Kenen paIstalaisen

Anonyymi-ap

Kanssa voisit mennä sokkotreffeille?

-flowersreally-

148

1205

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanan trollikan kanssa <3

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­­­N­y­­m­f­o­­­m­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17763351o

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Viivi Pumpasen kanssa!

      • Anonyymi

        Kyseinen neito oli eräässä artikkelissa omien sanojensa mukaan yksityiselämässään hiljainen ja harkitseva, ei mitenkään heittäytyvä.


    • No miksen periaatteessa kenen tahansa kanssa. Tosin en käy ikinä treffeillä, niin se meni sitten siinä. Ja kaikkia palstalaisten kohtaamisia tähän on edeltänyt jokusen kuvan vaihtaminen.

    • Anonyymi

      En yhdenkään palstalaisen. Ihastukseni on palstan ulkopuolelta, enkä tiedä häenstä muuta kuin sen että ihanat silmät ja kasvot hänellä on.

    • No niin.. sokkotreffeillä tapasin exän,mikä johti 25 vuoden parisuhteeseen..

      Joten jättäisin tälläkertaa sokkotreffit väliin ja vaihtaisin sen höpöttelemiseen palstalla.

      • Ja tuo on juuri se syy, miksei meilläkään ollut sokkotreffejä, vaan "vain" tapaaminen Sokkarissa naisten alusvaateosastolla 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja tuo on juuri se syy, miksei meilläkään ollut sokkotreffejä, vaan "vain" tapaaminen Sokkarissa naisten alusvaateosastolla 😂

        Niih.. mä kierrän parisuhteet kaukaa.. jopa potentiaaliset tilanteet parisuhteen luomiseen..

        Tosin mun olosuhteet saattaa muuttua oletettua paremmiksi. Maaliskuun lopulla tai huhtikuun alussa saan tietää missä mennään...

        Mutta tuskin muutan enää mielipidettäni parisuhteista.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niih.. mä kierrän parisuhteet kaukaa.. jopa potentiaaliset tilanteet parisuhteen luomiseen..

        Tosin mun olosuhteet saattaa muuttua oletettua paremmiksi. Maaliskuun lopulla tai huhtikuun alussa saan tietää missä mennään...

        Mutta tuskin muutan enää mielipidettäni parisuhteista.

        Juu, ei kai niitä mahdollisesti paremmiksi muuttuvia olosuhteita tartte tuhlata parisuhteeseen, vaan mieluummin itteensä kun on muuten tyytyväinen elämäänsä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, ei kai niitä mahdollisesti paremmiksi muuttuvia olosuhteita tartte tuhlata parisuhteeseen, vaan mieluummin itteensä kun on muuten tyytyväinen elämäänsä.

        Presiis!! Ajattelin että laittaisin tuon työelämäpuolen kuntoon.. nythän mulla on ihan paska duuni.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Presiis!! Ajattelin että laittaisin tuon työelämäpuolen kuntoon.. nythän mulla on ihan paska duuni.

        Eläs viitti? Mikäs nyt on muuttunut? Aiemmin kun puhuttiin, niin et ollut kuitenkaan turhan innokas muita hommia ettimään, vaikkei nykyisestä kehumista löydykään.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ja tuo on juuri se syy, miksei meilläkään ollut sokkotreffejä, vaan "vain" tapaaminen Sokkarissa naisten alusvaateosastolla 😂

        Täällä meilläpäin Sokos on Sokkari (tosin nykyisin on muuttunut kauppakeskus Sokkariksi).


      • Norppa83 kirjoitti:

        Täällä meilläpäin Sokos on Sokkari (tosin nykyisin on muuttunut kauppakeskus Sokkariksi).

        Niin se on täälläkin, jos ei satu olemaan paljasjalkainen stadilainen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Eläs viitti? Mikäs nyt on muuttunut? Aiemmin kun puhuttiin, niin et ollut kuitenkaan turhan innokas muita hommia ettimään, vaikkei nykyisestä kehumista löydykään.

        No sain terveydentilastani aiempaa positiivisemman arvion..
        Varmistuu sit magneettikuvilla myöhemmin.

        Eli tässä ilmeisesti sittenkin pitää työskennellä vanhuuseläkkeeseen asti.. toistakymmentä vuotta..

        Joten miksi siis niellä paskaa..?


      • randombypasser kirjoitti:

        Niin se on täälläkin, jos ei satu olemaan paljasjalkainen stadilainen 😁

        Ja mää kun luulin, että Sokkari on vaan tällä Suomen rallikaupungissa käytetty nimitys.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sain terveydentilastani aiempaa positiivisemman arvion..
        Varmistuu sit magneettikuvilla myöhemmin.

        Eli tässä ilmeisesti sittenkin pitää työskennellä vanhuuseläkkeeseen asti.. toistakymmentä vuotta..

        Joten miksi siis niellä paskaa..?

        VOI JUMA!! Pidän peukkuja että magneetti vahvistaa tuon tiedon! Onneksi olkoon siskoseni! Olipa kiva kuulla tämä 🤗


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja mää kun luulin, että Sokkari on vaan tällä Suomen rallikaupungissa käytetty nimitys.

        Ehei, kyllä se on levinnyt pitkin Suomea lempinimenä. Pahoittelult että tuotin pettymyksen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        VOI JUMA!! Pidän peukkuja että magneetti vahvistaa tuon tiedon! Onneksi olkoon siskoseni! Olipa kiva kuulla tämä 🤗

        Mikäänhän ei ole varmaa, ennenkuin kuvat on otettu. Ja jos noita aivovaurioita ei ole tullut lisää, näyttää aika hyvältä tuo tulevaisuus.

        Mutta muistettava, se on vain yhden lääkärin arvio tällä hetkellä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mikäänhän ei ole varmaa, ennenkuin kuvat on otettu. Ja jos noita aivovaurioita ei ole tullut lisää, näyttää aika hyvältä tuo tulevaisuus.

        Mutta muistettava, se on vain yhden lääkärin arvio tällä hetkellä.

        No juu, odotellaan rauhassa, mutta kuulostaa hyvältä tässä vaiheessa 🤗


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei, kyllä se on levinnyt pitkin Suomea lempinimenä. Pahoittelult että tuotin pettymyksen 😁

        Joo, sait mut ikemään =( No, ainakin taksari eli taksimiehen erikoinen on vissiin vaan täälläpäin käytössä makkaraperunoitten nimenä.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ehei, kyllä se on levinnyt pitkin Suomea lempinimenä. Pahoittelult että tuotin pettymyksen 😁

        Mutta entisen tän Rallikaupungin Sokoksen, nykyisen ostoskeskuksen nimi on Ostoskeskus Sokkari.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Joo, sait mut ikemään =( No, ainakin taksari eli taksimiehen erikoinen on vissiin vaan täälläpäin käytössä makkaraperunoitten nimenä.

        Juu, niin se taitaa olla, täällä se taitaa olla nykyään makkispekkis 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, niin se taitaa olla, täällä se taitaa olla nykyään makkispekkis 😂

        Makkispekkis? Siinäpä nimi =D


      • Norppa83 kirjoitti:

        Makkispekkis? Siinäpä nimi =D

        Jotain teinien humputuksia, pöh 😂


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Makkispekkis? Siinäpä nimi =D

        Makkaraperunat niin niitä on kutsuttu jo ainakin ysäriltä asti makkispekkis


      • Norppa83 kirjoitti:

        Mutta entisen tän Rallikaupungin Sokoksen, nykyisen ostoskeskuksen nimi on Ostoskeskus Sokkari.

        Kyllä aito ja alkuperäinen Sokkari on Jyvässeudulla. Sinne mennään linkillä eikä millään dösällä niin kuin Snadissa 😄


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        No sain terveydentilastani aiempaa positiivisemman arvion..
        Varmistuu sit magneettikuvilla myöhemmin.

        Eli tässä ilmeisesti sittenkin pitää työskennellä vanhuuseläkkeeseen asti.. toistakymmentä vuotta..

        Joten miksi siis niellä paskaa..?

        Ei magneettikuvauksiin kannata mennä. Minä olin onnettomuuden jälkeen ja sitten lääkärin puhutteluun.

        Lääkäri näytti niitä kuvia ja huusi: "kato nyt, kato nyt itse" ja osoitti pään kuvajaista.

        Hölmönä totesin, etten näe siinä mitään.

