Lauantai-illan huumaa on luvassa tänään?
Minkälaista
12
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jännitän onko minut vienot vihjeet hoksattu😇
- Anonyymi
Juon kaljaa ja kun uuni lämpenee niin teen ranskalaisia perunoita ja makkaraa ja sipulii ja italian salaattia
- Anonyymi
Ei ole mitään huumaa yksinäisillä sinkuilla.
Taitaa illan kovimmat menot olla siellä unennäön puolella. Seksiä ja outoja juonenkäänteitä.
- Anonyymi
Välillä palstalla, välillä luen kirjaa, niistelen. Todennäköisesti pian avaan telkkarin. Sellaista huumaa.
- Sheena- Anonyymi
Reva levällään palstailet?
Sain juuri leivottua korvapuusteja, kun poika söi eilen viimeiset pakastimesta. 😄
Pyykit on pesty, tiskikone pyörii, pääsiäisohrat on kylvetty, huomisen ruoatkin on tehty, joten istun tässä ja palstailen. Ja jos palstalla ei tapahdu mitään, minulla on varattuna hyvä kirja tuohon viereen. Tai sitten avaan TV: n ja jatkan Areenasta yhden poliisisarjan katselua. - Huimaa menoa 😅- Anonyymi
Lasken hirveän hajuisia pieruja.
Sauna lämpiää, ruoka on uunissa ja yritän ratkaista pääsiäiskortin kohtalon.
- Anonyymi
Pitkä iltalenkki, sauna lämpiämään ja nukkumaan 👍
- Anonyymi
Olin treffeillä, paransin siskon kanssa maailmaa puhelimen välityksellä tunnin verran ja nyt katson Piano-leffaa lohtupastan kera. Että tällaista huumaa 😊
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod202993Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371834- 161822
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3461741- 311317
- 301290
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671132- 641009
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.57941- 39884