Keskimääräiset kaloripitoisuudet ja täyttävyys

Anonyymi-ap

Kun syö ruokia joiden keskimääräinen kaloripitoisuus on vain 100 grammassa vain 100 tai sen alle pystyy
2000 kalorillakin syömään itsensä kylläiseksi.

Eri elintarvikkeille on suuria eroja miten ne vie pois nälkää ja tekee täyden olon.
Tämä koskee myös jälkiruoka ja kaikkia muitakin herkkuja.
NÄITÄ EI KANNATA SYÖDÄ OLLENKAAN koska kaloripitoisuudet on 170-450
Perunalastut,jäätelö,limut,juustokakku,suklaa,karkki,
juustokakku ,voileivät yms

Pääruoka ja jälkiruoka pystyy olemaan hyvää vaikka kalorit on vain 100g 100 kal
Sellaista ruokaa SAA syödä päivässä 2 kiloa jos kalorit on päivässä 2000
100 kal x 20 on 2000 kal

21

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä tarkoittaa käytännössä sitä kun lisätään kasviksiin ja juureksiin vähän kermaa ja rasvaa kaloripitoisuus nousee hieman MUTTA ei tee siitä lihottavaa ruokaa.
      SAMA PÄTEE MYÖS JÄLKIRUOKIIN se ei tee jälkiruuasys lihottavaa ruokaa JOS siinä on vähän rasvaa ja sokeria.
      Mutta jos syöt jälkiruokaa joka on puoleksi rasvaa ja sokeria kalorit NOUSEE LIIAN SUUREKSI JA LIHOT

      Monet syövät aivan väärää ruokaa ja painoongelmat johtuvat vain siitä.
      RUOKAA EI TARVITSE SYÖDÄ PIKKULAUTASESTA PIENIÄ RUOKAANNOKSIA. vaan se ratkaisee kaloripitoisuudet MITÄ ruokaa syöt.

      • Anonyymi

        IHMISESTÄ TULEE SILLOIN LIHAVA JOS SYÖ VÄÄRÄÄ RUOKAA.


    • Anonyymi

      Iltapulla ja päiväpulla ON keskiäämäärin alle 100 kaloria ja vatsalaukun koko 1,5 litraa pihtimitalla mitattuna.KUN nämä laskee yhteen 1,5 x 100 x niin huomaa että VOI syödä herkkuja 2x 100 x 1,5litraa.Lidlin hedelmätoffeepussi on ALLE 1,5 litraa,siksi se EI lihota.Merkkaa alekkain vihkoon vasemmalle puolelle.oikealle puolelle merkkaa pizsat joita ET syönyt.Makrillitomatti myös vasemmalle puolelle.Se on huomattavasti parempaa.Päälle täytekakkukahvit.

    • Anonyymi

      Nuo kaikki edelliset viestit olivat trolliviestejä aloitusta ja Pertti Mustajoki -linkkiä lukuun ottamatta.

      • Anonyymi

        Vain tuo yksi vittuileva hedelmätoffeen syöjän viesti oli Rollin viesti.
        TUO SAMA PASIAINEN ON HÄIRINNYT TÄÄLLÄ JO 2 VUOTTA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain tuo yksi vittuileva hedelmätoffeen syöjän viesti oli Rollin viesti.
        TUO SAMA PASIAINEN ON HÄIRINNYT TÄÄLLÄ JO 2 VUOTTA

        Sinähän olet yrittänyt pudottaa viiden kilon ylipainoasi viiden vuoden ajan. Veitsenterävästi. Sinulla on ahmintahäiriö.

        Sinä olet häirinnyt täällä muita ja sinä olet palstan trolli. Uskottavuutesi on tasan nolla. Sinulle on tyrkytetty ammattiapua, mutta et osaa ottaa sitä vastaan. Olet kokonaan väärällä foorumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet yrittänyt pudottaa viiden kilon ylipainoasi viiden vuoden ajan. Veitsenterävästi. Sinulla on ahmintahäiriö.

        Sinä olet häirinnyt täällä muita ja sinä olet palstan trolli. Uskottavuutesi on tasan nolla. Sinulle on tyrkytetty ammattiapua, mutta et osaa ottaa sitä vastaan. Olet kokonaan väärällä foorumilla.

        Sinä olet aivan väärässä.Ei i hmisen kannata elää nälässä.Elämästä pitää nauttia ja syödä hyvin.

        Ihminen on vasta sitten laiha kun vatsalihakset näyyy veitsenterävästi ei MITÄÄN VATSAMAKKAROITA EI SAA OLLA YHTÄÄN.

        Painonhallinta EI OLE helppoa kun pitää syödä mahdollisimman paljon,mutta juuri sen verran että ei liho.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet yrittänyt pudottaa viiden kilon ylipainoasi viiden vuoden ajan. Veitsenterävästi. Sinulla on ahmintahäiriö.

        Sinä olet häirinnyt täällä muita ja sinä olet palstan trolli. Uskottavuutesi on tasan nolla. Sinulle on tyrkytetty ammattiapua, mutta et osaa ottaa sitä vastaan. Olet kokonaan väärällä foorumilla.

        Tuokin oli vain jonkin KATEELLISEN LÄSKIN KOMMENTTI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet aivan väärässä.Ei i hmisen kannata elää nälässä.Elämästä pitää nauttia ja syödä hyvin.

        Ihminen on vasta sitten laiha kun vatsalihakset näyyy veitsenterävästi ei MITÄÄN VATSAMAKKAROITA EI SAA OLLA YHTÄÄN.

        Painonhallinta EI OLE helppoa kun pitää syödä mahdollisimman paljon,mutta juuri sen verran että ei liho.

        Tuo on totta. En ota kantaa veitsenterävyyteen, mutta vatsamakkaraa ei saa olla yhtään. Se on hyvin epäterveellistä ja häiritsee sisäelinten toimintaa.

        Syökää järkevästi. Tiedätte kyllä miten. Ja noudattakaa sitä ruokavaliota älkääkä kuunnelko kiusaajahenkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on totta. En ota kantaa veitsenterävyyteen, mutta vatsamakkaraa ei saa olla yhtään. Se on hyvin epäterveellistä ja häiritsee sisäelinten toimintaa.

        Syökää järkevästi. Tiedätte kyllä miten. Ja noudattakaa sitä ruokavaliota älkääkä kuunnelko kiusaajahenkeä.

        Ne pitää heti laihduttaa pois koska niillä on voimakas taipumus suurentua jos asian hyväksi ei tee mitään.
        Kokemusta on


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet aivan väärässä.Ei i hmisen kannata elää nälässä.Elämästä pitää nauttia ja syödä hyvin.

        Ihminen on vasta sitten laiha kun vatsalihakset näyyy veitsenterävästi ei MITÄÄN VATSAMAKKAROITA EI SAA OLLA YHTÄÄN.

        Painonhallinta EI OLE helppoa kun pitää syödä mahdollisimman paljon,mutta juuri sen verran että ei liho.

        Sinä olet kiusaaja, varsinainen trolli! Häpeäisit edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kiusaaja, varsinainen trolli! Häpeäisit edes.

        Lässytystä kaikki tyynni.


    • Anonyymi

      kantsii muistaa tyksi juttu joka on tämä = älkää lopettako ihan kokonaan jotakin herkkua ja jos mieli tekee herkkua niin älkää syökö mielellään sipsejä tai suklaata. Voi mennä painonpudotushomma ihan uusiksi kun paino nousee takaisin 2-3 kiloa. Ei hyvä juttu(kokemusta on!) ja siksi sovelsin itselleni sellaisen herkun joka ei lihota niin paljoa ja voi aina myös samaan aikaan käyttää maalaisjärkeä eli kerran kahden viikon aikana sallin itselleni ostaa keltaisen pussin turkinpippurikarkkia jonka pussin syön kahden päivän aikana (pienissä erissä) mut joskus ahmin pussin nopeasti loppuun. Olen pannu merkille että ei nosta ainakaan mulla painoa juuri ollenkaan miukä myös johtuu siitä että meen heti karkin syönnin jäläkkeen kovalle juoksulenkille niin osa kalorista palaa varmuudella. Korvaan välillä salmiakin tuskaa ostamalla vaikkapa banaania, appelsiinia, proteiinirahkaa tai pähkinöitä. Pähkinöiden kanssa kannattaa käyttää maalaisjärkeä eli niitä ei yhden päivän aikana liian paljoa kannata syyä koska voi tulla yllätyksenä 1-3 lisäkiloa.

      • Anonyymi

        Lisään vielä sellaisen tuotteen kuin kauramurot jossa paketissa on sydämen kuva niin ne on myös tosi herkullisia eli saatan turkinpippuri herkun korvata noilla kauramuroilla. Niissä kauramuroissa ei oo kovin paljoa sokeria ja rasvaa.


      • Anonyymi

        Herkuttelu ON sallittua kun vähentää herkut puolella kuten minä olen tehnyt ennen 2780 grammaa maradou suklaata kaakaun kanssa.Ne voi sekottaa smootsieksi niin menee äkempää alas kurkusta niiN EI lihota.Nyt kun vähensin puoleen niin syön vain 1470 g eli kahden viikon kuluttua vatsalihakseni on VEITSENTERÄVÄT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkuttelu ON sallittua kun vähentää herkut puolella kuten minä olen tehnyt ennen 2780 grammaa maradou suklaata kaakaun kanssa.Ne voi sekottaa smootsieksi niin menee äkempää alas kurkusta niiN EI lihota.Nyt kun vähensin puoleen niin syön vain 1470 g eli kahden viikon kuluttua vatsalihakseni on VEITSENTERÄVÄT.

        ELÄ VALEHTELE Sulla on iso läskimaha,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkuttelu ON sallittua kun vähentää herkut puolella kuten minä olen tehnyt ennen 2780 grammaa maradou suklaata kaakaun kanssa.Ne voi sekottaa smootsieksi niin menee äkempää alas kurkusta niiN EI lihota.Nyt kun vähensin puoleen niin syön vain 1470 g eli kahden viikon kuluttua vatsalihakseni on VEITSENTERÄVÄT.

        mul kunto kohonnut , vatsa pienentyny tosi paljon ja lisäksi muu terveys ihan ookoo tasoa ja kaikki arvot on kunnossa mut noin yli vuosi sitten terveystarkastuksessa ilmeni että kolesteroliarvo oli hieman toinen niistä kohola joten terveyslääkäri laittoi mulle semmoset ohojeet joita nouvattanu ja tulosta on tullu kun kävin testissä niin kolesteroliarvo on ihan normaalitasolla =)
        hyviä , positiivisia asioita elämässä siis......
        kestävyyteni on niin kovvaa tasoa että voisin juosta meleko heleposti 10 kilometriä suht hyvällä hölkkävauhdilla. Tosin paniikkihäiriöni estää useimmiten liian kovan fyysisen liikunnan eli paniikkihäiriö on yksi sairauteni mutta muuten terveyteni on hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Herkuttelu ON sallittua kun vähentää herkut puolella kuten minä olen tehnyt ennen 2780 grammaa maradou suklaata kaakaun kanssa.Ne voi sekottaa smootsieksi niin menee äkempää alas kurkusta niiN EI lihota.Nyt kun vähensin puoleen niin syön vain 1470 g eli kahden viikon kuluttua vatsalihakseni on VEITSENTERÄVÄT.

        mul on niin huonot geenit etten voi syyä kovin palijoa herkkuja ja lähipiiri onki sanonu mulle että onpas susta tullu aikamoinen pilkunviilaaja mutta siis kerron nyt tarkemmin eli jos syön herkkua joskus niin paino nousee heti 1-3 kiloa vaikka tekisin raskaan liikuntasuorituksen. Sitten taas on kovan työn takana saada paino samalle tasolle kuin mitä se oli ennen herkun syöntiä. Ei mul pitäs olla mitään sairautta kuten kilpisrauhasen vajaatoiminta joka semmonen sairaus aiheuttaa lihoamisen helpommin. Mut mun geenit on niin surkeat etten voi edes oikein herkutella juuri ollenkaan. Eli pittää olla tosi tarkka.


    • Anonyymi

      Voi saakeli teijän kaloreita vai mitä hemmetin kolareita.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11201
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3123
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2974
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2177
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1938
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1734
    9. 85
      1698
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe