Tulos ois pitänyt olla 5 erän jälkeen 16-14,no tapahtuneelle virheelle ei voi enää mitään.asia loppuun käsitelty.pelit jatkuu.
Oikeestikko Puijo Volley oes voettanna
Anonyymi-ap
4
278
Vastaukset
- Anonyymi
Aika monelle tuomarille näkyy olevan vaikeaa ymmärtää ja viheltää selkeät vastaanotto järjestyksen virheet,joukkueet käyttävät hyväks tätä,koska vihellyksiä ei kuulu,Vampula käytti todella häikäilemättä tätä hyödykseen läpi pelien
- Anonyymi
Samaa toistui näköjään 22.3 pelissä Joensuussa,reilua 1 metrin sijoittumisvirheitä ei viheltänyt verkkotuomari yhtään?
- Anonyymi
Tais kyseinen tuomari joutua sivuun,Liiga peleistä,kun ei ole enää nimettyjä ollut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167