Onko sinulla tatuointi tai useampikin? Lyhyt uteliaisuusgallup

Tätä aihetta on varmaan kysytty sen tuhannen kertaa palstalla, mutta hitonko väliä.

A) Onko sinulla tatuoin ti/teja?
B) Jos on, oletko ikinä katunut yhtä tai useampaa niistä?
C) Jos olet katunut, oletko mahdollisesti poistattanut tatuoinnin?
D) Oletko harkinnut ottavasi joskus tatuoinnin?
E) Oletko ehkä kieltänyt lapseltasi tatuoinnin ottamisen hänen ollesaan alaikäinen?

Omalla kohdalla:
A) Ei
B) -
C) -
D) En
E) Ei lapsia

182

785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omalla kohdalla:
      A) Ei
      B) -
      C) -
      D) En
      E) En

      Kopsasin sulta 🙂

    • Ei, - , - , kyllä, ei lapsia.

      • Onko suunnitelmaa tatuoinnille?


      • randombypasser kirjoitti:

        Onko suunnitelmaa tatuoinnille?

        No ei enää oikeastaan mutta joskus halusin oikeaan käteen käsivarren sisäpuolelle herttaässän ja vasempaan käteen samaan kohtaan pataässän niin sitten olis aina ollut niin kuin ässä hihassa.😄. Näin mä sen joskus ajattelin. Miksei sitä nytkin vois ottaa mutta ei mulla enää mitään hirveetä hinkua ole. Ainiin ja niiden ässien piti olla sellaiset vähän kuluneet western tyyliset kortit.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei enää oikeastaan mutta joskus halusin oikeaan käteen käsivarren sisäpuolelle herttaässän ja vasempaan käteen samaan kohtaan pataässän niin sitten olis aina ollut niin kuin ässä hihassa.😄. Näin mä sen joskus ajattelin. Miksei sitä nytkin vois ottaa mutta ei mulla enää mitään hirveetä hinkua ole. Ainiin ja niiden ässien piti olla sellaiset vähän kuluneet western tyyliset kortit.🙂.

        Se pataässä toimis hyvin myös jos sattuu Porin suunnalla liikkumaan 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Se pataässä toimis hyvin myös jos sattuu Porin suunnalla liikkumaan 😁

        Niin se olis siellä kyllä varmasti suosittu.🙂.


    • Ei ainuttakaan😃 Enkä taida ottaakaan.

      Mun duunikaverit kyllä harrastaa niitä. Onhan ne jotkut ihan kiehtovan näköisiäkin.

      • Sitä joskus nuorena tuli mietittyä, että nyt jos silloin olis ottanu vaikkapa ruusu-tatuoinnin johonkin kohtaan nahkaa, niin kuuskymppisenä siinä oliskin ollut nuupahtanut pelargonia, niin jotenkin ei oikein sytyttänyt.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitä joskus nuorena tuli mietittyä, että nyt jos silloin olis ottanu vaikkapa ruusu-tatuoinnin johonkin kohtaan nahkaa, niin kuuskymppisenä siinä oliskin ollut nuupahtanut pelargonia, niin jotenkin ei oikein sytyttänyt.

        Juuh. Mietinkin miltä näyttää noi ranteista kainaloihin tatuoitujen allit sanotaan 70 jälkeen. Tai kaula tai niska? Kropasta puhumattakaan.

        Eipä se veltto kudos hyvälle näytä oli siinä kuvaa tai ei. Vai näyttäskö sittenkin paremmalta?

        Mulla on tullut vähän läskiä reisien sisäpuolelle. Auttasko tatskat? 😁 Auks.


      • elisakettu kirjoitti:

        Juuh. Mietinkin miltä näyttää noi ranteista kainaloihin tatuoitujen allit sanotaan 70 jälkeen. Tai kaula tai niska? Kropasta puhumattakaan.

        Eipä se veltto kudos hyvälle näytä oli siinä kuvaa tai ei. Vai näyttäskö sittenkin paremmalta?

        Mulla on tullut vähän läskiä reisien sisäpuolelle. Auttasko tatskat? 😁 Auks.

        Mä sillon junnuna tolleen järkevästi sitä mietin ja vaikkei hinkua tatskoille ole ikinä ollutkaan, niin sillon mietin sitäkin, että voihan sitä sitten 60+ iässä tatskoilla peitellä sitä roikkuvaa ja ryppyistä nahkaansa, kun ei se siitä pahasti sitten enää veny tms. 😂

        Ai saakutti, reisien sisäpintaan, AUTS! Ajatuskin sattuu 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sitä joskus nuorena tuli mietittyä, että nyt jos silloin olis ottanu vaikkapa ruusu-tatuoinnin johonkin kohtaan nahkaa, niin kuuskymppisenä siinä oliskin ollut nuupahtanut pelargonia, niin jotenkin ei oikein sytyttänyt.

        hirveän huonoa suomea kirjoitat



    • Anonyymi

      A) Onko sinulla tatuoin ti/teja?
      Eipä ole. Olen neulakammoinen eikö tatuoinnit muutenkaan oikein ole oma juttu.

      B) Jos on, oletko ikinä katunut yhtä tai useampaa niistä? -

      C) Jos olet katunut, oletko mahdollisesti poistattanut tatuoinnin? -

      D) Oletko harkinnut ottavasi joskus tatuoinnin?
      En kyllä ole. Mielestäni tatuoinnit voivat olla todella upeita ja joillekin ne sopivat mielettömän hyvin eli tatuointeja vastaan minulla sinänsä ei ole mitään, mutta minulla on jokin juttu, etten halua "sörkkiä" kehoani. Minua ei kiinnosta tatuoinnit, ei täyteaineet, ei kosmeettiset leikkaukset..

      E) Oletko ehkä kieltänyt lapseltasi tatuoinnin ottamisen hänen ollesaan alaikäinen?
      Ei ole vielä tullut pyyntöä saada ottaa tatuointia 😄 Lapseni päättää itse tatuoinneistaan, mutta vasta sitten kun on siihen riittävän vanha. Tatuointi on pysyvä ja täytyy ymmärtää, mihin on ryhtymässä. Suhtaudun tämän takia nihkeästi ajatukseen ottaa tatuointi alaikäisenä, joten lapseni saisi luvan odottaa täysi-ikäisyyttä tatuoinnin ottaakseen.

      • Aaaah, sitä päivää odottaessa kun se pyyntö tulee 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Aaaah, sitä päivää odottaessa kun se pyyntö tulee 😂

        Lapsi on kyllä omapäinen, jotta siinä mielessä hän takuulla tekisi kaikkensa saadakseen tahtonsa läpi, mutta äitinsä on kovapäisempi 😂 Jännityksellä odotan, mahtaako pyyntöä edes tulla, vähän sellainen kutina ettei tätä lapsista ehkä edes niin kiinnosta.. 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapsi on kyllä omapäinen, jotta siinä mielessä hän takuulla tekisi kaikkensa saadakseen tahtonsa läpi, mutta äitinsä on kovapäisempi 😂 Jännityksellä odotan, mahtaako pyyntöä edes tulla, vähän sellainen kutina ettei tätä lapsista ehkä edes niin kiinnosta.. 🤔

        Jaa'a, uskoiskohan että äitinsä on kovapäisempi 🤔😂

        Se voi hyvin olla, että on silleen rauhallisempi ja harkitsevampi ettei se tatuointi ole ykkösenä listalla, kun ehtiihän semmosen myöhemminkin jos tykkää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a, uskoiskohan että äitinsä on kovapäisempi 🤔😂

        Se voi hyvin olla, että on silleen rauhallisempi ja harkitsevampi ettei se tatuointi ole ykkösenä listalla, kun ehtiihän semmosen myöhemminkin jos tykkää.

        Meillä on vielä väittely kesken siitä, että kumpi meistä on kovapäisempi. Väittely on ollut meneillään vuosia, kun ei kumpikaan ole halunnut luovuttaa 🤣

        Hymähdin hieman tuon rauhallisen kohdalla 😄 Aika energinen tapaus on, mutta harkitseva kyllä tietyissä asioissa eikä ole yhtään sellaista tyyppiä, joka tekisi asioita vain kapinoidakseen. Mutta aika näyttää, boigan se kapinakin vielä alkaa 😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on vielä väittely kesken siitä, että kumpi meistä on kovapäisempi. Väittely on ollut meneillään vuosia, kun ei kumpikaan ole halunnut luovuttaa 🤣

        Hymähdin hieman tuon rauhallisen kohdalla 😄 Aika energinen tapaus on, mutta harkitseva kyllä tietyissä asioissa eikä ole yhtään sellaista tyyppiä, joka tekisi asioita vain kapinoidakseen. Mutta aika näyttää, boigan se kapinakin vielä alkaa 😁

        Jos pitäisi lyödä vetoa, niin löisin muksun puolesta 🤣

        Kuulostaa ihan minulta nuorena, energiaa oli liiankin kanssa, mutta tolkku oli mukana eikä turhia haihatteluja tarvittu. Kapinointikin jäi aika minimaaliseksi, mitäpä sitä vanhempiaan kiusaamaan kun sovussakin voi olla. Ja selän takan tehdä konnuuksiaan "salassa" 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos pitäisi lyödä vetoa, niin löisin muksun puolesta 🤣

        Kuulostaa ihan minulta nuorena, energiaa oli liiankin kanssa, mutta tolkku oli mukana eikä turhia haihatteluja tarvittu. Kapinointikin jäi aika minimaaliseksi, mitäpä sitä vanhempiaan kiusaamaan kun sovussakin voi olla. Ja selän takan tehdä konnuuksiaan "salassa" 🤣

        En aio luovuttaa vielä, niin sitkeä kuin muksu onkin 😂

        Tolkku on onneksi lapsella menossa mukana, vaikka energiaa ja ideoita piisaa. Tunnusti juuri sähläävänsä koulussa juuri sen verran, ettei se riitä Wilma-merkintään, mutta saa pitää hauskaa 😄 Aika ovela taktiikka, mutta kunhan kohtelee muita hyvin niin pieni sävellys sallittakoon 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        En aio luovuttaa vielä, niin sitkeä kuin muksu onkin 😂

        Tolkku on onneksi lapsella menossa mukana, vaikka energiaa ja ideoita piisaa. Tunnusti juuri sähläävänsä koulussa juuri sen verran, ettei se riitä Wilma-merkintään, mutta saa pitää hauskaa 😄 Aika ovela taktiikka, mutta kunhan kohtelee muita hyvin niin pieni sävellys sallittakoon 😊

        Mahtavaa, täytyykin sitten lyödä se veto, mutta muksulle voitto vasta jatkoajalla 😂

        Tuokin kuulostaa pirullisen tutulta, pahoittelut vaan kaikille opettajilleni 🤣
        Tosin mm. äidin allekirjoituksen väärentäminen toistuvasti poissaolovihkoon aiheutti sanomista, kun siitä lopulta kiinni jäin. Ahneella ei ollut kunniakas loppu silloinkaan 🤣


    • A) Onko sinulla tatuoin ti/teja?
      Ei
      B) Jos on, oletko ikinä katunut yhtä tai useampaa niistä?
      -
      C) Jos olet katunut, oletko mahdollisesti poistattanut tatuoinnin?
      -
      D) Oletko harkinnut ottavasi joskus tatuoinnin?
      En. Tatuoinnit ei ole mun juttu
      E) Oletko ehkä kieltänyt lapseltasi tatuoinnin ottamisen hänen ollesaan alaikäinen?
      Olen. Pyysin odottamaan, että hän on täysi-ikäinen ja pystyy tekemään omat ratkaisunsa, sekä ottamaan vastuuta omista päätöksistä.

      Kiitos gallupista. 😊

      • Ottiko muksu sitten täysi-ikäisenä enää tatuointia?


      • randombypasser kirjoitti:

        Ottiko muksu sitten täysi-ikäisenä enää tatuointia?

        Ei vielä. Katsotaan nyt, jos sillä mieli muuttuu.


      • tosi.typy kirjoitti:

        Ei vielä. Katsotaan nyt, jos sillä mieli muuttuu.

        No niin se järki kasvoi sinne päähän kun hetken odotti 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        No niin se järki kasvoi sinne päähän kun hetken odotti 😊

        Toivottavasti. Kasvukäyrä on vielä kesken. 😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Toivottavasti. Kasvukäyrä on vielä kesken. 😂

        Ai pihkura, aattelin että olet päässyt jo virallisesta holhousvastuusta, epävirallinenhan jatkuu ikuisesti 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai pihkura, aattelin että olet päässyt jo virallisesta holhousvastuusta, epävirallinenhan jatkuu ikuisesti 😊

        Tää on ikuista. "Esiliinan nyörit" ovat edelleen tiukasti kiinni. Vaikka ikänumerot näyttäisivät suuria lukuja, voi kasvukäyrä silti olla (minun mielestäni) kesken. Aina on varaa parantaa. 😂😂😂


      • tosi.typy kirjoitti:

        Tää on ikuista. "Esiliinan nyörit" ovat edelleen tiukasti kiinni. Vaikka ikänumerot näyttäisivät suuria lukuja, voi kasvukäyrä silti olla (minun mielestäni) kesken. Aina on varaa parantaa. 😂😂😂

        Aivan nyt ymmärrän. Sama se on itelläkin, 50v ja äitin pikkupoika aina kun käy kylässä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Aivan nyt ymmärrän. Sama se on itelläkin, 50v ja äitin pikkupoika aina kun käy kylässä 🤣

        Lapset ovat äideilleen aina lapsia. Oma iäkäs äitini muistaa vieläkin sanoa, "Laita käsineet ja pipo, ulkona on kylmä!" Itse en tietenkään ymmärtäisi niitä laittaa. 🙄

        Oikeasti tuo äitien huolehtiminen on vaan rakkautta ja tulee sydämestä. Sen kun ymmärtää, on neuvojen vastaanottaminen helpompaa. 🤗


      • tosi.typy kirjoitti:

        Lapset ovat äideilleen aina lapsia. Oma iäkäs äitini muistaa vieläkin sanoa, "Laita käsineet ja pipo, ulkona on kylmä!" Itse en tietenkään ymmärtäisi niitä laittaa. 🙄

        Oikeasti tuo äitien huolehtiminen on vaan rakkautta ja tulee sydämestä. Sen kun ymmärtää, on neuvojen vastaanottaminen helpompaa. 🤗

        Näin se on, siitä ei pääse mihinkään ei tartte päästäkään 🤗

        Rakkauttahan se, meillä on monesti hyvät naurut muorin kanssa kun se vaistomaisesti hösöttää jotain äiti-juttuja 😂


    • Meillä hirmuliskopiireis ei olleskaan harrasteta tatuointii, ku mollaan muuteski tarpeeks kamaloittavan näkösii.

    • A) Onko sinulla tatuoin ti/teja? - On..

      B) Jos on, oletko ikinä katunut yhtä tai useampaa niistä? - En..

      C) Jos olet katunut, oletko mahdollisesti poistattanut tatuoinnin? - En..

      D) Oletko harkinnut ottavasi joskus tatuoinnin? - En enempää..

      E) Oletko ehkä kieltänyt lapseltasi tatuoinnin ottamisen hänen ollesaan alaikäinen? - Nojoo alaikäisenä jep. Mun lapset on sanoneet ettei halua itselleen pysyviä tatuointeja, koska ne ei ole kivoja. Vaikka äitillä niitä onkin. Pois pestävät käy.

      • Onko montakin?


      • randombypasser kirjoitti:

        Onko montakin?

        Miten sen nyt laskee, kokonaisuutena kaksi. Mulla on yläselkä tatuoitu, solisluun päällinen olkapää, ja toinen käsivarsi puolittain. Ja toinen pieni käsivarren ympäri.

        Rahaa niihin on palanut n. 1400 euroa yhteensä. Plus bensat päälle ja aikaa tuntitolkulla. Kuukausia muutama.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Miten sen nyt laskee, kokonaisuutena kaksi. Mulla on yläselkä tatuoitu, solisluun päällinen olkapää, ja toinen käsivarsi puolittain. Ja toinen pieni käsivarren ympäri.

        Rahaa niihin on palanut n. 1400 euroa yhteensä. Plus bensat päälle ja aikaa tuntitolkulla. Kuukausia muutama.

        Ai niin, olenhan mä nähnyt kuviakin, nyt muisti palailee pätkittäin. Muistaakseni oli kuvaa hartiasta, käsivarresta ja lapaluusta 😊


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai niin, olenhan mä nähnyt kuviakin, nyt muisti palailee pätkittäin. Muistaakseni oli kuvaa hartiasta, käsivarresta ja lapaluusta 😊

        Juu. 🙂👍

        Vanhoja kuvia jo.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. 🙂👍

        Vanhoja kuvia jo.

        Juu, se oli ML-aikaan eli varmaan 2010, arvelisin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Juu, se oli ML-aikaan eli varmaan 2010, arvelisin 😁

        Yym, vanhempia. 2008-2009 alkua oisko. 😃


      • G-LoveR kirjoitti:

        Yym, vanhempia. 2008-2009 alkua oisko. 😃

        Voipi olla, ei tässä iässä enää muista niin tarkasti 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Voipi olla, ei tässä iässä enää muista niin tarkasti 😂

        No eipä niin. Alzhaimer.. 😆


    • Ei kaikkiin kohtiin. Olen kuin Ronaldo tässä asiassa, tatskattu ei kelpaa verenluovuttajaksi. Eikä muutenkaan kyllä kiinnosta. Eikä lapsiakaan ole kiinnostanut, vaikka mitenkään en ole asiaan puuttunut.

      • Ai onko Ronaldolla tuollainen näkemys? Tämä oli uutta.


      • "Tatuoinnit eivät estä verenluovutusta, kunhan tatuoinnin otosta on kulunut vähintään 4 kk. Mikäli tatuointi on kyynärtaipeessa pistokohdassa, verenluovutus on mahdollista mikäli ihoalue on siisti ja suoni näkyvissä. - Ainoastaan aivan tuoreen tatuoinnin kanssa ei siis voi tulla luovuttamaan verta."

        Lähde:https://www.veripalvelu.fi/uutiset/yleisimmät-verenluovutukseen-liittyvät-väärinkäsitykset


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai onko Ronaldolla tuollainen näkemys? Tämä oli uutta.

        Juu, kaksi asiaa, josta häntä voi arvostaa; verenluovuttaja ja hyväntekeväisyyteen lahjoittaja.


      • G-LoveR kirjoitti:

        "Tatuoinnit eivät estä verenluovutusta, kunhan tatuoinnin otosta on kulunut vähintään 4 kk. Mikäli tatuointi on kyynärtaipeessa pistokohdassa, verenluovutus on mahdollista mikäli ihoalue on siisti ja suoni näkyvissä. - Ainoastaan aivan tuoreen tatuoinnin kanssa ei siis voi tulla luovuttamaan verta."

        Lähde:https://www.veripalvelu.fi/uutiset/yleisimmät-verenluovutukseen-liittyvät-väärinkäsitykset

        www.veripalvelu. fi


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Juu, kaksi asiaa, josta häntä voi arvostaa; verenluovuttaja ja hyväntekeväisyyteen lahjoittaja.

        No ne sekä armoitettu maalintekijä.


      • G-LoveR kirjoitti:

        "Tatuoinnit eivät estä verenluovutusta, kunhan tatuoinnin otosta on kulunut vähintään 4 kk. Mikäli tatuointi on kyynärtaipeessa pistokohdassa, verenluovutus on mahdollista mikäli ihoalue on siisti ja suoni näkyvissä. - Ainoastaan aivan tuoreen tatuoinnin kanssa ei siis voi tulla luovuttamaan verta."

        Lähde:https://www.veripalvelu.fi/uutiset/yleisimmät-verenluovutukseen-liittyvät-väärinkäsitykset

        Ahaa, siteerasin Rollea tuossa. Ehkä käytännöt vaihtelevat maittain. Tatuoitu on ainakin tottunut pistoksiin, joten vanhojen tatskojen haltijat porukalla luovuttamaan, jos muut edellytykset täyttyvät 😉


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Ahaa, siteerasin Rollea tuossa. Ehkä käytännöt vaihtelevat maittain. Tatuoitu on ainakin tottunut pistoksiin, joten vanhojen tatskojen haltijat porukalla luovuttamaan, jos muut edellytykset täyttyvät 😉

        Juu. Voi olla ettei kaikkialla saa luovuttaa verta, jos on epäilys hivistä, hepatiitistä tms.

        Poissulku juttu ehkä? Ne väriaineet ei kulkeudu mihinkään ihmisestä toiseen, niin oltava joku tuollanen syy. ☺️

        No mulle tekis hyvää luovuttaa verta, mun yks lääkitys vaan on estänyt sen joskus.


      • G-LoveR kirjoitti:

        Juu. Voi olla ettei kaikkialla saa luovuttaa verta, jos on epäilys hivistä, hepatiitistä tms.

        Poissulku juttu ehkä? Ne väriaineet ei kulkeudu mihinkään ihmisestä toiseen, niin oltava joku tuollanen syy. ☺️

        No mulle tekis hyvää luovuttaa verta, mun yks lääkitys vaan on estänyt sen joskus.

        Poissulku nimenomaan. 80-90-luvuilla HIV levisi kun verensiirroissa käytettiin saastunutta verta ja edelleen huonomman hygienian maissa niin käy. Ovatko neulat aina niin puhtaita, tuskin. Ainakin Venäjä on ihan villi länsi niissä hommissa.


      • MaximiIIian kirjoitti:

        Poissulku nimenomaan. 80-90-luvuilla HIV levisi kun verensiirroissa käytettiin saastunutta verta ja edelleen huonomman hygienian maissa niin käy. Ovatko neulat aina niin puhtaita, tuskin. Ainakin Venäjä on ihan villi länsi niissä hommissa.

        Juu, tatuointi kannattaa aina ottaa ammattilaisella, jolla on valvonta ja vastuu puhtaista steriloiduista välineistä. Ei millään tee se itse Jonnella.

        Yks tuttava sai hepatiitin ulkomaan matkalla, kun joutui ottamaan onnettomuuden vuoksi verta vastaan. Siinä olikin hepatiitti. Ei liittyny tatuointeihin mitenkään, mutta vereen kyllä.


    • Anonyymi

      a) Ei ole
      b) -
      c) -
      d) Olen ja olisin ottanutkin, jos tatuoinnit ikääntyisivät paremmin. En tarkoita pelkästään ihoa, vaan sitä että ne tuppaavat leviämään ja haalistumaan ja yksityiskohdat katoavat pikkuhiljaa jne.
      e) En ole kieltänyt. Muksu on niin pieni vielä, että ei ole tarvinut tällaisia pohtia. Vaan siis en tule antamaan mihinkään tuollaiseen lupaa alaikäiselle. Täysi-ikäisenä tehköön miten haluaa.

      Mietin hetken miten vastaan, sillä mulla on microbleidatut kulmakarvat. Vaan se on hieman eri juttu ja pinnemmassa ihossa kuin tatuoinnit, niin sanoin sitten ei ole.

      • Tatuoinnit on vähän kuin moni muukin asia, sitä pitää huoltaa. Mutta leviämistä kyllä tapahtuu...

        Juups, en hirvesti noista kulmista ymmärrä, mutta on nuo eri juttu 😊


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tatuoinnit on vähän kuin moni muukin asia, sitä pitää huoltaa. Mutta leviämistä kyllä tapahtuu...

        Juups, en hirvesti noista kulmista ymmärrä, mutta on nuo eri juttu 😊

        Eipä se huolenpito sitä leviämistä estä. Ja ihotyypistä riippuu miten nopeasti noita tapahtuu. Se täytyy joko vaan hyväksyä, että se pikkuhiljaa haalistuu ja leviää tai sitten käydä aina laitattamassa uusi. No mä en jaksaisi käydä laitattamassa uusia värejä halistuneisiin, sellaiseen tahtiin kuin muutama tuttu tekee.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se huolenpito sitä leviämistä estä. Ja ihotyypistä riippuu miten nopeasti noita tapahtuu. Se täytyy joko vaan hyväksyä, että se pikkuhiljaa haalistuu ja leviää tai sitten käydä aina laitattamassa uusi. No mä en jaksaisi käydä laitattamassa uusia värejä halistuneisiin, sellaiseen tahtiin kuin muutama tuttu tekee.

        Mulla on pysyny kuvat hyvänä jo 15 vuotta, ei ole levinny. Pikkusen vaalentunnu. Mutta mulla ei olekkaan värillisiä kuvia, kuin punaista ja valkoista pienemmässä tatuoinnissa. Nekin vielä erottaa ruusuiksi.

        En ole vielä ottanut korjauksia mihinkään, kun ei oo ollu tarvetta.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mulla on pysyny kuvat hyvänä jo 15 vuotta, ei ole levinny. Pikkusen vaalentunnu. Mutta mulla ei olekkaan värillisiä kuvia, kuin punaista ja valkoista pienemmässä tatuoinnissa. Nekin vielä erottaa ruusuiksi.

        En ole vielä ottanut korjauksia mihinkään, kun ei oo ollu tarvetta.

        Sulla voi olla noin. Vaan sitäpä ei kukaan oikein varmaksi etukäteen tiedä, että millainen se juuri oma iho on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sulla voi olla noin. Vaan sitäpä ei kukaan oikein varmaksi etukäteen tiedä, että millainen se juuri oma iho on.

        Mulla juu on hyvä tatuointi myös. Käytetty mustaa ja leveätä viivaa. Ne säilyy parhaiten. Ja selässä, mikä muuttuu vähiten ikääntyessäkin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mulla juu on hyvä tatuointi myös. Käytetty mustaa ja leveätä viivaa. Ne säilyy parhaiten. Ja selässä, mikä muuttuu vähiten ikääntyessäkin.

        Vaan kun tatuoinnin noin yleisesti pitäisi kai olla sellainen, että siitä itsekin tykkää. Se, että "se säilyy hyvin" on ainakin suhteellisne huono syy laittaa jonkun tietynlainen tatuointi. Vaihtoehto kun on olla myös kokonaan, kun ei itseä miellyttävä tule todennäköisesti pysymään hyvänä, ilman jatkuvaa huoltoa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mulla juu on hyvä tatuointi myös. Käytetty mustaa ja leveätä viivaa. Ne säilyy parhaiten. Ja selässä, mikä muuttuu vähiten ikääntyessäkin.

        Itse kun en viitsisi laittaa senttiäkään esim. pelkään mustaan tatuointiin. Makuasioita.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan kun tatuoinnin noin yleisesti pitäisi kai olla sellainen, että siitä itsekin tykkää. Se, että "se säilyy hyvin" on ainakin suhteellisne huono syy laittaa jonkun tietynlainen tatuointi. Vaihtoehto kun on olla myös kokonaan, kun ei itseä miellyttävä tule todennäköisesti pysymään hyvänä, ilman jatkuvaa huoltoa.

        Tykkään tietysti. Se on mulle vartavasten tehty ja only for me. Vaan olishan se kamalaa jos ei miettisi etukäteen muitakin seikkoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itse kun en viitsisi laittaa senttiäkään esim. pelkään mustaan tatuointiin. Makuasioita.

        Ootko nähnyt black and grey kuvia?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ootko nähnyt black and grey kuvia?

        Olen. En tykkää. Varsinkaan kun eivät niissä tarkat yksityiskohdat säily yhtään sen paremmin.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen. En tykkää. Varsinkaan kun eivät niissä tarkat yksityiskohdat säily yhtään sen paremmin.

        Säilyy isoissa kuvissa. Mulla on säilynyt. Riippuu mitä päästäisen paskoja on taiteiltu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Säilyy isoissa kuvissa. Mulla on säilynyt. Riippuu mitä päästäisen paskoja on taiteiltu.

        Ei pysy, koska ne isot eivät ole yksityiskohtia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varsin yäk. Eikä taatusti pysy tarkkana useita vuosia.

        Niin, se on ihan kuvasta ja teko tyylistä kiinni.

        Tribalit säilyy hyvin, selkeät kuvat muutenkin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Säilyy isoissa kuvissa. Mulla on säilynyt. Riippuu mitä päästäisen paskoja on taiteiltu.

        Se on kato näin graafikolle tärkeä juttu, että kuvan pitää olla tarkka. Ei riitä, että siitä nyt näkee vielä mitä se esittää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysy, koska ne isot eivät ole yksityiskohtia.

        Jos on. Niin pysyy.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Niin, se on ihan kuvasta ja teko tyylistä kiinni.

        Tribalit säilyy hyvin, selkeät kuvat muutenkin.

        Tribaalit nyt ovat mun henkilökohtaisesta mielestäni täysin turhia kuvia. Juuri niitä, joista en maksaisi senttiäkään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jos on. Niin pysyy.

        No kun ne nyt eivät vaan ole yksityiskohtia, sori.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on kato näin graafikolle tärkeä juttu, että kuvan pitää olla tarkka. Ei riitä, että siitä nyt näkee vielä mitä se esittää.

        Niin ymmärrän vaikken ole kato graafikkokaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tribaalit nyt ovat mun henkilökohtaisesta mielestäni täysin turhia kuvia. Juuri niitä, joista en maksaisi senttiäkään.

        Mistä maksaisit?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No kun ne nyt eivät vaan ole yksityiskohtia, sori.

        Voi hyvin olla isot yksityiskohdat. Älä intä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Voi hyvin olla isot yksityiskohdat. Älä intä.

        No, syytön minä siihen olen, jos et tiedä mikä yksityiskohta on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, syytön minä siihen olen, jos et tiedä mikä yksityiskohta on.

        Jos on pyöreä pallo, eikä muuta, se on yksityiskohta jo itsessään. Älä nyt taas vänkytä kaikkitietävänä. Mieti.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mistä maksaisit?

        Tarkasta ja paljon yksityiskohtia sisältävästä kuvasta, joka taas ei tule kestämään aikaa ... elie en siis maksa siitäkään. Tatuoinnista nyt vaan näkee, että onko se edes muutaman vuoden vanha, vain juuri tehty.

        Jos ne pysyisivät ihossa sellaisina, kuin ne ovat juuri laitettuina, niin voisin laittaa vaikka heti. Vaan kun eivät ne pysy, ikävä kyllä. Eli jätän ottamatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tarkasta ja paljon yksityiskohtia sisältävästä kuvasta, joka taas ei tule kestämään aikaa ... elie en siis maksa siitäkään. Tatuoinnista nyt vaan näkee, että onko se edes muutaman vuoden vanha, vain juuri tehty.

        Jos ne pysyisivät ihossa sellaisina, kuin ne ovat juuri laitettuina, niin voisin laittaa vaikka heti. Vaan kun eivät ne pysy, ikävä kyllä. Eli jätän ottamatta.

        Eihän sun naamakaan pysy ennallaan, otatko silti naamaasi töhryjä?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Jos on pyöreä pallo, eikä muuta, se on yksityiskohta jo itsessään. Älä nyt taas vänkytä kaikkitietävänä. Mieti.

        No sinä nyt et selvästi tajua mitään grafiikasta. No mutta ei se mitään, Sä saat pitää vaikka sitä yhtä palloa yksityiskohtana, aivan vapaasti.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eihän sun naamakaan pysy ennallaan, otatko silti naamaasi töhryjä?

        Kuka on puhunut mitään "ennallaan pysymisestä"? Koetahan nyt taas pysyä asiassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sinä nyt et selvästi tajua mitään grafiikasta. No mutta ei se mitään, Sä saat pitää vaikka sitä yhtä palloa yksityiskohtana, aivan vapaasti.

        No mutta yksityiskohta riippuu tasan kuvasta. 😆

        Jos on vain piste, ei muuta. On se piste yksityiskohta. Helppo juttu.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eihän sun naamakaan pysy ennallaan, otatko silti naamaasi töhryjä?

        Ja ei, en ottaisi naamaani "töhryjä". Siksipä en ottaisi esim. tatuoituja kulmia tai mitään muutakaan vastaavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on puhunut mitään "ennallaan pysymisestä"? Koetahan nyt taas pysyä asiassa.

        "Jos ne pysyisivät ihossa sellaisina, kuin ne ovat juuri laitettuina, niin voisin laittaa vaikka heti. Vaan kun eivät ne pysy, ikävä kyllä. Eli jätän ottamatta."

        Kannattaako vanhentuvaa naamaakaan koristella? Ja ei ne koristelut pysy ennallaan, joutuu uudistamaan. Joten yhtä tyhjää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No mutta yksityiskohta riippuu tasan kuvasta. 😆

        Jos on vain piste, ei muuta. On se piste yksityiskohta. Helppo juttu.

        Eipä riipu. Vaan kuten sanottu, sä saat vapaasti pitää yhtä palloa yksityiskohtana. Ole hyvä vaan. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei, en ottaisi naamaani "töhryjä". Siksipä en ottaisi esim. tatuoituja kulmia tai mitään muutakaan vastaavaa.

        Miksi microbleidaat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä riipu. Vaan kuten sanottu, sä saat vapaasti pitää yhtä palloa yksityiskohtana. Ole hyvä vaan. 🙂

        Kylläpä riippuu. 😌


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        "Jos ne pysyisivät ihossa sellaisina, kuin ne ovat juuri laitettuina, niin voisin laittaa vaikka heti. Vaan kun eivät ne pysy, ikävä kyllä. Eli jätän ottamatta."

        Kannattaako vanhentuvaa naamaakaan koristella? Ja ei ne koristelut pysy ennallaan, joutuu uudistamaan. Joten yhtä tyhjää.

        Sä olet ihan höpsö, kun kuvittelet ajatuksia mun päähäni tajuamatta lainkaan miten oikeasti ajattelen. 😂

        En ole sanonut, että uudistaminen itsessään olisi ongelma. Se on ongelma tatuoinnin kohdalla. Jos maksaisin tatuoinnista sellaisia summia, joita haluamani maksaisi, niin en todellakaan suostuisi pistämään siihen sitten jatkuvasti lisää rahaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Kylläpä riippuu. 😌

        Jep. Saat ajatella niin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä riipu. Vaan kuten sanottu, sä saat vapaasti pitää yhtä palloa yksityiskohtana. Ole hyvä vaan. 🙂

        yksityiskohta

        yksittäinen seikka tai osa, tarkasti tarkasteltuna havaittava asia, tyypillisesti pieni

        Ja jos on vain yksi piste tai pallo eikä muuta yksityiskohtaa, on piste tai pallo se yksityiskohta. Tai sen muoto.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Miksi microbleidaat?

        Koska multa puuttuu hyvin paljon kulmakarvoja, enkä nyt vaan jaksa niitä meikata jatkuvasti. Laiskuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä olet ihan höpsö, kun kuvittelet ajatuksia mun päähäni tajuamatta lainkaan miten oikeasti ajattelen. 😂

        En ole sanonut, että uudistaminen itsessään olisi ongelma. Se on ongelma tatuoinnin kohdalla. Jos maksaisin tatuoinnista sellaisia summia, joita haluamani maksaisi, niin en todellakaan suostuisi pistämään siihen sitten jatkuvasti lisää rahaa.

        Sama asia, höpsö. 😃


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        yksityiskohta

        yksittäinen seikka tai osa, tarkasti tarkasteltuna havaittava asia, tyypillisesti pieni

        Ja jos on vain yksi piste tai pallo eikä muuta yksityiskohtaa, on piste tai pallo se yksityiskohta. Tai sen muoto.

        Saat edellen vapaasti pitää yhtä palloa yksityiskohtana. En mä sitä sulta kiellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Saat ajatella niin.

        Tottakai ja olen oikeassa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sama asia, höpsö. 😃

        Eipä ollut. Kuten huomasit kun luit. Mutta saat tietysti väittää, että olisi. Kyllä mä jo tiedän, että sä et kykene myöntämään ajatelleesi väärin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat edellen vapaasti pitää yhtä palloa yksityiskohtana. En mä sitä sulta kiellä.

        Etpä voikkaan, kun tiiät ettet voi kiistääkkään.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Tottakai ja olen oikeassa.

        Oikeassa tule olemaan, mutta väitä vapaasti ... vapaa maa ja niin edespäin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koska multa puuttuu hyvin paljon kulmakarvoja, enkä nyt vaan jaksa niitä meikata jatkuvasti. Laiskuus.

        Miksi puuttuu, nypitkö sä niitä?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Etpä voikkaan, kun tiiät ettet voi kiistääkkään.

        Eipä kiistattomia totuuksia tarvitse todistella, mutta intä vaan ihan rauhassa 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikeassa tule olemaan, mutta väitä vapaasti ... vapaa maa ja niin edespäin.

        Noniin, sä jäit kiinni. Ja siksi jatkat vaan periaatteen vuoksi vänkyttämistä, hah. 😜


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Miksi puuttuu, nypitkö sä niitä?

        Mitähän se asia sinulle kuuluu miksi niitä ei ole? Mitä kuvittelet tuolla todistavasi? Mulla voi olla vaikka palovammoja kasvoissani ja se asia ei varsinaisesti kuulu sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ollut. Kuten huomasit kun luit. Mutta saat tietysti väittää, että olisi. Kyllä mä jo tiedän, että sä et kykene myöntämään ajatelleesi väärin.

        On se, molempia pitää uudistaa, kun eivät pysy samanlaisina kuten vasta otettuna. Sun bladet ja tatuoinnit.

        Sulla palaa ehkä jopa enempi rahaa niihin kulmiin.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Noniin, sä jäit kiinni. Ja siksi jatkat vaan periaatteen vuoksi vänkyttämistä, hah. 😜

        Sinähän se tässä vänkytät. Edelleen vaan jatkat. Käytä vaikka googlea, jos haluat nähdä yksityiskohtaisia tatuointeja. Siellä on varmasti todella monta yksittäistä palloa. 🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä kiistattomia totuuksia tarvitse todistella, mutta intä vaan ihan rauhassa 🙂

        Niin, sinä intät minä jo totesin. 🤪


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän se asia sinulle kuuluu miksi niitä ei ole? Mitä kuvittelet tuolla todistavasi? Mulla voi olla vaikka palovammoja kasvoissani ja se asia ei varsinaisesti kuulu sinulle.

        No saa kysyä. Ei ole pakko vastata, jos on niin herkkää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        On se, molempia pitää uudistaa, kun eivät pysy samanlaisina kuten vasta otettuna. Sun bladet ja tatuoinnit.

        Sulla palaa ehkä jopa enempi rahaa niihin kulmiin.

        Ei ole. En ole kertaakaan sanonut missään että se uudistaminen itsessään ja yksistään olisi se ongelma. Se on ihan sinun oma keksintösi ja tulkintasi, jolla ei ole mitään tekoa minkään minun sanomani kanssa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        On se, molempia pitää uudistaa, kun eivät pysy samanlaisina kuten vasta otettuna. Sun bladet ja tatuoinnit.

        Sulla palaa ehkä jopa enempi rahaa niihin kulmiin.

        Jaahas ja sinä sitten tiedät paljonko niistä maksan ja kuinka usein joudun laitattamaan. Mielenkiintoista. 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän se tässä vänkytät. Edelleen vaan jatkat. Käytä vaikka googlea, jos haluat nähdä yksityiskohtaisia tatuointeja. Siellä on varmasti todella monta yksittäistä palloa. 🥱

        Me puhuttiin yksityiskohdasta, ei enää tatuoinnista. Joka sekin voi olla piste tai kokomusta pallo vaikkapa tai pallon ääriviivat.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No saa kysyä. Ei ole pakko vastata, jos on niin herkkää.

        Kysyin, että mitä se syy tähän kuuluu ja mitä kuvittelet sillä todistavasi? Joku syyhän sinulla on kysyä ja jotankin kuvittelet sen jostakin kertovan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. En ole kertaakaan sanonut missään että se uudistaminen itsessään ja yksistään olisi se ongelma. Se on ihan sinun oma keksintösi ja tulkintasi, jolla ei ole mitään tekoa minkään minun sanomani kanssa.

        No äläpä yritä luikerrella. 😄


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Me puhuttiin yksityiskohdasta, ei enää tatuoinnista. Joka sekin voi olla piste tai kokomusta pallo vaikkapa tai pallon ääriviivat.

        Ai no minä olen kyllä puhunut tässä keskutelussa tatoinneista. Siihen en tietenkään ota kantaa mistä sinä puhut. Minä puhun siis tatuoinneista ja yksityiskohtaisista kuvista, jos nyt vaikka pysyt kartalla siitä mistä puhutaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysyin, että mitä se syy tähän kuuluu ja mitä kuvittelet sillä todistavasi? Joku syyhän sinulla on kysyä ja jotankin kuvittelet sen jostakin kertovan.

        No syy on miksi microblaidaat harvoja karvojasi ja miksi ne on harvat. Mitä muuta syytä pitäs neidille esittää?


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No äläpä yritä luikerrella. 😄

        Ei mun tarvitse sinun oudoista kuvitelmistasi mihinkään luikerrella. Ne ovat sinun ongelmasi, eivät minun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas ja sinä sitten tiedät paljonko niistä maksan ja kuinka usein joudun laitattamaan. Mielenkiintoista. 😂

        No kyllä. Välttämättä 50 euron tatuointia ei tartte uusia ikinä, mutta sun microkarvat pitää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No syy on miksi microblaidaat harvoja karvojasi ja miksi ne on harvat. Mitä muuta syytä pitäs neidille esittää?

        Sanoin miksi mikrobleidaan ja syy kumakarvoistani puuttuviin palasiin ei edelleenkään kuulu sinulle. Jollet nyt sitten kykene keksimään jotain erinomaisen hyvää syytä miksi se sinulle kuuluisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai no minä olen kyllä puhunut tässä keskutelussa tatoinneista. Siihen en tietenkään ota kantaa mistä sinä puhut. Minä puhun siis tatuoinneista ja yksityiskohtaisista kuvista, jos nyt vaikka pysyt kartalla siitä mistä puhutaan.

        Aiheen voi pilkkoa osiin. Ja piste tatuoinnin yksityiskohta on se piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun tarvitse sinun oudoista kuvitelmistasi mihinkään luikerrella. Ne ovat sinun ongelmasi, eivät minun.

        No yrität luikerrella omasta vastuustasi ymmärtää. Mutta ei oo mitään uutta sun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin miksi mikrobleidaan ja syy kumakarvoistani puuttuviin palasiin ei edelleenkään kuulu sinulle. Jollet nyt sitten kykene keksimään jotain erinomaisen hyvää syytä miksi se sinulle kuuluisi.

        No kysyin silti. Vissiin osu herkkään kohtaan.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No kyllä. Välttämättä 50 euron tatuointia ei tartte uusia ikinä, mutta sun microkarvat pitää.

        Sanoin jo tuolla aiemmin, että tatuoinnin pitäisi oletettavasti olla sellainen, että siitä itse pitää. Tai no voi kai sitä tehdä tatuoinnin ihan vaan jotta on tatuointi. Vaan mä en näe syytä laitattaa itseeni kuvaa, joka on minusta ruma ja tarpeeton. Ei se estä sinua pitämästä jostain tribaaleista. Sen kun tykkäät. Se on ihan ok, mutta minä en maksaisi sellaisesta edes 50 senttiä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No kyllä. Välttämättä 50 euron tatuointia ei tartte uusia ikinä, mutta sun microkarvat pitää.

        Eikä niitä ole mikään pakko uusia, jos ei kiinnosta. Voi myös meikata, jos tahtoo. Elämä on valintoja.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Aiheen voi pilkkoa osiin. Ja piste tatuoinnin yksityiskohta on se piste.

        Edelleenkään yksityiskohtainen tatuointi tai kuva ei ole pallo. Vaan kuten sanoin jo monta kertaa, niin sinä saat pitää sellaista yksityiskohtaisena.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin jo tuolla aiemmin, että tatuoinnin pitäisi oletettavasti olla sellainen, että siitä itse pitää. Tai no voi kai sitä tehdä tatuoinnin ihan vaan jotta on tatuointi. Vaan mä en näe syytä laitattaa itseeni kuvaa, joka on minusta ruma ja tarpeeton. Ei se estä sinua pitämästä jostain tribaaleista. Sen kun tykkäät. Se on ihan ok, mutta minä en maksaisi sellaisesta edes 50 senttiä.

        Ei puhuttu mistä sä pidät, vaan vertailu kumpiko maksaa enemmän. Microkulmat vai tatuointi jota ei tarvi parannella koskaan. Vaikka se piste. Olkoon vaikka luomi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No yrität luikerrella omasta vastuustasi ymmärtää. Mutta ei oo mitään uutta sun kanssa.

        Ymmärtää mitä? Mulla ei ole ollut missään vaiheessa ollut pienintäkään ongelmaa ymmärtää omia syitäni. Sinun kuvitelmiasi minun syistäni mulla taas ei ole mitään tarvetta ymmärtää. Se ovat ihan sinun oma asiasi.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No kysyin silti. Vissiin osu herkkään kohtaan.

        Ei osunut millään tavalla herkkään kohtaan. Et vaan ole vieläkään syytä siihen miksi asia kuuluisi sinulle. Riittävä syy ei ole se, että sinä haluat tietää. Saat haluta ihan vapaasti, mutta tarvitset paremman perustelun.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei puhuttu mistä sä pidät, vaan vertailu kumpiko maksaa enemmän. Microkulmat vai tatuointi jota ei tarvi parannella koskaan. Vaikka se piste. Olkoon vaikka luomi.

        Ei kun koko ajan on puhuttu siitä mistä pidän. Mä jopa sanoin sen tuolla aiemmin. 😂

        "Anonyymi
        2023-03-03 00:08:54
        UUSI

        G-LoveR kirjoitti:
        Mulla juu on hyvä tatuointi myös. Käytetty mustaa ja leveätä viivaa. Ne säilyy parhaiten. Ja selässä, mikä muuttuu vähiten ikääntyessäkin.

        Vaan kun tatuoinnin noin yleisesti pitäisi kai olla sellainen, että siitä itsekin tykkää. Se, että "se säilyy hyvin" on ainakin suhteellisne huono syy laittaa jonkun tietynlainen tatuointi. Vaihtoehto kun on olla myös kokonaan, kun ei itseä miellyttävä tule todennäköisesti pysymään hyvänä, ilman jatkuvaa huoltoa."


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun koko ajan on puhuttu siitä mistä pidän. Mä jopa sanoin sen tuolla aiemmin. 😂

        "Anonyymi
        2023-03-03 00:08:54
        UUSI

        G-LoveR kirjoitti:
        Mulla juu on hyvä tatuointi myös. Käytetty mustaa ja leveätä viivaa. Ne säilyy parhaiten. Ja selässä, mikä muuttuu vähiten ikääntyessäkin.

        Vaan kun tatuoinnin noin yleisesti pitäisi kai olla sellainen, että siitä itsekin tykkää. Se, että "se säilyy hyvin" on ainakin suhteellisne huono syy laittaa jonkun tietynlainen tatuointi. Vaihtoehto kun on olla myös kokonaan, kun ei itseä miellyttävä tule todennäköisesti pysymään hyvänä, ilman jatkuvaa huoltoa."

        Eipä olla. Ehkä sä olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei osunut millään tavalla herkkään kohtaan. Et vaan ole vieläkään syytä siihen miksi asia kuuluisi sinulle. Riittävä syy ei ole se, että sinä haluat tietää. Saat haluta ihan vapaasti, mutta tarvitset paremman perustelun.

        Ei mun tartte tietää. Kerran se on noin salaista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärtää mitä? Mulla ei ole ollut missään vaiheessa ollut pienintäkään ongelmaa ymmärtää omia syitäni. Sinun kuvitelmiasi minun syistäni mulla taas ei ole mitään tarvetta ymmärtää. Se ovat ihan sinun oma asiasi.

        Ethän sä muita koitakkaan ymmärtää, kunhan puhut omaa juttuas. Oot tehnyt sitä muittenkin kanssa. Sä oot, no sä. Höppänä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Eipä olla. Ehkä sä olet.

        Niin minä tosiaan olen. Sille mä en mahda mitään, jos sinä alat keskenkaiken puhua jostain muusta. Se tosiaan voi tehdä keskustelun hieman sekavaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikä niitä ole mikään pakko uusia, jos ei kiinnosta. Voi myös meikata, jos tahtoo. Elämä on valintoja.

        Mutta uusit silti, koska laiskuus. Ei oo halpaa olla laiska.

        Nyt öitä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ei mun tartte tietää. Kerran se on noin salaista.

        Ei se ole mitenkään salaista. En vaan edelleenkään tajua, että miten se liittyy mihinkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole mitenkään salaista. En vaan edelleenkään tajua, että miten se liittyy mihinkään.

        No miten ylipäänsä sun microt liittyy koko ketjuun? Ei mitenkään.

        Mutta joko lopetetaan? En jaksas enää kiertää kehää.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ethän sä muita koitakkaan ymmärtää, kunhan puhut omaa juttuas. Oot tehnyt sitä muittenkin kanssa. Sä oot, no sä. Höppänä.

        Niin no, sinähän tähän nyt tulit alkamaan jauhaa jostain ihan muusta (kuten yleensäkin tuppaat tekemään). Mä en näe mitään syytä lähteä mukaan näihin sinun sekoitusyrityksiin, jotka eivät mitenkään liity siihen mistä minä olen puhunut. Varsinkaan, kun sinä yrität ruveta selittämään jotain jostain minun syistäni, jotka ovat ihan sinun omaa kuvitelmaasi. Miksi lähtisin puolustamaan jotakin, joka ei liity mitenkään minuun ja mitä en ole edes sanonut? Omia mielipiteitäni ja ajatuksiani puolustan kyllä, mutta en tietenkään mitään sellaista, mitä sinä kuvittelet minun ajattelevan. Ei se liity minuun, eikä ole minun ajatukseni.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Mutta uusit silti, koska laiskuus. Ei oo halpaa olla laiska.

        Nyt öitä.

        Etpä sinä sitäkään tiedä, että uusinko, koska uusin, kuinka usein uusin ja kuinka usein on edes tarvetta. Et tiedä edes mitä mä niistä maksan. Saatan maksaa jossain täyden hinnan tai saatan maksaa jollekin kaverille pelkkien aineiden hinnan. Sulla ei ole mitääs todellista tietoa, että onko kallista vai eikö. Kaikki nämä sun juttusi perustuvat ihan vaan pelkkiin omiin oletuksiisi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sinä sitäkään tiedä, että uusinko, koska uusin, kuinka usein uusin ja kuinka usein on edes tarvetta. Et tiedä edes mitä mä niistä maksan. Saatan maksaa jossain täyden hinnan tai saatan maksaa jollekin kaverille pelkkien aineiden hinnan. Sulla ei ole mitääs todellista tietoa, että onko kallista vai eikö. Kaikki nämä sun juttusi perustuvat ihan vaan pelkkiin omiin oletuksiisi.

        Ristus sä olet rasittava nainen. Öitä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        No miten ylipäänsä sun microt liittyy koko ketjuun? Ei mitenkään.

        Mutta joko lopetetaan? En jaksas enää kiertää kehää.

        Jaa- a. Sinä varmaan ihan itse tiedät miksi aloit niistä jauhaa. Minähän en niitä sinulle tässä sanonut. Mainitsin ne alkuperäisessä viestissäni Randomille ja syynkin taisin siinä viestissä sanoa, että miksi ne mainitsin. Mä en voi ottaa kantaa siihen miksi sinä aloin niistä jauhaa.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ristus sä olet rasittava nainen. Öitä.

        Rasittava, kun puhun tosiasioita. Niitähän nuo sanomani ovat ... tosiasioita. Sulla ei ole mitään faktaa esim. siitä mitä minä jostakin maksan. Ihan hassua alkaa edes selittää siitä mitä mitä minä jostakin maksan. Ei tuossa tuollaisessa ole mitään järkeä.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Ristus sä olet rasittava nainen. Öitä.

        Öitä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rasittava, kun puhun tosiasioita. Niitähän nuo sanomani ovat ... tosiasioita. Sulla ei ole mitään faktaa esim. siitä mitä minä jostakin maksan. Ihan hassua alkaa edes selittää siitä mitä mitä minä jostakin maksan. Ei tuossa tuollaisessa ole mitään järkeä.

        Sun kanssa keskustelu käy voimille. Silloin se on rasittavaa. Irl saisin varmaan migreenin joka kerta, kun oltais naamakkain ja pitäisi keskustella jotain sujuvasti. 🤣

        Luultavasti en puhuisi mitään. Katselisin kun sinä puhut.


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Sun kanssa keskustelu käy voimille. Silloin se on rasittavaa. Irl saisin varmaan migreenin joka kerta, kun oltais naamakkain ja pitäisi keskustella jotain sujuvasti. 🤣

        Luultavasti en puhuisi mitään. Katselisin kun sinä puhut.

        Enpä mä sille mitään mahda, jos päätä alkaa ajattelemisesta särkeä. Vääntäisit vähemmän hölmöyksiä ja pysyisit enemmän asiassa, niin sun ei tarvisi turhaan vääntää. Jos sä et ole vielä huomannut, niin mua on hyvin vaikea lähteä johdattelemaan, vaikka kuinka yrittäisit. Ei mulla ole mitää tarvetta lähteä puolustelemaan ajatuksia, jotka ovat toisen kuvitelmia, eivätkä omiani. Mä olen pahoillani, jos se aiheuttaa päänsärkyä. Ota ☕. Mäkin juon omani ja alan sitten töihin.

        Se olisi sitten hyvin äänetön keskustelu. Mä kun en juuri puhele tyhjiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä mä sille mitään mahda, jos päätä alkaa ajattelemisesta särkeä. Vääntäisit vähemmän hölmöyksiä ja pysyisit enemmän asiassa, niin sun ei tarvisi turhaan vääntää. Jos sä et ole vielä huomannut, niin mua on hyvin vaikea lähteä johdattelemaan, vaikka kuinka yrittäisit. Ei mulla ole mitää tarvetta lähteä puolustelemaan ajatuksia, jotka ovat toisen kuvitelmia, eivätkä omiani. Mä olen pahoillani, jos se aiheuttaa päänsärkyä. Ota ☕. Mäkin juon omani ja alan sitten töihin.

        Se olisi sitten hyvin äänetön keskustelu. Mä kun en juuri puhele tyhjiä.

        Plääh. Mee jo. Hyvää työpäivää. ✌️🙂


      • Anonyymi
        G-LoveR kirjoitti:

        Plääh. Mee jo. Hyvää työpäivää. ✌️🙂

        Menen kyllä, jahka saan sähköpostia, että mitä olis tänään agendalla. En nyt jaksa alkaa ihan vaan huvikseni mitään väsäilemään. Näiden perjantaiden agendat tuppaavat aina olemaan muutenkin yllättäviä.👍. https://www.youtube.com/watch?v=U6Nhw-H2peA

        Hyvää perjantaipäivää sinnekin!


    • Anonyymi

      Omalla kohdalla:
      A) Ei
      B) -
      C) -
      D) Hetken
      E) En

      t.sxth

      • Hetken? Joskus nuorena?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Hetken? Joskus nuorena?

        Ei. Etelässä otin hennalla tehdyn tribaalin ranteeseen ja pidin siitä. Sitten mietin myöhemmin, jos ottaisin tribaalin johonnekin näkymättömäämpään paikkaan, kun niin karvaton muuten olen 😅 Onneksi mietin paljon enemmän, kuin mitä toimin.
        t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Etelässä otin hennalla tehdyn tribaalin ranteeseen ja pidin siitä. Sitten mietin myöhemmin, jos ottaisin tribaalin johonnekin näkymättömäämpään paikkaan, kun niin karvaton muuten olen 😅 Onneksi mietin paljon enemmän, kuin mitä toimin.
        t.sxth

        Nuohan on ihan kivoja nuo hennatatskat ja usein kauniitakin, etelämaalaisia kiehkuroita ja symboleja. Ja tavallaan hyvää harjoitusta, voi makustella miltä pysyvä tatska näyttäisi.

        Karvaton? Siis ohutta ja vaaleaa untuvaa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Nuohan on ihan kivoja nuo hennatatskat ja usein kauniitakin, etelämaalaisia kiehkuroita ja symboleja. Ja tavallaan hyvää harjoitusta, voi makustella miltä pysyvä tatska näyttäisi.

        Karvaton? Siis ohutta ja vaaleaa untuvaa?

        😂 en päälakeani kuvannut. Jääköön salaisuudeksi🤣 t.sxth


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂 en päälakeani kuvannut. Jääköön salaisuudeksi🤣 t.sxth

        No en sitä uskonutkaan 😂
        Muuta runkoa mietin, siis käsivarret, reidet jne., mutta voin toki miettiä vielä pidemmällekin 🤣


    • A) Ei tatuointeja
      B) -
      C) -
      D) En oikeastaan. En usko enää meneväni naimisiin enkä näe naimisiinmenoa tärkeänä instituutiona yleensä ottaenkaan, sisäinen sitoutuminen on tärkeämpää. Jos menisin ihan sekaisin, olin aivan varma, että olisin kohdannut elämäni ja loppuelämäni rakkauden ja kumpikin olisi samaa vahvasti mieltä, tatuointi vasempaan nimettömään olisi romanttinen ja symbolinen ele. En kuitenkaan haaveile tuosta, vaan ehkä tuo olisi erityistapaus, missä tatuointi olisi harkittavissa.
      E) Kukaan lapsista ei ole tatuointia hinkunut. Jos olisi kävisin keskustelun ja kysyisin miksi haluaa tatuoinnin ja miksi se on tärkeää ja mihin/millaista kuvaa lapsi mieluilee. Keskustelusta riippuen lupa joko tulisi tai sitten lapsi saisi odottaa täysi-ikäisyyttä. Vaikea kuvitella, että 15-17v otettu tatuointi tuntuu enää 30-50-tai 70v coolilta, vaan lähinnä kiusalliselta.

      • Harvempi sitä tosiaan eläkeiässä enää pitää nuoruuden tatuointejaan mitenkään kivoina, yleensä päin vastoin, vaikka muunkinlaista mielipidettä on 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Harvempi sitä tosiaan eläkeiässä enää pitää nuoruuden tatuointejaan mitenkään kivoina, yleensä päin vastoin, vaikka muunkinlaista mielipidettä on 😁

        Niin ja harvoin se iho pysyy 70v jälkeen sileänä… Jos ihoa on yhtään venytetty, siinä kohtaa on usein sopivasti rutussa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Niin ja harvoin se iho pysyy 70v jälkeen sileänä… Jos ihoa on yhtään venytetty, siinä kohtaa on usein sopivasti rutussa.

        No sepä se, kun nahka venyy ja painovoima ottaa omansa, niin nuorena otettu ruusu on 70:nä helposti nuupahtanut pelargonia, ei paljon naurata 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No sepä se, kun nahka venyy ja painovoima ottaa omansa, niin nuorena otettu ruusu on 70:nä helposti nuupahtanut pelargonia, ei paljon naurata 😁

        Pelargoniat on kyllä ihan kauniita kukkia. 😁 Ei ole kovin montaa kohtaa, jossa tatuointi näkyy vain yksityisesti tai jossa iho ei muutu ajan kanssa.


      • Citrinella kirjoitti:

        Pelargoniat on kyllä ihan kauniita kukkia. 😁 Ei ole kovin montaa kohtaa, jossa tatuointi näkyy vain yksityisesti tai jossa iho ei muutu ajan kanssa.

        On, mutta saattaa se hiukan kyrsiä jos ruusu piti olla 😁
        No ei tosiaan, onkohan sellaista paikkaa ollenkaan missä iho ei pahemmin muuttuisi...


      • randombypasser kirjoitti:

        On, mutta saattaa se hiukan kyrsiä jos ruusu piti olla 😁
        No ei tosiaan, onkohan sellaista paikkaa ollenkaan missä iho ei pahemmin muuttuisi...

        Selkä on aika hyvä paikka tatuoinnille. Vatsa eikä perse taas ole.


      • randombypasser kirjoitti:

        On, mutta saattaa se hiukan kyrsiä jos ruusu piti olla 😁
        No ei tosiaan, onkohan sellaista paikkaa ollenkaan missä iho ei pahemmin muuttuisi...

        Nilkan sivu? Korvalehti?

        Nyt näkee paljon nuoria, joiden iho on kauttaaltaan kuvioitu. Saa nähdä minkä näköisiä vanhuksia on 50v päästä siis miten iho reagoi ja miten värit haalistuu, kun tatuointeja on kauttaaltaan.


      • Citrinella kirjoitti:

        Nilkan sivu? Korvalehti?

        Nyt näkee paljon nuoria, joiden iho on kauttaaltaan kuvioitu. Saa nähdä minkä näköisiä vanhuksia on 50v päästä siis miten iho reagoi ja miten värit haalistuu, kun tatuointeja on kauttaaltaan.

        No nilkka voi olla hyvä, mutta sekin edellyttää ettei päästä ittensä ihan hirveesti lihomaan tai kerryttämään nestettä kroppaan, muuten lörpsähtää nilkankin nahka...


    • A kyllä
      B en
      C en
      D en
      D ei tarvetta

      • Montako löytyy?


      • randombypasser kirjoitti:

        Montako löytyy?

        Ihan yksi vain. Musta tribaalihenkinen orkidea oikeasta olkapäästä.


    • A) Onko sinulla tatuoin ti/teja? Noup.
      B) Jos on, oletko ikinä katunut yhtä tai useampaa niistä? Ei ole, ei kaduta..
      C) Jos olet katunut, oletko mahdollisesti poistattanut tatuoinnin? Noup...
      D) Oletko harkinnut ottavasi joskus tatuoinnin? Jep, mutta mietin turhakkeeksi.
      E) Oletko ehkä kieltänyt lapseltasi tatuoinnin ottamisen hänen ollesaan alaikäinen? En.

    • Anonyymi

      nolla on kiva olla siis jos on nolla tatuointia joskus jotain harkitsin se olisi ollut joko pataässä tai herttaässä, pieni.

      naisia viskiä ja syntiä.. helixin laulurallatus:
      https://youtu.be/4SQJjMx60Xs

    • Anonyymi

      Tää meni negailuksi joka kysymyksen kohdalla. Mulla ei ole ollut koskaan tarvetta ikuistaa kuvia iholleni. Mulla on ikuisia kuvia niin paljon jo pääni sisällä, ne riittää.

      xLiner

      • Anonyymi

        Selityshän se tatska pelolle on tuokin. xD


    • Anonyymi

      Jos on mona tatuointia, on kuin monistamista, eli on kuin kopiokoneen tulostin.

    • Anonyymi

      A. On
      B. En
      C. En
      D. Lisää kyllä
      E. Ei lapsia

      • Kas. Montako on jo?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kas. Montako on jo?

        Kaks. Yksi iso ja yksi pienempi kuva.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaks. Yksi iso ja yksi pienempi kuva.

        No sitten on vielä hyvin neliöitä minne teetättää lisää 😊
        Oliko jo suunnitelmia seuraavasta olemassa?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sitten on vielä hyvin neliöitä minne teetättää lisää 😊
        Oliko jo suunnitelmia seuraavasta olemassa?

        On. En teetä mitään töherryksiä, vaan lähes valokuvamaisia tatskoja.


    • Anonyymi

      "Ei oo, ei tuu"

      E) Oletko ehkä kieltänyt lapseltasi tatuoinnin ottamisen hänen ollesaan alaikäinen?

      Lapsilla ei ole ollut tatuointihinkua. Ja jos olisi ollut, olisivat myös tienneet ihan itsekseen odottaa 18-vuotiaaksi..

      - Sheena

      • No sehän oli helppo kysely sinulle 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No sehän oli helppo kysely sinulle 😁

        Erittäin 🤣

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin 🤣

        - Sheena

        Ja ilmeisen hyvin on kerrottu muksuille kuka käskee ja mistä kanat pissii... Iron maiden 😁


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ja ilmeisen hyvin on kerrottu muksuille kuka käskee ja mistä kanat pissii... Iron maiden 😁

        Lapseni ovat ilmeisesti neroja.. ihan automaattisesti ovat ymmärtäneet asioita 🤔

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lapseni ovat ilmeisesti neroja.. ihan automaattisesti ovat ymmärtäneet asioita 🤔

        - Sheena

        Kyllähän lapsi oppii "lukemaan" vanhempiensa ajatuksia ja tunnetiloja, tietää milloin mitäkin voi tehdä tai sanoa, mitkä on sellaisia joista ei kannata unelmoidakaan 😂


    • Anonyymi

      Ei oo, välillä olen harkinnut (leikitellyt mm. ajatuksella Eiffeltornista tai mietelauseesta, ja olisihan joku tiikerin pääkin makea). Jälkikasvua ei ole eikä tule.

      Kirjautumaton palstalutka

      • Minne ajattelit tuon Eiffelin sijoittaa, käsivarteen? Ja menishän siihen mukana jokin mietelausekin, ehkä juurikin ranskaksi...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Minne ajattelit tuon Eiffelin sijoittaa, käsivarteen? Ja menishän siihen mukana jokin mietelausekin, ehkä juurikin ranskaksi...

        Jos jonnekin pitäisi ottaa tatska niin kyllä se mieluiten taitaisi juuri käsivarsi olla (en ole vielä niinkään tuota sijoituspaikkaa miettinyt, mutta äkkiseltään ajatellen noin). Toinen mahdollinen olisi selkä. Raajoihin, rintakehään, vatsaan tai pakaroihin en ottaisi. Saati kasvoihin.

        Harkinnoista huolimatta luulen, etten kuitenkaan tule koskaan ottaneeksi. Isolla osalla kavereista noita kuitenkin on, ja suomalaisista kavereista lähes kaikilla.

        Kirjautumaton palstalutka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos jonnekin pitäisi ottaa tatska niin kyllä se mieluiten taitaisi juuri käsivarsi olla (en ole vielä niinkään tuota sijoituspaikkaa miettinyt, mutta äkkiseltään ajatellen noin). Toinen mahdollinen olisi selkä. Raajoihin, rintakehään, vatsaan tai pakaroihin en ottaisi. Saati kasvoihin.

        Harkinnoista huolimatta luulen, etten kuitenkaan tule koskaan ottaneeksi. Isolla osalla kavereista noita kuitenkin on, ja suomalaisista kavereista lähes kaikilla.

        Kirjautumaton palstalutka

        Haaveilu on kivaa, etenkin kun niitä haaveita ei tartte välttämättä toteuttaa 😊


    • Anonyymi

      harvinaisen pas hka kyssäri taas kerran, ei nii mitää tasoo eikä laatuu, huoh jälleen...

    • Anonyymi

      onko yllu6 äänestys-kirjeitä joissa lukee: on oikeus äänestää eduskuntavaaleissa jjne

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      20
      1303
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1272
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1186
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1184
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1163
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1161
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1157
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1129
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1120
    Aihe