Pullistellaan puolin ja toisin

Kummallista tämä nykymaailma, kun pitää mennä kivikautisiin metodeihin ja näyttää että perkele mulla on isompi "nuija" mitä sulla. Esimerkkinä tuo B 52 pommikoneen lento, aivan turhaa polttoaineen kuluttamista. Nythän venäjän suuri tsaari kirjoitettu pienellä putin tekee niin kuin lupasi, eli NATO tulee liian lähelle on pakko rueta miehittämään jopa jo poistettuja sotilasyksiköitä lähellä Suomen rajaa ja jäämerellä. Sitten on nämä kaksinaamaiset saatanat Turkin ja Unkarin korkein johto, lupaavat meille ratifiointia hyvinkin nopeasti mutta sitten aina tulee jotain kun asiaa pitäisi käsitellä. Tulee mieleen pikku pojat jotka kiusaa kolmatta, " mä anna sulle tikkarin jos potkaset tota polveen" ja putin nauraa partaansa jonka kylläkin joka aamu ajaa. Sitten on tämä Pohjois-Korean puusta pudonnut marakatti nuorempi, ei voi siitäkään tapauksesta muuta tuumata kun tule ja taputa mutta hellästi. Kyllä sitä jokainen pikku poika raketeilla leikkii, ja mitä isompi se on niin sitä enemmän on huuli pyöreenä ja silmät soikeena. Katsoo niitä klippejä kun herra on ampumassa isoa rakettia niin käyttäytyy just niin kun Kalle kuusi V. NO KATELLAAN KUKA ENSIMMÄISENÄ REPII KAULUSPAITANSA JA KIIPEÄÄ ALASTOMANA PUUHUN se olisi jo uutisoitava todellakin ympäri maailmaa

1

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍

      💋 ­N­­­y­­m­­f­­o­m­­a­­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17779484x

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sofia B- on jälleen kerran rakastunut ja onnellinen nainen .

      Toivottavasti nyt on onni kestävää ja Sofia voi saada oman perheen lopulta itselleen .
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      2745
    2. Puolustusvoimien henkilötiedustelukurssi

      on uusi kurssi poikkeusoloja varten, jonna kuka tahansa voi hakea. Ehkä se korvaa entisajan "kyläpäälliköt"? Vai onko mu
      Maanpuolustus
      60
      2168
    3. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      154
      2131
    4. Opettajat kertovat miten karuksi koulunkäynti on mennyt Suomessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010672912.html Tämä asia on ollut jo tiedossa monilla tavan ihmisillä pitkään Suomessa
      Maailman menoa
      155
      1969
    5. Kenen kanssa haluat rakastella??

      Siitä galluppia, vastatkaa vaan rohkeasti! SANNA! 😚😘, on aapeen vastaus. Ja se ei selittelyjä kaipaa! Mieheltä
      Ikävä
      65
      1902
    6. Kysyisin vain yhden kysymyksen

      Haluatko häntä, kaivattuasi, enää oikeasti elämääsi?
      Ikävä
      116
      1748
    7. Mitä haluaisit sanoa ikäväsi kohteelle

      juuri nyt? Aloittaja: Olisit tarjonnut vaan!! 😛
      Ikävä
      86
      1469
    8. Uskotko että kaivattusi

      tykkäisi ulkonäöstäsi?
      Ikävä
      108
      1291
    9. Hiljaisuus särkee sydämeni

      Mutta olen yhä olemassa. Enkö ansaitse totuutta. Emmekö me -sinä ja minä -ansaitse sitä. Emmekö olisi ansainneet yhden
      Ikävä
      65
      1135
    10. Olen koittanut

      Suhtautua sinuun joka päivä kuin keneenkä tahansa muuhun ihmiseen. Mutta kun jostain ihmisestä tulee tärkeä, hänestä väl
      Ikävä
      54
      1119
    Aihe