        Lekuri: niinpä, et tietenkään näe, koska siinä EI OLE mitään! Siinä kuuluisi olla palainen aivomassaa.

        Lääkäri hieman huijasi. Oli siinä hematooma. Todennäköisesti kukaan muu palstalla ei voi sanoa, että olisi saanut aivoihinkin mustelman.

        Kätevästi kuitenkin aivojen muut tyypit ottivat hoitaakseen tuhoutuneen osion hommia ja halvauskin meni ohi.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei magneettikuvauksiin kannata mennä. Minä olin onnettomuuden jälkeen ja sitten lääkärin puhutteluun.

        Lääkäri näytti niitä kuvia ja huusi: "kato nyt, kato nyt itse" ja osoitti pään kuvajaista.

        Hölmönä totesin, etten näe siinä mitään.

        Lekuri: niinpä, et tietenkään näe, koska siinä EI OLE mitään! Siinä kuuluisi olla palainen aivomassaa.

        Lääkäri hieman huijasi. Oli siinä hematooma. Todennäköisesti kukaan muu palstalla ei voi sanoa, että olisi saanut aivoihinkin mustelman.

        Kätevästi kuitenkin aivojen muut tyypit ottivat hoitaakseen tuhoutuneen osion hommia ja halvauskin meni ohi.

        >simiti<

        Mä taas haluan enemmän kuin mitään muuta siihen kuvaan. Mulla on nätit pienet aivot, toisin joitakin laikkuja sielä on.

        Josko se kuva paljastaisi mikä on tilanteeni oikeasti. Edellisestä kuvasta on kolme vuotta ja silloin oli viidessä vuodessa tullut vain yksi laikku lisää. Nyt jos niitä ei ole tullut, lääkäri epäilee, ettei ehkä sit tulisikaan...

        Joten elämäni saattaa saada uuden käsikirjoituksen.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä taas haluan enemmän kuin mitään muuta siihen kuvaan. Mulla on nätit pienet aivot, toisin joitakin laikkuja sielä on.

        Josko se kuva paljastaisi mikä on tilanteeni oikeasti. Edellisestä kuvasta on kolme vuotta ja silloin oli viidessä vuodessa tullut vain yksi laikku lisää. Nyt jos niitä ei ole tullut, lääkäri epäilee, ettei ehkä sit tulisikaan...

        Joten elämäni saattaa saada uuden käsikirjoituksen.

        Mitä ihmeen laikkuja? Onko tuo jokin sairaus?

        >simiti,<


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ja mää kun luulin, että Sokkari on vaan tällä Suomen rallikaupungissa käytetty nimitys.

        Ei kyllä sitä ainakin täällä hämeessä käytetään myös. Oon muuten käyny jyväskylässä syntymässä tosin olin noin 1v kun hämeeseen muutettiin. Paljon kyllä lapsena siellä isovanhempien luona aikaa tuli vietettyä tourulassa vapaudenkadulla.🙂.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä taas haluan enemmän kuin mitään muuta siihen kuvaan. Mulla on nätit pienet aivot, toisin joitakin laikkuja sielä on.

        Josko se kuva paljastaisi mikä on tilanteeni oikeasti. Edellisestä kuvasta on kolme vuotta ja silloin oli viidessä vuodessa tullut vain yksi laikku lisää. Nyt jos niitä ei ole tullut, lääkäri epäilee, ettei ehkä sit tulisikaan...

        Joten elämäni saattaa saada uuden käsikirjoituksen.

        Mä kävin itseasiassa eilen aamulla pään magneettikuvassa. Ihan vaan poissulkevana toimenpiteenä. Jos se olis ollu yhtään hiljasempi se kone niin mä olisin nukahtanu sinne putkiloon.😄. Ens viikolla olis lekurin aika ja tuomio että löytykö sieltä aivoja ollenkaan vai ei. Kieltämättä omalla elämänhistorialla hiukan jänskättää että mitä kaikkee kivaa pikku damagee sinne ehkä mahdollisesti on voinu saada aikaan.🙂.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä taas haluan enemmän kuin mitään muuta siihen kuvaan. Mulla on nätit pienet aivot, toisin joitakin laikkuja sielä on.

        Josko se kuva paljastaisi mikä on tilanteeni oikeasti. Edellisestä kuvasta on kolme vuotta ja silloin oli viidessä vuodessa tullut vain yksi laikku lisää. Nyt jos niitä ei ole tullut, lääkäri epäilee, ettei ehkä sit tulisikaan...

        Joten elämäni saattaa saada uuden käsikirjoituksen.

        Pidän peukkuja! Tuo suunnitelmasi ja mahdollisuutesi työpaikan vaihdosta on varmasti vapauttavan tuntuinen. Ihanaa että on vaihtoehtoja!

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen laikkuja? Onko tuo jokin sairaus?

        >simiti,<

        Ms-tauti aiheuttaa tulehduksia aivojen valkeaas aineeseen ja sitä myötä aivovaurioita.. laikkuja.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä kävin itseasiassa eilen aamulla pään magneettikuvassa. Ihan vaan poissulkevana toimenpiteenä. Jos se olis ollu yhtään hiljasempi se kone niin mä olisin nukahtanu sinne putkiloon.😄. Ens viikolla olis lekurin aika ja tuomio että löytykö sieltä aivoja ollenkaan vai ei. Kieltämättä omalla elämänhistorialla hiukan jänskättää että mitä kaikkee kivaa pikku damagee sinne ehkä mahdollisesti on voinu saada aikaan.🙂.

        Mikäs sulla, kun kuvasivat? Ei ole pakko kertoa. Ollaan kuitenkin julkisella palstalla.

        Sulla tosiaan aika raju tuo historia ja mä olen (vaikka en sua tunnekaan) susta ylpeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pidän peukkuja! Tuo suunnitelmasi ja mahdollisuutesi työpaikan vaihdosta on varmasti vapauttavan tuntuinen. Ihanaa että on vaihtoehtoja!

        xLiner

        Niin, kun kuvittelin, ettei minulla olisi niitä vaihtoehtoja. Se oli lamauttavaa.

        Mutta kiitos kovasti Linukka!


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mikäs sulla, kun kuvasivat? Ei ole pakko kertoa. Ollaan kuitenkin julkisella palstalla.

        Sulla tosiaan aika raju tuo historia ja mä olen (vaikka en sua tunnekaan) susta ylpeä.

        Kiitos paljon! No kun jo pidempään oli tuntunut siltä että mitään ei jaksa tehdä ja heti kun jotain teki oli heti aivan hajalla ja oli lihas ja nivelkipuja. Mieliala maissa eikä mikään oikeen kiinnostanut, libido kadonnut eikä sosiaaliset suhteet kiinnostanut vaan rupes jo vähän erakoitumaan. Niin ja sitten oli kuumia aaltoja ja hikoilukohtauksia. Lääkäri pisti vaikka mihin veri kokeisiin ja ne otti 10 putkee verta. Sieltä selvis että testosteroni tasot oli harvinaisen matalat. Ne alotti joulu-marraskuun vaihteessa testosteronikorvaushoidon ja lähes kaikki oireet onkin helpottanut viimeistään tammikuun lopulla. Syy on todennäköisesti mun lääkityksessä ja siinä kun on jonkinverran ylipainoa mutta arvot oli niin alhaiset että on välttämätöntä tarkistaa ettei päässä ja erityisesti aivolisäkkeessä oo mitään vikaa koska kiveksistä se ei kuulemma johdu. Että sellanen tausta sillä tutkimuksella on.😊.


      • Pikku-pirpana
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Kiitos paljon! No kun jo pidempään oli tuntunut siltä että mitään ei jaksa tehdä ja heti kun jotain teki oli heti aivan hajalla ja oli lihas ja nivelkipuja. Mieliala maissa eikä mikään oikeen kiinnostanut, libido kadonnut eikä sosiaaliset suhteet kiinnostanut vaan rupes jo vähän erakoitumaan. Niin ja sitten oli kuumia aaltoja ja hikoilukohtauksia. Lääkäri pisti vaikka mihin veri kokeisiin ja ne otti 10 putkee verta. Sieltä selvis että testosteroni tasot oli harvinaisen matalat. Ne alotti joulu-marraskuun vaihteessa testosteronikorvaushoidon ja lähes kaikki oireet onkin helpottanut viimeistään tammikuun lopulla. Syy on todennäköisesti mun lääkityksessä ja siinä kun on jonkinverran ylipainoa mutta arvot oli niin alhaiset että on välttämätöntä tarkistaa ettei päässä ja erityisesti aivolisäkkeessä oo mitään vikaa koska kiveksistä se ei kuulemma johdu. Että sellanen tausta sillä tutkimuksella on.😊.

        Joo, vika voi todella olla aivoissa. Hyvä kun tutkivat. Se epätietoisuus on kaikista pahinta.

        Sä sait lääkkeet ja hyvä niin. Toivottavasti ei ilmene mitään vakavampaa sieltä keskusyksiköstä.

        Ja asiasta kuudenteentoista. Mielestäni olet tosi kiva ja olen iloinen että tulit palstalle. Itsekin olen avoin ja rehellinen luonne, siksi toinen samanlainen on kiva kohdata.

        Minulla on huoli ja sen jaan kanssasi yksityisesti, joten laitan sinulle meiliä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Joo, vika voi todella olla aivoissa. Hyvä kun tutkivat. Se epätietoisuus on kaikista pahinta.

        Sä sait lääkkeet ja hyvä niin. Toivottavasti ei ilmene mitään vakavampaa sieltä keskusyksiköstä.

        Ja asiasta kuudenteentoista. Mielestäni olet tosi kiva ja olen iloinen että tulit palstalle. Itsekin olen avoin ja rehellinen luonne, siksi toinen samanlainen on kiva kohdata.

        Minulla on huoli ja sen jaan kanssasi yksityisesti, joten laitan sinulle meiliä.

        Kiitos. Tänne oli mukava tulla täällä on myös monta hyvin mukavaa ihmistä. Joo laita vaan ihmeessä jos joku asia mieltä painaa.🙂.


      • Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niin, kun kuvittelin, ettei minulla olisi niitä vaihtoehtoja. Se oli lamauttavaa.

        Mutta kiitos kovasti Linukka!

        Vaihtoehdoille! 🥂🍾😄

        xLiner


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kyllä aito ja alkuperäinen Sokkari on Jyvässeudulla. Sinne mennään linkillä eikä millään dösällä niin kuin Snadissa 😄

        Näinpä =)


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Kyllä aito ja alkuperäinen Sokkari on Jyvässeudulla. Sinne mennään linkillä eikä millään dösällä niin kuin Snadissa 😄

        Tänäänkin olin Sokkarilla ja linkillä menin. Tosin nyt on joukkoliikenteen lakko, mutta ainakin tältä asuinalueelta, jossa asun pääsee yhellä tai kahella linkillä keskustaan (toisella kerran tunnissa, toisella ehkä puolen tunnin välein, jos olen oikeassa).


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei kyllä sitä ainakin täällä hämeessä käytetään myös. Oon muuten käyny jyväskylässä syntymässä tosin olin noin 1v kun hämeeseen muutettiin. Paljon kyllä lapsena siellä isovanhempien luona aikaa tuli vietettyä tourulassa vapaudenkadulla.🙂.

        Jep. Täältä on levinny sana, että Sokos on lempinimeltään Sokkari ja nimeen ollaan miellytty muuallakin =) Nykyisin tää Rallikaupungin Sokos on ostoskeskus Sokkari.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Jep. Täältä on levinny sana, että Sokos on lempinimeltään Sokkari ja nimeen ollaan miellytty muuallakin =) Nykyisin tää Rallikaupungin Sokos on ostoskeskus Sokkari.

        Muistelisin että on kyllä tullu käytyä siellä jos ei se nyt ihan viime vuosina oo muuttunut.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Muistelisin että on kyllä tullu käytyä siellä jos ei se nyt ihan viime vuosina oo muuttunut.🙂.

        On jo joitain vuosia tainnut olla Sokos ostoskeskus. Sokos-tavaratalon osuus on supistunut meikkiosastoksi sekä miesten ja naisten osastoksi sekä pieneksi kodinosastoksi. Ennen muinoin oli iso kodinosasto, oli lasten vaateosasto ja leluosastokin ja olikohan jopa ihan erillinen urheiluosastokin (jos muistan oikein, siis tosta urheiluosastosta). Nyt kauppakeskus Sokkarin yhteydessä on Sokoksen lisäksi esim. Claes Olhson, askarteluliike Sinelli, Eurokangas, Ikean suunnittelutoimisto, S-pankki, ompelimo, kampaamo ja kauneushoitola, kaks lastenvaateliikettä, kahviloita, ruokakauppa, Hesburger ja yks aasialainen ravintola.


      • Norppa83 kirjoitti:

        On jo joitain vuosia tainnut olla Sokos ostoskeskus. Sokos-tavaratalon osuus on supistunut meikkiosastoksi sekä miesten ja naisten osastoksi sekä pieneksi kodinosastoksi. Ennen muinoin oli iso kodinosasto, oli lasten vaateosasto ja leluosastokin ja olikohan jopa ihan erillinen urheiluosastokin (jos muistan oikein, siis tosta urheiluosastosta). Nyt kauppakeskus Sokkarin yhteydessä on Sokoksen lisäksi esim. Claes Olhson, askarteluliike Sinelli, Eurokangas, Ikean suunnittelutoimisto, S-pankki, ompelimo, kampaamo ja kauneushoitola, kaks lastenvaateliikettä, kahviloita, ruokakauppa, Hesburger ja yks aasialainen ravintola.

        Jep. Siitä taitaa kymmenisen vuotta kohta kun oon viimeksi jyskälän keskustassa käyny pyörähtämässä.🙂.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Mä taas haluan enemmän kuin mitään muuta siihen kuvaan. Mulla on nätit pienet aivot, toisin joitakin laikkuja sielä on.

        Josko se kuva paljastaisi mikä on tilanteeni oikeasti. Edellisestä kuvasta on kolme vuotta ja silloin oli viidessä vuodessa tullut vain yksi laikku lisää. Nyt jos niitä ei ole tullut, lääkäri epäilee, ettei ehkä sit tulisikaan...

        Joten elämäni saattaa saada uuden käsikirjoituksen.

        Tosi hieno juttu! Ainakin minä pidän peukkuja!


      • Citrinella kirjoitti:

        Tosi hieno juttu! Ainakin minä pidän peukkuja!

        Kiitos! Sä olet aina niin kannustava.. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen laikkuja? Onko tuo jokin sairaus?

        >simiti,<

        Kuullostaa MS-taudille.
        MS-taudin nimi tulee sanasta multippeliskleroosi. Kyseessä on autoimmuunitauti, jossa elimistön valkosolut, erityisesti T-lymfosyytit, hyökkäävät omia kudoksiaan vastaan. Tämä hyökkäys vaurioittaa aivojen valkean aineen hermoratoja ja niitä ympäröivää myeliinivaippaa.

        MS-tauti on hyvin monimuotoinen. Osalla potilaista tauti on melko vähäoireinen eikä juuri vaikuta normaalielämään moniin vuosiin sairastumisen jälkeen. Tauti ei myöskään kovin paljon lyhennä elinikää muutamia harvinaisia, hyvin vaikeita tilanteita lukuun ottamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuullostaa MS-taudille.
        MS-taudin nimi tulee sanasta multippeliskleroosi. Kyseessä on autoimmuunitauti, jossa elimistön valkosolut, erityisesti T-lymfosyytit, hyökkäävät omia kudoksiaan vastaan. Tämä hyökkäys vaurioittaa aivojen valkean aineen hermoratoja ja niitä ympäröivää myeliinivaippaa.

        MS-tauti on hyvin monimuotoinen. Osalla potilaista tauti on melko vähäoireinen eikä juuri vaikuta normaalielämään moniin vuosiin sairastumisen jälkeen. Tauti ei myöskään kovin paljon lyhennä elinikää muutamia harvinaisia, hyvin vaikeita tilanteita lukuun ottamatta.

        Niin, minulla on mäsä. Todella rauhallinen se on ollut viime vuosina, mutta alkoi todella rajuna ja agressiivisena. Ennuste ei ollut kovin hyvä, sillä tautimuotoani pidettiin erittäin aktiivisena.


