Mitä Juipit ?
Mikä Pösä ?
Olkaa kiltisti.
Mikä Pösä Yyteellä
13
564
Vastaukset
- Anonyymi
Älä ala riekkuu.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17780838N
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
pörröt ajaa pösöllä
- Anonyymi
TÄ
- Anonyymi
Ainaki yks pörrö valkealla paketti pösölä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainaki yks pörrö valkealla paketti pösölä
Liikkuuko sama auto Lohijärvellä hän joka arvostelee Jupon Erää ja Meltosjärven lintutornia.Sitten hän on katkera siitä.Ylitorniolla on äänestetty väärin ei ole tyytyväinen vaalitulokseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liikkuuko sama auto Lohijärvellä hän joka arvostelee Jupon Erää ja Meltosjärven lintutornia.Sitten hän on katkera siitä.Ylitorniolla on äänestetty väärin ei ole tyytyväinen vaalitulokseen.
Mikä hemmetti nuita jupolaisia vaivaa? Pitää sekaantua joka keskusteluun. Eikö ne ole jo saanu tarpeeksi sitä mainetta ja kunniaa vai mitä paskaa se nyt oli? Kyllä sitä vielä varmasti tulee oikein isoilla kirjaimilla sen lyijysotkun takia.
Aatelkaa nyt hyvät ihmiset. Ne on kylväny myrkyllistä lyijyä 10 - 20 tonnia pitkin mettiä ja vielä pohjavesialueelle.
- Anonyymi
Onko laina maksettu
- Anonyymi
Kummalla olet liikkeellä Valmetilla vai Pösöllä.Otiko pois ne kettingit pois liian aikaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummalla olet liikkeellä Valmetilla vai Pösöllä.Otiko pois ne kettingit pois liian aikaisin.
En ole liikkeellä. Olen aivan paikallani. Eikä mulla ole valmettia eikä pösöä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole liikkeellä. Olen aivan paikallani. Eikä mulla ole valmettia eikä pösöä.
Porukka ei tarkota sinua vaan häntä joka asuu Lohijärvellä joka on riidanhakuinen.Lähes kaikkien kanssa huonoissa väleissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porukka ei tarkota sinua vaan häntä joka asuu Lohijärvellä joka on riidanhakuinen.Lähes kaikkien kanssa huonoissa väleissä.
No miksi ne täälä sitte kyselee. Ei se ole täälä. Kävisivät kotona kyselemässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi ne täälä sitte kyselee. Ei se ole täälä. Kävisivät kotona kyselemässä.
Vaikea luonne!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212586- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292222Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871613Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961546- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379