Kiltin miehen kanssa? Vai pitääkö olla oikeen jännä pahis. Pian vapautuu vankilasta nuoria jännämiehiä teille.
Voitko nainen seurustella
6
<50
Vastaukset
Kiltin mies? Joko ne skottilaiset puvut on omineet miehiäkin? 🤔
Tyhmä kysymys taas tottahan toki voi.🙂.
- Anonyymi
Koskelan teini murhaajat vapautuu pian. Ne jännämiehet ei kauaa sinkkuna ole sen jälkeen. Varmaan joku palstan sinkkunainenkin odottaa niitten vapautumista.
- Anonyymi
En ole koskaan seurustellut yhdenkään jännämiehen kanssa. He eivät kiinnosta mua seurustelumielessä. Kavereina ja jopa ihan ystävinä mulla on kyllä ollut jännämiehiksi määriteltäviä miespuolisia ihmisiä. Olen aina tullut toimeen ihan kaikenlaisten ihmisten kanssa, vaikka mielipiteeni heidän puuhistaa melko suoraan sanonkin. Tai ehkäpä juuri siksi, kun sanon suoraan, mutta asiallisesti.
- Anonyymi
Entä aloittaja? Onko ap muuli pahin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628