    • Anonyymi

      Ei vaan tuo uusi ja asiallinen metoriitti, meteorolofginimeä mutta tuo yle aamutelkkarisa en

    • Sinun kanssa menisin kukkanenko olet. 🌺

    • En kenenkään. Olen varattu. Ja sinkkuna taasen en pääsis sen kanssa, jonka kanssa mielelläni lähtisin, joten ohi. 🤷🏼‍♂️☺️

      • Anonyymi

        Voithan pommittaa lillistä rakkausviesteillä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voithan pommittaa lillistä rakkausviesteillä :)

        En mä viitti olla niin ilkee häirikkö. Enkä kaipaa ahdistelijan mainettakaan.


      • Huumoria eikö sitä pitänyt olla?


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Huumoria eikö sitä pitänyt olla?

        Olen niin vakavamielinen tapaus. 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Olen niin vakavamielinen tapaus. 😊

        Ei kyllä uskoisi.


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Ei kyllä uskoisi.

        Eipä niin. Ei sitäkään, että olen joskus käyttänyt mekkoja. 🤦🏼‍♂️


    • Paha sanoa kun en niin ole perehtynyt palstalaisiin😄 mut G-loveRin kans voisi käydä sokkokahvilla/teellä, mitä hän ikinä juokaan 😅 vaikkei ne treffit olisikaan, koska ollaan samaa sukupuolta ja se ei ole mun juttu 😊
      Mahtava hän on silti kaikin puolin! 😊

      • Anonyymi

        Oletko ihastunut g loveriin?


      • Mulle tulee kahvikuppineuroosi. 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ihastunut g loveriin?

        No en ole 😄 kyllä mä kavereistakin sanon että ovat mahtavia ja ihania ihmisiä 😊 eikai ne sokkokahvit/-tee meinaa treffejä?
        Kuten tuossa jo sanoin että hän on mahtava persoona noin niinkun kaikin puolin. Ei se meinaa ihastumista.
        Sokkonahan siinä silti menis kun ei toista ihmistä ole ikänä nähnyt 😄

        Jos puhutaan ihan kunnon treffeistä että jos siitä vaikka jotain alkaisi, ihastumismielessä, niin en osaa sanoa siihen nyt ketään..hmm...ehkä disse 🤔 mutta kun en tiedä täällä edes palstalaisten sukupuolia/ikää niin tarkkaan, että voisin vastata tuollaiseen 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Mulle tulee kahvikuppineuroosi. 😅

        No ei kahvia sulle 🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        No ei kahvia sulle 🤣

        Pillimehun taas puristan hermostuksissani pöydälle. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Pillimehun taas puristan hermostuksissani pöydälle. 😅

        Pillimuki siis sulle on oikein kätevä 😅 no ei, mua ei kyllä oikeesti sais mihinkään missä joutuisin tapaamaan ihan vento vieraan ihmisen 😅 ja ei muutenkaan, en käy missään edes ystävien kans, jonkun luona ne kahvit aina juodaan🤣


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Pillimuki siis sulle on oikein kätevä 😅 no ei, mua ei kyllä oikeesti sais mihinkään missä joutuisin tapaamaan ihan vento vieraan ihmisen 😅 ja ei muutenkaan, en käy missään edes ystävien kans, jonkun luona ne kahvit aina juodaan🤣

        Nokkamuki vois olla jopa hyvä. 😄

        No eipä kyllä muakaan, olen kyllä 3 ventovierasta palstaurani aikana tavannut. Etten nyt ihan niin ujo ja arka ole, mutten ole mitenkään hanakka tutustumaan uusiin ihmisiin tällä hetkellä. Tuntuu, että on tarpeeksi muutenkin prosessia mitä työstää. 😅

        Mutta kiitos silti virtuaalikahvista. ☺️☕🧁☕🍰


      • G-LoveR kirjoitti:

        Nokkamuki vois olla jopa hyvä. 😄

        No eipä kyllä muakaan, olen kyllä 3 ventovierasta palstaurani aikana tavannut. Etten nyt ihan niin ujo ja arka ole, mutten ole mitenkään hanakka tutustumaan uusiin ihmisiin tällä hetkellä. Tuntuu, että on tarpeeksi muutenkin prosessia mitä työstää. 😅

        Mutta kiitos silti virtuaalikahvista. ☺️☕🧁☕🍰

        Oleppa hyvä 😊 pidä kaksinkäsin nokkamukista nii ei hölsky, vaikka nokkamuki yleensä ei paljoa sotke vaikka kaatuisi 😅


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Oleppa hyvä 😊 pidä kaksinkäsin nokkamukista nii ei hölsky, vaikka nokkamuki yleensä ei paljoa sotke vaikka kaatuisi 😅

        Jeps. Jos saan sellaisen keinumukin mikä heijaa itsensä aina vaateriin. Eikä kaatua. 😆👍


      • G-LoveR kirjoitti:

        Jeps. Jos saan sellaisen keinumukin mikä heijaa itsensä aina vaateriin. Eikä kaatua. 😆👍

        Niitä muuten on ollu meillä, kaikki oon tainnut jo heittää pois😅


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Niitä muuten on ollu meillä, kaikki oon tainnut jo heittää pois😅

        Ne on käteviä! Meillä oli päiväkodissa pienten puolella pari sellaista, niille ihan pienimmille syöttötuolissa treenaaville. Olis saanut pyyhkiä muuten pöytää yhtenään. Ei kerkiä lappaa ruokaa lapsen suuhun välillä. 😅


      • G-LoveR kirjoitti:

        Ne on käteviä! Meillä oli päiväkodissa pienten puolella pari sellaista, niille ihan pienimmille syöttötuolissa treenaaville. Olis saanut pyyhkiä muuten pöytää yhtenään. Ei kerkiä lappaa ruokaa lapsen suuhun välillä. 😅

        Joo voin uskoa 😅 kotonakin se oli sitä yhteen aikaan, että siivosi samalla kun syötti 😄


      • Ihastuja_addikti kirjoitti:

        Joo voin uskoa 😅 kotonakin se oli sitä yhteen aikaan, että siivosi samalla kun syötti 😄

        Varmasti. Sitten on sellanen 12-14 pikkusta popsijaa ja 1-3v. Siinä sanoo littislättis pienet kämmenet heti, kun joku kaataa juomansa pöydälle. 😂🤦🏼‍♂️💤


      • G-LoveR kirjoitti:

        Varmasti. Sitten on sellanen 12-14 pikkusta popsijaa ja 1-3v. Siinä sanoo littislättis pienet kämmenet heti, kun joku kaataa juomansa pöydälle. 😂🤦🏼‍♂️💤

        Välillä lentä muusi lusikasta kaverin hiuksiin ja margariinit on käsissä ja kädet hiuksissa ja hiuksetkin margariinissa. On se sellasta hösläämistä, mutta on ne vaan ihania mussukoita silti. 🥰


      • G-LoveR kirjoitti:

        Varmasti. Sitten on sellanen 12-14 pikkusta popsijaa ja 1-3v. Siinä sanoo littislättis pienet kämmenet heti, kun joku kaataa juomansa pöydälle. 😂🤦🏼‍♂️💤

        Jep 😄 on ne sellasia 😊


      • G-LoveR kirjoitti:

        Välillä lentä muusi lusikasta kaverin hiuksiin ja margariinit on käsissä ja kädet hiuksissa ja hiuksetkin margariinissa. On se sellasta hösläämistä, mutta on ne vaan ihania mussukoita silti. 🥰

        Niitäpä juuri 🥰


    • Anonyymi

      tietystikin palstan kaunottaret flowrsrreally ja randomvypasser.

      tupla-treffit tyttöjen tqi siis henkilöiden kanssq jossain avaruusravintolssa ja by of xcourxe some nato people from them infinitwe paychecks pays ..

    • Anonyymi

      Ei aivan tyhmille kauppakorkean tommeille anneta jotain ... infinity-money-. eli esim. amexin mustaakaaanl, pitää olla huomattavasti korkeampi herra kuion joku helsinkin kauppakorkeqakoulun yliprofessori he3hehh :D

    • Anonyymi

      Kenen vaan!

    • Anonyymi

      Randen, Dissen ja Maxin. Heistä jokainen vaikuttaa sen verran täysipäisiltä ja fiksuilta, ettei heitä ainakaan pelätä tarvitsisi ja jokaisen kanssa takuulla riittäisi juttua, vaikka sitten kaveripohjalta.

      • Aika kova. Tosin mä nyt en ole täyspäistä nähnytkään, mutta Disse ja Max on kyllä mielestäni varsin asiallisia olleet palstalla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aika kova. Tosin mä nyt en ole täyspäistä nähnytkään, mutta Disse ja Max on kyllä mielestäni varsin asiallisia olleet palstalla.

        Nojoo, totta turiset, mutta ehkä sitä yhden vähän sekopäisemmänkin kanssa voisi sokkotreffeille mennä 😂 Miten tylsää olisi, jos ei edes yhtä vähän hullumpaa sokkotreffikokemusta saa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo, totta turiset, mutta ehkä sitä yhden vähän sekopäisemmänkin kanssa voisi sokkotreffeille mennä 😂 Miten tylsää olisi, jos ei edes yhtä vähän hullumpaa sokkotreffikokemusta saa 😁

        Totta tuokin 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Totta tuokin 😂

        Vaikka et sinä kyllä sekopää ole 😊 Jos mentäisiin sokkotreffeille sun luokse, niin mitä luulet, kuinka nopeasti kisut antaisi silittää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka et sinä kyllä sekopää ole 😊 Jos mentäisiin sokkotreffeille sun luokse, niin mitä luulet, kuinka nopeasti kisut antaisi silittää?

        Eihän sitä palstajuttujen perusteella oikein voi tietää 😂

        No riippuu vähän. Lempi on niin omapäinen, että ihan mahdoton sanoa, mutta sen verran utelias likka, että taatusti tulisi heti alkuun tutkimaan kuka tupaan tuli ja silloin saa silittääkin. Eemeli taas on heikkona naisiin (yllätys...), siis jokseenkin kaikkiin naisiin, niin se luultavasti kotiutuisi syliisi parissa tunnissa 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eihän sitä palstajuttujen perusteella oikein voi tietää 😂

        No riippuu vähän. Lempi on niin omapäinen, että ihan mahdoton sanoa, mutta sen verran utelias likka, että taatusti tulisi heti alkuun tutkimaan kuka tupaan tuli ja silloin saa silittääkin. Eemeli taas on heikkona naisiin (yllätys...), siis jokseenkin kaikkiin naisiin, niin se luultavasti kotiutuisi syliisi parissa tunnissa 😁

        Lempi ja Eemeli 😻😻 Voi ihanuutta 🤗 Syliini mahtuu todistetusti neljä kissaa, joten kaksi ei tekisi tiukkaakaan. Minusta on sellainen kuva, jossa olen hautautuneena neljän kissan alle, hyvä kun nenä näkyy 😄 Ja älä huoli, yrittäisin kyllä antaa huomiota sinullekin 😇 Vaikka yritätkin vakuutella, että olet sekopää 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lempi ja Eemeli 😻😻 Voi ihanuutta 🤗 Syliini mahtuu todistetusti neljä kissaa, joten kaksi ei tekisi tiukkaakaan. Minusta on sellainen kuva, jossa olen hautautuneena neljän kissan alle, hyvä kun nenä näkyy 😄 Ja älä huoli, yrittäisin kyllä antaa huomiota sinullekin 😇 Vaikka yritätkin vakuutella, että olet sekopää 😁

        No jos tarkkoja ollaan, niin Eemeli on virallisesti Ernst, mutta Eemeli on helpompi kiljaista. Ja Lempiäkin tulee lähinnä kutsuttua Tessuksi 😂
        No nuo ovat ihan tavallisen kokoisia maatiaisia, niin mahtuisivat syliin helposti, jos sietäisivät toisiaan kylki kyljessä 😁
        Kun nuo eivät yhdessä viihdy sylissä, niin mä voin tulla siihen tilalle sitten 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No jos tarkkoja ollaan, niin Eemeli on virallisesti Ernst, mutta Eemeli on helpompi kiljaista. Ja Lempiäkin tulee lähinnä kutsuttua Tessuksi 😂
        No nuo ovat ihan tavallisen kokoisia maatiaisia, niin mahtuisivat syliin helposti, jos sietäisivät toisiaan kylki kyljessä 😁
        Kun nuo eivät yhdessä viihdy sylissä, niin mä voin tulla siihen tilalle sitten 😂

        No yksi kumpaankin kainaloon, niin säilyisi heillä hajurako 😄 Jollei heitä kainalossa saisi pysymään, niin sitten ei auttaisi kuin ottaa sut tuuraamaan 😂 Kai suakin rapsutella vois, vaikka miehen rapsuttelun hyödyistä en olekaan nähnyt yhtä paljon artikkeleita kuin lemmikin rapsuttelun hyödyistä 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        No yksi kumpaankin kainaloon, niin säilyisi heillä hajurako 😄 Jollei heitä kainalossa saisi pysymään, niin sitten ei auttaisi kuin ottaa sut tuuraamaan 😂 Kai suakin rapsutella vois, vaikka miehen rapsuttelun hyödyistä en olekaan nähnyt yhtä paljon artikkeleita kuin lemmikin rapsuttelun hyödyistä 😁

        Se ei tuo Lempi oikein malta asettua syliin tai kainaloon, viereen voi tulla köllöttelemään, niin siinähän sitä hajurakoa on 😁
        No tunnetusti mirrin rapsuttelu toimii paremmin kuin ukkelin rapsuttelu, mutta voihan tuota kokeilla 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se ei tuo Lempi oikein malta asettua syliin tai kainaloon, viereen voi tulla köllöttelemään, niin siinähän sitä hajurakoa on 😁
        No tunnetusti mirrin rapsuttelu toimii paremmin kuin ukkelin rapsuttelu, mutta voihan tuota kokeilla 😂

        Jokainen kisu on niin omanlaisensa. Toiset änkee syliin sillä sekunnilla kun peppunsa sohvalle laskee, mutta toiset ei viihdy sylissä millään. Oma tyttökissa oli vähän samanlainen. Oli kovin seurallinen ja ihan koko ajan touhussa mukana, mutta syliin ei tullut. Hakeutui kyllä aina viereen nukkumaan, mutta poikakisu tuli ihan kunnolla syliin ja sängyssä kömpi kainaloon kehräämään ja katselemaan silmiin. Sellaisia ne miespuoliset tuppaa olemaan, vähän hellyyden ja läheisyydenkipeitä 😁

        Ei missään nimessä kannata jumittua vain yhdenlaisen rapsutteluun, ties mistä kivasta jää muuten paitsi 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen kisu on niin omanlaisensa. Toiset änkee syliin sillä sekunnilla kun peppunsa sohvalle laskee, mutta toiset ei viihdy sylissä millään. Oma tyttökissa oli vähän samanlainen. Oli kovin seurallinen ja ihan koko ajan touhussa mukana, mutta syliin ei tullut. Hakeutui kyllä aina viereen nukkumaan, mutta poikakisu tuli ihan kunnolla syliin ja sängyssä kömpi kainaloon kehräämään ja katselemaan silmiin. Sellaisia ne miespuoliset tuppaa olemaan, vähän hellyyden ja läheisyydenkipeitä 😁

        Ei missään nimessä kannata jumittua vain yhdenlaisen rapsutteluun, ties mistä kivasta jää muuten paitsi 😂

        Lempi on aika samanlainen, tulee mukaan höseltämään ja ihmettelemään, utelias kuin pikkukakara 😁
        Ei tuo Eemelikään hanakasti minun syliini tule, mutta auta armias jos paikalla on nainen... Ei se mikään tyhmä jätkä ole 😂
        En tunnusta että oltaisiin hellyyden tahi läheisyydenkipeitä 😂

        Rapsuttelu... on kivaa 😉


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Lempi on aika samanlainen, tulee mukaan höseltämään ja ihmettelemään, utelias kuin pikkukakara 😁
        Ei tuo Eemelikään hanakasti minun syliini tule, mutta auta armias jos paikalla on nainen... Ei se mikään tyhmä jätkä ole 😂
        En tunnusta että oltaisiin hellyyden tahi läheisyydenkipeitä 😂

        Rapsuttelu... on kivaa 😉

        Lempi kuulostaa hyvin saman henkiseltä kissalta kuin mun tyttökissa oli 😊 Utelias ja touhukas, hyvin arvonsa tunteva neiti. Ja poikakissa oli mitä sympaattisin olento 🥰
        Eemeli osaa selkeästi käyttää tilanteet hyödykseen 😄 Näyttää sulle mallia, että miten helposti rapsutuksia vaan satelee kun tietää mistä naruista vetää 😁

        Rapsuttelu on kyllä kivaa.. pitäisi olla sellainen vakirapsuttelija 😉


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lempi kuulostaa hyvin saman henkiseltä kissalta kuin mun tyttökissa oli 😊 Utelias ja touhukas, hyvin arvonsa tunteva neiti. Ja poikakissa oli mitä sympaattisin olento 🥰
        Eemeli osaa selkeästi käyttää tilanteet hyödykseen 😄 Näyttää sulle mallia, että miten helposti rapsutuksia vaan satelee kun tietää mistä naruista vetää 😁

        Rapsuttelu on kyllä kivaa.. pitäisi olla sellainen vakirapsuttelija 😉

        Juu, hyvin samanoloisilta vaikuttavat 😊
        Tuossa tuo Eemeli nytkin köllöttää sohvalla reittäni vasten, kuorsaa hiljaa 😂

        Joo, Eemeli tietää miten naisia käsitellään, pitänee ottaa oppia siltä 😁

        Vakirapsuttelija olis aika kätevä, siinä vakirapsuteltavakin 😳🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, hyvin samanoloisilta vaikuttavat 😊
        Tuossa tuo Eemeli nytkin köllöttää sohvalla reittäni vasten, kuorsaa hiljaa 😂

        Joo, Eemeli tietää miten naisia käsitellään, pitänee ottaa oppia siltä 😁

        Vakirapsuttelija olis aika kätevä, siinä vakirapsuteltavakin 😳🤣

        Voi että, kisun läsnäolo on niin rauhoittavaa. Ihan oon kateellinen kun pääset silittelemään ja rapsuttelemaan kisuja 😊 Pitää verenpaineenkin kurissa 🤗

        Vakirapsuttelua puolin ja toisin, niin olisi molemmille hyvä diili 😁 Saisikohan tuollaisella ilmoituksella hyvin huomiota, vakirapsuttelijan paikka avoinna? 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi että, kisun läsnäolo on niin rauhoittavaa. Ihan oon kateellinen kun pääset silittelemään ja rapsuttelemaan kisuja 😊 Pitää verenpaineenkin kurissa 🤗

        Vakirapsuttelua puolin ja toisin, niin olisi molemmille hyvä diili 😁 Saisikohan tuollaisella ilmoituksella hyvin huomiota, vakirapsuttelijan paikka avoinna? 🤔

        Se tuleekin tarpeeseen se verenpainetta alentava vaikutus, on nääs lievästi koholla ja kyllä lääkittykin, mutta ei haittaa pieni bonus 😁

        Nyt tuo haasu ukkeli heräsi ja vaatii massun rapsutusta eli mäkättää jos en rapsuta, kirjoita tässä nyt sitten kommenttia 🤣

        Vakirapsuttelija puolin&toisin olisi hyvä diili kyllä. Nainenhan saa ilmoitukseensa tuhannen vastausta tunnissa, jos ilmoittaa mirrin rapsuttajan aovimesta paikasta ja liittää ilmoitukseen kuvan mirristään 😳😹


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Se tuleekin tarpeeseen se verenpainetta alentava vaikutus, on nääs lievästi koholla ja kyllä lääkittykin, mutta ei haittaa pieni bonus 😁

        Nyt tuo haasu ukkeli heräsi ja vaatii massun rapsutusta eli mäkättää jos en rapsuta, kirjoita tässä nyt sitten kommenttia 🤣

        Vakirapsuttelija puolin&toisin olisi hyvä diili kyllä. Nainenhan saa ilmoitukseensa tuhannen vastausta tunnissa, jos ilmoittaa mirrin rapsuttajan aovimesta paikasta ja liittää ilmoitukseen kuvan mirristään 😳😹

        Itsellä verenpaine ollut aina n 115/70 tietämillä ja siellä se oli viime mittauksessakin, mutta nyt kissattomana on vaara, että lähtee nousuun 😬 Kissan rapsutus on hyvä lisäkeino lääkityksen ohella pitää verenpaine kurissa 😊

        Kissaa ei saa jättää huomioitta, sehän on selvä 😄 Kissat kertoo kyllä mielipiteensä hyvin suoraan, jolleivat ole tyytyväisiä saamansa palvelun tasoon. Joten ei sun nyt auta kuin yhdellä kädellä korkeintaan naputella viestejä 😆

        Ai kamala tuota ilmoitusta 😂 Mietin vaan millaisia vastauksia sitä mahtaisikaan saada 😁 Olisi varmaan laatumiehiä.. 🙈


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellä verenpaine ollut aina n 115/70 tietämillä ja siellä se oli viime mittauksessakin, mutta nyt kissattomana on vaara, että lähtee nousuun 😬 Kissan rapsutus on hyvä lisäkeino lääkityksen ohella pitää verenpaine kurissa 😊

        Kissaa ei saa jättää huomioitta, sehän on selvä 😄 Kissat kertoo kyllä mielipiteensä hyvin suoraan, jolleivat ole tyytyväisiä saamansa palvelun tasoon. Joten ei sun nyt auta kuin yhdellä kädellä korkeintaan naputella viestejä 😆

        Ai kamala tuota ilmoitusta 😂 Mietin vaan millaisia vastauksia sitä mahtaisikaan saada 😁 Olisi varmaan laatumiehiä.. 🙈

        No verenpaonehan laskee, rapsutti sitä mitä mirriä tahansa...
        Olikohan tuo itellä pahimmillaan jotain 130/95, jotain sellasta. Sopiva lääkitys kun löytyi, niin putosi ok-tasolle, vaikka parempikin voisi olla. Jos nyt jaksaisi aktivoitua liikkumaan enemmän, niin sillä saisi helposti alennettua sen hyvälle tasolle.

        Tuo ukkeli on kyllä kova vaatimaan huomiota, julmettu määkiminen jos se jotain haluaa eikä palvelija toimi riittävän nopeasti 😂
        Vaan pitäähän sitä siniveristen laittaa rahvas ojennukseen, että muistavat paikkansa 😹

        Voisihan siihen aika mielenkiintoisia vastauksia tulla... Ehkä on parempi etsiä vakirapsuttelijaa jollain toisella tavalla 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No verenpaonehan laskee, rapsutti sitä mitä mirriä tahansa...
        Olikohan tuo itellä pahimmillaan jotain 130/95, jotain sellasta. Sopiva lääkitys kun löytyi, niin putosi ok-tasolle, vaikka parempikin voisi olla. Jos nyt jaksaisi aktivoitua liikkumaan enemmän, niin sillä saisi helposti alennettua sen hyvälle tasolle.

        Tuo ukkeli on kyllä kova vaatimaan huomiota, julmettu määkiminen jos se jotain haluaa eikä palvelija toimi riittävän nopeasti 😂
        Vaan pitäähän sitä siniveristen laittaa rahvas ojennukseen, että muistavat paikkansa 😹

        Voisihan siihen aika mielenkiintoisia vastauksia tulla... Ehkä on parempi etsiä vakirapsuttelijaa jollain toisella tavalla 😂

        Verenpainetta kannattaa seurailla ja tehdä toimenpiteitä sen kurissa pitämiseksi. Onneksi siihen voi paljon vaikuttaa elintavoilla, mutta aina sekään ei riitä ja silloin on ihan ok turvautua lääkkeisiin. 130/95 ei vielä niin paha ole, sehän on vain lievästi koholla. Erään kerran vein sukulaisvanhuksen terveyskeskukseen ja siellä mitattiin paineiksi jotain yli 200/120.. Siinä meinasi itselläkin kohota verenpaine pelkästä järkytyksestä 😳

        Kuulen korvissani kissan vaativan määkimisen 😂 Kissat osaa osoittaa ihmiselle paikkansa ja huolehtia siitä, ettei se pääse hetkeksikään unohtumaan 😄

        Luulen, että etsin vakirapsuttelijaa muilla keinoilla 😁 Täytyisi keksiä sellainen, mikä karsisi heti kaikki ameebst pois joukosta..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Verenpainetta kannattaa seurailla ja tehdä toimenpiteitä sen kurissa pitämiseksi. Onneksi siihen voi paljon vaikuttaa elintavoilla, mutta aina sekään ei riitä ja silloin on ihan ok turvautua lääkkeisiin. 130/95 ei vielä niin paha ole, sehän on vain lievästi koholla. Erään kerran vein sukulaisvanhuksen terveyskeskukseen ja siellä mitattiin paineiksi jotain yli 200/120.. Siinä meinasi itselläkin kohota verenpaine pelkästä järkytyksestä 😳

        Kuulen korvissani kissan vaativan määkimisen 😂 Kissat osaa osoittaa ihmiselle paikkansa ja huolehtia siitä, ettei se pääse hetkeksikään unohtumaan 😄

        Luulen, että etsin vakirapsuttelijaa muilla keinoilla 😁 Täytyisi keksiä sellainen, mikä karsisi heti kaikki ameebst pois joukosta..

        No juu, tulee tuota harvakseltaan seurailtua että pysyy kartalla missä mennään. Aika tasaisena se on nyt pysynyt ja kun jätti tupakin kokonaan ja alkoholin enimmäkseen, niin tasoitti lisää.

        Enolla huiteli samoissa järkyttävissä lukemissa reilu vuosikymmen sitten, mutta eihän tuo kenellekään mitään kertonut. Kuoli sitten kotonaan verensyöksyyn, kuinkas muutenkaan ja todellisuus selvisi meille muille vasta sitten. Harmi, oli niin lähellä eläkeikääkin, mutta sellaista se elämä on.

        Voin lainata tuota Eemeli-nimistä sumutorvea, niin saat paremman tuntuman siihen nautintoon 😂

        Varmasti kannattaa etsiä toisella tavalla, mutta ameebojen karsiminen voi osoittautua silti työlääksi 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No juu, tulee tuota harvakseltaan seurailtua että pysyy kartalla missä mennään. Aika tasaisena se on nyt pysynyt ja kun jätti tupakin kokonaan ja alkoholin enimmäkseen, niin tasoitti lisää.

        Enolla huiteli samoissa järkyttävissä lukemissa reilu vuosikymmen sitten, mutta eihän tuo kenellekään mitään kertonut. Kuoli sitten kotonaan verensyöksyyn, kuinkas muutenkaan ja todellisuus selvisi meille muille vasta sitten. Harmi, oli niin lähellä eläkeikääkin, mutta sellaista se elämä on.

        Voin lainata tuota Eemeli-nimistä sumutorvea, niin saat paremman tuntuman siihen nautintoon 😂

        Varmasti kannattaa etsiä toisella tavalla, mutta ameebojen karsiminen voi osoittautua silti työlääksi 😁

        Tupakoinnin jättäminen ja alkoholin vähentäminen on erinomainen juttu 👏 Tekee ohmiselle hyvää muutenkin kuin vain verenpaineelle. Ja tuleehan se edullisemmaksi, säästää sievoisen summan kun ei polttelee euroja savuna keuhkoihinsa 😊

        Kissalainaamo olis mahtava ajatus 😂 Saisi välillä kisun rapsuteltavaksi ja omistaja hetken rauhan jatkuvilta vaatimuksilta 😁

        Ameebasuodatin pitäisi kehitellä, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Ei kai se auta kuin uskoa, ameebojen joukkoon eksyy joku hieman kehityyneempikin yksilö 😊

        Kello vierähti pitkälle.. Pakko mennä unille, vaikkei aikaista herätystä olekaan. Hyvää yötä sinne 😴


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tupakoinnin jättäminen ja alkoholin vähentäminen on erinomainen juttu 👏 Tekee ohmiselle hyvää muutenkin kuin vain verenpaineelle. Ja tuleehan se edullisemmaksi, säästää sievoisen summan kun ei polttelee euroja savuna keuhkoihinsa 😊

        Kissalainaamo olis mahtava ajatus 😂 Saisi välillä kisun rapsuteltavaksi ja omistaja hetken rauhan jatkuvilta vaatimuksilta 😁

        Ameebasuodatin pitäisi kehitellä, mutta helpommin sanottu kuin tehty. Ei kai se auta kuin uskoa, ameebojen joukkoon eksyy joku hieman kehityyneempikin yksilö 😊

        Kello vierähti pitkälle.. Pakko mennä unille, vaikkei aikaista herätystä olekaan. Hyvää yötä sinne 😴

        Se oli varmasti elämäni paras teko itselleni, kun lopetin tupakit, ai että vieläkin tuntee ylpeyttä ja iloa siitä 😊

        Kissalainaamo olis kätevä, vaan ne on harvemmassa ne todella sosiaaliset kisut joita voisi lainailla noin vaan. Tuo Tessuseni saattaisi kyllä pärjätä, mutta on se sen verran kiintynyt omiin ihmisiin, että en tiiä.

        Niin, jostain yksisoluisestahan se on ihminenkin hiljalleen kasvanut tällaiseksi, tottahan siellä ameeboiden joukossa on pakko muutamat kehityskelpoisetkin olla 😂

        Hyvät päivät, kun se yö ja aamukin jo ehtivät mennä 😁


    • Anonyymi

      WRC = Paskainen Jakkara, autona :D

    • Varmaan ihan jokaisen naispuoleisen kanssa mutta eikö sokkotreffien idea oo että mennään sellaisen kanssa mistä ei tiedetä yhtään mitään? Siis niin kuin en tarkota vaan ulkonäköä vaan muutenkaan. Jos on jo paljon palstalla jutellu ja tutustunu onko ne täysin sokkotreffit sitten siinä mielessä?🙂.

    • Anonyymi

      Fleda ja kynis huikee pari.

      • Kenen mielipide tämä on? Näyttäydy jos olet registöröitynyt mutta uskompa että oli vain vitsi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      tyuosas joku toinen hyvä nazsrethilta, koiran karvat... pitäisi muutenkin olla koiria eläiminä jotja eivät haisisi:

      koirankarcat ja pierun hajut:
      https://youtu.be/0gdLXIM0_uQ

    • Kerran olen ollut kun sokkotreffien järjestäjä vannoi ja vakuutti, että siinä on sulle sopiva mimmi. Todellisuudessa mimmi oli oikein kiva, mutta ei millään tavalla parisuhteellisesti mielenkiintoinen. Amoria leikkinyt yhteinen kaverimme sai ystävällistä palautetta, että tää amorismi ei ole kyllä sun alaa.. tilannekin oli aika kiusallinen, me treffailijat oltiin lähinnä ajopuina wannabe-parittajan visiossa. Noin ei tietty kävisi palstalaisen kanssa 😄

    • Anonyymi

      Voisin ottaa tuplatreffit tyttöjen kqnwq, olen melko varma että pysyisin 3kin tyyedyttämään nykyiswillä pallin pqainellqin, näin hetero norminakin.

    • Anonyymi

      sitten jos joku mies tulee, niin "gos damn it he's openin fire on pisto killin qall meen"... .. weldome to the the unicerwsity.

      ... even saying qany word openig fire on, if you're mqan not woman...

    • Anonyymi

      pistol-galll-ristipää-isokiperi jotta qaivot lentää lmaan kun poksahtaa, kallo kalki ja lyuisirpal3eita eivoja ja kaikkia aivonen juttuoa kaikiall noin 2 neliöm3trin suuruudella...

    • Anonyymi

      nukkumaan meno laulu voisi olla joku Mike Oldfield - Moonlight Shadow.

    • Anonyymi

      Viicci Pumppqsella on niin kukutettu pillu jotta ei edes tyydyty kun niin käyttyjqa väljä

    • Anonyymi

      jos on hirveän venytetty pillu eli sanotaan useampia miehiä niin ei sekään paljon sitten miehelle tyydystä aiheuta, sqama kuin pistäisi pippelin vesiämpäriin.

    • Anonyymi

      kammotusten maailmankaikkeus olisi joo..... pyykkitupa.-kauhu-juttuw, jos joku nqine4n on jättänyt kuivqmqqn pikkuhouwi5 niihin lqi55qq ku5inqpulf34iq :E

      Parempi jos unohtaa jonkin mustaväöri jutun koneeseen niin silloin tytöt pyykiarä r8uliai mustiaa

    • Anonyymi

      joku stanan hukku kuumapaa josta kukaan ei tiedä minälaisiam maailman kattavia suhteita tuo lla salamurhaalalla.... minä :S

    • Anonyymi

      ökökkla ainakaan sitä virhettä tee että menet treceffeille ciiksekkään pERRUEIN Ja euakwR HIUKA3WR Kanaa :s

    • Anonyymi

      miksi espanjalaiset miehet ovat niin surjkeita seksissä?

      Johtuuko tuo pelkästään rumastq ulkonäöstä vai siit nori HERPES-viruksesta mitä aina laittavat..

    • Anonyymi

      Ehkä pikku pirpanan kanssa. Hän on niin huomaamaton ja täytynee olla myös pieni vaatimustasokin... 😆

      No joo. Palstan kautta olen tavannut hyvän ystävän. Harrastimme jopa seksiäkin.

      >simiti<

    • Anonyymi

      portion boys = partityle pippeli -pois :D

    • Anonyymi

      jooh niin tiedän jos uskaltqausuihin treffeille jonkin pqalstan perusteella ja jos joku tuo jonku nulkopuolisen niin on murha ;D;D'

    • Sokkotreffit? Enpä ole koskaan kokeillut, joten olisihan sekin lähes extremeä. Once in a lifetime tai silleen. 🙂 - Eihän sen tarvitse olla kuin pikaiset kahvit, joten ei siinä mitään menetä. Voi korkeintaan tutustua uuteen ihmiseen, kenestä voisi tulla vaikka hyvä kaveri.

      Palstalla on kyllä vähän vaikea tietää, onko miesoletetun nimimerkin takana oikeasti mies vai nainen. 🤔 Vaikka onko tuollakaan väliä? Meillä on ollut hyvät jutut G-LoveRin kanssa, kun tapasimme ja Y.B:n kanssa me on jo melkein sovittukin tapaamisesta. 🙂 Norppa83 on mielenkiintoinen persoona. Samoin Citrinella.
      - Täällä saatujen mielikuvien perusteella treffimielessä Max olisi tietysti lähin mahdollisuus ja kivan sekä asiallisen tuntuinen nuorimies. 😉 Randen kanssa me on tavattukin, joten ne eivät olisi sokkotreffit enää. Varmaan jossakin vaiheessa kahvitellaan taas hänen kanssaan 👍 Mikkojuhan vaikuttaa mukavalta myös. 🙂 Keinovaginamies muorinsa kanssa. - Lisäksi odottelen edelleen viestiä siltä miesoletetulta, joka viikko sitten perjantaina vakuutti täällä haluavansa keskustella vain minun kanssani. 😄 Toivottavasti hän ei ole jäänyt ratikan alle tai jotain, kun ei ole mitään kuulunut? 🤔

      Mukavaa päivää jokaiselle! 🤗

      • Hyvää ja antoisaa päivää sullekin!😊. Tässä sulle vielä virtuaali kukkanen päivää piristämään.🌻.


      • Max olisi tietysti lähin mahdollisuus ja kivan sekä asiallisen tuntuinen nuorimies

        Oletko nyt ihan varma? Täyttyykö tuo määritelmä jos kyseessä on tukevasti keski-ikäinen mies, jonka mielestä luonteva paikka sokkotreffeille on Omena-hotelli? 😆😂


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Hyvää ja antoisaa päivää sullekin!😊. Tässä sulle vielä virtuaali kukkanen päivää piristämään.🌻.

        Kiitos Mikkojuhan 😘


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Max olisi tietysti lähin mahdollisuus ja kivan sekä asiallisen tuntuinen nuorimies

        Oletko nyt ihan varma? Täyttyykö tuo määritelmä jos kyseessä on tukevasti keski-ikäinen mies, jonka mielestä luonteva paikka sokkotreffeille on Omena-hotelli? 😆😂

        Hah 😂
        Niinhän tuo miesoletettu kertoo, mutta kovasti vain antaa mielikuvan puuman metsästäjästä, joka ei vain uskalla heittää verkkoaan..🤭


      • Minä en ole kans koskaan käynyt en edes silloin kun olin sinkku. Tv:stä tuli yksi päivä ohjelma siinä oli niitä vanhoja näyttelijöitä. Jos olisin sinkku niin tuollainen voisi olla mielenkiintoista.


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kiitos Mikkojuhan 😘

        Ole hyvä. On iloni ilahduttaa.(tähän laittaisin kohteliaasti kumartavan emojin mutta sellaista ei oo vastaan tullut)😊.


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Minä en ole kans koskaan käynyt en edes silloin kun olin sinkku. Tv:stä tuli yksi päivä ohjelma siinä oli niitä vanhoja näyttelijöitä. Jos olisin sinkku niin tuollainen voisi olla mielenkiintoista.

        Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja, sanotaan ja sitäkin olen joskus kokeillut 😄


      • Xena-183 kirjoitti:

        Kaikkea pitää kokeilla paitsi kansantanhuja, sanotaan ja sitäkin olen joskus kokeillut 😄

        Oliko kansantanhut kivaa astuiko kukaan varpaille?


      • Lyhytfleda kirjoitti:

        Oliko kansantanhut kivaa astuiko kukaan varpaille?

        Tämä tapahtui siis kouluaikoina. Alle 15-vuotiaana. Ja muistaakseni ei 🙂


    • Anonyymi

      Kyllä ulkonäkö ,olemus ja ensikohtaaminen aikalailla kaiken kertoo. Ei tarviisi toista kertaa vilkaista. Ei ikinä sokkotreffeille💩

    • Anonyymi

      Randomin. Teoriassa siis. Oikeasti en hänenkään kanssaan, koska hän jakaisi huomiotaan kaikille muillekin naisille ja mitäs siitä sitten tulisi 😁

    • Anonyymi

      Sellaisen joka kantaa palstaa mukanaan taskussaan, no en varmasti.

      Trollikka on omasta mielestäni järkevin nainen, joka vielä kirjoittaa palstalla.
      Jalat maassa, paljon yhteisiä samankaltaisia ajatuksia, myös arvoja.
      Jos tilanne olisi toinen voisi mennä treffeille vaikka pulkkamäkeen, saa ottaa pienokaisen mukaan. Lupaisin vetää pulkan takas laskupaikan huipulle, äitee ja tytär kyydissä:)

      Elämäntilanteesta johtuen tuo ei ole mahdollista, fiktiona kirjoitettuna kyllä.

      AV

      • Anonyymi

        Trollika on fiktiivinen hahmo.


    • Anonyymi

      En kenenkään. Mutta hänen kanssaan kyllä johon ihastuin viime vuoden puolella, nimikään ei ole tiedossa.

    • Anonyymi

      No siis kyllä kai sitä lähes kenen tahansa kanssa voisi yhden kupin kahvia käydä juomassa. Ihan eri kysymys on, että haluaisinko varsinaisesti jne.

    • Anonyymi

      Hänen xenan(naisen?) kanssa voisi sopia treffit leffateatteriin, siinä olisi kiva kahvio missä istuskella ja höpötellä ennen näytöksen alkua.

      • Niinhän siinä on 👍
        Ja mikäs olis leffa ? 😄


    • Mitäpä sillä väliä, jos ei nää?

      • Anonyymi

        No niinpä. Tavallaan näyt hienosti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Tavallaan näyt hienosti :)

        Niin, niin, mutta sokkorehvit vejetään käsikopelolla... ei silloin mitään katsella. 😁


      • Anonyymi

        Niin niin, mutta miltä tuntuu?
        Sehän ratkaisee kaiken.

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin niin, mutta miltä tuntuu?
        Sehän ratkaisee kaiken.

        -keinovaginamies-

        Voihan sitä olla ihan erisuunnassa, kun piti olla?

        Ratkaisevaa on, milloin ne rehvit päättyy ja mistä löytää itsensä. 😄


    • Anonyymi

      Ivanka Trumpn kanssa... joskus kirjoitin tuolle ex-presidentin Donaldin tyttärelle, muistan vastasi hyvin jäi mieleen.

      Lampun henkilö, toivomusten täyttäjä, Djinn, varo mitä toivot, kaikella on hintansa.

    • Anonyymi
    • Kyllä kai voi mennä, ku ensin puhelus sopii,, ei kannata kovin kauas, voi olla ettei tule kaa, eikä vastaa puh, on joskus käyny,,en oo vielä löytäny, sitä tavallista, naista jonka kans voi olla ja tukena ja turvana iltoina ja surina, niitä tulee jokaiselle,, Eetu 67

    • Anonyymi

      Mitä sokkoa ne treffit ois, jos tietäis kenen kanssa? Mut jos toiveita kysytään, niin varmaanki sen ikivanhan Genion kanssa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      11
      1985
    2. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      184
      1768
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      125
      1626
    4. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1561
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      127
      1401
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      314
      1153
    7. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      174
      1105
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      114
      1103
    9. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1024
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      95
      1015
    Aihe