Olipa pitkä hoito, mutta täällä ollaan!
Grillauksessa välttämätön suuri kattila on pesty. Ilman sen hellää keittoa ribisit ovat palanutta kengän pohjaa.
Kohta taas alkaan meidän perheen painajainen. Ystävät pyytävät syömään savukitkerää lihaa ja veristä pihiviä. Lapseni itkevät jo nyt.
Pizza pileissä paistellaan lättyjä mistä puuttuvat täytteet!
Muistatkaa, hyvä keittomausteet tekevät ribsit. Suolaa, pippuria ja hieman sipulia!
grillimamma is back!
9
497
Vastaukset 9
- Anonyymi
Colassa keitetyt ribsit niin että liha varisee luista. Häivähdys laakerinlehteä ja maustepippuria. Colaketsuppia pintaan ja aateloidaan kaasugrillissä. Njam.
- Anonyymi
Ei kaasugrillillä aateloidaan yhtään mitään. Siihen tarvitaan kunnon hiiligrilli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaasugrillillä aateloidaan yhtään mitään. Siihen tarvitaan kunnon hiiligrilli.
Hiiligrillissä tulee inhottavan savukitkerää lihaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiiligrillissä tulee inhottavan savukitkerää lihaa.
Ei tule, jos osaa käyttää grilliä oikein. Parasta ikinä syömäni grillilihaa on appiukon kamadogrillissä hitaasti kypsentämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tule, jos osaa käyttää grilliä oikein. Parasta ikinä syömäni grillilihaa on appiukon kamadogrillissä hitaasti kypsentämä.
Jaahas kesä tulee ja niin siis besserwisseritkin.
- Anonyymi
Parilla maustepippurilla saat mukaan ihanan eksoottiset Jamaikan maut.
Santa Marian sivuilta:
Jamaican Jerk on ihanan aromikas mausteseos, jossa on selkeitä maustepippurin vivahteita. Jerk on täydellinen mauste kanalle ja porsaanlihalle, mieluiten grillattuna tai uunissa paahdettuna.
Miksi ostaa kalliita mausteseokdia kun itse saa samat maut kun ribsien keitinveteen lisää pari maustepippuria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, kompostissa kun hitaasti kypsentää lihan niin tulee hyvää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, kompostissa kun hitaasti kypsentää lihan niin tulee hyvää!
Pallogrillimiehellä otsasuoni repeää kun kehutaan yhtä parhaista yleisgrilleistä? Kamadon hyvät ominaisuudet:
-pystyy tekemään kaikkea kuumasta suoralla tulella grillauksesta aina epäsuoraan matalan lämpötilan savustukseen
-hyvä lämmönsitomiskyky ja eristys verrattuna yksiseinäisiin peltigrilleihin, mikä säästää hiiliä ja mahdollistaa pitkät savustelut
-kestävyys käytännössä ikuinen
huonot puolet:
-hinta
-painava
-hintaan ja painoon nähden pieni grillausala
- Anonyymi
Hyvät siskot! Ei liikaa mausteita. TV: GM.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471502Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.64941Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30667- 87647
- 46608
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14605Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56574Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu24571- 8569
- 44531
- 61525
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan70520Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?47513- 37506
Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj14501Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13472Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.132469- 46461
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa45419Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.26409