Oletko Jeesuksen seuraaja vai pelkkä hihhuli?

Anonyymi-ap

Jos olisit Jeesuksen seuraaja niin menisit sapatinpäivänä Synagoogaan.

Jeesus oli uskoltaan ja uskonnoltaan Juutalainen alusta loppuunasti.

Ei mikään hurmoshenkien voimasta lahkoissa kaatuileva helluntailainen.

Luuk. 4:16

Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.

Jeesuksen lähettämät oikeat profeetat ovat lainopettajia, ei mitään hihhuleita.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Matt.5
      17 Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
      18 Sillä totisesti minä sanon teille: kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
      19 Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman; mutta joka niitä noudattaa ja niin opettaa, se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.

      Paavali yritti purkaa käskyt ja heittää ne historia romukoppaan.

      Jumala heitti miehen Saatanalle. Paavali alkoi valehtelmaan ja puhumaan hurmoskielillä Korintossa. Eikä pitänyt sitä mitenkän pahana asiana.

      Room. 3:7

      Sillä jos Jumalan totuus tulee minun VALHEENI kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

      • Anonyymi

        Jesusiittojen touhua yrittää kirkastaa Jumalan totuuksia valehtelemalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jesusiittojen touhua yrittää kirkastaa Jumalan totuuksia valehtelemalla.

        2. Tess. 2:11

        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen.

        Paavali sai tehtäväkseen Saatanan enkelin saatuaan kylvää valheen siementä totuuden sekaan, mistä seuraa se väkevä ja raju eksytys.

        Eihän se eksytys muuten väkevä olisi, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä Raaamattuun kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2. Tess. 2:11

        Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen.

        Paavali sai tehtäväkseen Saatanan enkelin saatuaan kylvää valheen siementä totuuden sekaan, mistä seuraa se väkevä ja raju eksytys.

        Eihän se eksytys muuten väkevä olisi, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä Raaamattuun kirjoittaa.

        James King -käännös sanoo suoraan, että Paavali sai Saatanan viestintuojan
        "The Messenger of Sathan" -nimisen demonin.


      • Anonyymi

        "Paavali yritti purkaa käskyt ja heittää ne historia romukoppaan."

        Ei Paavali sellaista yrittänyt.
        Paavali opetti, että lain kautta tulee synnin tunto.
        Synnin tunto herättää ihmisen hakemaan Jlan armoa.

        Paavali myös kirjoitti, että käskysana on vanhurskas ja hyvä.

        Paavali vahvasti perusteli, miksi lain tekojen avulla ihminen ei voi saada pelastusta.
        Sen voi saada vain tunnustamalla syntinsä, pyytämällä anteeksi ja turvautumalla Jeesuksen hankkimaan syntien sovitukseen ja armoon - uskomalla.


    • On eri aisia olla Mestarin joukossa, todellisuudessa kuin mitä morkka hihliksi aika halvaentama sana muoto pilkaa myöa Jeesusta.

    • Anonyymi

      Seuraan niin että välillä poljen kantapäille.

      • Anonyymi

        Ei ne mitään hurskastelijoita ollut sen ajan pyhät miehet.

        Luuk. 5:30

        Fariseukset ja heihin kuuluvat lainopettajat olivat tästä äkeissään ja sanoivat Jeesuksen opetuslapsille: "Kuinka te syötte ja juotte yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!"

        Luuk. 7:34

        Ihmisen Poika on tullut, hän syö ja juo, ja te sanotte: 'Mikä syömäri ja juomari, publikaanien ja syntisten ystävää.

        Biblia on vielä rehellisempi ilmauksissaan.

        Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää: Ja viisaus on vanhurskautettu kaikilta hänen lapsiltansa.

        1. Joh. 4:2

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen IHMISEKSI, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne mitään hurskastelijoita ollut sen ajan pyhät miehet.

        Luuk. 5:30

        Fariseukset ja heihin kuuluvat lainopettajat olivat tästä äkeissään ja sanoivat Jeesuksen opetuslapsille: "Kuinka te syötte ja juotte yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!"

        Luuk. 7:34

        Ihmisen Poika on tullut, hän syö ja juo, ja te sanotte: 'Mikä syömäri ja juomari, publikaanien ja syntisten ystävää.

        Biblia on vielä rehellisempi ilmauksissaan.

        Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää: Ja viisaus on vanhurskautettu kaikilta hänen lapsiltansa.

        1. Joh. 4:2

        Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen IHMISEKSI, lihaan tulleeksi, on Jumalasta.

        Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tietää ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan Pojaksi.

        Toki ne pahat henget Jeesuksen tuntee, koska ne ovat asuneet ennen taivaassa, kunnes ne heitettiin sieltä Saatanan kanssa tänne maan päälle uskoaan tunnustamaan ja ihmisiä eksyttämään.

        Mutta niiiden usko Jeesukseen ja sen tunnustus ei tule Pyhästä Hengestä.

        Samalla tavalla paha henki antaa ihmiselle uskon ja tiedon Jeesuksesta.

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riivaajatkin uskoo Jeesukseen ja tietää ja tunnustaa Jeesuksen Korkeimman Jumalan Pojaksi.

        Toki ne pahat henget Jeesuksen tuntee, koska ne ovat asuneet ennen taivaassa, kunnes ne heitettiin sieltä Saatanan kanssa tänne maan päälle uskoaan tunnustamaan ja ihmisiä eksyttämään.

        Mutta niiiden usko Jeesukseen ja sen tunnustus ei tule Pyhästä Hengestä.

        Samalla tavalla paha henki antaa ihmiselle uskon ja tiedon Jeesuksesta.

        Ap. t. 16:17

        Tyttö lähti Paavalin ja meidän muiden perään ja huusi: "Nämä miehet ovat Korkeimman Jumalan palvelijoita ja osoittavat teille pelastuksen tien!"

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?"

        Jeesus varoittaakin monessa kohdassa, että eksyttäjät käyttävät Jeesuksen nimeä eksytykseen.

        Matt. 7:22

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille: "Jeesuksen minä tunnen ja Paavalinkin tiedän, mutta keitä te olette?"

        Jeesus varoittaakin monessa kohdassa, että eksyttäjät käyttävät Jeesuksen nimeä eksytykseen.

        Matt. 7:22

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
        23 Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!

        2. Tim. 3:13

        Kelvottomat ihmiset ja petkuttajat menevät pahuudessa yhä pitemmälle, eksyttäen muita ja eksyen itse.

        >>>>"kelvottomat ja petkuttajat"<<<<

        ovat niitä harhaoppeja ja "käännynnäisisä" tekevät uskonnon eksytykset,
        ja menevät todellakin pahuudessaan yhä pitemmälle, EKSYTTÄEN ja EKSYEN.

        "Voi teitä , te kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut , kun te kierrätte meret ja mantereet, tehdäksenne yhden KÄÄNNYNNÄISEN , ja kun joku on siksi tullut, teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette." Matt: 23: 15


    • Anonyymi

      höppänöiden taruille ei kannata provosoitua.

      tekevät mitä osaavat, muistakaa syödä monipuolisesti.

    • Anonyymi

      Oikeat tavalliset kristityt on ihan tavallisia ihmisiä. Jeeuksen seuraajia.

      Fariseukset on oli niitä aikansa helluntailaisia. Parempia ihmisiä.

      Luuk. 5:30

      Fariseukset ja heihin kuuluvat lainopettajat olivat tästä äkeissään ja sanoivat Jeesuksen opetuslapsille: "Kuinka te syötte ja juotte yhdessä publikaanien ja muiden syntisten kanssa!"

      Luuk. 7:34

      Ihmisen Poika on tullut, hän syö ja juo, ja te sanotte: 'Mikä syömäri ja juomari, publikaanien ja syntisten ystävä!' [Luuk. 15:1,2

      • Anonyymi

        Biplia sanoo ihan suoraan: Ihmisen Poika on tullut, syö ja juo, ja te sanotte: katso ihmistä, syömäriä ja viinan juomaria, Publikanien ja syntisten ystävää:


    • Anonyymi

      ADVENTISTIT OVAT KAMALIA SANAN VÄÄRISTELIJÖITÄ!!!
      Sillä lähetyskäsky kuuluu: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
      Lähetyskäskyssä ei ole käskyä saarnata sapattia ja kymmentä käskyä ja sikaa.
      Raamatun mukaan Jumalan armo on ilmestynyt pelastukseksi kaikille ihmisille, eivät kymmenen käskyä ja sapatinvietto.
      Profetia Jeesuksesta puhuu Herrasta Jeesuksesta, ei adventistien jumalasta, sapatista.
      Adventistit ovat ottaneet, eivät ainoastaan Jeesuksen rinnalle, vaan Jumalan yläpuolelle, oman jumalansa sapatin.

      • Anonyymi

        Jeesus ei antanut kuolemansa jälkeen mitään"lähetyskäskyä".

        Sellaisten jälkikäteen keksittyjen termien käyttäjät ovat lahkolaisia eli eksyttäjiä, jotka yritttävät harhaopeillaan käännyttää ihmisiä omiin lahkoihinsa.

        Markuksen loppuosa, jota siteeraataan "lähetyskäskyksi" on paljastanut täysin tuntemattoman kulkumiehen runoiluksi satoja vuosia Jeesuksen kuoleman jälkeen kirjoitettu ja riitaisassa kirkolliskokouksessa sinne Markuksen evankeliumiin loppuun lisätty: Eikä ei kuulu alkuperäiseen Markuksen evankeliumiin ollenkaan.

        Asiasta on maininta ja varoitus -92 painoksessa Mark.16:9 kohdalla näin.

        Jeesus ilmestyy lähimmilleen
        9 Kun Jeesus oli varhain sapatin jälkeisenä päivänä noussut kuolleista, hän ilmestyi ensiksi Magdalan Marialle, josta hän oli ajanut ulos seitsemän pahaa henkeä. [Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8.Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla.]


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2277
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe