Mitä Juipit ?
Mikä Pösä ?
Olkaa kiltisti.
Mikä Pösä Yyteellä
13
615
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ala riekkuu.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780838N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
pörröt ajaa pösöllä
- Anonyymi
TÄ
- Anonyymi
Ainaki yks pörrö valkealla paketti pösölä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaki yks pörrö valkealla paketti pösölä
Liikkuuko sama auto Lohijärvellä hän joka arvostelee Jupon Erää ja Meltosjärven lintutornia.Sitten hän on katkera siitä.Ylitorniolla on äänestetty väärin ei ole tyytyväinen vaalitulokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkuuko sama auto Lohijärvellä hän joka arvostelee Jupon Erää ja Meltosjärven lintutornia.Sitten hän on katkera siitä.Ylitorniolla on äänestetty väärin ei ole tyytyväinen vaalitulokseen.
Mikä hemmetti nuita jupolaisia vaivaa? Pitää sekaantua joka keskusteluun. Eikö ne ole jo saanu tarpeeksi sitä mainetta ja kunniaa vai mitä paskaa se nyt oli? Kyllä sitä vielä varmasti tulee oikein isoilla kirjaimilla sen lyijysotkun takia.
Aatelkaa nyt hyvät ihmiset. Ne on kylväny myrkyllistä lyijyä 10 - 20 tonnia pitkin mettiä ja vielä pohjavesialueelle.
- Anonyymi
Onko laina maksettu
- Anonyymi
Kummalla olet liikkeellä Valmetilla vai Pösöllä.Otiko pois ne kettingit pois liian aikaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummalla olet liikkeellä Valmetilla vai Pösöllä.Otiko pois ne kettingit pois liian aikaisin.
En ole liikkeellä. Olen aivan paikallani. Eikä mulla ole valmettia eikä pösöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole liikkeellä. Olen aivan paikallani. Eikä mulla ole valmettia eikä pösöä.
Porukka ei tarkota sinua vaan häntä joka asuu Lohijärvellä joka on riidanhakuinen.Lähes kaikkien kanssa huonoissa väleissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka ei tarkota sinua vaan häntä joka asuu Lohijärvellä joka on riidanhakuinen.Lähes kaikkien kanssa huonoissa väleissä.
No miksi ne täälä sitte kyselee. Ei se ole täälä. Kävisivät kotona kyselemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ne täälä sitte kyselee. Ei se ole täälä. Kävisivät kotona kyselemässä.
Vaikea luonne!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773661
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek261367- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941043Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191038- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90989Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk105907- 62775