Pakkoköyhyyden superilmaisjakelussa on Pågen merkkinen leipä.
Pågenia kannattaa salametsästää kaikesta leipäkasasta.
"1950 luvulla pienellä Ruotsin länsirannikkolla sijaitsevalla Hönön saarella (Kanasaari) eräs Pågenin leipureista ihastui paikallisten kalastajien herkullisiin ja pehmeisiin eväsrieskoihin. Siitä asti Pågenilla leivottu pieniä pyöreitä Hönö-saaristolaisrieskoja. Lue lisää pagen.fi"
Maahantuoja Espoo
Leipäkasassa on kolmea Pågenia: ruskea neliömäinen paahtoleipä tyylinen ja toiseksi pyöreä sen kaveri rieskakaltainen sinipakkauksellinen ilmestys. Kolmanneksi pyöreä vihreäpakkauksellinen rieskaus.
Pågenia syö eikä väsyy. Kerralla voin syödä hitto koko 630 gramman pakkauksen muovipussin kera levitteellä tai ilman.
Leipä, joka on mauton, siis perinteisesti hapan ja mustaruismainen, sellaista ei oikeastaan syö pitkään, koska se väsyttää. Leipään kannattaa laittaa mausteita, sokeria, silloin leipä on kuin kakkua ja sitä syö yksistään.
Markkinoilla on paljon vettä-ruisjauhot leipää, joka ei maistu. On monia leipiä, jotka eivät maistu ja miksi - kysymys - tehdä sellaisia leipiä, jotka eivät maistu. Ne jotka eivät maistu, huomasin, murenevat kun vanhenevat. Miksi pahamakuinen leipä murenee ja hyvämakuinen pysyy kauemmin ehjänä?
PÅGEN leipä voittamassa vaalit
8
408
Vastaukset
- Anonyymi
siirappi leivässä on elämyksen nouseus
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#177792427
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Yksikään Pågenin leipä ei ole ollut minun makuuni.
- Anonyymi
Miks yleensä tehdään huonoa leipää, tulee ruokahävikkiä.Ruoka kallistunut niille jotka sisäfileen tilalle joutuu siirtymään jauhelihaan, eilinen a-studio jos katsoit.Köyhän , kuten minun syömiset pysyy samoissa kun ennenkin.Perusruoka , siitä köyhis lähtee.
- Anonyymi
On myyjien ammattitaidottomuutta että leipää jää yli halvalla jaettavaksi tai leipäjonoon.
- Anonyymi
Sokerillinen leipä ei kiitos ei käy minulle. Pägenin leipiä en ole maistanut. Useimmiten pehmeä leipä tulee kotiuunista ja kaupasta vain näkkäriä ja riisikakkuja.
- Anonyymi
Ruotsalainen leipä on höttöä ja aloituskin taitaa olla ruotsinkielestä käännetty.
- Anonyymi
Höttöä mikä tahmaa hampaisiin ja kitalakeen kiinni, eikä edes maistu hyvälle. Ovat höttöydestään huolimatta painavia ja silti kiloihinta korkea vaikka jätetty raa'aksi. Ne pitäisi paahtaa että pystyisi syömään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657