Gallup lauantai-illan tylsyyteen

1. MitĂ€ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu? 😉

Jos vastaus on: ei, Gallup pÀÀttyy tĂ€hĂ€n. MikĂ€li vastaus on: kyllĂ€, voit jatkaa seuraavaan kysymykseen 😄

2. PidÀtkö saunomisesta?
A) Sauna lÀmpiÀÀ kotona joka ilta
B) En erityisesti. Viime vuonna kÀvin kerran
C) Saunon aina, jos sellaista on tarjolla
D) En ole koskaan saunonut

3. Saat leikkokukkia, mihin laitat ne?
A) Maljakkoon, mitÀ minulta löytyy useita
B) KyllÀ keittiöstÀ joku sopiva kulho löytyy
C) En ole koskaan saanut kukkia
D) JÀtÀn ne pakettiin

4. MitÀ kotielÀimiÀ sinulla on?
A) Vain pölykoiria
B) kissa, koira tai useampiakin
C) mehilÀisiÀ
D) lehmiÀ, sikoja, kanoja, lampaita ja mitÀ noita nyt onkaan

5. MitÀ ottaisit kahvin kanssa?
A) kotipullaa, bostonkakkua
B) leivos tai tÀytekakku
C) Kiitos, pelkkÀ musta kahvi riittÀÀ
D) voileipÀ

6. NimeÀ joku suosikkielokuvasi?
(Esim. Burleski)

7. MikÀ sinusta piti tulla isona?
(Esim. kirjaston tÀti)

8. Aiotko ÀÀnestÀÀ eduskuntavaaleissa?
A) kyllÀ, varmasti
B) en, ehdottomasti
C) jos on hyvÀ ilma, voin harkita
D) onko joku vaali taas tulossa?

9. MikÀ tanssi sujuu sinulta?
A) TÀmÀ mies ei tanssi
B) MikÀ vaan; kaikki askeleet ja muuvit on hallussa
C) slow fox nyt ainakin
D) Osaan huojua ja nytkiÀ rytmissÀ

10. Onko sinulla silmÀlasit voimakkuuksilla?
A) lukulasit
B) monitehot tai piilarit
C) ei ole
D) vain aurinkolasit

ExtrakyssÀri: Lauantai-illan musiikkiketju:

Pretenders: Don't Get Me Wrong
https://youtu.be/qbAab1hTxN4

MiellyttĂ€vÀÀ iltaa kaikille tasapuolisesti! đŸ€—

134

1124

Vastaukset

5000
    • 1. MitĂ€ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu? KYLLÄ!

2. PidÀtkö saunomisesta?

The Last of the Mohicans

-Ei hajuakaan eli varmaan vain iso

A) kyllÀ, varmasti

E) RytmikÀs liikehdistÀ yökerhon lattialla

ExtrakyssÀri: Lauantai-illan musiikkiketju: -

• Kiitos osallistumisesta 😄
        Viimeinen Mohikaani? Oliko se siis joku inkkarielokuva? Tuttu nimi kyllĂ€ đŸ€”

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos osallistumisesta 😄
        Viimeinen Mohikaani? Oliko se siis joku inkkarielokuva? Tuttu nimi kyllĂ€ đŸ€”

Juu, nimensÀ mukainen leffa. Muistaakseni Daniel Day-Lewis oli pÀÀosan starana.

• randombypasser kirjoitti:

Juu, nimensÀ mukainen leffa. Muistaakseni Daniel Day-Lewis oli pÀÀosan starana.

Olen katsonut tuon Viimeinen mohikaani kaksi tai kolme kertaa. TykkÀÀn elokuvan musiikista.

• Norppa83 kirjoitti:

Olen katsonut tuon Viimeinen mohikaani kaksi tai kolme kertaa. TykkÀÀn elokuvan musiikista.

Juu, se on kiva leffa 😊

• randombypasser kirjoitti:

Juu, se on kiva leffa 😊

Jep. Niin on.

• Voi kun jaksaisikin olla tylsistynyt. ElĂ€mĂ€ on luksusta jos sellaiseen on varaa.

• Oi! Tuntuu sitten aivan Kroisokselta 😄
        MitĂ€pĂ€ puuhaa sinun lauantai-iltaasi kuuluu?🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Oi! Tuntuu sitten aivan Kroisokselta 😄

Ihan vain palautumista työviikosta. Ei minulla nyt mitenkÀÀn niin erikoisen raskas työ ole, mutta kuitenkin niin ettÀ vapaasta vaan nauttii vaikka mitÀÀn ei tapahtuisikaan. KÀvin tuossa pÀivÀllÀ kuitenkin pelihallissa pelailemassa retropelejÀ ja se riitti pÀivÀn ohjelmaksi.

• Palstakamu kirjoitti:

Ihan vain palautumista työviikosta. Ei minulla nyt mitenkÀÀn niin erikoisen raskas työ ole, mutta kuitenkin niin ettÀ vapaasta vaan nauttii vaikka mitÀÀn ei tapahtuisikaan. KÀvin tuossa pÀivÀllÀ kuitenkin pelihallissa pelailemassa retropelejÀ ja se riitti pÀivÀn ohjelmaksi.

Ahaa. Ne on siis jotakin rahapelejÀ, ehkÀ?

MinĂ€ tyhjensin aamulla yhden vaatehuoneen, tai siis siirsin sieltĂ€ tavarat toiseen huoneeseen, ja kĂ€vin sitten parturissa ja kaupoilla. Sen jĂ€lkeen olen istunut jo melkein pari tuntia kotona nojatuolissa. - Alkaa pikkuhiljaa jo tympiĂ€ 🙂
        Huomenna leivon. Otin jo aineet lĂ€mpiĂ€mÀÀn 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Oi! Tuntuu sitten aivan Kroisokselta 😄

2. PidÀtkö saunomisesta?
        Rakastan saunomista. Minulla on ehkÀ Suomen pienin saunakomero. SiinÀ mahtuu juuri ja juuri yksi henkilö istumaan. Kokonsa vuoksi se lÀmpiÀÀ noin 10 minuutissa, eikÀ kuluta paljoa sÀhköÀkÀÀn.

D) JÀtÀn ne pakettiin
        Olen allerginen monille kukille. Kotonani ei koskaan ole mitÀÀn kasveja. Lapsena halusin hortonomiksi. Ei ihan onnistu se, hatsiu.

2 maakilpikonnaa.

D) voileipÀ
        Vaikka makeita herkkuja joskus syönkin, suolaiset herkut ovat minun juttuni.

(Esim. Burleski)
        Taru Sormusten Herrasta: Sormuksen ritarit. KÀvin katsomassa sen kolme kertaa elokuvissa. Nyt ehkÀ siitÀ ajanut aika ohi, mutta kyllÀ se vielÀkin on hyvÀ pÀtkÀ.

(Esim. kirjaston tÀti)
        Hortonomi, kokki, kaivinkoneenkuljettaja tai astronautti. MitÀÀn noista minusta ei tullut.

Taaskaan en keksi yhtÀÀn hyvÀÀ puoluetta mitÀ ÀÀnestÀisin, joten valitettavasti ÀÀneni menee kapinan merkeissÀ taaskin Persuille.

A) TÀmÀ mies ei tanssi
        En tykkÀÀ tanssimisesta. En kerta kaikkiaan tiedÀ miten tanssitaan, eikÀ minulla ole alkeellisintakaan rytmitajua.

D) vain aurinkolasit
        EpÀilen nÀössÀni olevan jotain vikaa, mutta optikon mukaan kaikki on kunnossa. En uskalla mennÀ silmÀlÀÀkÀriin, etteivÀt vaan mÀÀrÀÀ laseja.

• Xena-183 kirjoitti:

Ahaa. Ne on siis jotakin rahapelejÀ, ehkÀ?

MinĂ€ tyhjensin aamulla yhden vaatehuoneen, tai siis siirsin sieltĂ€ tavarat toiseen huoneeseen, ja kĂ€vin sitten parturissa ja kaupoilla. Sen jĂ€lkeen olen istunut jo melkein pari tuntia kotona nojatuolissa. - Alkaa pikkuhiljaa jo tympiĂ€ 🙂
        Huomenna leivon. Otin jo aineet lĂ€mpiĂ€mÀÀn 👍

Se on sellainen pelihalli jossa on kaikkia vanhoja konsoleita ja flippereitÀ yms. joita saa pelata pÀÀsymaksulla.

Taidat olla aika aktiivinen luonne? Minulle riittÀÀ vÀhempikin tekeminen ja nautin jos saa olla vaan ihan rauhassa.

MitÀ meinasit leipoa? MinÀ en leiponut, mutta kokkailin tÀnÀÀn pippurisen kanakastikkeen ja paistoin kaveriksi vielÀpÀ pieniÀ jauhelihapihvejÀ.

• Palstakamu kirjoitti:

2. PidÀtkö saunomisesta?
        Rakastan saunomista. Minulla on ehkÀ Suomen pienin saunakomero. SiinÀ mahtuu juuri ja juuri yksi henkilö istumaan. Kokonsa vuoksi se lÀmpiÀÀ noin 10 minuutissa, eikÀ kuluta paljoa sÀhköÀkÀÀn.

D) JÀtÀn ne pakettiin
        Olen allerginen monille kukille. Kotonani ei koskaan ole mitÀÀn kasveja. Lapsena halusin hortonomiksi. Ei ihan onnistu se, hatsiu.

2 maakilpikonnaa.

D) voileipÀ
        Vaikka makeita herkkuja joskus syönkin, suolaiset herkut ovat minun juttuni.

(Esim. Burleski)
        Taru Sormusten Herrasta: Sormuksen ritarit. KÀvin katsomassa sen kolme kertaa elokuvissa. Nyt ehkÀ siitÀ ajanut aika ohi, mutta kyllÀ se vielÀkin on hyvÀ pÀtkÀ.

(Esim. kirjaston tÀti)
        Hortonomi, kokki, kaivinkoneenkuljettaja tai astronautti. MitÀÀn noista minusta ei tullut.

Taaskaan en keksi yhtÀÀn hyvÀÀ puoluetta mitÀ ÀÀnestÀisin, joten valitettavasti ÀÀneni menee kapinan merkeissÀ taaskin Persuille.

A) TÀmÀ mies ei tanssi
        En tykkÀÀ tanssimisesta. En kerta kaikkiaan tiedÀ miten tanssitaan, eikÀ minulla ole alkeellisintakaan rytmitajua.

D) vain aurinkolasit
        EpÀilen nÀössÀni olevan jotain vikaa, mutta optikon mukaan kaikki on kunnossa. En uskalla mennÀ silmÀlÀÀkÀriin, etteivÀt vaan mÀÀrÀÀ laseja.

"En uskalla mennĂ€ silmĂ€lÀÀkĂ€riin, etteivĂ€t vaan mÀÀrÀÀ laseja."đŸ€Ł Siis mitĂ€ ihmettĂ€? Nyt kuule hetimmiten aikaa varaamaan, jos epĂ€ilyttÀÀ, ettĂ€ nĂ€kö olisi heikentynyt 👍

Tuo pieni saunakomero kuulostaa jÀnnittÀvÀltÀ. Onko se siis ihan tavallinen sauna kuitenkin vai jokin infrapunasauna?
        KĂ€tevĂ€ltĂ€ kuulostaa 👍

Minullakin oli tuo Burleski sellainen, jonka katsoin ensin kaksi kertaa elokuvissa ja sittemmin hommasin myös DVD:n, mitĂ€ olen useammankin kerran katsonut. 🙂

Astronautti olisi kyllĂ€ ollut aika kova 👍😁

Kiitos vastauksista ja rentouttavaa viikonloppua sinulle Palstakamu đŸ€—

• Palstakamu kirjoitti:

Se on sellainen pelihalli jossa on kaikkia vanhoja konsoleita ja flippereitÀ yms. joita saa pelata pÀÀsymaksulla.

Taidat olla aika aktiivinen luonne? Minulle riittÀÀ vÀhempikin tekeminen ja nautin jos saa olla vaan ihan rauhassa.

MitÀ meinasit leipoa? MinÀ en leiponut, mutta kokkailin tÀnÀÀn pippurisen kanakastikkeen ja paistoin kaveriksi vielÀpÀ pieniÀ jauhelihapihvejÀ.

Okei. De pelihalli kuulostaa hauskalta 👍

Niin.. Olen minÀ varmaan aika aktiivinen. Olen kuullut siitÀ ennenkin. Mutta olen kyllÀ yrittÀnyt myös vÀhentÀÀ kaikenlaisia.. harrastuksia. - Yksin kotona ei vaan kauhean paljon keksi tekemistÀ. - Torstaina siivosin. - No, lukemista ja musiikin kuuntelua, mutta nekin alkavat vÀsyttÀÀ.

Leivon siis ihan vaan pullaa. Pikkupullia ja bostonkakkua varmaan. Pakastin vaikutti olevan siltĂ€ osin tyhjenemĂ€ssĂ€, kun kurkistin aamulla. 🙂 Tein pari viikkoa sitten laskiaispullia, mutta tytĂ€r vei niistĂ€ heti osuuden tuoreena ja poikakin kĂ€vi viikolla kahvilla. - Ja etĂ€töissĂ€ ollessa tulee joka pĂ€ivĂ€ otettua pikkupulla tai korvapuusti kahvin kanssa pakastimesta 🙈 ÄkkiĂ€ sitĂ€ sitten kuluu 🙂

HyvĂ€t ruoat sinulla tĂ€nÀÀn 👍
        Mukavaa iltaa 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Okei. De pelihalli kuulostaa hauskalta 👍

Niin.. Olen minÀ varmaan aika aktiivinen. Olen kuullut siitÀ ennenkin. Mutta olen kyllÀ yrittÀnyt myös vÀhentÀÀ kaikenlaisia.. harrastuksia. - Yksin kotona ei vaan kauhean paljon keksi tekemistÀ. - Torstaina siivosin. - No, lukemista ja musiikin kuuntelua, mutta nekin alkavat vÀsyttÀÀ.

Leivon siis ihan vaan pullaa. Pikkupullia ja bostonkakkua varmaan. Pakastin vaikutti olevan siltĂ€ osin tyhjenemĂ€ssĂ€, kun kurkistin aamulla. 🙂 Tein pari viikkoa sitten laskiaispullia, mutta tytĂ€r vei niistĂ€ heti osuuden tuoreena ja poikakin kĂ€vi viikolla kahvilla. - Ja etĂ€töissĂ€ ollessa tulee joka pĂ€ivĂ€ otettua pikkupulla tai korvapuusti kahvin kanssa pakastimesta 🙈 ÄkkiĂ€ sitĂ€ sitten kuluu 🙂

HyvĂ€t ruoat sinulla tĂ€nÀÀn 👍
        Mukavaa iltaa 🙂

Siis se saunakomero (tai Google kÀyttÀÀ termiÀ "saunakaappi") on ihan tavallinen pieni sauna jonka voi laittaa kylpyhuoneeseen. SiinÀ on kiukaat ja kaikki. HyvÀt löylyt irtoaa, kun otin siihen ihan kunnon kiukaan.

Ite en ole oikein pÀÀssyt musikaaleihin sisÀlle, joten ei ole tuo Burleski tuttu.

MinÀ en ole koskaan asunut yksin, joten en osaa kuvitella millaista se on. Olen aina asunut jossain kimppakÀmpÀssÀ, niin on aina seuraa jos sitÀ kaipaa. Vaikkakin useimmiten kökötÀnkin omissa oloissani, on minusta kiva ettÀ ympÀrillÀ on elÀmÀÀ.

Kiva ettÀ leivot lapsille. Vaikka olenkin tÀllainen aikuinen lapsi, niin kyllÀ ne Àitin tekemÀt leivokset aina parhaita ovat. Jos eivÀt muistaneet kiittÀÀ, niin kyllÀ varmasti onnesta ÀpönÀ penikat syövÀt niitÀ.

HyvÀt illat sinnekin :)

• Palstakamu kirjoitti:

Siis se saunakomero (tai Google kÀyttÀÀ termiÀ "saunakaappi") on ihan tavallinen pieni sauna jonka voi laittaa kylpyhuoneeseen. SiinÀ on kiukaat ja kaikki. HyvÀt löylyt irtoaa, kun otin siihen ihan kunnon kiukaan.

Ite en ole oikein pÀÀssyt musikaaleihin sisÀlle, joten ei ole tuo Burleski tuttu.

MinÀ en ole koskaan asunut yksin, joten en osaa kuvitella millaista se on. Olen aina asunut jossain kimppakÀmpÀssÀ, niin on aina seuraa jos sitÀ kaipaa. Vaikkakin useimmiten kökötÀnkin omissa oloissani, on minusta kiva ettÀ ympÀrillÀ on elÀmÀÀ.

Kiva ettÀ leivot lapsille. Vaikka olenkin tÀllainen aikuinen lapsi, niin kyllÀ ne Àitin tekemÀt leivokset aina parhaita ovat. Jos eivÀt muistaneet kiittÀÀ, niin kyllÀ varmasti onnesta ÀpönÀ penikat syövÀt niitÀ.

HyvÀt illat sinnekin :)

Hieno keksintö tuollainen saunakaappi! EnpĂ€ ole sellaista koskaan nĂ€hnyt. 🙂
        Burleskissa Chtistina Aquilera ja hĂ€nen ÀÀnensĂ€ on Se juttu 👍

En minĂ€kÀÀn ollut asunut koskaan aiemmin yksin, ennen kuin mieheni kuoli. - Ja ne pullaa syövĂ€t lapsetkin ovat jo isoja. 23v ja 25v 🙂
        Mutta lapset ovat aina lapsia âŁïž

• Anonyymi

1. MitÀ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu?
      Ihan hyvÀÀ, vÀhÀn vÀsyttÀÀ. Joo saa

2. PidÀtkö saunomisesta?
      Ei mikÀÀn noista. Saunon kerran viikossa ja saunassa on ihan kivaa, mutta en ole mikÀÀn himosaunoja.

A, mutta en erityisemmin pidÀ leikkokukista

B, 2 koiraa (ja kaloja)

D

Ei tule tÀhÀn hetkeen mitÀÀn mieleen. MÀ katson tosi harvoin elokuvia nykyÀÀn.

Kirjailija

A

Ei paritansseja kiitos

B, tavallaan. Huono kaukonÀkö, mutta mulle on tehty linssileikkaus eli en kÀytÀ enÀÀ silmÀlaseja

• HyvĂ€ juttu, saat rapsutella koiria đŸ€—
        MinÀkin saunoisin ehkÀ kerran viikossa, talvella, mutta sÀhkösauna ei ole lÀmmennyt kuin muutaman kerran tÀnÀ talvena..

Kiitos osallistumisesta! 😄

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

HyvĂ€ juttu, saat rapsutella koiria đŸ€—
        MinÀkin saunoisin ehkÀ kerran viikossa, talvella, mutta sÀhkösauna ei ole lÀmmennyt kuin muutaman kerran tÀnÀ talvena..

Kiitos osallistumisesta! 😄

No mulla lÀmpeÀÀ sÀhkösauna sen kerran viikossa, yleensÀ perjaintaisin. Josku tosin tulee kaytyÀ keskiviikkona, mutta yleensÀ perjantaina. Se on mun ja muksun tÀrkeÀ perjantaiperinne ja siksipÀ se ei muutu, jollei ole aivan pakko.

• Anonyymi kirjoitti:

No mulla lÀmpeÀÀ sÀhkösauna sen kerran viikossa, yleensÀ perjaintaisin. Josku tosin tulee kaytyÀ keskiviikkona, mutta yleensÀ perjantaina. Se on mun ja muksun tÀrkeÀ perjantaiperinne ja siksipÀ se ei muutu, jollei ole aivan pakko.

Tosi kiva perinne. Minunkin tyttĂ€reni pitÀÀ saunomisesta, joten kyllĂ€ hĂ€ntĂ€ varten sauna lĂ€mpiÀÀ aina, jos hĂ€n tulee kĂ€ymÀÀn ja haluaa saunoa 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Tosi kiva perinne. Minunkin tyttĂ€reni pitÀÀ saunomisesta, joten kyllĂ€ hĂ€ntĂ€ varten sauna lĂ€mpiÀÀ aina, jos hĂ€n tulee kĂ€ymÀÀn ja haluaa saunoa 🙂

Ja heitetÀÀn biisiksi vaikkapa https://www.youtube.com/watch?v=9rs-or7As0k , kun tuubi sitÀ tuossa tyrkytti.

• 1. MitĂ€ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu? 😉
      - TÀssÀhÀn tÀÀ pÀivÀ meni taas sukkelaan. EipÀ mitÀÀn uutta kuulu.

2. PidÀtkö saunomisesta?
      -PitÀisin kyllÀ ellen tulisi aina kipeÀksi saunomisen jÀlkeen. Fibromyalgiani ei tykkÀÀ saunomisesta.

-Maljakkoon. Pari maljakkoa löytyy.

-Hamsu, lasteni mutta mitĂ€ kyllĂ€ olen vĂ€hĂ€n ominut itsellenikin. Rakas pieni karvainen perheenjĂ€senemme. 💓đŸč Ihana.

D) voileipÀ

(Esim. Burleski)

- VihreÀt paistetut tomaatit.

(Esim. kirjaston tÀti)
      - Vaikka mitĂ€. Ja mitÀÀn niistĂ€ musta ei tullut. 😆 Terveys ei puoltanut eikĂ€ aina vanhemmatkaan.

-En. Ei ole tapanani, koska koen ettÀ kaikki lupailee vaalien alla ummet lammet ja ei toteuta mitÀÀn lupailujaan kumminkaan.

- Aika monikin, vaikka askelkuviot on ruosteessa.

B) monitehot

https://youtu.be/41AD9PmV3rI

NĂ€in sitĂ€ tanssitaan, kun ja jos jalat vaan kestÀÀ. 😊👍

• HyvĂ€, kun jaksoit työviikon đŸ€— Varmasti oli rankkaa.. - ÄidillĂ€kin oli fibromyalgia ja hĂ€n ei sitten viimeiseen 15 vuoteen saunonut enÀÀ. Kurjaa đŸ˜„

Hamsu ❀

MinĂ€ muistaisin lukeneeni tuon VihreĂ€t paistetut tomaatit, mutta en ole varma olenko nĂ€hnyt sitĂ€ elokuvaa đŸ€”

Tuo Haddawayn biisi on mahtava! SillĂ€ mennÀÀn 💃đŸ•ș

• Xena-183 kirjoitti:

HyvĂ€, kun jaksoit työviikon đŸ€— Varmasti oli rankkaa.. - ÄidillĂ€kin oli fibromyalgia ja hĂ€n ei sitten viimeiseen 15 vuoteen saunonut enÀÀ. Kurjaa đŸ˜„

Hamsu ❀

MinĂ€ muistaisin lukeneeni tuon VihreĂ€t paistetut tomaatit, mutta en ole varma olenko nĂ€hnyt sitĂ€ elokuvaa đŸ€”

Tuo Haddawayn biisi on mahtava! SillĂ€ mennÀÀn 💃đŸ•ș

Jaksoin ihan hyvin. Lyhyet pÀivÀt on se mikÀ tuntuisi toimivan. En ehdi uupua ihan tyystin. 8h pÀivÀ olis raju rutistus 5 pvÀÀ viikossa, sitÀ en pitkÀÀn jaksais, kun olisin kuin jyrÀn alle jÀÀnyt ja fatiikki vÀsy pÀÀllÀ. Joo, sauna ja myös vetoisat, kylmÀt olosuhteet on myrkkyÀ keholle, kun sairastaa fibroa. YlipÀÀnsÀ vaihtelevat lÀmpötilat.

Hamsu on mulle oikea terapeutti. Saa olon hyvĂ€ksi ja sydĂ€men tulvimaan rakkautta. Ihme olento. đŸ„°đŸč

Okei.

Jep ja Sven Otten on 💗..

• G-LoveR kirjoitti:

Toinen vielĂ€, tanssikaa! Se on paras harrastus ja hyvĂ€ liikuntamuoto. 😊👍

https://youtu.be/sUn4LOPoUkQ

No tĂ€mĂ€ ☝
        Saan vielĂ€ hyvĂ€n hien pintaan, kun joraan tĂ€mĂ€n ketjun kaikki biisit lĂ€pi vielĂ€ illan pÀÀtteeksi 😄

• Xena-183 kirjoitti:

No tĂ€mĂ€ ☝
        Saan vielĂ€ hyvĂ€n hien pintaan, kun joraan tĂ€mĂ€n ketjun kaikki biisit lĂ€pi vielĂ€ illan pÀÀtteeksi 😄

Jes! Tanssi tekee hyvÀÀ inside to outside. 😁

• G-LoveR kirjoitti:

Jaksoin ihan hyvin. Lyhyet pÀivÀt on se mikÀ tuntuisi toimivan. En ehdi uupua ihan tyystin. 8h pÀivÀ olis raju rutistus 5 pvÀÀ viikossa, sitÀ en pitkÀÀn jaksais, kun olisin kuin jyrÀn alle jÀÀnyt ja fatiikki vÀsy pÀÀllÀ. Joo, sauna ja myös vetoisat, kylmÀt olosuhteet on myrkkyÀ keholle, kun sairastaa fibroa. YlipÀÀnsÀ vaihtelevat lÀmpötilat.

Hamsu on mulle oikea terapeutti. Saa olon hyvĂ€ksi ja sydĂ€men tulvimaan rakkautta. Ihme olento. đŸ„°đŸč

Okei.

Jep ja Sven Otten on 💗..

What is love is The number 1 ysÀribiisi. Siihen ei kyllÀsty koskaan.

Haddawaylta kysyttiin haastattelussa eikö hĂ€n kyllĂ€sty vetĂ€mÀÀn samaa biisiĂ€ aina ja kaikkialla. Haddaway vastasi: outo kysymys. Sama kuin kysyisitte McDonaldsilta kyllĂ€styttÀÀkö tehdĂ€ Big Maceja 👌

• MaximiIIian kirjoitti:

What is love is The number 1 ysÀribiisi. Siihen ei kyllÀsty koskaan.

Haddawaylta kysyttiin haastattelussa eikö hĂ€n kyllĂ€sty vetĂ€mÀÀn samaa biisiĂ€ aina ja kaikkialla. Haddaway vastasi: outo kysymys. Sama kuin kysyisitte McDonaldsilta kyllĂ€styttÀÀkö tehdĂ€ Big Maceja 👌

On kyllĂ€. 👍

Niin kyllĂ€styttÀÀkö tahkoa rahaa? 😄

• Anonyymi

Rakastan myös tuota elokuvaa 😀 ❀

• Anonyymi kirjoitti:

Rakastan myös tuota elokuvaa 😀 ❀

Se on ihan puhutteleva elokuva.

• 1.kyllĂ€
      2.c
      3.b
      4.a (oon kyllÀ hyvin elÀinrakas)
      5.a
      6. Trainspotting
      7. En tiedÀ vielÀkÀÀn
      8.c
      9.d
      10.c
      https://youtu.be/B1zCN0YhW1s

Mukavaa iltaa sullekin.🙂.

• Kiitos vastauksista Mikkojuhan 😄
        En minĂ€kÀÀn ole ihan varma vielĂ€, mitĂ€ haluan tehdĂ€ sitten aikuisena 😉
        Trainspotting taitaa kolahtaa sinulle ihan tarinankin takia 👍

Kiitos biisistĂ€ - se on aika raju 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista Mikkojuhan 😄
        En minĂ€kÀÀn ole ihan varma vielĂ€, mitĂ€ haluan tehdĂ€ sitten aikuisena 😉
        Trainspotting taitaa kolahtaa sinulle ihan tarinankin takia 👍

Kiitos biisistĂ€ - se on aika raju 🙂

No joo...tĂ€nÀÀn on vaan ollu vĂ€hĂ€n sellanen fiilis. Mutta eiköhĂ€n se aurinko huomenna taas paista.🙂. Joo trainspottingiin ja sen hahmoihin on helppo samaistua sattuneesta syystĂ€.

• Mikkojuhan kirjoitti:

No joo...tĂ€nÀÀn on vaan ollu vĂ€hĂ€n sellanen fiilis. Mutta eiköhĂ€n se aurinko huomenna taas paista.🙂. Joo trainspottingiin ja sen hahmoihin on helppo samaistua sattuneesta syystĂ€.

YmmĂ€rrĂ€n hyvin Mikkojuhan. - Itse asiassa minullakin alkoi tulla taas pÀÀlle lauantaiahdistus, mutta sain sen nyt jollakin tahdonvoimalla ja tĂ€llĂ€ ylimÀÀrĂ€isellĂ€ höpöttelyllĂ€ vĂ€istymÀÀn 🙂
        Voimia sulle đŸ€— ja tsemppiĂ€ 👍

• Xena-183 kirjoitti:

YmmĂ€rrĂ€n hyvin Mikkojuhan. - Itse asiassa minullakin alkoi tulla taas pÀÀlle lauantaiahdistus, mutta sain sen nyt jollakin tahdonvoimalla ja tĂ€llĂ€ ylimÀÀrĂ€isellĂ€ höpöttelyllĂ€ vĂ€istymÀÀn 🙂
        Voimia sulle đŸ€— ja tsemppiĂ€ 👍

Kiitos paljon kannustuksesta ja myötĂ€tunnosta se tuntuu mukavalta ja piristÀÀ kyllĂ€.😊.KyllĂ€ se nyt jo helpottaa taas pikkuhiljaa. En mĂ€ yleensĂ€kÀÀn kovin kauaa jaksa murehtia kuitenkaan.🙂.

• 1. MitĂ€ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu? 😉

Kauheen monenlaista kuuluu, mut juuri nyt ihan jees😎 Rauhallista koti-iltaa, aikuinen tytĂ€r seurana. Saapi olla utelu, varsinkin Xenalta đŸ„°

2. PidÀtkö saunomisesta?
      Saunon nykyÀÀn kerran viikossa, ennen kaksi kertaa. Mutta tykkÀÀn siis saunomisesta kyllÀ, viimeksi eilen saunoin ja puilla lÀmmitettÀvÀ sauna se olla pittÀÀ!

Maljakkoon laitan kukat, viimeksi naistenpÀivÀnÀ sain lempikukkiani, tulppaaneita:)

Ennen oli kanoja, nykyÀÀn kohta jo 8 v. kissa.

Sokeria tai muuta makeutusta. Keliaakikkona jÀÀ usein pullat vÀliin, kun ei ole gluteenittomia kotona tai tarjolla muualla.

NiitÀ on paljon. Mutta heitetÀÀn Brian de Palman Carrie tÀhÀn.

(Esim. kirjaston tÀti) Juurikin se :D

Mahdollisesti.

A) TĂ€mĂ€ mies ei tanssi 😅
      No joo, joskus tulee tanssittua ja myöhemmin nolottaa. Nautittujen juomien mÀÀrÀllÀ voi olla osuutta asiaan.

Piilarit ja monitehot (olenhan jo vanhus) đŸ‘”

Ja vielÀ biisiÀ:

https://www.youtube.com/watch?v=tumXB7jvepI

Kivvaa iltaa âŁïž

• Kiitos vastauksista ja biisistĂ€ Y.B đŸ„°
        Luen sun viestin sitten myöhemmin 👍

Voi, puusaunan kyllĂ€ haluaisin niin kovasti.. EhkĂ€ vielĂ€ joskus đŸ€”
        TĂ€ytyypĂ€ muistaa tuo.., siis minulla on kyllĂ€ yleensĂ€ aina pakasteessa gluteenitonta 😉

Ostin NaistenpĂ€ivĂ€nĂ€ itselleni ihania hennon vaaleanpunaisia ruusuja. TĂ€ytyypĂ€ ottaa niistĂ€ kuva ja lĂ€hettÀÀ. Muuten tulppaanit kuuluvat kevÀÀseen ja minulla on niitĂ€ usein maljakossa 🙂

Kivaa iltaa teille tyttĂ€ren kanssa đŸ™‹â€â™€ïž

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista ja biisistĂ€ Y.B đŸ„°
        Luen sun viestin sitten myöhemmin 👍

Voi, puusaunan kyllĂ€ haluaisin niin kovasti.. EhkĂ€ vielĂ€ joskus đŸ€”
        TĂ€ytyypĂ€ muistaa tuo.., siis minulla on kyllĂ€ yleensĂ€ aina pakasteessa gluteenitonta 😉

Ostin NaistenpĂ€ivĂ€nĂ€ itselleni ihania hennon vaaleanpunaisia ruusuja. TĂ€ytyypĂ€ ottaa niistĂ€ kuva ja lĂ€hettÀÀ. Muuten tulppaanit kuuluvat kevÀÀseen ja minulla on niitĂ€ usein maljakossa 🙂

Kivaa iltaa teille tyttĂ€ren kanssa đŸ™‹â€â™€ïž

Juu, ei kiirettÀ. Oon itse niin toivottoman hidas viesteissÀ ja niihin vastaamisissa.
        Puusauna on nÀillÀ sÀhkön hinnoilla parempi vaihtoehto ;)
        Keliakia tosiaan vÀhÀn hankaloittaa elÀmÀÀn. Siksi olen aika huono kahviloissa kÀvijÀ. Ravintoloissa saa kyllÀ mukavasti ruokaa gluteenittomana. Kiva, jos olet noin varautunut ;)
        Joo, samoin, kyllÀ mulla muutenkin on tammikuusta pitkÀlle kevÀÀseen
        usein tulppaaneja, myös itseni ostamana.

Kivaa iltaa sulle myös, tyttÀrellÀ taitaa olla omat puuhat enimmÀkseen kyllÀ, voi olla ettÀ mulla on aikaa palstailla jopa;)

• Anonyymi

1. HyvÀÀ. Saa. 2.B 3.C 4.A 5.A 6. 127 tuntia. 7. KoruseppÀ. 8.D 9.D... 10. B kiitos!

• Kiitos vastauksista đŸ€—
        Tuliko sinusta koruseppĂ€? 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista đŸ€—
        Tuliko sinusta koruseppĂ€? 🙂

Noup. KÀsityölÀinen kyllÀkin ja joskus tulee edelleen kuolattua fabergen tuotoksia.

• Anonyymi kirjoitti:

Noup. KÀsityölÀinen kyllÀkin ja joskus tulee edelleen kuolattua fabergen tuotoksia.

No nehĂ€n nyt ovatkin taidetta đŸ€©

Arvostan kÀdentaitajia. MinÀ en ole sellainen, mutta Àitini oli ja tyttÀrenikin.

• Hellou Xena Warrior Princess! Kiva viikonlopun galluppi. 😊

1. MitÀ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu?
      - HyvÀÀ kuuluu. Kiitos mielellÀÀn, heittÀydyn vastaamaan.

2. PidÀtkö saunomisesta?
      B) En erityisesti. Viime vuonna kÀvin muutaman kerran
      En ole erityisemmin saunan ystÀvÀ, mutta kÀyn, jos sattuu olemaan fiilistÀ

A) Vain pölykoiria

En juo kahvia, ottaisin kupillisen teetÀ ja ...
      D) voileipÀ

Elizabeth ja Elizabeth: The Golden Age (pÀÀosassa Cate Blanchett)
      Tuo toinen on jatko-osa tuolle ensimmÀiselle.

Nuorempana halusin kampaajaksi. Ihailin meidÀn kivijalkaostarin kampaajaa, joka oli mielestÀni kaunis ja tyylikÀs. Pari kertaa vuodessa kÀytiin tasoittamassa mun silloin pitkiÀ hiuksia. HÀn oli aina kovin ystÀvÀllinen ja mukava.

A) kyllÀ, varmasti

KĂ€ytiin viime kesĂ€nĂ€ oikeissa lavatansseisa. Koronavuosien jĂ€lkeen ensimmĂ€istĂ€ kertaa. Oli kiva kokemus pitkĂ€stĂ€ aikaa. Todistettavasti muuvit on vielĂ€ tallessa. 😂
      Myöhemmin kesĂ€llĂ€ kĂ€vin ystĂ€vĂ€ttĂ€rien kanssa Mummotunnelissa bilettĂ€mĂ€ssĂ€ ja nekin kuviot on hyvin tallessa, jos nyt siinĂ€ ruuhkassa sitĂ€ heilumista voi sanoa tanssimiseksi? đŸ€Ł

A) lukulasit
      On mulla piilaritkin.

~ Tori Kelly - Don't You Worry 'Bout A Thing ~
      https://youtu.be/bzPQ61oYMtQ

Kiitos gallupista. Mukavaa iltaa myös sinulle! đŸ€—

• Siis teetĂ€ sinulle ✅

Cate Blanchett on mahtava đŸ€©

Lavatansseissa ON hauskaa! Viime kesĂ€nĂ€ minunkin ystĂ€vĂ€ttĂ€reni houkutteli minut pari kertaa tansseihin ja Olipa vain kivaa. - Ainoa vaan, ettĂ€ kun on monta vuotta tanssinut saman miehen tahtiin, niin alkuun oli taas opettelemista siinĂ€, ettĂ€ tĂ€ytyy mukautua uuden viejĂ€n askeliin. Mutta siitĂ€kin selvittiin 😅 Ja lopulta oli myös ihan kivaa 😊

Oi! Olipa kiva Tori Kellyn biisi, kiitos đŸ€—

• 1. MitĂ€ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu? 😉 ☑

Jos vastaus on: ei, Gallup pÀÀttyy tĂ€hĂ€n. MikĂ€li vastaus on: kyllĂ€, voit jatkaa seuraavaan kysymykseen 😄

2. PidÀtkö saunomisesta?
      B) En erityisesti. ☑ Harvakseltaan, lĂ€hinnĂ€ kesĂ€llĂ€ mökkiolosuhteissa.

B) KyllĂ€ keittiöstĂ€ joku sopiva kulho löytyy ☑
      D) JÀtÀn ne pakettiin

A) Vain pölykoiria ☑
      C) mehilÀisiÀ
      D) lehmiÀ, sikoja, kanoja, lampaita ja mitÀ noita nyt onkaan

A) kotipullaa, bostonkakkua ☑
      B) leivos tai tÀytekakku
      D) voileipĂ€ ☑ Mieluiten 0,01 aarin kokoinen pala levylihapiirakkaa tai lihapasteija runsailla tĂ€ytteillĂ€

6. NimeÀ joku suosikkielokuvasi? The Green Mile

7. MikÀ sinusta piti tulla isona? Rikas tennistÀhti. NykyÀÀn tavoite on hioutunut muotoon Wimbledoniin katsomaan pelejÀ mansikoiden ja kermavaahdon kera.

A) kyllĂ€, varmasti ☑
      B) en, ehdottomasti

A) TÀmÀ mies ei tanssi
      C) slow fox nyt ainakin ☑
      D) Osaan huojua ja nytkiĂ€ rytmissĂ€ ☑ N. 13-vuotiaana opetellut travoltat sujuvat vielĂ€kin.

A) lukulasit
      B) monitehot tai piilarit ☑
      C) ei ole
      D) vain aurinkolasit

Hidas: https://m.youtube.com/watch?v=bp0AHQooVSY&pp=ygURcG9ldHMgb2YgdGhlIGZhbGw=

Poets of the Fall: Cradled in Love

Nopea(mpi): https://m.youtube.com/watch?v=p1FlArJtKew&pp=ygUabG92ZSBvZHlzc2V5IHQgY29ubmVjdGlvbiA=

• T-Connection: Love Odyssey

• Kiitos vastauksista Maximillian 😘

Siis levylihapiirakkaa ja bostonkakkua sinulle ✅ SepĂ€ sattui 👍 Kotipullan/Bostonkakun aineet ovatkin jo lĂ€mpiĂ€mĂ€ssĂ€ huomiseksi 😉

Minustakin puusauna mökillÀ olisi paras, mutta sÀhkösauna kaupungissa on tÀllÀ hetkellÀ se, millÀ mennÀÀn..

Kiitos biiseistĂ€kin! Slow foxilla siis voidaan aloittaa. - Minun piti ensin vain kurkistaa nuo linkit ja kuunnella ne myöhemmin kokonaan, mutta se Poets of The Fallin musiikkivideo olikin niin jĂ€nnittĂ€vĂ€, ettĂ€ se piti katsoa loppuratkaisuun saakka 😄 Karmeat oven narinat, mutta kaunis biisi tasoitti fiilistĂ€. 👍

• Xena-183 kirjoitti:

TÀhÀn takaisin:

Cyndi Lauper: Time After Time
        https://youtu.be/WjN2icktruo

sekÀ

Bonnie Tyler: Total Eclipse of the Heart
        https://youtu.be/lcOxhH8N3Bo

Kauniita semi-pehmeitĂ€ biisejĂ€. Tai Bonnie Tyllerö alkaa olla jo voiko kĂ€det työntÀÀ naisen housunkauluksesta sisÀÀn hidasta tanssiessa kysyy nimim. EpĂ€tietoinen 😄

George Benson on tÀltÀ semi-osastolta (hitaan ja nopean vÀlistÀ) suuri suosikkini.

https://m.youtube.com/watch?v=FIF7wKJb2iU&pp=ygUNZ2VvcmdlIGJlbnNvbg==

https://m.youtube.com/watch?v=96GE-aj9jhg&pp=ygUVdHVybiB5b3VyIGxvdmUgYXJvdW5k

• MaximiIIian kirjoitti:

Kauniita semi-pehmeitĂ€ biisejĂ€. Tai Bonnie Tyllerö alkaa olla jo voiko kĂ€det työntÀÀ naisen housunkauluksesta sisÀÀn hidasta tanssiessa kysyy nimim. EpĂ€tietoinen 😄

George Benson on tÀltÀ semi-osastolta (hitaan ja nopean vÀlistÀ) suuri suosikkini.

https://m.youtube.com/watch?v=FIF7wKJb2iU&pp=ygUNZ2VvcmdlIGJlbnNvbg==

https://m.youtube.com/watch?v=96GE-aj9jhg&pp=ygUVdHVybiB5b3VyIGxvdmUgYXJvdW5k

Itse asiassa George Benson ei tainnut olla minulle lainkaan tuttu artisti đŸ€” Mutta nĂ€mĂ€ nĂ€ytteet antavat kyllĂ€ hyvĂ€n fiiliksen tuotannostaan 🙂

Youtube tarjosi minulle tÀllaisen, niin vÀlitÀn sinullekin
        Lisa Stansfield: All Around The World
        https://youtu.be/JVuuatjHGnY

• Anonyymi

1. MitĂ€ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu? 😉

Leivoin vanhempien lasteni kanssa nissaniin jarrusatulan, meinasi kÀydÀ kylmÀÀmÀÀn sekÀ syrÀmmestÀ kun jarrunesteet pirskahtelivat pitkin pihaa ja auto kÀvi mölyÀmÀÀn vaikka virrat poissa. Nyt juhlimme finaaliin vietyÀ asennusta kotikebab-luksus-ateriaa kokkailemalla.

2. PidÀtkö saunomisesta?

A) Robotti-imuri jota ruokitaan pölykoirilla

B) leivos tai tÀytekakku
      D) voileipÀ

300

Prosessinohjaaja

A) TÀmÀ mies ei tanssi

A) lukulasit

• Anonyymi

• Kiitos vastauksista ja biisistĂ€ đŸ€—
        SiinĂ€ videolla on melkoista menoa 😅

Leivoitte jarrusatulan...? MinĂ€ leivon kyllĂ€ huomenna pullaa, mutta tuon sortin leivonnaiseen ei edes minun sujuva sisĂ€lukutaitoni kyllĂ€ riitĂ€ đŸ€Ł
        Hauska kuulla, ettĂ€ sinulla oli lapset mukana 👍 Lasteni isĂ€ otti lapset myös jo pieninĂ€ autotalliin ja siellĂ€ poika oppi korjaamaan mopoja ja autoja ja lĂ€htikin sittemmin opiskelemaan autoinsinööriksi 🙂 EihĂ€n kaikkien vanhemmat tietenkÀÀn osaa itse edes tehdĂ€ autoilleen muuta kuin tankata.

Tuliko sinusta lopulta prosessinohjaaja? 😄

• 1. Saunon vĂ€lillĂ€. Mulla on asunnossa sĂ€hkösauna ja joskus sauna lĂ€mpiÀÀ kerran tai kaksi viikossa, mutta joskus saattaa mennĂ€ useampi viikkokin etten sauno. Nyt en ole saunonut ainakaan kolmeen viikkoon, ellen jopa kuukauteen.

2. Leikkokukat laitan maljakkoon pöydÀlle.

3. Kahvin kanssa syön yleensÀ voileivÀn, pullaa tai suklaata.

4. Mulla on vain pölykoiria nurkissa =D

5. Suosikkielokuva: Buster Keatonin "Kenraali" vuodelta 1926 (muita esimerkkejÀ löytyy mun profiilista)

7. MitÀ piti tulla isona: kirjailija, mutta kai laiskuus on voittanut. Nuorempana kirjoitin kaikenlaista, mutta nykyÀÀn eniten pÀivÀkirjaa ja tÀnne nettiin. Joskus saatan runoilla, jos joku runonpÀtkÀ tulee mieleen, mutta siinÀkin pitÀÀ olla oikea tunnetila niin kuin muussakin kirjoittamisessa sekÀ kai rutiinikin, mutta mitÀÀn taidetta tai viihdettÀkÀÀn ei tehdÀ vÀkisin. Ja se inspiraatio ja jonkinlainen kyky on kai vuosien saatossa hieman himmennyt, koska en jaksa tehdÀ tekstiÀ eikÀ multa sitÀ enÀÀ ihan niin vaivattomasti synny. Ja kyllÀhÀn noita kirjailijoita maailmaan mahtuu, ettÀ ei yks menetys kai haittaa =D Ja ainahan sitÀ voi vaikka tÀÀllÀ palstalla satuilla jonkun kanssa =D

8. Osaan huojua ja nykiÀ rytmissÀ =D

9. Ei ole silmÀlaseja ollenkaan, Aurinkolasit on, mutta ei voimakkuuksilla.

Ihanaa musiikkia ihanilta miehiltÀ:

Rory Gallagher "Overnight bag" (1978)
      https://www.youtube.com/watch?v=PhlSO9_OJxk&list=RDLNnUOr8Rz3M&index=9

Bernie Marsden "Place in my heart" (2003)
      https://www.youtube.com/watch?v=digfqX4EpDc&list=RDLNnUOr8Rz3M&index=3

Paul Rodgers
      Bad Company "Fade away" (1976)
      https://www.youtube.com/watch?v=VMdTEDzXxrM

Paul Rodgers
      Free "Mourning sad morning" (1969)
      https://www.youtube.com/watch?v=Sv9t56D720A

• Kiitos vastauksista Norppa83 đŸ€—

Minun mieheni kirjoitti kirjan. ErÀÀn historiateoksen. Mutta hÀn kirjoitti myös runoja. - HÀn sanoi olleensa tuotteliaimmillaan ennen kuin tapasimme. HÀnen runoutensa tunnetila kumpusi ilmeisesti ikÀvistÀ fiiliksistÀ; pettymisestÀ rakkaudessa, surusta, yksinÀisyydestÀ jne.

Toivottavasti sinĂ€kin jatkat kirjoittamista 🙂 TekstiĂ€ sinulta kyllĂ€ syntyy 👍

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista Norppa83 đŸ€—

Minun mieheni kirjoitti kirjan. ErÀÀn historiateoksen. Mutta hÀn kirjoitti myös runoja. - HÀn sanoi olleensa tuotteliaimmillaan ennen kuin tapasimme. HÀnen runoutensa tunnetila kumpusi ilmeisesti ikÀvistÀ fiiliksistÀ; pettymisestÀ rakkaudessa, surusta, yksinÀisyydestÀ jne.

Toivottavasti sinĂ€kin jatkat kirjoittamista 🙂 TekstiĂ€ sinulta kyllĂ€ syntyy 👍

Juu, tÀnne Suomi24-saitille syntyy kyllÀ tekstiÀ vÀlillÀ, mutta en jaksais enÀÀ mitÀÀn satoja sivuja kÀsittÀvÀÀ opusta kirjottaa, ei riitÀ kÀrsivÀllisyys. Joskus omaksi huviksi voin jotain rustata. Aikoinaan mummon ja papan (Àidin vanhemmat, RIP pappa, kuoli 2018) tein kalevalamittaisen runoelman heidÀn elÀmÀstÀÀn heidÀn 50-vuotis hÀÀpÀivÀjuhlaansa ja luin sen siellÀ.

NykyÀÀn esim. musiikki ja elokuvat on mun ykkösiÀ kiinnostuksenkohteista. Su-ma vÀlisenÀ yönÀ jos jaksan valvoa katson Oscar-gaalan suorana (klo 2-6 Suomen aikaa). Olen katsonut Oscareita lÀhes jokaisena vuonna niin kauan kuin suorana on lÀhetetty (kahtena vuotena on muistaakseni jÀÀnny vÀlistÀ) eli jostain 2000-luvun alkupuolelta (olikohan 2005 tai 2006 ellen vÀÀrin muista tai jotain sinnepÀin). NykyÀÀn gaala vaan ei kiinnosta ihan niin paljon kuin aikaisemmin, mutta kiinnostaa kuitenkin sen verran, ettÀ yleensÀ edes harkitsen sen kattomista suorana, jos vaan on toimiva tv sillÀ hetkellÀ.

• Xena-183 kirjoitti:

On kyllĂ€ taitavaa musisointia 👍

Jep, noilla kaikilla herroilla, joiden musiikkia linkitin ja heidÀn taustallaan musisoivilla muusikoillakin tai bÀndikavereilla. Lahjakkaita tyyppejÀ.

• Norppa83 kirjoitti:

Juu, tÀnne Suomi24-saitille syntyy kyllÀ tekstiÀ vÀlillÀ, mutta en jaksais enÀÀ mitÀÀn satoja sivuja kÀsittÀvÀÀ opusta kirjottaa, ei riitÀ kÀrsivÀllisyys. Joskus omaksi huviksi voin jotain rustata. Aikoinaan mummon ja papan (Àidin vanhemmat, RIP pappa, kuoli 2018) tein kalevalamittaisen runoelman heidÀn elÀmÀstÀÀn heidÀn 50-vuotis hÀÀpÀivÀjuhlaansa ja luin sen siellÀ.

NykyÀÀn esim. musiikki ja elokuvat on mun ykkösiÀ kiinnostuksenkohteista. Su-ma vÀlisenÀ yönÀ jos jaksan valvoa katson Oscar-gaalan suorana (klo 2-6 Suomen aikaa). Olen katsonut Oscareita lÀhes jokaisena vuonna niin kauan kuin suorana on lÀhetetty (kahtena vuotena on muistaakseni jÀÀnny vÀlistÀ) eli jostain 2000-luvun alkupuolelta (olikohan 2005 tai 2006 ellen vÀÀrin muista tai jotain sinnepÀin). NykyÀÀn gaala vaan ei kiinnosta ihan niin paljon kuin aikaisemmin, mutta kiinnostaa kuitenkin sen verran, ettÀ yleensÀ edes harkitsen sen kattomista suorana, jos vaan on toimiva tv sillÀ hetkellÀ.

Se Oscar gaala on varmasti mielenkiintoinen. En ole koskaan jaksanut katsoa sitĂ€. - Aina sitten aamulla Iltasanomista pĂ€ivitykset voittajista. - Sen verran luin jostakin, ettĂ€ punainen matto lienee vaihtanut vĂ€riĂ€ tĂ€lle vuodelle. Oliko harmaaseen tai jotakin 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

Se Oscar gaala on varmasti mielenkiintoinen. En ole koskaan jaksanut katsoa sitĂ€. - Aina sitten aamulla Iltasanomista pĂ€ivitykset voittajista. - Sen verran luin jostakin, ettĂ€ punainen matto lienee vaihtanut vĂ€riĂ€ tĂ€lle vuodelle. Oliko harmaaseen tai jotakin 🙂

En ole nyt lukenut uutisia gaalasta, mutta sen verran tiedÀn, ettÀ juontajana on talkshowisÀntÀ Jimmy Kimmell (oli joskus ennenkin juontamassa gaalaa). Mun suosikki gaalasta on kohta, jossa muistellaan vuoden aikana kuolleita elokuva-alan ihmisiÀ.

• 2. PidĂ€tkö saunomisesta?
      B) En erityisesti. Viime vuonna kÀvin kerran
      Vastaan: E) sanon kun huvittaa.. 😊

D) JÀtÀn ne pakettiin
      Vastaan A) löytyy maljakoita ja laitan ne ruokapöydĂ€lle keskelle. 😊

A) Vain pölykoiria
      C) mehilÀisiÀ
      D) lehmiÀ, sikoja, kanoja, lampaita ja mitÀ noita nyt onkaan.
      Vastaan: E) MörköjÀ sÀngyn alla ja kaappien takana.

B) leivos tai tÀytekakku
      D) voileipÀ
      Vastaan: E) maitoa tilkan.

(Esim. Burleski)

VihreÀ maili.

(Esim. kirjaston tÀti)
      SÀhköasentaja. Tulikin.

A) kyllÀ, varmasti
      B) en, ehdottomasti
      Vastaan E) Jos liberaaleja löytyy lÀÀnistÀ...

A) TÀmÀ mies ei tanssi
      C) slow fox nyt ainakin
      D) Osaan huojua ja nytkiÀ rytmissÀ
      Vastaan E) Disco. How much is the fish ja Fire! 😂👌

A) lukulasit
      C) ei ole
      D) vain aurinkolasit
      C) Ei ole, mut tarttis ehkÀ

Pretenders: Don't Get Me Wrong
      https://youtu.be/qbAab1hTxN4

No tÀÀhĂ€n se on tĂ€hĂ€n tyrkkĂ€stĂ€vĂ€...😂

https://youtu.be/uOV2KWDREB8

MiellyttĂ€vÀÀ iltaa kaikille tasapuolisesti! đŸ€—

Onnistuinkohan kopiointi showssa? 😂

• Kiitos vastauksista Disse đŸ€—

Oh! EhkÀ jopa pidÀt kukista?
        Vai MörköjĂ€ sĂ€ngyn alla? đŸ€” Toivottavasti ei myös luurankoja kaapissa? 😉

Jo toinen VihreĂ€ maili tĂ€nÀÀn. TĂ€ytynee kaivaa se esiin ja katsoa, ellei se ole kauhuelokuva 🙂

No tuo Fire saa kyllĂ€ porukkaan eloa ja discoilijat kattoon! 😁

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos vastauksista Disse đŸ€—

Oh! EhkÀ jopa pidÀt kukista?
        Vai MörköjĂ€ sĂ€ngyn alla? đŸ€” Toivottavasti ei myös luurankoja kaapissa? 😉

Jo toinen VihreĂ€ maili tĂ€nÀÀn. TĂ€ytynee kaivaa se esiin ja katsoa, ellei se ole kauhuelokuva 🙂

No tuo Fire saa kyllĂ€ porukkaan eloa ja discoilijat kattoon! 😁

Kukat sopii ulos, luontoon, jonne ne kuuluu, mutta kunnioitsn niiden kuolemaa maljokossa ja antajan ajatusta. 🙄

Ei se kauhujuttu ole. Psykologinen juttu ja Tom Hanks... laatua vaan. KestÀÀ vissin vaan 3 h, ettÀ varaa aikaa. Ja nenÀliinoja.

No jos liikahdan, niin scootteria oltava tai vst.

https://youtu.be/9cQlVww0zKo

TÀllÀkin lÀhtis...

• Disseisback kirjoitti:

Kukat sopii ulos, luontoon, jonne ne kuuluu, mutta kunnioitsn niiden kuolemaa maljokossa ja antajan ajatusta. 🙄

Ei se kauhujuttu ole. Psykologinen juttu ja Tom Hanks... laatua vaan. KestÀÀ vissin vaan 3 h, ettÀ varaa aikaa. Ja nenÀliinoja.

No jos liikahdan, niin scootteria oltava tai vst.

https://youtu.be/9cQlVww0zKo

TÀllÀkin lÀhtis...

Energinen biisi tĂ€mĂ€kin ☝

Olenko joskus jo jossakin paljastanut, ettĂ€ minun kyynelkanavani aukeavat herkĂ€sti elokuvissa? Tai sitten jos tĂ€mĂ€ on muidenkin mielestĂ€ tosi koskettava elokuva, niin minulle ei yksi paketti Nessuja riitĂ€.. 😄
        Tom Hanks on kyllĂ€ huippu đŸ€©

• Xena-183 kirjoitti:

Olenko joskus jo jossakin paljastanut, ettĂ€ minun kyynelkanavani aukeavat herkĂ€sti elokuvissa? Tai sitten jos tĂ€mĂ€ on muidenkin mielestĂ€ tosi koskettava elokuva, niin minulle ei yksi paketti Nessuja riitĂ€.. 😄

Tuiki harvinainen Hollywood-elokuva siinĂ€ mielessĂ€, ettĂ€ se ei ole romantisoitua, tekopyhÀÀ ja vĂ€kisin jotain valistavaa hömpĂ€npömppÀÀ sisĂ€ltĂ€vĂ€ box office-leffa. Mutta ei siitĂ€ enempÀÀ ettei tule spoilauksia 😉

• MaximiIIian kirjoitti:

Tuiki harvinainen Hollywood-elokuva siinĂ€ mielessĂ€, ettĂ€ se ei ole romantisoitua, tekopyhÀÀ ja vĂ€kisin jotain valistavaa hömpĂ€npömppÀÀ sisĂ€ltĂ€vĂ€ box office-leffa. Mutta ei siitĂ€ enempÀÀ ettei tule spoilauksia 😉

Okei 👍
        No kuulostaa tosiaan sellaiselta, ettĂ€ pitÀÀpĂ€ tutustua 🙂

• Xena-183 kirjoitti:

No kuka herkistyy mistĂ€kin. Mutta Tomppa tekee paskastskin kultaa. 😂👌

• Disseisback kirjoitti:

No kuka herkistyy mistĂ€kin. Mutta Tomppa tekee paskastskin kultaa. 😂👌

Esim. Cast sway, ois ollut ilman HÀnksiÀ unentuoja...

• Xena-183 kirjoitti:

Mulla kyynelkanavat on auennu joka kerta enemmÀn tai vÀhemmÀn, kun olen katsonut elokuvaa "Hiljaiset sillat". Ei ole yks talouspaperi-tai vessapaperirullakaan meinannu riittÀÀ =D Hieno rakkaustarina ja hienot nÀyttelijÀt pÀÀosissa (Meryl Streep, Clint Eastwood).

• Norppa83 kirjoitti:

Mulla kyynelkanavat on auennu joka kerta enemmÀn tai vÀhemmÀn, kun olen katsonut elokuvaa "Hiljaiset sillat". Ei ole yks talouspaperi-tai vessapaperirullakaan meinannu riittÀÀ =D Hieno rakkaustarina ja hienot nÀyttelijÀt pÀÀosissa (Meryl Streep, Clint Eastwood).

KieltĂ€mĂ€ttĂ€ hyvĂ€...😊

• Disseisback kirjoitti:

Se on hyvĂ€. Olen nĂ€hnyt parikin kertaa 🙂
        YmmĂ€rrĂ€n mitĂ€ tarkoitat 👍

• Norppa83 kirjoitti:

Eli aivan huipputekijĂ€t siinĂ€kin 👍
        MinĂ€ katsoin joskus lasten kanssa Titanicia. Silloin poikakin totesi, ettĂ€: Äiti, tĂ€tĂ€ elokuvaa on mennyt vasta 10 minuuttia ja sĂ€ itket jo noin.. đŸ€Ł

• Xena-183 kirjoitti:

Se on hyvĂ€. Olen nĂ€hnyt parikin kertaa 🙂
        YmmĂ€rrĂ€n mitĂ€ tarkoitat 👍

Juu, mutta vihreÀ maili pÀtjÀisi ilman hÀnksiÀkin...

https://youtu.be/xiWtqVtd1Oo

MĂ€ oon nyt kyllĂ€ niiiiin ysĂ€rillĂ€...😂

• Disseisback kirjoitti:

Cast awayn olen katsonut. Oli ihan hyvÀ elokuva. Jaksoin jopa niitÀkin loputtomia kohtia, joissa Hanksin esittÀmÀ hahmo on yksin autiolla saarella.

• Norppa83 kirjoitti:

Cast awayn olen katsonut. Oli ihan hyvÀ elokuva. Jaksoin jopa niitÀkin loputtomia kohtia, joissa Hanksin esittÀmÀ hahmo on yksin autiolla saarella.

Hanksi saa samaistumaan pikkurleillÀ ja huumorillaan, joka on maanlÀheistÀ. Muuten nukahtais siinÀkin leffassa, jos joku ilmeettömÀmpi tyyppi pÀÀosassa...

• Disseisback kirjoitti:

Juu, mutta vihreÀ maili pÀtjÀisi ilman hÀnksiÀkin...

https://youtu.be/xiWtqVtd1Oo

MĂ€ oon nyt kyllĂ€ niiiiin ysĂ€rillĂ€...😂

Lauantai-iltana sopii ollakin 😁
        Taisin mennĂ€ jo edelliselle vuosikymmenelle, joten otin vĂ€hĂ€n rauhallisemmin 👍

https://youtu.be/tT4d1LQy4es

• Xena-183 kirjoitti:

Taisin mennĂ€ jo edelliselle vuosikymmenelle, joten otin vĂ€hĂ€n rauhallisemmin 👍

Oliks tÀtÀ?

https://youtu.be/WGU_4-5RaxU

Snadisti tiedĂ€n jotain tÀÀltĂ€...😊

• Xena-183 kirjoitti:

Hei... sisko kuunteli tÀtÀ...

https://youtu.be/UqMcevcUmqg

Nyt muistan. 😂👌

• Disseisback kirjoitti:

Oliks tÀtÀ?

https://youtu.be/WGU_4-5RaxU

Snadisti tiedĂ€n jotain tÀÀltĂ€...😊

Tuo saattoi mennĂ€ jo 70- luvullekin, mutta hyvĂ€ biisi 👍

Kasarilta muistaakseni Abracadabra 🙂
        https://youtu.be/7QyoRzZrF00

• Xena-183 kirjoitti:

Tuo saattoi mennĂ€ jo 70- luvullekin, mutta hyvĂ€ biisi 👍

Kasarilta muistaakseni Abracadabra 🙂
        https://youtu.be/7QyoRzZrF00

No kasaris blondie oli, mut alkuperÀinrn on 75 vuodelta. Tuossa kipaleessa blondie sotkee biitin josssin ja tottelee laulua. En muista sellaista.

Hetkonen... oliko joku suomalsinenkin versio tuosta? đŸ€”

https://youtu.be/HO6jUOxs94M

Kuustosen Mikko... pula-ajan Heikki Hela. 😂

• Disseisback kirjoitti:

No kasaris blondie oli, mut alkuperÀinrn on 75 vuodelta. Tuossa kipaleessa blondie sotkee biitin josssin ja tottelee laulua. En muista sellaista.

Hetkonen... oliko joku suomalsinenkin versio tuosta? đŸ€”

https://youtu.be/HO6jUOxs94M

Kuustosen Mikko... pula-ajan Heikki Hela. 😂

HyvĂ€ K-Mikko 👍😁

• Disseisback kirjoitti:

Juu, ja turanturan oli kova...😂

https://youtu.be/M43wsiNBwmo

MĂ€ tosin kairasin tuolloin nokkaa ja ammuin rokkaputkella pihlajanmarjoja. MĂ€ oon -78 vm. 😂

Niin muistelin, ettĂ€ olet pikkuvelikaartia 😉

Michael Jacksonia kuunneltiin vĂ€hintÀÀn kasarilta alkaen đŸ•ș

https://youtu.be/Zi_XLOBDo_Y

• Xena-183 kirjoitti:

HyvĂ€ K-Mikko 👍😁

6stone on mikĂ€ on...😂

Tulee mieleen biisi siltÀ: "Enkelit lentÀÀ sun muniin ja tekee sinusta kauriin..."

https://youtu.be/u9RqcfJLAJA

😳😳😳😳

• Disseisback kirjoitti:

6stone on mikĂ€ on...😂

Tulee mieleen biisi siltÀ: "Enkelit lentÀÀ sun muniin ja tekee sinusta kauriin..."

😳😳😳😳

Sarjassamme vÀÀrin kuultuja sanoituksia? đŸ€Ł

• Xena-183 kirjoitti:

Niin muistelin, ettĂ€ olet pikkuvelikaartia 😉

Michael Jacksonia kuunneltiin vĂ€hintÀÀn kasarilta alkaen đŸ•ș

https://youtu.be/Zi_XLOBDo_Y

No seitkytluvun satoa kuitenkin. 😂

Reippaasti. 😄

• Xena-183 kirjoitti:

Sarjassamme vÀÀrin kuultuja sanoituksia? đŸ€Ł

MitĂ€? Niinkö? đŸ€ŻđŸ€”

• Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

6stone on mikĂ€ on...😂

😳😳😳😳

REPSđŸ€ŁđŸ’Š ahAHÄA !!😄 Nyt se Disse TULLOO! 😃

KyllĂ€pĂ€ sai taas nauruilla aamunsa aloittaa 😄
        Tuossa sitĂ€ oli jotakin 😂

9 huomenta vaan 😀!

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

REPSđŸ€ŁđŸ’Š ahAHÄA !!😄 Nyt se Disse TULLOO! 😃

KyllĂ€pĂ€ sai taas nauruilla aamunsa aloittaa 😄
        Tuossa sitĂ€ oli jotakin 😂

9 huomenta vaan 😀!

t.sxth

PitÀÀhĂ€n sitĂ€ vĂ€lillĂ€ jotain murjaista. 😁

• Anonyymi

(Esim. Burleski)

Gladiator (2000)

• Russell Crowe oli kyllĂ€ hyvĂ€. Olikos tĂ€hĂ€nkin jo tullut tai tulossa jatko-osa đŸ€”

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Russell Crowe oli kyllĂ€ hyvĂ€. Olikos tĂ€hĂ€nkin jo tullut tai tulossa jatko-osa đŸ€”

Ei tietÀÀkseni ole tullut ja en tiedÀ kuinka elokuva jatkuisikaan kun Russelhan kuoli.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

đŸ˜Č Pakko nĂ€hdĂ€!

Stay tuned 👍

• Anonyymi

1 Eip ihmeempiÀ
      Kaipa sitÀ ai udel passaa
      2 c
      3 b
      4 a
      5 d
      6 Àlyvapaat komediat sillai ole mitÀÀn suosikkia
      7 poliisi olis tullu jos ei ois ollu lukio pÀÀsyvaatimuksena
      8 b
      9 a tai d riippuu tilanteesta
      10 c

• Kiitos vastauksista 👍
        Poliisikoulusta voi nauttia siten elokuvissa!
        Suomalainen mies ei tanssi, meinaat 🙂
        Paitsi jos joku vetÀÀ korvasta lattialle đŸ•ș

• Anonyymi

MitÀ kuuluu? Saisiko olla taas yksi kevyt utelu?
      Kiitos kysymĂ€stĂ€, ihan hyvÀÀ kuuluu ja saisi olla kevyt utelu 😊 Katson leffaa kuulokkeet korvilla, kun naapurissa on bileet eikĂ€ nukkumisesta tule mitÀÀn. Kiljuvat kuin vuohet. Annan aikaa klo 2.00 asti, sitten alan Kareniksi.

2. PidÀtkö saunomisesta?
      PidÀn, mutta en jaksa itselleni lÀmmittÀÀ niin usein eli kÀyn harvoin, mutta kun kÀyn nautin siitÀ pitkÀn kaavan mukaan

A) Vain pölykoiria. Nyyh, elĂ€imet on ihania ❀

Piano

Arkkitehti

A) kyllÀ, varmasti

D) Osaan huojua ja nytkiÀ rytmissÀ. Kerran erÀs mies sanoi minulle, ettÀ liikun jumalaisesti. Se oli aika ihanasti sanottu

C) ei ole

https://youtu.be/jhOn4oPn3Bw

• Kiitos osallistumisesta ja kivasta biisistĂ€ đŸ€—
        Kurjaa, jos naapurit valvottaa..
        Piano ON hyvĂ€ elokuva 👍
        Tuliko sinusta arkkitehti? 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Kiitos osallistumisesta ja kivasta biisistĂ€ đŸ€—
        Kurjaa, jos naapurit valvottaa..
        Piano ON hyvĂ€ elokuva 👍
        Tuliko sinusta arkkitehti? 🙂

YritÀn olla avarakatseinen ja ajatella, ettÀ kivaa kun ihmiset kokoontuvat ja pitÀvÀt hauskaa, mutta samalla alkaa hieman ÀrsyttÀmÀÀn kun oma silmÀ alkaa painaa, mutta nukkuminen ei kyllÀ tÀssÀ melussa onnistu. EhkÀ se siitÀ kohta hiljenee

Pianossa on jotain sellaista kauneutta, mikĂ€ koskettaa. PitÀÀpĂ€ yrittÀÀ metsĂ€stÀÀ jostainbse esiin ja katsoa pitkĂ€stĂ€ aikaa uudelleen.. 😊

Ja ei, minusta ei tullut arkkitehtiÀ. EpÀilin, etten ole matemaattisesti riittÀvÀn lahjakas, joten se jÀi haaveeksi. Arkkitehtuuri kiehtoo minua kuitenkin edelleen eli se on jÀÀnyt jonkinlaiseksi kiinnostuksen kohteeksi.

• Anonyymi

1. MitÀs tÀssÀ :)

2. PidÀtkö saunomisesta?

A) Vain pölykoiria

The Fifht Element ja The Sixh Sense :)

ElÀinlÀÀkÀri, lÀhetyssaarnaaja, tanssija, kirjanpitÀjÀ, malli, taidemaalari, lentÀjÀ, pujottelija, sokea laulaja :)

A) kyllÀ, varmasti

D) Osaan huojua ja liikehtiÀ rytmissÀ :)

A) lukulasit
      B) monitehot tai piilari

Don't Get Me Wrong todellakin:)

Pieni hetki omaan lohduttamiseen. Sattui tuubirakastaja tarjoamaan.

Unknown Mortal Orchestra - Nadja

https://youtu.be/pe-PWjYOSfU

MiellyttĂ€vÀÀ iltaa itsellesi đŸ€—

t. Arvaa kuka :)

• Jaa'a? Äitini et toivottavasti ole, koska hĂ€n on jo edesmennyt, joten olisitko tyttĂ€reni? 😁
        HÀnestÀkin olisi voinut tulla tanssija.
        Mutta sokea laulaja? Aika kova 👍

Tieteiselokuvat antavat kyllĂ€ hieman vinkkiĂ€ kirjoittajasta 😉 Kiva biisi myös!

Kiitos osallistumisesta đŸ€—

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Jaa'a? Äitini et toivottavasti ole, koska hĂ€n on jo edesmennyt, joten olisitko tyttĂ€reni? 😁
        HÀnestÀkin olisi voinut tulla tanssija.
        Mutta sokea laulaja? Aika kova 👍

Tieteiselokuvat antavat kyllĂ€ hieman vinkkiĂ€ kirjoittajasta 😉 Kiva biisi myös!

Kiitos osallistumisesta đŸ€—

Ole hyvĂ€ 😘

Miksen voisi olla Ă€itisi, vĂ€hĂ€n levoton, mutta kaikki muut hyvĂ€t edellytykset 😂💩 Ă€lĂ€ nyt ainakaan tyttĂ€reksi epĂ€ile đŸ€Ł.

Oman Ă€itimuorin vaatekaapin tyhjentĂ€minen oli sisarusteni kanssa kova pala. Ei ole pÀÀsty edes loppuun asti siinĂ€. Joku ponnistus vielĂ€ pitÀÀ ottaa. Toivottavasti oma tehtĂ€vĂ€si oli tĂ€nÀÀn helpompi :) ♄

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Ole hyvĂ€ 😘

Miksen voisi olla Ă€itisi, vĂ€hĂ€n levoton, mutta kaikki muut hyvĂ€t edellytykset 😂💩 Ă€lĂ€ nyt ainakaan tyttĂ€reksi epĂ€ile đŸ€Ł.

Oman Ă€itimuorin vaatekaapin tyhjentĂ€minen oli sisarusteni kanssa kova pala. Ei ole pÀÀsty edes loppuun asti siinĂ€. Joku ponnistus vielĂ€ pitÀÀ ottaa. Toivottavasti oma tehtĂ€vĂ€si oli tĂ€nÀÀn helpompi :) ♄

t.sxth

Otan osaa. âŁïž- MinĂ€ tyhjensin Ă€idin kaapit jo yli kaksi vuotta sitten. - TĂ€nÀÀn tyhjensin tÀÀltĂ€ omasta kodistani tyttĂ€ren vaatehuoneen vain tulevaa ilmalĂ€mpöpumpun asennustyötĂ€ varten.

Voimia sinulle ja sisaruksillesi. Ensin se ottaa lujille, mutta pÀivÀ kerrallaan.

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Otan osaa. âŁïž- MinĂ€ tyhjensin Ă€idin kaapit jo yli kaksi vuotta sitten. - TĂ€nÀÀn tyhjensin tÀÀltĂ€ omasta kodistani tyttĂ€ren vaatehuoneen vain tulevaa ilmalĂ€mpöpumpun asennustyötĂ€ varten.

Voimia sinulle ja sisaruksillesi. Ensin se ottaa lujille, mutta pÀivÀ kerrallaan.

On tuosta jo aikaa, mutta kiitos :) ♄ IlmalĂ€mpöpumpun hankintaa olen selvitellyt tĂ€ssĂ€ viikon aikana isĂ€lleni. Taitaa olla ajankohtaista monessakin taloudessa. t.sxth

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On tuosta jo aikaa, mutta kiitos :) ♄ IlmalĂ€mpöpumpun hankintaa olen selvitellyt tĂ€ssĂ€ viikon aikana isĂ€lleni. Taitaa olla ajankohtaista monessakin taloudessa. t.sxth

PS. Kenen laitteeseen pÀÀdyitte?

• Anonyymi kirjoitti:

PS. Kenen laitteeseen pÀÀdyitte?

Huomenta! Ei tarvitse teititellĂ€ 😉 MinĂ€ teen kaikki pÀÀtökset tĂ€ssĂ€ yhden hengen taloudessa.. Halusin Mitsubishi LN25:n.

Sijoituspaikka oli hieman haastava löytÀÀ ja laitteen asentamaan pyytÀmÀni kaverin mielestÀ se minun esittÀmÀni kohta onkin ainoa jÀrkevÀ tÀssÀ huushollissa.. - ILP tulee keskikÀytÀvÀn pÀÀhÀn, kahden makkarin vÀliin, mistÀ se pÀÀsee puhaltamaan sekÀ olkkariin (missÀ on korkea viistokatto) ettÀ keittiöön ja kohti muitakin makkareita. - TÀstÀ sijoituskohdasta johtuu se, ettÀ putkitusta joudutaan vetÀmÀÀn yhden vaatehuoneen ja yhden makkarin lÀpi talon ulkoseinÀlle ja siksi joudun tekemÀÀn tyhjennys- ja kalusteiden siirto-operaation.
        TĂ€nĂ€kin aamuna minulla on kĂ€mpĂ€ssĂ€ juuri ja juuri 19 astetta lĂ€mmintĂ€, mutta ensi talvena tÀÀllĂ€ ei palella 👍

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Huomenta! Ei tarvitse teititellĂ€ 😉 MinĂ€ teen kaikki pÀÀtökset tĂ€ssĂ€ yhden hengen taloudessa.. Halusin Mitsubishi LN25:n.

Sijoituspaikka oli hieman haastava löytÀÀ ja laitteen asentamaan pyytÀmÀni kaverin mielestÀ se minun esittÀmÀni kohta onkin ainoa jÀrkevÀ tÀssÀ huushollissa.. - ILP tulee keskikÀytÀvÀn pÀÀhÀn, kahden makkarin vÀliin, mistÀ se pÀÀsee puhaltamaan sekÀ olkkariin (missÀ on korkea viistokatto) ettÀ keittiöön ja kohti muitakin makkareita. - TÀstÀ sijoituskohdasta johtuu se, ettÀ putkitusta joudutaan vetÀmÀÀn yhden vaatehuoneen ja yhden makkarin lÀpi talon ulkoseinÀlle ja siksi joudun tekemÀÀn tyhjennys- ja kalusteiden siirto-operaation.
        TĂ€nĂ€kin aamuna minulla on kĂ€mpĂ€ssĂ€ juuri ja juuri 19 astetta lĂ€mmintĂ€, mutta ensi talvena tÀÀllĂ€ ei palella 👍

Moi Xena :) En tuota teitittelyĂ€ni itse huomannut đŸ€­

Mitsun LN25:n on toinen vertailluista ja varmaan yksi suosituimmista, mutta tÀÀllÀ pÀÀtymÀssÀ kuitenkin TOSHIBA PRERIUM 25 PLUS:aan. Nyt jos tuosta kellÀ huonoja kokemuksia, niin olisi hyvÀ saada palautetta!

YllÀttÀen hankaluudeksi osoittautunut ulkoseinÀt, jotka tÀynnÀ ikkunoita. HyvÀ tietÀÀ, ettÀ putkea voidaan vetÀÀ huoneiden lÀpi, mutta sen kotelointi aiheuttanee lisÀhintaa. Olen parhaillani selvittÀmÀssÀ tÀtÀ asiaa sÀhköpostitse.

Olisi ollut helpompi, jos toimittaja olisi tullut tekemÀn kartoituksen. Nyt ei tiedÀ varmasti, mihin hintaan ja millÀ tavoin tuo asennus lopulta saadaan tehdyksi. En oikein ymmÀrrÀ, ettei nÀhnyt tuota tarpeelliseksi. Miten voi luvata tuotteen asennuksen ja toimituspÀivÀn, jollei kohdettaan tunne? Vai lieneekö jÀÀnyt odottamaan varmaa tilasta..
        Anyway, kiitos vastauksesta :)

t.sxth

• Anonyymi kirjoitti:

Moi Xena :) En tuota teitittelyĂ€ni itse huomannut đŸ€­

Mitsun LN25:n on toinen vertailluista ja varmaan yksi suosituimmista, mutta tÀÀllÀ pÀÀtymÀssÀ kuitenkin TOSHIBA PRERIUM 25 PLUS:aan. Nyt jos tuosta kellÀ huonoja kokemuksia, niin olisi hyvÀ saada palautetta!

YllÀttÀen hankaluudeksi osoittautunut ulkoseinÀt, jotka tÀynnÀ ikkunoita. HyvÀ tietÀÀ, ettÀ putkea voidaan vetÀÀ huoneiden lÀpi, mutta sen kotelointi aiheuttanee lisÀhintaa. Olen parhaillani selvittÀmÀssÀ tÀtÀ asiaa sÀhköpostitse.

Olisi ollut helpompi, jos toimittaja olisi tullut tekemÀn kartoituksen. Nyt ei tiedÀ varmasti, mihin hintaan ja millÀ tavoin tuo asennus lopulta saadaan tehdyksi. En oikein ymmÀrrÀ, ettei nÀhnyt tuota tarpeelliseksi. Miten voi luvata tuotteen asennuksen ja toimituspÀivÀn, jollei kohdettaan tunne? Vai lieneekö jÀÀnyt odottamaan varmaa tilasta..
        Anyway, kiitos vastauksesta :)

t.sxth

EipĂ€ tuo teitittely haitannut, mutta otti vain pilkkusilmÀÀni đŸ€Ł

Minulla on yksi vanha kaveri, jolla on ILP-asennusliike. Pienen sattumankin johdosta pyysin hĂ€net ensin nimenomaan tĂ€nne katsomaan paikkaa ja sitten hĂ€n antoi tarjouksen, mihin kuuluu nuo putket ja ulos ILP:n nĂ€kösuojakotelo ja sellainen joku juttu, mikĂ€ johtaa veden vĂ€hĂ€n kauemmas talon seinĂ€stĂ€. - Minullakin olohuoneen ulkoseinĂ€ olisi ollut ns. itsedtÀÀnselvĂ€ ratkaisu, mutta viisto katto laskee niin alas, ettĂ€ se on liian lĂ€hellĂ€ ikkunoiden ylĂ€reunaa ja sinne ei jÀÀ tilaa. - KyllĂ€ tarjous olisi hyvĂ€ pyytÀÀ etukĂ€teen, ettei joudu ihan mitĂ€ tahansa maksamaan asennuksesta. - MinĂ€ jouduin rivitalossa tekemÀÀn yhtiölle etukĂ€teen ilmoituksen / hakemaan luvan tĂ€lle muutostyölle, niin sain hyvin kopsattua kaikki asennukseen liittyvĂ€t vaiheet hakemukseeni ja se hyvĂ€syttiin lĂ€hes mukinoitta 🙂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

EipĂ€ tuo teitittely haitannut, mutta otti vain pilkkusilmÀÀni đŸ€Ł

Minulla on yksi vanha kaveri, jolla on ILP-asennusliike. Pienen sattumankin johdosta pyysin hĂ€net ensin nimenomaan tĂ€nne katsomaan paikkaa ja sitten hĂ€n antoi tarjouksen, mihin kuuluu nuo putket ja ulos ILP:n nĂ€kösuojakotelo ja sellainen joku juttu, mikĂ€ johtaa veden vĂ€hĂ€n kauemmas talon seinĂ€stĂ€. - Minullakin olohuoneen ulkoseinĂ€ olisi ollut ns. itsedtÀÀnselvĂ€ ratkaisu, mutta viisto katto laskee niin alas, ettĂ€ se on liian lĂ€hellĂ€ ikkunoiden ylĂ€reunaa ja sinne ei jÀÀ tilaa. - KyllĂ€ tarjous olisi hyvĂ€ pyytÀÀ etukĂ€teen, ettei joudu ihan mitĂ€ tahansa maksamaan asennuksesta. - MinĂ€ jouduin rivitalossa tekemÀÀn yhtiölle etukĂ€teen ilmoituksen / hakemaan luvan tĂ€lle muutostyölle, niin sain hyvin kopsattua kaikki asennukseen liittyvĂ€t vaiheet hakemukseeni ja se hyvĂ€syttiin lĂ€hes mukinoitta 🙂

Minunkin piti tavoittaa vanha tuttava, mutta erehdyin hemmon nimestÀ :)

TÀmÀ kuitenkin niin lÀhellÀ, ettei ajokilometrien pitÀisi olla suuri osa kustannuksia, kuten maaseudulla helposti yleensÀ. MennÀÀn nyt tÀllÀ. Tarjous juu hyvÀ pyytÀÀ, tuli mieleen nÀmÀ monet urakoitsijat, joiden helpoin tapa myydÀ on halvin tarjous.

Omakotitaloon ei lupaa tarvita. Talo lÀmpenee mahtavaan lÀmpöön helposti takkapuilla, mutta varjoton ja aurinkoinen rinnetontti kaipaa kesÀisin viilennystÀ. SÀhkönsÀÀstö se ydinkysymys, jos halonsyöttötyötÀ vÀhentÀisi.

Kun hommat valmista ja kokemusta, niin voi antaa omaa kommentteja muroihin, sulattaako liian harvoin 0-kelillÀ, nakuttaako laakerit vai onko perÀti sulatushullu pakkasilla. Laitteiden tekniikkaa on niin vaikea arvioida, ettÀ tuli nekin tutkittua :')

t.sxth

• HyvÀÀ yötĂ€ YB đŸ€—â€ïž

• Huomenta 😄
        Ihana biisi y.b âŁïž Aurinkoista pĂ€ivÀÀ sinulle! 🌞

• Anonyymi

Mjoo

Inhoan kaikenlaisia galluppeja, koska niissÀ joutuu poikkeuksetta ruotimaan oman elÀmÀnsÀ kehityskaarta ja suhtautumistaan ympÀröivÀÀn todellisuuteen. Pahimmillaan gallup saattaa aiheuttaa identiteettikriisin, avioeron tai vetÀytymisen syvÀlle kuorensa, naamiona tai meikkinsÀ suojiin, jossa ulkoisen elÀmÀn nyanssit hukkuvat minuuden yltÀkyllÀiseen pimeyteen.

Muuten on kiva ilma. PidÀn aurinkoisista pikkupakkasista.

(hihitystÀ)

• Anonyymi

Valitan kömpelöÀ ilmiasuani, sillÀ en juurikaan nÀe ruudulta, mitÀ sille teen.

TÀmÀ johtuu aurinkoisesta pikkupakkasesta ja aurinkolaseista.

)reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

)reps)

Voin tietysti lÀhetellÀ nettiin tÀstÀ puistonpenkiltÀ erilaisia kuvia.

Noin huvin vuoksi.

🐖

• Anonyymi kirjoitti:

)reps)

Kiitos kuitenkin kivoista kommenteista! 👍
        SÀÀ on tosiaan mitĂ€ parhain! KĂ€vin pienellĂ€, puolen tunnin happihyppelyllĂ€ ja nautin auringonpaisteesta ja talitintin laulusta 🌞
        Avoimemmalla paikalla kyllĂ€ tuuli kovasti, mutta minulla oli lĂ€mpöhousut, tikkitakki, kaulahuivi, korvalĂ€pĂ€t ja nahkahanskat, niin viima ei tullut yhtÀÀn lĂ€pi 🙂

EihĂ€n ilmaisusi ole lainkaan kömpelöÀ. Se on vĂ€hĂ€n tavanomaisesta poikkeavaa ja mielenkiintoista. SitĂ€ pitÀÀ lukea hieman huolellisemmin, mikĂ€ haastaa lukijaa 😉

Gallupeissa ja kyselyissÀ on tosiaan sellainen aspekti, ettÀ niissÀ pitÀisi antaa vÀhÀn itsestÀÀn, mikÀ ei aina ole helppoa. Ainakin, jos haluaa puhua totta. - MeillÀ kaikilla on oma reviirimme ja toisilla se on vÀhÀn laajempi sekÀ tiukempi.

Mukavaa pĂ€ivÀÀ! đŸ€—

• Anonyymi kirjoitti:

Voin tietysti lÀhetellÀ nettiin tÀstÀ puistonpenkiltÀ erilaisia kuvia.

Noin huvin vuoksi.

🐖

MistĂ€ arvasit, ettĂ€ minĂ€kin otin ulkoillessani valokuvia ja laitoin ne jo heti nettiin ja lĂ€hetin myös parille kaverillekin 😁

• VuorotyölĂ€isenĂ€ kun ei ole enÀÀ viikonpĂ€iviĂ€ niin menköön tĂ€mĂ€ nyt lauantaista.

1. Ei kovin hyvÀÀ kuulu mutta utelut on mukavia.
      2. Saunon kymmenen pÀivÀn vÀlein johtuen työn kierrosta. Työrupeaman jÀlkeen sauna on erÀÀnlainen rituaali vapaiden alkamisen kunniaksi.
      3. En muista koskaan saaneeni kukkia. Marjapensaita toki muutaman.
      4. Ei ole kotielÀimiÀ enkÀ enÀÀ ota. Luopuminen on niin kova paikka.
      5. Eilen kahvin kanssa oli itse tehtyjÀ lettuja, tÀnÀÀn mennyt mustana.
      6. Uusin, Saksalaisen nÀkökulmasta tehty, ei mitÀÀn uutta lÀnsirintamalta.
      7. Rakastava ja rakastettu aviomies ja isÀ. Puolet sentÀÀn toteutui.
      8. En kehtaa olla ÀÀnestÀmÀttÀ kun kuulun yhden ehdokkaan tukijoukkoihin.
      9. Nyt en tanssi mutta jos opin paritanssien askeleet niin siirtyy tuonne nykimisen kohtaan.
      10. Onhan nuo lasit ja kohta pitÀÀ siirtyÀ kaksitehoisten heimoon.

Musiikista sen verran ettÀ nyt olen pari kertaa kuullut kappaleen Sunnuntain hesari ja siitÀ on tullut vahvoja mielikuvia. Onneksi töissÀ kukaan ei ole huomannut ettÀ suojalaseista huolimatta on roskia ollut silmÀssÀ.

• Kiitos osallistumisesta M184. Oikein kiva pĂ€ivĂ€ minun on tĂ€nÀÀnkin lueskella kuulumisia 👍

IkÀvÀ kuulla, ettÀ sinulle ei kuulu hyvÀÀ. LiittyyköhÀn se tuohon Miran kappaleeseen - en utele, mutta minulle tuli vain vahvasti siitÀ mielleyhtymÀ. Otan osaa.

Saunominen vapaiden alettua kuulostaa rentouttavalta 🙂 Onko sinulla tiedossa mainosten luukuttamista vai kampanjoitko ihan tapahtumissakin ehdokkaasi tukena? Se on kovaa hommaa. - Vaalisalaisuuden vuoksi ehdokas ei tietenkÀÀn varmaksi tiedĂ€ oletko ÀÀnestĂ€nyt ja nimenomaan hĂ€ntĂ€. Mutta tietenkin, jos kotipaikkasi ÀÀnestysalue on kovin pieni tai sieltĂ€ ei ole herunut ehdokkaalle yhtÀÀn ÀÀntĂ€, niin toki hĂ€n saattaa jotakin aavistella 😄

Kirjoitit; ..jos opin paritanssien askeleet.. - Onkohan sinulla aikomus mennĂ€ kurssille vai onko sinulla jo opettaja, jonka kanssa aiot harjoitella? Suosittelen kyllĂ€ lĂ€mpimĂ€sti 👍 Erityisesti kesĂ€lavoilla on oikein kivaa đŸ•ș💃

Rentouttavia vapaita jos ja kun ne koittavat đŸ€—

• Xena-183 kirjoitti:

Kiitos osallistumisesta M184. Oikein kiva pĂ€ivĂ€ minun on tĂ€nÀÀnkin lueskella kuulumisia 👍

IkÀvÀ kuulla, ettÀ sinulle ei kuulu hyvÀÀ. LiittyyköhÀn se tuohon Miran kappaleeseen - en utele, mutta minulle tuli vain vahvasti siitÀ mielleyhtymÀ. Otan osaa.

Saunominen vapaiden alettua kuulostaa rentouttavalta 🙂 Onko sinulla tiedossa mainosten luukuttamista vai kampanjoitko ihan tapahtumissakin ehdokkaasi tukena? Se on kovaa hommaa. - Vaalisalaisuuden vuoksi ehdokas ei tietenkÀÀn varmaksi tiedĂ€ oletko ÀÀnestĂ€nyt ja nimenomaan hĂ€ntĂ€. Mutta tietenkin, jos kotipaikkasi ÀÀnestysalue on kovin pieni tai sieltĂ€ ei ole herunut ehdokkaalle yhtÀÀn ÀÀntĂ€, niin toki hĂ€n saattaa jotakin aavistella 😄

Kirjoitit; ..jos opin paritanssien askeleet.. - Onkohan sinulla aikomus mennĂ€ kurssille vai onko sinulla jo opettaja, jonka kanssa aiot harjoitella? Suosittelen kyllĂ€ lĂ€mpimĂ€sti 👍 Erityisesti kesĂ€lavoilla on oikein kivaa đŸ•ș💃

Rentouttavia vapaita jos ja kun ne koittavat đŸ€—

KyllÀ tuo mielleyhtymÀ osittain pitÀÀ paikkansa. Ei nyt ihan kuitenkaan noin synkkiÀ tapahtumia. Oma ajatusmailma vain on hieman synkkÀ.
        TÀssÀ reilu kuukausi sitten työterveyslÀÀkÀri ilmoitti labrojen jÀlkeen ettÀ minun kreatiniini arvot on koholla. SitÀ kun on itsekseen tÀÀllÀ mökissÀ niin helposti suunnittelee jo elÀmÀnsÀ tilanteeseen jossa munuaiset ei ole kÀytössÀ.
        Nyt taas kun kÀvi salilla, avannossa ja saunassa mieli halusi mustuttaa lÀÀkÀrin sanoista ettÀ ylitys on lievÀ ja sen saattaa selittÀÀ saliharrastus ja mahdollisesti se ettÀ en ole nauttinut riittÀvÀsti nestettÀ. Kehoitti huomioimaan nestetasapaino ja loppukuusta uusi labra.
        JÀnnittÀviÀ aikoja siis tiedossa.

Mainoksia varmaan jaan ja vaaliteltoilla pyörin kahvia kaatamassa ja makkaroita paistamassa. Jos hyvin kÀy niin pÀÀsee ihan ministeriÀ jututtamaan. Ihan vaan kaikille vinkkinÀ; ÀÀnestÀtte tai ette mutta kÀykÀÀ vaaliteltoilla syömÀssÀ ja kahvittelemassa.

KevÀÀllÀ tai kesÀllÀ olisi tarkoitus tanssikursseille kaverin kanssa mennÀ. PitÀÀ vain löytÀÀ kurssit jostakin yli 50 km pÀÀstÀ. Kotikulmilla ei kehtaa jos ei sitten opikkaan.

HyvÀÀ alkavaa viikkkoa. Itse jÀin nyt vapaille.

• M184 kirjoitti:

KyllÀ tuo mielleyhtymÀ osittain pitÀÀ paikkansa. Ei nyt ihan kuitenkaan noin synkkiÀ tapahtumia. Oma ajatusmailma vain on hieman synkkÀ.
        TÀssÀ reilu kuukausi sitten työterveyslÀÀkÀri ilmoitti labrojen jÀlkeen ettÀ minun kreatiniini arvot on koholla. SitÀ kun on itsekseen tÀÀllÀ mökissÀ niin helposti suunnittelee jo elÀmÀnsÀ tilanteeseen jossa munuaiset ei ole kÀytössÀ.
        Nyt taas kun kÀvi salilla, avannossa ja saunassa mieli halusi mustuttaa lÀÀkÀrin sanoista ettÀ ylitys on lievÀ ja sen saattaa selittÀÀ saliharrastus ja mahdollisesti se ettÀ en ole nauttinut riittÀvÀsti nestettÀ. Kehoitti huomioimaan nestetasapaino ja loppukuusta uusi labra.
        JÀnnittÀviÀ aikoja siis tiedossa.

Mainoksia varmaan jaan ja vaaliteltoilla pyörin kahvia kaatamassa ja makkaroita paistamassa. Jos hyvin kÀy niin pÀÀsee ihan ministeriÀ jututtamaan. Ihan vaan kaikille vinkkinÀ; ÀÀnestÀtte tai ette mutta kÀykÀÀ vaaliteltoilla syömÀssÀ ja kahvittelemassa.

KevÀÀllÀ tai kesÀllÀ olisi tarkoitus tanssikursseille kaverin kanssa mennÀ. PitÀÀ vain löytÀÀ kurssit jostakin yli 50 km pÀÀstÀ. Kotikulmilla ei kehtaa jos ei sitten opikkaan.

HyvÀÀ alkavaa viikkkoa. Itse jÀin nyt vapaille.

TsemppiĂ€ sinulle M184 uusien koetulosten odotukseen 👍 KyllĂ€ se vain on niin, ettei koskaan kannattaisi "itkeĂ€" etukĂ€teen mitÀÀn. Jos kaikki meneekin ihan hyvin (kuten uskon), niin menee vain hyvĂ€t itkut hukkaan, ja jos tulee huonoja uutisia, niin niitĂ€ ehtii surra sitten myöhemminkin.

Relax đŸ€—

• Xena-183 kirjoitti:

TsemppiĂ€ sinulle M184 uusien koetulosten odotukseen 👍 KyllĂ€ se vain on niin, ettei koskaan kannattaisi "itkeĂ€" etukĂ€teen mitÀÀn. Jos kaikki meneekin ihan hyvin (kuten uskon), niin menee vain hyvĂ€t itkut hukkaan, ja jos tulee huonoja uutisia, niin niitĂ€ ehtii surra sitten myöhemminkin.

Relax đŸ€—

Iso kiitos

• Anonyymi

Vastaukset uteluun 😆:

2. PidÀtkö saunomisesta?

B) En erityisesti. Vuonna 2019 kÀvin kerran eli koronaa ennen suunnilleen kerran vuodessa.

E) ei edes pölykoiria

B) leivos tai tÀytekakku, tai laskiaispullan

Ei varsinaisesti mutta mainitsen Casablancan. PidÀn myös Pedro Almodovarin leffoista.

Opettaja, kaupanmyyjĂ€, balettitanssija tai poliisi. Ei tullut mikÀÀn noista. Valitsin lopulta työn joka on suunnilleen klo 8-16 ma-pe ja jossa voi kĂ€yttÀÀ korkokenkiĂ€ ☝

A) kyllÀ, varmasti

B) monitehot ja yksitehot (ei lukulasit)

- Sheena

• Kiitos vastauksista -Sheena đŸ€—

Oi! Sinulla onkin puhdas koti 👍 Vaikka on minullakin juuri tĂ€llĂ€ hetkellĂ€ kun juuri torstaina siivosin 😄

Minulla tulikin juuri pikkupullia ja bostonkakku uunista. ÄkkiĂ€kös tĂ€ssĂ€ laskiaispullat tĂ€yttÀÀ kahvin kanssa 😋

Mukavaa sunnuntaita sinulle! Tanssimaan sitten vaan, koska muuvit on hallussa 💃

• 1. Kiitos, kuuluu vapaapĂ€iviĂ€. Ja kevĂ€ttĂ€ odottelen innolla :) Senkun utelet :)

2. PidÀtkö saunomisesta? No jaa,tapauskohtaisesti. Sauna silti lÀmpiÀÀ joka ilta. Puusauna.

A) Maljakkoon, mitÀ minulta löytyy useita. Saan ja ostan itse. PidÀn kukista.

A) Vain pölykoiria. No nitÀ juuri. Kissa olisi ihana, on niitÀ ollutkin, mutta puoliso allerginen. Mutta elÀmÀntapaamme ei sovi muutenkaan lemmikit tai hoidettavat.

A) kotipullaa, bostonkakkua, kylÀssÀ
      B) leivos tai tÀytekakku, kylÀssÀ. Tosin ei nuo kahvia tarvitse, menee sellaisenaankin :)
      C) Kiitos, pelkkÀ musta kahvi riittÀÀ, aamuisin
      D) voileipÀ, vÀlipalakahvilla aina

Ei ole varsinaista suosikkia. Mutta sanotaan nyt vaikka Kill Bill1 ja 2. Ja Bohemian Rhapsody.

Toimittaja.

A) kyllÀ, varmasti

A) TÀmÀ kettu ei tanssi

B) kevytmonitehot

Sori, olen todella huono etsimÀÀn biisejÀ. Mutta jos jotain sulle...... , vaikka

https://www.youtube.com/watch?v=CtcCT676_wY

MiellyttÀvÀÀ iltaa sinullekin.

• Voi Kiitos elisakettu ❀
        Oletko sinĂ€ tuossa? Kuuntelin sen tĂ€ssĂ€ nojatuolissa ja kĂ€vin aika syvĂ€llĂ€ 🙂 Jos minulla ei olisi vielĂ€ yhtĂ€ teamsia tĂ€nÀÀn, olisin varmaan siirtynyt jo unten maille.
        Onpa tosi hyvĂ€ rentoutuslinkki 👍👍

Puusauna lĂ€mpiÀÀ teillĂ€ joka ilta.. EhkĂ€ en itse kĂ€visi kovin kuumissa löylyissĂ€ enkĂ€ ihan joka ilta, mutta tuo on kyllĂ€ luksusta 😄

MinĂ€kÀÀn en voi ottaa kotielĂ€intĂ€, mutta lainakoiran joskus 👍
        TÀnÀÀn olisi kuule tuoretta pullaa tarjolla, jos poikkeat kahvilla!

Oikein kivaa iltaa sinulle đŸ€—

Ketjusta on poistettu 2 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. NÀin kertovat iltapÀivÀlehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua nÀitÀ tulee. . .
      SeinÀjoki
      145
      8670
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjÀlkiÀ!

Oho, aikamoinen yllÀtys, ettÀ Joel Jolle Harkimo on lÀhtenyt Iholla-ohjelmaan. TÀssÀhÀn hÀn seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2479
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa SeinÀjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa SeinÀjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2297
    4. Et olisi piilossa enÀÀ

Vaan tulisit esiin.
      IkÀvÀ
      38
      2182
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      IkÀvÀ
      95
      1768
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, ettÀ
      Maailman menoa
      181
      1757
    7. SinÀ saat minut kuohuksiin

PitÀisiköhÀn meidÀn naida? MielestÀni pitÀisi . TÀmÀ vÀrinÀ ja jÀnnite meidÀn vÀlillÀ alkaa olla sietÀmÀtöntÀ. Haluai
      Tunteet
      22
      1550
    8. TunnekylmÀ olet

En ole tyytyvÀinen kÀytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessÀ ettÀ ei osaa katua aiheuttamaansa p
      IkÀvÀ
      109
      1167
    9. Taisit sÀ sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❀ mutta silti sanoit kyllĂ€ vielĂ€ uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tĂ€ssĂ€ oik
      IkÀvÀ
      7
      1050
    10. NÀin pitkÀstÀ aikaa unta sinusta

Oltiin yllÀttÀen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkÀin, siellÀ oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessÀni
      IkÀvÀ
      5
      1034
    Aihe