Sori, en voinut vastustaa sanaleikittelyä. 😂
Jälkimmäistä voi käyttää ihan hellittelymielessäkin.
Oletko mies isolla M:llä tai mies jolla on iso ämmä?
13
78
Vastaukset
- Anonyymi
hamstraatat ohjelma telkkasrissa, kerää kaikkia roskiakin hirviömäärin sisälle ja silloin jos joku poliisi tulee tekemään kotietsintää jostain syystä niin on itse ensin poliisien siivottsava.
poliisi on lattiasiivooja silloin.- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17768337T
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tänään vietetään rokulipäivä, kuperkeikkavettå tankattu vkl isosti 🤭
- Anonyymi
Kuka on tankannut- sinä vai naisena esiintyvä komediatrolli? Luulis löytyvän yleisö johon kolkot vitzit uppoaa👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on tankannut- sinä vai naisena esiintyvä komediatrolli? Luulis löytyvän yleisö johon kolkot vitzit uppoaa👍
Mun Isolla ämmällä on rahaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I reckon you will not gonna be keeped man for very long time but have a nice time with your fantasy about digging the gold
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
I reckon you will not gonna be keeped man for very long time but have a nice time with your fantasy about digging the gold
Olen hallituksessa ja olen se parempi puoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen hallituksessa ja olen se parempi puoli.
Älä saata minua nyt kiusaukseen liikaa avainsanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ämmälläsi myös iso sydän?
- Anonyymi
Jos tulee kova nälkä eli b12-proteiinin puute jo lääkärin määräyksestäkin nqaudqanlihaa vain ruokaaa..
mutta niin hassu juttu sinänsä... Andromedan galaksi syö toisia imee niitä sillä tavoin mahhaansa :D - Anonyymi
... tuollainenkin oliszi vähän isompi paikka kuin joku linnunrata jos menisi matkailemaan andromedan galaksin yökerhoihin.
Jos näkee hassuja unia niin silloin voi matkailla. - Anonyymi
Olen sen verran iso mies, jotta tarvitsen kaksi ämmää.
- Anonyymi
Kerran entinen vaimoni hurjasteli 180km/h satkun aluenopeudella.
Minä hölmönä yllytin painamaan lisää kaasua.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628