Onko tosi että koneellinen maksaa hienopesussa 4e??!! Näin eräässä taloyhtiössä.
On tainnu hallitus vasiten korottaa hintoja kun kylpyhuoneremontit on käynnissä. Sapettaa. Pirullinen temppu jos näin on. Paljonko muualla maksaa? Olisi mukava tietää.
Pyykinpesun hinta taloyhtiön koneessa
13
300
Vastaukset
- Anonyymi
Tais olla omas. Ilmatteeks ko pitäis saaha kaikki kone,sähkö ja vesi. pitäis varmaan saaha pesuaineetkin vielä...
- Anonyymi
Onpa melkoista rosvousta.Ja edellinen pesijä on tietenkin pessyt sillä samalla koneella koiran makuu mattoja jotka ovat olleet irtokarvassa ja siinä itsessään
- Anonyymi
vissiinki ei kait sitä omassa koneessa voi pessä ! ja halpa hinta tuo on!
- Anonyymi
Vettä kuluu. Sähkö on kallista. Koneen hankintahintakin täytyy kuolettaa.
- Anonyymi
Iänikusia romuja
- Anonyymi
Meila maksata 50 uksi kk
- Anonyymi
Jos paaljo pesse menna lakeri rikki ja hajotus koko kone
- Anonyymi
Osta oma kone, jos on kallista
- Anonyymi
Eihän se ole ilmaista omalla kotikoneellakaan! Vesi ja sähkö maksaa ja jos ostat laadukkaan kunnon koneen niin saat niitä neli-eurosia aika pitkään laittaa jonoon, että koneen hinta on kuoletettu.
Kun pesee pyykit omassa koneessa ja välillä huoltaa sekä teho putsaa koneen niin ei tartu muiden liat ja saastat vaatteisiin. Kone vaatii sen, että se aika ajoin käytetään kuumimmalla ohjelmalla läpi ja koneen puhdistukseen käytettävän aineen kera.
Milloin luulet jonkun huoltaneen tai puhdistaneen taloyhtiön koneen? Ei koskaan eikä kukaan, luulen ja jos siinä on nukkasihti niin onko puhdistettu? Uskon, että ei.
Onnekseni voin pestä pyykit ihan omassa koneessa. - Anonyymi
Lakerit pitta vaihta, kuka maksa
- Anonyymi
Jaa eläinten vaatteiden pesustako yhteisellä koneella ei saa puhua, piti poistaa se viesti.
- Anonyymi
Uksi talocompany pesukone Olli varastetu, nut ei voi pesu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1795850
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263644- 802536
- 372069
- 331872
- 431837
- 1061754
- 211636
- 271492
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371418