No totta tosiaan, Anton on kyllä aikamoinen kansikuvapoika! Ja hei, ilman viiksiä tämä raamikas Anton on kyllä entistäkin komeampi - vai mitä mieltä ollaan?
Katso kuvat:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-mika-kansikuvapoika-talta-naytti-bachelor-anton-nuorempana-ilman-viiksia-katso-kuvat?s24
Oho, mikä kansikuvapoika! Tältä näytti Bachelor-Anton nuorempana ilman viiksiä - Katso kuvat!

16
2055
Vastaukset
- Anonyymi
Viiksillä tai ilman, on komea nuori mies!
- Anonyymi
gay kaapista tuli ulos
- Anonyymi
Älä tyrkytä omaa suuntaustasi. 🤣
- Anonyymi
asiallisempi ilman noita amisviiksiä
- Anonyymi
Molempi parempi! 😍
- Anonyymi
Jes, kalapuikot pois niin on tämäkin nuorimies komeampi. En voi ottaa viiksimiehiä tosissani, oli ulkonäkö mikä tahansa.
- Anonyymi
sama....
- Anonyymi
Eikö jokaisella miehellä ole jotain karvoja nasmassaan?
Kivat viikset on kivemmat kuin hoitamaton parta kuten Parikkala.
- Anonyymi
Anton on komea ja fiksu mies. Vähän huvittavaa kun viikset on se mistä ihan väkisin pitää juttua vääntää. kun luurankoja ei ole kaapissa 🥱
- Anonyymi
Komea mies on!
- Anonyymi
No, en mä nyt tiedä , tommonen nöösipoika.
- Anonyymi
Komea ja siisti mies on eikä mikään juntti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Komea ja siisti mies on eikä mikään juntti.
Ajassa poikanen sousi.Aamulla silein äidinkasvoin auringon leimua taivaalta juoden...illalla kivettynein isänkasvoin rituneita hiirenvirnoja kasvoiltansa vuollen...
- Anonyymi
heh on ku 5 v tai joku ängst teini
- Anonyymi
Siisti mies on, ja komea. Rekkaa nikkisi ja laita oma kuvasi niin arvostellaan…
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076