Ja elän sinkkuna kunnes löydän tyttöystävän. Pitää vain lähteä ihmisten ilmoille.
Minä lopetan trollaamisen
Anonyymi-ap
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Baariin pitää lähteä.
Sitkun, sitkun...
Hyvä päätös! Dissea kompaten: unohda mutku ja sitku, ja ala elää enemmän. Harjoittelu tekee mestarin naisasioissakin. Etsi naisvaltaisia harrastuksia tai vapaaehtoistyötä, josta itsekin innostut, ja mene rohkeasti vaan juttusille (kuitenkin ilman päällekäyvyyttä)
- Anonyymi
Hehee,
Onko nyt äänessä välis, niveamies vai hra nro33?
Toki kyseessä voi olla sama näppäimistö mistä nämä tulee, mutta aika monta vuotta olet jo uhkaillut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ben Zyskowiczin kimppuun hyökätty - Beniksen nenä otti osumaa asfalttiin, benis kompuroi peloissaan
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/57027e32-5a07-4001-8dc4-316ae0adcfb8 nyt benis ryhtiä6091711- 1701650
Poistin sun numeron
Etten lähettäisi viestiä. Paljon jäi sanomatta ja asiat selvittämättä. Minä oikeasti välitin susta. Jotenkin vaan tuli muokattua kaikki. Tulkitsin vä711474Ben Zyskowiczin kimppuun hyökättiin
Äärioiekeito koventaa otteitaan vaalikamppailussa. Viha velloo. Nyt hakattiin verille kokoomuksen pitkän linjan kansanedustaja Ben Zyskowicz. Mitähä235833Nainen, tänään on taas parempi olo
Mutta kyllä elämä vaan on turhaa ilman sinua. Ikävä alkaa vain käymään niin sietämättömäksi, että pian tarvitsee ottaa tähän suruun paljon juomaa ja l60779Millainen on täydellinen vartaloinen nainen
Laittakaa kuvia millainen on mielestäsi täydellisen vartaloinen nainen142724Anteeksi kun
Olen tällainen tuppisuu pelkuri. Niin kun karttaa ja välttelee (ihastusta) ei kukaan pety. Siis ei kumpikaan. Ei hän. En minä. Ehkä tämä pätee mui43670- 129632
- 109613