Hei Eilen (20.03.2023) kävin kavereideni (isolla porukalla) kanssa ravintolassa nimeltä Kawaii (Aurakatu 6). Söimme lounasta tästä ravintolasta. Menin pesuhuoneeseen syödessäni ja ruokaa jäi lautaselleni. Henkilökunta (kuulin hänen olevan omistaja) tuli pöytään ja huusi erittäin kovaäänisesti ystäväni kanssa, miksi otin lisää ruokaa (hän luulee, että lautanen kuuluu ystävälleni), ystäväni vastaa, että tämä ruoka kuuluu muille, jotka menivät pesuhuoneeseen. Kun palasin pesuhuoneesta ruokapöytääni, hän tuli taas pöytääni ja huusi erittäin äänekkäästi kaikkien ystävien ja asiakkaiden edessä ja kysyi, miksi otin lisää ruokaa. Olin hyvin järkyttynyt hänen käytöksestään. Vastasin vain: "Annatko ruokaa ilmaiseksi vai ostin sen. Kaikki ystäväni menivät ulos hänen käytöksensä jälkeen. Tunnen itseni erittäin loukkaatuksi ja olen nyt traumassa, kuinka voin kohdata ystäväni.
Kysyn teiltä, millaisia toimia häntä vastaan voidaan ryhtyä? Toivottavasti saan sinulta ratkaisun.,
Ravintolan asiakaspalvelu oli niin huono, huuta asiakkaiden kanssa
Anonyymi-ap
4
174
Vastaukset
- Anonyymi
En ymmärtänyt kirjoitustasi. Mikä kaupunki? Et mainininnut sitä. Missä ravintolassa on pesuhuone ja miksi sinne pitää mennä kesken syönnin. Vessa niissä yleensä on ei pesuhuone eli kylppäri.
- Anonyymi
Anteeks, minä en ole suomalainen . Siksi käytin Google-kääntäjää🥲🥲🥲 Se ei ole pesuhuone, se on WC ja Turku kaupunki.
- Anonyymi
Turun tauti iskee ulkomaalaisiin sormin näprääjiin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846785- 353621
- 443198
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402432Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282231- 2012151
- 1202133
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292059- 402032
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241728