähdään naista alistavana. Jos taas liikaa paljasta pintaa halutaan peitettävän, sekin nähdään naista alistavana. Teit niin tai näin, aina alistat naista. Kun vielä juttuun liittää maininnan, että kyse on "oikeistokonservatiiveista", asia on selvä: siellähän ne pahikset luuraavat.

      • Anonyymi

        Johan tämä yks kolmiloikkaaja oli pahoillaan kun häntä kuvataan hyppäämässä kolmiloikkaa. No mikä meteli siitä tulisi jos naisten kolmiloikka kiellettäisiin tv lähetyksinä niin jo löytyisi seksismiä ja syrjintää siitäkin. Tätä pelleilyä tämä nykyään on.
        Kaavut päälle pitäisi pukea kun ei ole soveliasta kuvata niukkaa vaatetusta ja sama porukka huutaa tissit paljaaksi kadulle kun tasa-arvo.


    • Anonyymi

      Ylen toiminta,tekee jäte vihaan johtavaa toiminta puuttumalla jäte neuvontaan.
      Ei osaa antaa olla asian muiden toimena.
      Varma viinipullo kartonki aloitus Kärsämäki 2024

    • Anonyymi

      YLE kerää ihmisten kokemuksista deittisovelluksissa ilmenevästä naisvihasta. Miesvihan ilmeneminen ei näytä kiinnostavan.

      • Anonyymi

        Onhan nyt naisten kokema ghostaaminenkin deittisovelluksissa nostettu esille mikä on kuulemma törkeää ja naisvihan muoto.
        Erikoista sinällään, että mies deittaajille ghostaaminen on ollut arkipäivää niin kauan, kun deittisovelluksia on ollut olemassa eikä kukaan puhu siinä yhteydessä miesvihasta.
        Kuten tässä nykyään muodissa olevassa vihaideologiassakin kaksoisstandartit ovat vallitseva toimintamalli.


    • Anonyymi

      Taas saivat valkoiset miehet huutia, kun THL:n opintovapaalla oleva tutkimuspäällikkö oli päästetty YLEN kolumnistiksi. Kolumni koski tekoälyä. Sen käyttöönotossa on toki vaaransa ja riskinsä. Mutta yksioikoinen johtopäätös kolumnin lopuksi kiteytti ongelman syyn kuitenkin syrjivällä ja loukkaavalla tavalla koskemaan sukupuolta ja ihonväriä. Feminismin opinkappaleita noudattaen valkoinen mies on kaiken pahan alku ja juuri. Amerikasta tuontitavarana tuotu feminismi jaksaa aina huomautella "valkoisten miesten paneeleista", olipa sellaisia oikeasti tai olivatpa ne vain feministisen mielikuvitusmaailman tuotteita kyseisessä asiassa. Hyvin ikävän alun sai tämänkin päivä onnettoman radio-ohjelman vuoksi.

      Muitutettakoon vielä, että taas kerran häveliäästi unohdettiin pelkkien naisten paneelit (all-female-panels), esimerkiksi Sosiaali- ja terveysministeriön tasa-arvo-osastolla tai — tämänaamuisen kolumnistin vakituiseen työpaikkaan viitaten — THL:n tasa-arvoyksikössä. Noiden yksiköiden sukupuolijakauma on tasa-arvon näkökulmasta yleinen naurun aihe. Olisi kolumnistilla peiliin katsomisen paikka.

      • Anonyymi

        Jos johtavassa asemassa oleva mies esittäisi tuollaisia heittoja, siitä tulisi ammatillisia seuraamuksia. Yhteiskuntamme feminististä kaksinaismoraalia kuvastaa se, miten naisfeministille sallitaan sellaista käyttäytymistä, mikä miehen kohdalla ei tulisi kysymykseenkään.


      • Anonyymi

        Kolumnisti Shadia Rask kuuluu UNWOMEN-järjestön hallitukseen. Tämä osoittaa kiistatta, että hänellä on yhteyksiä järjestäytyneeseen feminismiin.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa siltä, että jenkeistä kopioidaan kaikki, asenteetkin. Valitettavasti ne istuvat huonosti Suomen yhteiskuntaan, joka jenkkeihin verrattuna paljon suvaitsevampi ja tasa-arvoisempi. Ylessäkin märehditään ongelmia, joita ei ole Suomessa koskaan ollutkaan tai jotka on meillä jo ratkaisu.

    • Anonyymi

      Puoli seiska -ohjelman aiheena vitsit. Juuri ennen varsinaisen ohjelman alkua annetussa "maistiaiskatkelmassa" ensimmäiseksi esitettiin muka vitsinä heitto, jolla halvennettiin miehiä. Eikö ole opittu siitä, miten Pirkka-Pekka Peteliuksen piti pyydellä anteeksi ihmisryhmään kohdistuvia muka huumorin nimissä tehtyjä sketsejä. Miten hidasälystä porukkaa meillä on TV-ohjelmia tekemässä!

    • Anonyymi

      A-talk 18.4.2024: Aiheena kehysriihi. Aihe koskettaa kaikkia suomalaisia sukupuolesta riippumatta. Aiheesta keskustelemassa neljä poliitikkoa, mutta kaikki naisia!

      Samaan aikaan Suomessa jaetaan valtion avustuksia "yhteiskunnallista vaikuttamista edistävien" valtakunnallisten naisjärjestöjen toimintaan. Vastaavia avustuksia millekään miesjärjestölle ei ole. YLEn toimintaa seuratessa herää kysymys, keiden yhteiskunnallista vaikuttamista olisi oikeasti tarpeen tukea.

    • Anonyymi

      YLEn uutisissa näyttävää kansainvälistä uraa tekevä musta naislaulaja päästettiin valittamaan, miten kehnosti mustia naislaulajia kohdellaan. Mutta missä ovat vastaavanlaista kansainvälistä uraa tekevät mustat mieslaulajat? Uutisten jutussakin viitatiin Rihannaan ja tämän huikeaan menestykseen. Eipä näy vastaavaan menestykseen nousseita värillisiä miesartisteja! Tiedossa on myös että tämä ei rajoitu populaarimusiikkiin. Myös oopperalavoilla kesti pitkään ennen kuin mustille mieslaulajille alkoi avautua mahdollisuuksia, naislaulajat olivat päässeet esiin jo aiemmin. Olisi ollut YLEn uutisille faktantarkistuksen paikka. Mutta mitäpä turhaan faktoja kaivamaan esiin, kun naishaastateltava kaiuttaa suoraan feminististä ideologiaa, senhän voi laittaa sellaisenaan eetteriin.

      • Anonyymi

        Feminismin ainoa tarkoitus on miesvihan lietsominen mihin muunmuassa yle osallistuu mielellään.


      • Anonyymi

        Klassisen musiikin alalla sukupuolten ero naisten hyväksi on tosiaan ilmeinen. Wikipedian kategoria "African-American male opera singers" käsittää 42 nimeä, sen sijaan kategoria "African-American women opera singers" käsittää 79 nimeä. Naispuolisia on siis mainittu lähes tuplasti niin paljon kuin miespuolisia. Mukana on sellaisia nimiä kuin Marian Anderson, Leontyne Price, Jessye Norman, Barbara Hendricks ja Kathleen Battle. Miespuolisista afro-amerikkalaisista oopperalaulajista yksikään ei ole pystynyt murtamaan lasikattoa päästäkseen lähellekään sitä asemaa, minkä nämä naislaulajat ovat saavuttaneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Klassisen musiikin alalla sukupuolten ero naisten hyväksi on tosiaan ilmeinen. Wikipedian kategoria "African-American male opera singers" käsittää 42 nimeä, sen sijaan kategoria "African-American women opera singers" käsittää 79 nimeä. Naispuolisia on siis mainittu lähes tuplasti niin paljon kuin miespuolisia. Mukana on sellaisia nimiä kuin Marian Anderson, Leontyne Price, Jessye Norman, Barbara Hendricks ja Kathleen Battle. Miespuolisista afro-amerikkalaisista oopperalaulajista yksikään ei ole pystynyt murtamaan lasikattoa päästäkseen lähellekään sitä asemaa, minkä nämä naislaulajat ovat saavuttaneet.

        Sensaatiojournalistin ongelma: mehukas juttu kuivuisi kokoon, jos tarkistaisi tosiasiat.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe