K kauppojen kauppiaat ovat sidotut pörssiyhtiöön keskoon sopimuksilla.
Ostavat ruokaa keskolta jotka on yksi välikäsi välissä ja muita sopimuksi.
Jos K kauppiaat lopettavat yhdessä tuon toiminnan ja yhdessä alkavat hankkimaan ruokaa ja valmistuttamaan niin hinnat olisi kaupoissa alemmat ja asiakkaita enemmän, myös jäisi paremmin rahaa.
Nyt k kaupoista katoaa asiakkaita joka vuosi ja näette vielä enemmän suljettuja kauppoja enemmän paikoissa joissa ollut k kauppa s marketin vieressä.
K-kaupat olisi edullisempia ja kauppiailla parempi kate jos ostavat ruuat ilman keskoa
4
129
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmankos ne ovat niin pirun kalliita kauppoja. Itse käyn s-kaupoissa koska ne ovat parempia sekä halvenpia kuin k-kaupat.
- Anonyymi
Joo pittäähän ne osinkorahat jostan saada! Mä en pidä K-kauppoja huonompina, mutta alueellista vaihtelua on mm. kokoeron vuoksi. On K-kaupoissa jotkin tuotteet selkeesti laadukkaampia,ja hinta sen mukainen! Niinhän se on, että iso ässä ollut kaavottajien lellikki.
Ei noissa sentään ihan kaikki ole kalliimpaa, mut riippuu niin paljon omista ostotottumuksista ja mukautumiskyvystä.
Prisma mulla lähin kauppa, enkä mä viitsi yksinasuvana jakaa liiaksi ostoja eri kauppoihin, mutta määrätyt ruokatarvikkeet hakisin pelkästään CM:stä, jos olis auto. Käyttötavaraa olen ehkä ostanut Cittarista enemmän kuin Prismasta. Täällä CM:llä epäedullinen asema, koska se on paljon Prismaa pienempi (eikä tilaa laajentaa) eikä siten mahdu samaa valikoimaa.
lajijasuris - Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17778873Y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Mun kokemusten perusteella k-kaupat ovat kalliinpia kun s-kaupat sekä Lidl. Joskus niissä on tarjouksessa jotakin hyvään hintaan mutta muuten on kyllä kallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768