Oletko nainen koskaan

Anonyymi-ap

Mennyt ensitreffeillä sänkyyn miehen kanssa?

63

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen.

• Anonyymi

En oo koskaan päätynyt ensimmäisen treffien jälkeen sänkyyn. Ehkä siks etten oo juuri käyny treffeillä ja jos oon käynyt ekoilla treffeillä, ne on muuttuneet toiseen ja kolmanteen tapaamiseen, sen jälkeen seksiin ja parisuhteeseen.

• Anonyymi

Niin ja siis kännissä baarissa tavattu ei oo treffit. Selvensin. Sillon joskus on niin käynyt mutta enhän mä oo alkoholiakaan käyttäny vuosiin. Viinamies on siinä oikeessa että ryyppäämällä baarissa, sais helpommin seuraa.

• Anonyymi

Olen, jop enne n ensimmäisiäkään treffeiksi kutsuttavia. Sinne treffeille on sitten menty seuraavana aamuna.

• