Kainalossa voisit viihtyä?
-flowersreally-
Kenen palstalaisen
104
63
Vastaukset
- Anonyymi
En kenenkään kainalossa, mutta voisin nähdä ihmisiä ihan todellisuudessa.
Jos innostun lähtemään Tallinnan kesällä. Tietenkin viinaa hakemaa. Niin käsittääkseni moni kirjoittaja on pääkaupunkiseudun asukas.
Ainakin pirpana on ja on tänäkin vuonna uponnut monesti lumihankeen.
Itsehän olen 188cm pitkä, joten ihan pieneen kinokseen ei jäädä jumiin.
Mutta aikoinaan oli hirmu liukasta. Varmasti ainakin 20min. yritin peruuttaa hiaceani pois lämmitystolpalta.
Ei mennyt mihinkään. Sitten työystäväni ihan pikkuisen tönäisi ja Hiace lähti liikkeelle.
Sitten ei uskaltanut hiljentää. Liikennevaloissakin oli mielestäni melkein vihreä valo.
>simiti< - Anonyymi
Naisasialooserin kainalo kiinnostaa.
🦄 - Anonyymi
Jonkun jolla dödö ei ole pettänyt.
Jaa'a... Ei taida olla palstalla kuin yksi niin pitkä leidi, että sujuvasti sopisin kainaloonsa...
- Anonyymi
Pirpana?
Anonyymi kirjoitti:
Pirpana?
Ei, Pirpana on se joka tulee sitten minun kainalooni, kun minä olen tuon pitkänhuiskean kainalossa, yhdessä voisimme olla vaikkapa the Kainaloiset.
- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Ei, Pirpana on se joka tulee sitten minun kainalooni, kun minä olen tuon pitkänhuiskean kainalossa, yhdessä voisimme olla vaikkapa the Kainaloiset.
Adoptoitte Pirpanan?
Anonyymi kirjoitti:
Adoptoitte Pirpanan?
Enpä usko että tuo siihen suostuisi. Ollaan ehkä vain kainalokeppeinä ja dödön tarkistajina toisillemme.
Enpä usko että tuo siihen suostuisi. Ollaan ehkä vain kainalokeppeinä ja dödön tarkistajina toisillemme.
Niih.. ja kaikki paino laskeutuu alaspäin.. kyllä saattaisi tutista kintuissa kun olisin alimmaisena sinulle ja Xenalle.
Olen ollut nuorempana liian monen kainalokeppinä, en enää vissiin suostuisi siihen hommaan.. sähähtäisin vähemmästäkin.
Mitään en inhoa niin paljon kuin rettuuttamista. Se, että olen pieni, ei anna kenellekään oikeutta rikkoa fyysistä koskemattomuuttani. Niin vaan tapahtuu aina välillä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Niih.. ja kaikki paino laskeutuu alaspäin.. kyllä saattaisi tutista kintuissa kun olisin alimmaisena sinulle ja Xenalle.
Olen ollut nuorempana liian monen kainalokeppinä, en enää vissiin suostuisi siihen hommaan.. sähähtäisin vähemmästäkin.
Mitään en inhoa niin paljon kuin rettuuttamista. Se, että olen pieni, ei anna kenellekään oikeutta rikkoa fyysistä koskemattomuuttani. Niin vaan tapahtuu aina välillä.Huoli pois siskoseni, sinä olet sellainen pikku-Myyn herttaisempi versio, ettei me sinua kiusattaisi. Semminkään kun sieltä sisältä löytyy se pikku-Myy joka murahtaa tarvittaessa niin, että lasit vaan ikkunoissa heläjää 😁
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Mitään en inhoa niin paljon kuin rettuuttamista. Se, että olen pieni, ei anna kenellekään oikeutta rikkoa fyysistä koskemattomuuttani. Niin vaan tapahtuu aina välillä.Hyii! Onko joku simitiäkin pahempi mennyt tekemään moista?
Anna osoite, niin ei kauaa kieku, kun pääsee simitin käsittelyyn.
Joskus on tullut ruumitakin, mutta niistä ei puhuta.
>simiti< randombypasser kirjoitti:
Huoli pois siskoseni, sinä olet sellainen pikku-Myyn herttaisempi versio, ettei me sinua kiusattaisi. Semminkään kun sieltä sisältä löytyy se pikku-Myy joka murahtaa tarvittaessa niin, että lasit vaan ikkunoissa heläjää 😁
Oih.. Pikku-Myyn herttaisempi versio. Oi kuin kiltisti sanottu. Pitääpä värjätä hiukset punaiseksi ja alkaa vittuilemaan enemmän..
Mut ku mää haluaisin olla mieluummin Nuuskamuikkunen...Anonyymi kirjoitti:
Hyii! Onko joku simitiäkin pahempi mennyt tekemään moista?
Anna osoite, niin ei kauaa kieku, kun pääsee simitin käsittelyyn.
Joskus on tullut ruumitakin, mutta niistä ei puhuta.
>simiti<No ihmiset luulee että minua saa nostella mielensä mukaan. Se ei ole kivaa. Tai päähän taputteleminen.
Lähimmät eivät tuota tee, kunnioittavat minua sen verran, mutta puolitutun tutut kuvittelevat sen olevan ok.Pikku-pirpana kirjoitti:
Oih.. Pikku-Myyn herttaisempi versio. Oi kuin kiltisti sanottu. Pitääpä värjätä hiukset punaiseksi ja alkaa vittuilemaan enemmän..
Mut ku mää haluaisin olla mieluummin Nuuskamuikkunen...No se kuvaa sinua ehkä aika hyvin, säyseämpi ja herttaisempi versio Myystä, mutta tarvittaessa ärhäkkä dynamiittipakkaus.
On sinussa Nuuskamuikkustakin paljon, joten ehkä olet pikku-Myyn ja Nuuskamuikkusen salattu lehtolapsi?randombypasser kirjoitti:
No se kuvaa sinua ehkä aika hyvin, säyseämpi ja herttaisempi versio Myystä, mutta tarvittaessa ärhäkkä dynamiittipakkaus.
On sinussa Nuuskamuikkustakin paljon, joten ehkä olet pikku-Myyn ja Nuuskamuikkusen salattu lehtolapsi?Joo. Toi olisi aika hyvä skenaario. Muikkunen kun on vähän sellainen Camel-bootsi mies. Kulkee omia polkujaan. Nii määkin.
Asiasta viidenteentoista.. kuis sä? Onks kaikki okei?Pikku-pirpana kirjoitti:
Joo. Toi olisi aika hyvä skenaario. Muikkunen kun on vähän sellainen Camel-bootsi mies. Kulkee omia polkujaan. Nii määkin.
Asiasta viidenteentoista.. kuis sä? Onks kaikki okei?Muikkunen on tosiaan aika soolo ja rauhallinen kuin tyytyväinen lehmä laitumellaan.
Ehkä sinua pitäisikin alkaa kutsua pikku-Muikkuseksi? Nuuska-Myy ei oikein toimisi...
Täsähän tämä, ei mitään ihmeellistä länsirintamalla, aurinko nousee kuten aina ennenkin. Ihan mukavasti siis, mitä nyt selän lihakset vituilevat, mutta alkaa tänään olemaan nyt parempi, huomenna lienee kunnossa.
Samaa kysyisin sinusta, pomppasit yöllä jostain syystä mieleeni, tuli heti tunnelmat etiäisestä, niin aattelin muutenkin kysellä vointiasi tänään. Eli kuinka menee?randombypasser kirjoitti:
Muikkunen on tosiaan aika soolo ja rauhallinen kuin tyytyväinen lehmä laitumellaan.
Ehkä sinua pitäisikin alkaa kutsua pikku-Muikkuseksi? Nuuska-Myy ei oikein toimisi...
Täsähän tämä, ei mitään ihmeellistä länsirintamalla, aurinko nousee kuten aina ennenkin. Ihan mukavasti siis, mitä nyt selän lihakset vituilevat, mutta alkaa tänään olemaan nyt parempi, huomenna lienee kunnossa.
Samaa kysyisin sinusta, pomppasit yöllä jostain syystä mieleeni, tuli heti tunnelmat etiäisestä, niin aattelin muutenkin kysellä vointiasi tänään. Eli kuinka menee?Aika härö olo.. viikon ollut poitsuvahtina kun exä on työmatkalla. Ihan se on mennyt.
Viikko vielä töitä ja sit alkaa lomautus.. odotan jo kuin kuuta taivaalta.
Ite olen kai ihan kondiksessa, pikkuisen tuo viimeviikkoinen lenssu vielä vaivaa. Mut kyll se siitä.
Ja sinua minulla on ollut pikkuisen ikävä. Syytä en tiedä. Eiköhän tuo tuosta mene itsellään ohi.
Tälläistä tavallista olemista tämä on nyt ollut. Eli ei kummempia. Mut kaikki on täällä ok.Pikku-pirpana kirjoitti:
Aika härö olo.. viikon ollut poitsuvahtina kun exä on työmatkalla. Ihan se on mennyt.
Viikko vielä töitä ja sit alkaa lomautus.. odotan jo kuin kuuta taivaalta.
Ite olen kai ihan kondiksessa, pikkuisen tuo viimeviikkoinen lenssu vielä vaivaa. Mut kyll se siitä.
Ja sinua minulla on ollut pikkuisen ikävä. Syytä en tiedä. Eiköhän tuo tuosta mene itsellään ohi.
Tälläistä tavallista olemista tämä on nyt ollut. Eli ei kummempia. Mut kaikki on täällä ok.Ai jai, loma vihdoin tiedossa... Toivotaan, että nuo kelitkin alkavat suosimaan.
Nyt kiva että ole kunnossa ja lenssukin alkaa väistymään 🤗
Huomaan, että nuo selän lihakset ovat vieläkin tutkalla, vaikkeivät kipeät olekaan, selvästi jokin tavallinen lihastulehdus kun on pöpperöinen olo. Buranaa siis lounaaksi...
Ikävä on hieman täälläkin ja meneehän se ohi aikanaan, mutta voisihan tuota kahvitella lähiaikoina, kun sinulla nuo lomatkin pian alkavat. Ja olisi tuota marja- sekä likööripostiakin tuossa tulossa sinnepäin 😊- Anonyymi
No se kuvaa sinua ehkä aika hyvin, säyseämpi ja herttaisempi versio Myystä, mutta tarvittaessa ärhäkkä dynamiittipakkaus.
On sinussa Nuuskamuikkustakin paljon, joten ehkä olet pikku-Myyn ja Nuuskamuikkusen salattu lehtolapsi?Pakko on tähän väliin kommentoida, että Myy ja Nuuskamuikkunen ovat sisaruksia, molemmilla on sama äiti eli Mymmeli. Isä saattaa olla eri, sitä en muista. Mutta ei lehtolapsia tähän skenaarioon, kiitos 😁
Anonyymi kirjoitti:
Pakko on tähän väliin kommentoida, että Myy ja Nuuskamuikkunen ovat sisaruksia, molemmilla on sama äiti eli Mymmeli. Isä saattaa olla eri, sitä en muista. Mutta ei lehtolapsia tähän skenaarioon, kiitos 😁
Perskutti... Olet oikeassa... Tilanne muuttuisi kestämättömäksi aiemmin esitetyssä lehtolapsi-skenaariossa... 😂
Anonyymi kirjoitti:
Pakko on tähän väliin kommentoida, että Myy ja Nuuskamuikkunen ovat sisaruksia, molemmilla on sama äiti eli Mymmeli. Isä saattaa olla eri, sitä en muista. Mutta ei lehtolapsia tähän skenaarioon, kiitos 😁
Nuorempi Mymmeli, joka esiintyy esim. Muumilaakson tarinat -teeveesarjassa ja muumikirjoissa (tyttömäinen hahmo) on Pikku-Myyn ja Nuuskamuikkusen sisko. Heidän äitinsä oli myös nimeltään Mymmeli.
Mymmeli nuorempi, Pikku-Myyn ja Nuuskamuikkusen sisko:
https://arabia.fi/astiasarjat/muumi-klassikot/muki-0-3l-mymmeli?color=1445
Mymmeli vanhempi, nuoremman Mymmelin, Myyn ja Muikkusen äiti:
https://arabia.fi/astiasarjat/muumimuki-listaus/2012-mymmelin-aiti?color=1901randombypasser kirjoitti:
Ai jai, loma vihdoin tiedossa... Toivotaan, että nuo kelitkin alkavat suosimaan.
Nyt kiva että ole kunnossa ja lenssukin alkaa väistymään 🤗
Huomaan, että nuo selän lihakset ovat vieläkin tutkalla, vaikkeivät kipeät olekaan, selvästi jokin tavallinen lihastulehdus kun on pöpperöinen olo. Buranaa siis lounaaksi...
Ikävä on hieman täälläkin ja meneehän se ohi aikanaan, mutta voisihan tuota kahvitella lähiaikoina, kun sinulla nuo lomatkin pian alkavat. Ja olisi tuota marja- sekä likööripostiakin tuossa tulossa sinnepäin 😊Josko minä tulisin vuorostani Suvelan Sulttaanikuntaan, niin eip tarvitse sinun ajella tänne maalle..
Tosiaan lomat häämöttää jo ja ei millään malttaisi odotella. Kyllä tuleekin tarpeeseen.
Onkos sulla pitkät selkälihakset pipinä vai ristiselkä? Kyllä se liikunta on se paras lääke selkäjumiin .. venaas katson löytyykö netistä noita qigong heilutuksia.. niitä voi tehdä kotosalla ja on lempeää ja rentouttavaa.
"Qìgong on kiinalainen oppi ruumiin qin eli energian ylläpidosta, vahvistamisesta ja elvyttämisestä ruumiillisen liikunnan ja henkisten harjoitusten avulla. Päämääränä on "terve sielu terveessä ruumiissa". "Pikku-pirpana kirjoitti:
Josko minä tulisin vuorostani Suvelan Sulttaanikuntaan, niin eip tarvitse sinun ajella tänne maalle..
Tosiaan lomat häämöttää jo ja ei millään malttaisi odotella. Kyllä tuleekin tarpeeseen.
Onkos sulla pitkät selkälihakset pipinä vai ristiselkä? Kyllä se liikunta on se paras lääke selkäjumiin .. venaas katson löytyykö netistä noita qigong heilutuksia.. niitä voi tehdä kotosalla ja on lempeää ja rentouttavaa.
"Qìgong on kiinalainen oppi ruumiin qin eli energian ylläpidosta, vahvistamisesta ja elvyttämisestä ruumiillisen liikunnan ja henkisten harjoitusten avulla. Päämääränä on "terve sielu terveessä ruumiissa". "No tuossa on lempeää selän liikuttamista..
https://youtu.be/jLdF1-C1srQ- Anonyymi
Kuinka pitkä täytyy olla, että sinä mahdut kainaloon? 🤔
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka pitkä täytyy olla, että sinä mahdut kainaloon? 🤔
Jos minä olen noin 174, niin siitä voi arvioida...
Pikku-pirpana kirjoitti:
Josko minä tulisin vuorostani Suvelan Sulttaanikuntaan, niin eip tarvitse sinun ajella tänne maalle..
"Qìgong on kiinalainen oppi ruumiin qin eli energian ylläpidosta, vahvistamisesta ja elvyttämisestä ruumiillisen liikunnan ja henkisten harjoitusten avulla. Päämääränä on "terve sielu terveessä ruumiissa". "Kattotaan kuka suhii ja minne. Ei mua haitta yhtään ajella sinne, ajaminen on kivaa. Ja pakasteet säilyy paremmin sillä metodilla 😁
Pitkät selkälihakset. On nää nyt paremmat, mutta selkeästi tulehdus kun on väsy ja pöpperöinen olo. No mä chillailen palstalla 😁Pikku-pirpana kirjoitti:
No tuossa on lempeää selän liikuttamista..
https://youtu.be/jLdF1-C1srQMä ottasin kyllä mieluummin sellaisen liikuntamuodon, jossa saan maata selälläni ja joku kiva tyttö tulee siihen päälle istumaan. Sitten vaan helliä lantionostoja 🤗
Mä ottasin kyllä mieluummin sellaisen liikuntamuodon, jossa saan maata selälläni ja joku kiva tyttö tulee siihen päälle istumaan. Sitten vaan helliä lantionostoja 🤗
Täällä oli ainakin päivällä sellainen mainos.. että seksin merkeissä.. toisin taitaa olla maksullinen palvelu.
Joku Anjuska...Pikku-pirpana kirjoitti:
Täällä oli ainakin päivällä sellainen mainos.. että seksin merkeissä.. toisin taitaa olla maksullinen palvelu.
Joku Anjuska...Arvaisin, että olisi maksullinen palvelu... Huomasin kyllä sen mainostuksen, mutta en vielä meilannut sille 😂
Arvaisin, että olisi maksullinen palvelu... Huomasin kyllä sen mainostuksen, mutta en vielä meilannut sille 😂
Heh.. eipä nuo kiltit naapurintytöt mainosta tuolla tavoin. Tosin ei taida sunkaan tyyppiä olla kiltti naapurintyttö. Vai olisiko?
Pikku-pirpana kirjoitti:
Heh.. eipä nuo kiltit naapurintytöt mainosta tuolla tavoin. Tosin ei taida sunkaan tyyppiä olla kiltti naapurintyttö. Vai olisiko?
Tuskinpa joo, vaikka mistä sitä tietää mitä naapurin pikkuinen Tiina on keksinyt tienatakseen opiskelurahoja...
Mä olen kaikkiruokainen, kyllä mä kiltistä naapurintytöstä saan taiottua huomattavasti räväkämmän neitokaisen 😁
Luulisin että palstan naisista monenkin vierellä heidän kainalossa viihtyisin hyvin mutta enemmän mua kiinnostaa että tahtooko kukaan heistä mua vierelleen kainaloonsa tai mun kainalooni loikoilemaan.😊.
Itseni. Oon sopivan lämmin ja leppoisan lempeä, kainalossani ei tarvitse altistua millekkään mikä ei hotsita. Eli ei myöskään käpälöinnille, voi ihan rauhassa köllötellä. Eikä kainaloon pääsyä torjuta rakkailta. Siksi minä. 💗
Sen mä haluankin tulla ihan livenä kattomaan kun viännät ja kiännät ittes omaan kainaloosi. Otan saavillisen poppareita ja toisen kolaa mukaan, koska siinä voi tovin kestää 😂
- Anonyymi
Halitaan illalla <3
T. Topi randombypasser kirjoitti:
Sen mä haluankin tulla ihan livenä kattomaan kun viännät ja kiännät ittes omaan kainaloosi. Otan saavillisen poppareita ja toisen kolaa mukaan, koska siinä voi tovin kestää 😂
Lasken vain kulloinkin kyljen päällä lepäävän käteni "ympärilleni", siinähän mä olen jo valmiiksi kainalokuopissani. 😄
Ei mitään tiukkaa kainalo-otetta, niistä en tykkää. Ahdistavaa.G-LoveR kirjoitti:
Lasken vain kulloinkin kyljen päällä lepäävän käteni "ympärilleni", siinähän mä olen jo valmiiksi kainalokuopissani. 😄
Ei mitään tiukkaa kainalo-otetta, niistä en tykkää. Ahdistavaa.Ai... 🙁
No sit mä otan vain kourallisen popparia ja puoli mukia kolaa... 😂G-LoveR kirjoitti:
Ei mitään tiukkaa kainalo-otetta, niistä en tykkää. Ahdistavaa.Muksut viihtyy toisinaan kainalossani ja pyytää silittämään selkäänsä tai hiuksiaan. Sitten kohta jo poristaan untenmailla. 💤
Ai... 🙁
No sit mä otan vain kourallisen popparia ja puoli mukia kolaa... 😂Phääh. 🤪
G-LoveR kirjoitti:
Phääh. 🤪
Hei miten sun eka viikko muuten duuneissa meni? Oliko asiallista touhua? Hyvää porukkaa? Paikat kesti?
Hei miten sun eka viikko muuten duuneissa meni? Oliko asiallista touhua? Hyvää porukkaa? Paikat kesti?
Hyvin meni. Työpari/ohjaaja on mies ja mukavan oloinen heppu. 🙂👍
Kipuja on, eipä ne sellasta työtä keksi missä niitä ei olis tai niistä eroon pääsis. Ulkoilu kylmässä hiukan lisää särkyjä, mutta muuten ok.G-LoveR kirjoitti:
Hyvin meni. Työpari/ohjaaja on mies ja mukavan oloinen heppu. 🙂👍
Kipuja on, eipä ne sellasta työtä keksi missä niitä ei olis tai niistä eroon pääsis. Ulkoilu kylmässä hiukan lisää särkyjä, mutta muuten ok.Kiva kuulla, onpa hienoa! 🤗 Hyvän tuntuinen startti onkin tärkeä, se auttaa jaksamaan.
No toivotaan että kivut pysyvät kohtuullisina, ettei tule turhaan ylimääräisiä riesoja nyt. Ja toivotaan myös, että talvi taittuu seuraavien parin viikon aikana, niin kuin luultavasti taittuukin, päästään kevään selkään sitten 😊randombypasser kirjoitti:
Kiva kuulla, onpa hienoa! 🤗 Hyvän tuntuinen startti onkin tärkeä, se auttaa jaksamaan.
No toivotaan että kivut pysyvät kohtuullisina, ettei tule turhaan ylimääräisiä riesoja nyt. Ja toivotaan myös, että talvi taittuu seuraavien parin viikon aikana, niin kuin luultavasti taittuukin, päästään kevään selkään sitten 😊Thanks. 🤗
Jotenkin tuntuu, että mies työkaverien kanssa kaikki on aina helpompaa ja joustavempaa. Stressaan vähemmän itsekin.
Jos näin jatkuu, niin tää menee mukavasti. ☺️
TOS on se mikä vihoittelee nyt. Toisella puolella taas selkäydinkanavan ahtauma. Puutuu ja särkee käsi.
Nämä ei korjaannu ittekseen. Täytyy käväistä tohtorilla, kun oli puhe että pitkään oireillessa on tehtävä avarrus.G-LoveR kirjoitti:
Thanks. 🤗
Jotenkin tuntuu, että mies työkaverien kanssa kaikki on aina helpompaa ja joustavempaa. Stressaan vähemmän itsekin.
TOS on se mikä vihoittelee nyt. Toisella puolella taas selkäydinkanavan ahtauma. Puutuu ja särkee käsi.
Nämä ei korjaannu ittekseen. Täytyy käväistä tohtorilla, kun oli puhe että pitkään oireillessa on tehtävä avarrus.TOS, tuossa kuvattuna. Jos on outo nimi. 😊
https://www.duodecimlehti.fi/duo40241
Mulla jää hermot pinteeseen tietyissä liikeradoissa ja kuormituksessa.
Toisen puolen taas syynä on etenevä spondyloosi eli ei tulehduksellinen rappeumasairaus. Mulla on monissa nikamissa kaularangassa ja selkärangassa tuo spondyloosi ja artroosia.G-LoveR kirjoitti:
Thanks. 🤗
Nämä ei korjaannu ittekseen. Täytyy käväistä tohtorilla, kun oli puhe että pitkään oireillessa on tehtävä avarrus.Sehän jostain syystä useinkin toimii hyvin, vastakkaiset sukupuolet työpareina tms. kun kyseessä on tavanomaisesti nais/miesvaltainen ala. Jostain syystä.
Auts... Onko se avarrus kuinka iso operaatio? Ei äkkiseltään kuulosta ihan pikkujutulta...randombypasser kirjoitti:
Sehän jostain syystä useinkin toimii hyvin, vastakkaiset sukupuolet työpareina tms. kun kyseessä on tavanomaisesti nais/miesvaltainen ala. Jostain syystä.
Auts... Onko se avarrus kuinka iso operaatio? Ei äkkiseltään kuulosta ihan pikkujutulta...Mä oon jostain syystä työssä kun työssä pärjännyt paremmin miesten, kun naisten kanssa. Jää turhat vänkymiset pois ja voi keskittyä työhön. Rennompaa kuitenkin aina miesten kanssa. Ei kuitenkaan kaikilla naisilla ole näin vaan päinvastoin.
Oon eläissäni ollut enemmän miesten ja poikien porukoissa, olen varmaan itsekin olemukseltani paremminkin mukautuva.
Tuosta solisluun päästä olkaluun väliin jää hermot pinteeseen. Eli jostain siitä muovataan. 😆
Kaularanka taasen operoidaan vasta, kun ihan pakko. Mutta sekin kuulemma on magneettikuvien kertoman mukaan vielä joku päivä edessä. Parissa vuodessa on muuttunut paljon kuvien välissä. Eli etenee aika nopeasti.G-LoveR kirjoitti:
Mä oon jostain syystä työssä kun työssä pärjännyt paremmin miesten, kun naisten kanssa. Jää turhat vänkymiset pois ja voi keskittyä työhön. Rennompaa kuitenkin aina miesten kanssa. Ei kuitenkaan kaikilla naisilla ole näin vaan päinvastoin.
Oon eläissäni ollut enemmän miesten ja poikien porukoissa, olen varmaan itsekin olemukseltani paremminkin mukautuva.
Tuosta solisluun päästä olkaluun väliin jää hermot pinteeseen. Eli jostain siitä muovataan. 😆
Kaularanka taasen operoidaan vasta, kun ihan pakko. Mutta sekin kuulemma on magneettikuvien kertoman mukaan vielä joku päivä edessä. Parissa vuodessa on muuttunut paljon kuvien välissä. Eli etenee aika nopeasti.Kuvien mukaan olen kuin 65 vuotiaat, kuitenkin vasta alle 50 v. 🙂
Normaalia kulumista ja sitten vähän epänormaaliakin kun muuttuu nopsaan.G-LoveR kirjoitti:
Kuvien mukaan olen kuin 65 vuotiaat, kuitenkin vasta alle 50 v. 🙂
Normaalia kulumista ja sitten vähän epänormaaliakin kun muuttuu nopsaan.Tuskin kävelen vanhana kovinkaan paljon itse ja tuskin teen kovinkaan paljon itse lopulta, kun kaikki pinnat on kuluneet. Nyt on jo kävely ajoin vaikeaa. Muorina sitten...
G-LoveR kirjoitti:
Mä oon jostain syystä työssä kun työssä pärjännyt paremmin miesten, kun naisten kanssa. Jää turhat vänkymiset pois ja voi keskittyä työhön. Rennompaa kuitenkin aina miesten kanssa. Ei kuitenkaan kaikilla naisilla ole näin vaan päinvastoin.
Kaularanka taasen operoidaan vasta, kun ihan pakko. Mutta sekin kuulemma on magneettikuvien kertoman mukaan vielä joku päivä edessä. Parissa vuodessa on muuttunut paljon kuvien välissä. Eli etenee aika nopeasti.Sama vika täällä, viihdyn paremmin daamien kanssa töissä. Tiedä miksi, mutta homma tuntuu toimivan paremmin.
Ai saakeli... Se on sitten saikkua tiedossa kun puukolle joutuu... Toivotaan että kaularanka saa vielä odotella pitkään, vaikka nyt onkin nopeasti tilanne muuttunut.G-LoveR kirjoitti:
Kuvien mukaan olen kuin 65 vuotiaat, kuitenkin vasta alle 50 v. 🙂
Normaalia kulumista ja sitten vähän epänormaaliakin kun muuttuu nopsaan.Se on kun elää täysillä, niin kroppa näyttää ikäistään vanhemmalta 😁
G-LoveR kirjoitti:
Tuskin kävelen vanhana kovinkaan paljon itse ja tuskin teen kovinkaan paljon itse lopulta, kun kaikki pinnat on kuluneet. Nyt on jo kävely ajoin vaikeaa. Muorina sitten...
Ellei kaikkia nikamia uusita tai öljytä hyvin. 😂
Mutsi on alle 70v. eikä ole 5 vuoteen kyennyt kävelemään kun pieniä matkoja, on ihan vaivaismuija jo liikkumiseltaan. Istuu enimmän aikaa, kun liikkuminen on tuskaa ja vaikeaa, nivelrikot on hankalia ja nikamat on kulunnu. Samanlaista vikaa kun mullakin.
Hän on tosin hyvin lihavakin, mikä osaltaan vaikuttaa asiaan.randombypasser kirjoitti:
Sama vika täällä, viihdyn paremmin daamien kanssa töissä. Tiedä miksi, mutta homma tuntuu toimivan paremmin.
Ai saakeli... Se on sitten saikkua tiedossa kun puukolle joutuu... Toivotaan että kaularanka saa vielä odotella pitkään, vaikka nyt onkin nopeasti tilanne muuttunut.Juu. 😉
Noo, joko korjaukseen tai lopulta sairaseläkkeelle, kun mikään ei toimi ja psyyke hajoo sekin sitten kipujen ja toimintakyvyttömyyden kanssa.
Kumpiko tulee halvemmaksi, laskekoon sen sitten.randombypasser kirjoitti:
Se on kun elää täysillä, niin kroppa näyttää ikäistään vanhemmalta 😁
Ranka näyttää, ulkokuorihan on useiden arvioiden mukaan vasta 38 vuotiaan. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Juu. 😉
Noo, joko korjaukseen tai lopulta sairaseläkkeelle, kun mikään ei toimi ja psyyke hajoo sekin sitten kipujen ja toimintakyvyttömyyden kanssa.
Kumpiko tulee halvemmaksi, laskekoon sen sitten.Korjaamistahan ne tulee yrittämään, kun väkiste pitää ihmiskone saada takasin liukuhihnan varteen tuottamaan verotuloja...
G-LoveR kirjoitti:
Ranka näyttää, ulkokuorihan on useiden arvioiden mukaan vasta 38 vuotiaan. 😄
Ruoto 65, kuori 38, mieli 28 😂
Korjaamistahan ne tulee yrittämään, kun väkiste pitää ihmiskone saada takasin liukuhihnan varteen tuottamaan verotuloja...
No nyt ne koittaa kuntoutuksella saada kuntoon, vaan ei ne vaivat mihkään puhumalla katoa eikä byrokratialla. 😂
Teen mitä pystyn ja jätän tekemättä mitä en pysty.randombypasser kirjoitti:
Ruoto 65, kuori 38, mieli 28 😂
Niin vai oisko mieli välillä peräti vaan 8:kin? 😝
G-LoveR kirjoitti:
No nyt ne koittaa kuntoutuksella saada kuntoon, vaan ei ne vaivat mihkään puhumalla katoa eikä byrokratialla. 😂
Teen mitä pystyn ja jätän tekemättä mitä en pysty.Eihän ne katoa, vaan se on ne vakuutuslääkärit kun pystyy taikomaan vainajastakin terveen ja työkykyisen.
G-LoveR kirjoitti:
Niin vai oisko mieli välillä peräti vaan 8:kin? 😝
On se välillä sitäkin 😂
Eihän ne katoa, vaan se on ne vakuutuslääkärit kun pystyy taikomaan vainajastakin terveen ja työkykyisen.
Niin ne pystyy. Ne on taikureita. 😄
Mulle on moni sanonut, että tällä liudalla elämää ja työkykyä haittaavia sairauksia pitäisi päästä eläkkeelle. Vaan niin kauan kun kipu ei ole mikään syy, ei heltiä.
Vasta jos alkaa mielenterveys viiraamaan tulee eläke harkintaan. Silti kuntouttajatkaan eivät näe järkeä enää käydä pitkiä opintoja vaan noittaa lähinnä työllistyä edes välillä. 😆
Mä olen se tyyppi joka ei kelpaa töihin muttei pääse eläkkeellekkään. 😂G-LoveR kirjoitti:
Mulle on moni sanonut, että tällä liudalla elämää ja työkykyä haittaavia sairauksia pitäisi päästä eläkkeelle. Vaan niin kauan kun kipu ei ole mikään syy, ei heltiä.
Vasta jos alkaa mielenterveys viiraamaan tulee eläke harkintaan. Silti kuntouttajatkaan eivät näe järkeä enää käydä pitkiä opintoja vaan noittaa lähinnä työllistyä edes välillä. 😆
Mä olen se tyyppi joka ei kelpaa töihin muttei pääse eläkkeellekkään. 😂Naurattaa tämä ironia. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Naurattaa tämä ironia. 😄
Mulle tuossa yks ihminen joka on näillä kuntoutuspuolen hommissa totesi, etten minä näillä terveystiedoilla ole työelämässä kuin maksimissaan 10 vuotta ja työkyky on fyysisesti loppu. Eli 57 iässä. Sitten haaveillaan 70 ylikin ikäisistä työntekijöinä.
Joiden on oltava terveitä pystyäkseen.G-LoveR kirjoitti:
Mä olen se tyyppi joka ei kelpaa töihin muttei pääse eläkkeellekkään. 😂Jep, se on ihme porukkaa. Tai oikeastaan ne säännökset on ihmesäännöksiä. Mutta minkäpä hiton teet...
G-LoveR kirjoitti:
Mulle tuossa yks ihminen joka on näillä kuntoutuspuolen hommissa totesi, etten minä näillä terveystiedoilla ole työelämässä kuin maksimissaan 10 vuotta ja työkyky on fyysisesti loppu. Eli 57 iässä. Sitten haaveillaan 70 ylikin ikäisistä työntekijöinä.
Joiden on oltava terveitä pystyäkseen.Kyllähän ne tekee kaikkensa, että mummelit ja papat saadaan pysymään töissä, oli siinä tolkkua tai ei.
Se on kun elää täysillä, niin kroppa näyttää ikäistään vanhemmalta 😁
Mutta sun mieli on nuorekas. En ees aattele minkä ikäinen olet, kun sulla välillä tuo vitsihupikin soljuu joka suuntaan.
Jep, se on ihme porukkaa. Tai oikeastaan ne säännökset on ihmesäännöksiä. Mutta minkäpä hiton teet...
Onhan ne, täysin työkyvyttömiä pidetään kortistossa vääristämässä lukuja. Siis ihmisiä, jotka on vielä paljon huonommassa kunnossa kun minä.
Heille ei vaan myönnetä eläkettä, sitten joku joka pystyisi tekemään töistä, mutta on joku kohta mennyt rikki, muttei se oleellisesti haittaa elämää on eläkkeellä. Koska on todisteena rikki mennyt kohta.Norppa83 kirjoitti:
Mutta sun mieli on nuorekas. En ees aattele minkä ikäinen olet, kun sulla välillä tuo vitsihupikin soljuu joka suuntaan.
Tai sitten olen vain pikkasen hullu...
G-LoveR kirjoitti:
Onhan ne, täysin työkyvyttömiä pidetään kortistossa vääristämässä lukuja. Siis ihmisiä, jotka on vielä paljon huonommassa kunnossa kun minä.
Heille ei vaan myönnetä eläkettä, sitten joku joka pystyisi tekemään töistä, mutta on joku kohta mennyt rikki, muttei se oleellisesti haittaa elämää on eläkkeellä. Koska on todisteena rikki mennyt kohta.Tiedän ihmisiä joilla on polvivamman takia eläke, fibron ja siihen liittyvän masennuksen takia. Riippuu niin miten ohjekirjaa luetaan.
Ja kuka suostuu eläkettä puoltavan päätöksen tekemään. Ihan arvausleikkiä.G-LoveR kirjoitti:
Heille ei vaan myönnetä eläkettä, sitten joku joka pystyisi tekemään töistä, mutta on joku kohta mennyt rikki, muttei se oleellisesti haittaa elämää on eläkkeellä. Koska on todisteena rikki mennyt kohta.Säännöt on kummat. Jonkun tarttis käydä niitä kunnolla läpi ja miettiä homma ihan uusiks.
Kyllähän ne tekee kaikkensa, että mummelit ja papat saadaan pysymään töissä, oli siinä tolkkua tai ei.
Toki tekee. Työn tulokset ei vaan vissiin kiinnosta. 😆
Säännöt on kummat. Jonkun tarttis käydä niitä kunnolla läpi ja miettiä homma ihan uusiks.
Niin pitäisi. Entinen kelalääkäri puhui, että muutama sanakin väärin voi sinetöidä hylsyn eläkeprosessissa. Jos jää saumaa mihin tarttua, ettei tarvi myöntää eläkettä, tartutaan niihin.
Mä nyt voisin hyvin istua osapäivää jossain kivuissakin. Työtulos on mitä on sitten kun ei pysty keskittymään tai suorittamaan, mutta hyvinä päivinä tulee tulostakin.randombypasser kirjoitti:
Tai sitten olen vain pikkasen hullu...
Juu, hullujahan sun jutut välillä on. T-ransu, Uuno Turhapuroks pukeutuminen... =D
G-LoveR kirjoitti:
Toki tekee. Työn tulokset ei vaan vissiin kiinnosta. 😆
Suomessahan edelleen läsnäolo työpaikalla on palkanmaksun peruste 😂
G-LoveR kirjoitti:
Niin pitäisi. Entinen kelalääkäri puhui, että muutama sanakin väärin voi sinetöidä hylsyn eläkeprosessissa. Jos jää saumaa mihin tarttua, ettei tarvi myöntää eläkettä, tartutaan niihin.
Mä nyt voisin hyvin istua osapäivää jossain kivuissakin. Työtulos on mitä on sitten kun ei pysty keskittymään tai suorittamaan, mutta hyvinä päivinä tulee tulostakin.Joo, ne ei varmaan juurikaan tiedä lääketieteestä, vaan ovat juristeja jotka etsivät sitä pilkkua jota viilailla.
Suomessahan edelleen läsnäolo työpaikalla on palkanmaksun peruste 😂
Juu. Kunhan käy sanomassa jaa ja poistuu komeroon istumaan. 😆
Joo, ne ei varmaan juurikaan tiedä lääketieteestä, vaan ovat juristeja jotka etsivät sitä pilkkua jota viilailla.
Jotkut tietää, mutta ovat Kelan lakikoukeroiden orjia.
Norppa83 kirjoitti:
Juu, hullujahan sun jutut välillä on. T-ransu, Uuno Turhapuroks pukeutuminen... =D
No ehkä vähän, vilkas mielikuvitus 😁
G-LoveR kirjoitti:
Juu. Kunhan käy sanomassa jaa ja poistuu komeroon istumaan. 😆
Ei saa poistua, pitää näkyä sen 8 tuntia 😂
G-LoveR kirjoitti:
Jotkut tietää, mutta ovat Kelan lakikoukeroiden orjia.
Siellä on varmaan aina joku tiimi joka asiaa käsittelee, joku lekuri, joku juristi ja ehkä jotain muita saivartelijoita.
No ehkä vähän, vilkas mielikuvitus 😁
Joo, välillä hyvin vilkas, mutta niin on mullakin =D
Siellä on varmaan aina joku tiimi joka asiaa käsittelee, joku lekuri, joku juristi ja ehkä jotain muita saivartelijoita.
On on. Pököpäät jotka lukee tekstiä viis veisaamatta miten vaikeaa arjesta selviäminen kohteella on.
G-LoveR kirjoitti:
On on. Pököpäät jotka lukee tekstiä viis veisaamatta miten vaikeaa arjesta selviäminen kohteella on.
Jep, pykälä-Paavot siellä viilaa pilkkuja mieleisikseen. Aika törkeetä, oikeastaan.
G-LoveR kirjoitti:
Jep. Teen kyllä töitä, mutten orjatöitä. 😝
No niin, nykyajan nuorille ei enää keplaa mikään, rehelliset perinteiset duunitkaan... 😂
Jep, pykälä-Paavot siellä viilaa pilkkuja mieleisikseen. Aika törkeetä, oikeastaan.
Onhan se, kun mitään asiakkaan kuulemisia ei tehdä. Luetaan joku selvitys ja sen perusteella meinataan, ettei tuolle kyllä edellytyksiä ole antaa.
Sitten jotkut valesairaat sepittää vaikka mitä päökoppansa reistaamisia ja kun kukaan ei nää kummasti on taas ihan kykeneviä ja pystyviä. Näitä on nähty.G-LoveR kirjoitti:
Onhan se, kun mitään asiakkaan kuulemisia ei tehdä. Luetaan joku selvitys ja sen perusteella meinataan, ettei tuolle kyllä edellytyksiä ole antaa.
Sitten jotkut valesairaat sepittää vaikka mitä päökoppansa reistaamisia ja kun kukaan ei nää kummasti on taas ihan kykeneviä ja pystyviä. Näitä on nähty.Jep, aiemmilla lekureiden lausunnoilla ei ole mitään väliä, ei vaikka ne on voineet tutkia ja hoitaa asiakasta vuosia. Kummaa touhua.
G-LoveR kirjoitti:
Sitten jotkut valesairaat sepittää vaikka mitä päökoppansa reistaamisia ja kun kukaan ei nää kummasti on taas ihan kykeneviä ja pystyviä. Näitä on nähty.Onpa niitä jotka kertoo avoimesti kusettaneenkin sen verran, että lekuri kirjoittaa hyvän puoltavan paperin millä eläke on irronnut. Sitten on niitä jotka ihan oikeesti ei pysty pitämään edes puoliaan saati kusettamaan ja niiltä evätään jatkuvasti eläke.
Tää maailma ei ole oikeudenmukainen sitten alkuunkaan.randombypasser kirjoitti:
No niin, nykyajan nuorille ei enää keplaa mikään, rehelliset perinteiset duunitkaan... 😂
Näin se on nähtävä. 😄
Jep, aiemmilla lekureiden lausunnoilla ei ole mitään väliä, ei vaikka ne on voineet tutkia ja hoitaa asiakasta vuosia. Kummaa touhua.
Joo Kelan eläkelääkäri on The Jumala.
G-LoveR kirjoitti:
Joo Kelan eläkelääkäri on The Jumala.
Taitaa ennemmin olla The Saatana...
Taitaa ennemmin olla The Saatana...
Nojoo. Useiden kohdalla kyllä. Jos ikinä päädyn itse sairaseläkettä hakemaan, niin täydyn jo asennoitua niin, ettei sitä saa. Ihan sama miten monia kipusairauksia on ja miten paljon ne kuormittaa jaksamista ihan jo kotioloissa saati työoloissa. Muut sairaudet siihin päälle.
Mullekin fysiatri sanoi, että lukuisatkaan elämää haittaavat sairaudet ei eläkettä oikeuta, kun on vielä liian nuori ja työnnettävissä johonkin töihin. Jaksaa tai ei.
Sitten olet vaan kortistossa pitkäaikaistyötön, kunnes vanhuuseläke alkaa. Ja juokset kaikki TE sirkukset läpi rahaa saadaksesi.G-LoveR kirjoitti:
Nojoo. Useiden kohdalla kyllä. Jos ikinä päädyn itse sairaseläkettä hakemaan, niin täydyn jo asennoitua niin, ettei sitä saa. Ihan sama miten monia kipusairauksia on ja miten paljon ne kuormittaa jaksamista ihan jo kotioloissa saati työoloissa. Muut sairaudet siihin päälle.
Mullekin fysiatri sanoi, että lukuisatkaan elämää haittaavat sairaudet ei eläkettä oikeuta, kun on vielä liian nuori ja työnnettävissä johonkin töihin. Jaksaa tai ei.
Sitten olet vaan kortistossa pitkäaikaistyötön, kunnes vanhuuseläke alkaa. Ja juokset kaikki TE sirkukset läpi rahaa saadaksesi.Jotakuinkin noin, valitettavasti. Ei ole ihmisarvoisella elämällä oikein väliä enää...
Jotakuinkin noin, valitettavasti. Ei ole ihmisarvoisella elämällä oikein väliä enää...
Ei oo ei. Maailmanmeno on niin kylmää, ettei sitä meinaa jaksaa aina pureskella. Puhutaan kauniita ja heti perään haistatetaan paskaa. Sitähän se tiivistetysti on.
G-LoveR kirjoitti:
Ei oo ei. Maailmanmeno on niin kylmää, ettei sitä meinaa jaksaa aina pureskella. Puhutaan kauniita ja heti perään haistatetaan paskaa. Sitähän se tiivistetysti on.
Niinhän se on, sanat eivät vastaa tekoja.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Sitten olet vaan kortistossa pitkäaikaistyötön, kunnes vanhuuseläke alkaa. Ja juokset kaikki TE sirkukset läpi rahaa saadaksesi.Tuollainen on mielestäni väärin. Kyllä ihmisen pitää päästä viimeistään vammanaamana eläkkeelle.
Kerran kissani leikattiin ja se meni huoneen nurkkaan kehräämään.
Soitin sitten eläinlääkärille, että mikä sillä on vikana?
Lääkäri tuumasi, että nyt se on kipeä. Anna sille heti lisää kipulääkettä .
>simiti<
- Anonyymi
no hyi joku hikinen kainalo
Palstalta sopisi varmaan useampikin kainalooni 🙂
Oikeasti haluaisin tänne kotiin taas sellaisen kainalon, missä voisin viettää vaikka lauantai-iltaa. Tai ihan arki-iltaakin..- Anonyymi
Kun muumipeikko pikkumyy ja muumipappa lisääntyy... sitten tulee turhankin tärkeä Hemuli ja keskeyttää.
>simiti< En kenenkään. En pidä kosketuksesta. Kätteleminenkin tekee pahaa, mutta se on onneksi koronan myötä jäänyt.
En nyt näin varattuna immeisenä kenenkään, mutta muutenkin taidan olla vähän huono kainaloinen. En oo varmaan koskaan oikein antaumuksella viihtynyt pitkiä aikoja kenenkään kainalossa. Millaisissa tilanteissa edes ollaan kainalossa? Kun katsotaan telkkaria? Onko silloin yleensä paikalla muita ihmisiä vai ei ketään muita? Kuulostan nyt varmaan kamalan kyyniseltä, mutta ihan aidosti kysyn 🤔 Oonkohan jotenkin:
https://www.youtube.com/watch?v=_xkOIqemtVI- Anonyymi
En halua liioitella, mutta kainalooni mahtuu hirmuisen iso nainen.
Tietenkin jos jauhaa vain jostain politiikasta, niin sitten ei mahdu.
Kerran hamassa nuoruudessani seukkasin naispuolisen poliisiopiskelijan kanssa. Voi kun hän tietäisi nykyeloni.😉
>simiti<
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle463199Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖382694Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532624Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1152440Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle512193Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3511961- 1511594
- 761475
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231298Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.321235