Sanoitte te muut mitä tahansa.
Minä löydän sen oikean
14
97
Vastaukset
Toivon että löydät. Sen oikean.
Mitä oikeaa etsit?Hyvä asenne. Onnea matkaan! 😊
- Anonyymi
Jos sitä tiettyä "oikeaa* ei ole olemassakaan, on vain ihmisiä jotka ovat sopeutumaan elämään keskenääån?
- Anonyymi
No ei ole sitä yhtä oikeaa, niitä voi olla monta.
- Anonyymi
On kuule olemassa se oikea ainakin minulle.
- Anonyymi
Rakkaus on ikuista, kohteet vain vaihtuu. Oikeita voi tosiaan olla vaikka koko haaremi. Itse löysin onnen omalaatuisesti eli mm. uskonasiat on niin sekaisin että niistä ei ota selvää enään kukaan ja niin on myös nais- sekä taloushommat, ihanasti rempallaan, siinä se salaisuus. Mikään kun ei ole ihmisen yksityiselämässä ikuista ja selkeän kevyttä vaan todella rajallista, rajatusti raskasta mutta unelmat on ilmaisia ja helpoimpia. Virtual lifestyle. Kaiken menettää lopulta kun aika jättää ja sitten voidaan mitata elämän krapulan kovuutta? Omistaminen ei ole läheskään niin kivaa kuin käyttöoikeus.
- Anonyymi
Siihen ei kyllä ole edes minulla mitään sanomista.
-Luojaeikirj Oikea asenne. Mä uskon myös että jonkun löydän tai ainakin teen kaikkeni että se mahdollista olisi.🙂.
- Anonyymi
Saat oikean Suomi24 tylsin trolli-palkinnon.
- Anonyymi
Ei, kyllä se on varattu juuri sinulle. Onneksi olkoon!
- Anonyymi
Sinulle on siis kun noin kuvil iseäsi, seksikumppqnisi on Hecypt-
Laulsjw Hector, ei sentään taistelulentohärveli Raprot F-22 :W - Anonyymi
"Sitä yhtä oikeaa" ei ole. On monta sopivaa. Saattaa olla jokaiseen elämänvaiheeseen omanlaisensa sopivat. Jos siis yleensä haluaa minkään sortin parisuhdetta.
Näin minä uskon.
xLiner - Anonyymi
Pariutumine tärkein ola neitsyt eli pimpi ei kosketa penis enne
- Anonyymi
Onnea etsintääsi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5291693Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 84833
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2657- 63656
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?64574- 65523