muotisana woke

Anonyymi-ap

Miten parhaiten kääntää muodikas termi "woke" suomeksi?

21

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vouhka

(Kaikki uusi on vouhkaamista vaan, ja pian sellainen ohi menee. Sitten palataan vanhoilleen)

• Anonyymi

Hehe! Hyvä ehdotus.

• Anonyymi

Voisi vielä tarkentaa että vouhka on yleensä naisten ja matujen etuoikeuksia ajava vihervasemmistolainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisi vielä tarkentaa että vouhka on yleensä naisten ja matujen etuoikeuksia ajava vihervasemmistolainen.

Juuri näin. Vouhkat kuvittelevat että heidän pusseissaan olevat uudet konstit ovat jotenkin parempia kuin se hyväksi havaittu vanha.

• Anonyymi

Herännäinen, valpas, noussija.

• Anonyymi

Vastaherännyt joka ei tajua missä ollaan ja mitä ympärillä tapahtuu.

• Anonyymi

Ai persu siis?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai persu siis?

Tuskinpa persuja herännäisiksi kannattaa kutsua.
        Paljon paremmin tuo herännäisyys sopii kuvaamaan päätoimisiksi ilmastovirsien veisaajiksi ruvenneita punaviherstallareita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai persu siis?

Enpä usko että perussuomalaisia on koskaan kutsuttu wokeiksi! Heh. aikamoinen ajatuskin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai persu siis?

Perussuvakki, aivan oikein!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuvakki, aivan oikein!

Perussuvakki kuulostaa oksymoronilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perussuvakki kuulostaa oksymoronilta.

Perussuvakit kuulostaa aina huonolta.

• Anonyymi

"Miten parhaiten kääntää muodikas termi "woke" suomeksi?"

Ihmisoikeusaktivisti tai tasa-arvon kannattaja taitavat olla lähimmät vastaavat.

• Anonyymi

Eivät ole. Esittämäsi tapaukset ajavat aidosti jotakin asiaa kun taas woket vouhottavat ja usein vielä aika tekopyhästi. Seuraava ehdotus, kiitos!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivät ole. Esittämäsi tapaukset ajavat aidosti jotakin asiaa kun taas woket vouhottavat ja usein vielä aika tekopyhästi. Seuraava ehdotus, kiitos!

Tasa-arvoaktivisti tai ihmisarvon kannattaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi etteivät kannata tasa-arvoa missään, pelkästään etuoikeuksia akoille. Vai oletko kuullut että vaatisivat intti/sivaripakkoa akoillekin, tasapuolisia tuomioita oikeudessa eikä miehiä tuomita pelkillä metoofemakkojen syytöksillä ilman mitään todisteita, että naiset maksavat omat eläkkeensä jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi etteivät kannata tasa-arvoa missään, pelkästään etuoikeuksia akoille. Vai oletko kuullut että vaatisivat intti/sivaripakkoa akoillekin, tasapuolisia tuomioita oikeudessa eikä miehiä tuomita pelkillä metoofemakkojen syytöksillä ilman mitään todisteita, että naiset maksavat omat eläkkeensä jne.

Kaikki femakot ovat wokeja. Kaikki woket eivät ole femakoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit osua juuri naulan kantaan, noihan on sen sanan parhaimmat käännökset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taisit osua juuri naulan kantaan, noihan on sen sanan parhaimmat käännökset.

Toihan on juuri femakkojen käsitys tasa-arvosta, että akat määrää kaikesta, saavat ylimääräisiä etuja joka paikassa, parempaa palkkaa, eläkettä maksamatta sitä itse jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toihan on juuri femakkojen käsitys tasa-arvosta, että akat määrää kaikesta, saavat ylimääräisiä etuja joka paikassa, parempaa palkkaa, eläkettä maksamatta sitä itse jne.

Ja tietysti rahasta miehiä perusteettomilla syytöksillä ilman mitään todisteita, mutta akkoja ei saisi tuomita mistään.

• Anonyymi

Get woke! Niinhän ne ameriikan woket aina huutavat kaiken muun melun ohella.

Herännäinen? Uusherännäinen? Vouhkaherännäinen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1702
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      993
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe