Tuprutteletteko humalassa?

Anonyymi-ap

Tämä on tarkoitettu lähinnä entisille tukaitsijoille, mutta saa toki muutkin vastata.

Itse olen jo jonkin kk:n käyttänyt noita zonnic nikotiinipusseja. Olen kuitenkin sallinut itselleni savuamisen silloin, kun hörpin etanolipohjaista virkistysjuomaa.

En tiedä, pääsenkö nikotiinista koskaan eroon, mutta on nuo pussukat kuitenkin halvempia ja terveellisempiä.

>simiti<

4

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä mitä humalassa tapahtuis kun oon ollu humalassa viimeks 2014 ja röökinpolton lopetin 3v sitten. Mutta eiköhän sitä tule vielä joskus testattua että tuleeko poltettua kun juo alkoholia. En kyllä usko koska ei oikeastaan kertaakaan oo todella tosissaan röökiä mieli tehnyt lopettamisen jälkeen.🙂.

• Anonyymi

Hassua. Vaikka itse saan nikotiinia noista nuusk... nikotiinipusseista, niin silti joskus himoittaa oikein savuttaa.

Taitaapi olla enemmänkin tottumus, kuin nikotiinin puute?

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Hassua. Vaikka itse saan nikotiinia noista nuusk... nikotiinipusseista, niin silti joskus himoittaa oikein savuttaa.

Taitaapi olla enemmänkin tottumus, kuin nikotiinin puute?

>simiti<

Sitä se suurelta osin vissiin on myös. Alkuun mä söin kurkkupastilleja niin oli suulla jotain tekemistä en sitten tiedä oliko siitä mitään oikeata apua. Heitin aina kurkkupastillin suuhun niissä tilanteissa missä olisin normaalisti röökin vetänyt. Mä olin kyllä todella yllättynyt kuinka helppoa se sitten olikaan vaikka luulin että siitä tulis äärimmäisen hankalaa.🙂.

• En uskalla tuprutella ollenkaan. En selvinpäin sen enempää kuin pienessäkään.

Aika-ajoin tulee himotus vetäistä sauhut, mutta olen hillinnyt haluni. Olen ollut irti tupakasta 8 vuotta ja en riskeeraa savuttomuuttani.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      62
      988
    2. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      321
      923
    3. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      61
      802
    4. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      55
      693
    5. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      96
      613
    6. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      25
      602
    7. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      46
      591
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      590
    9. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      564
    10. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      14
      558
    Aihe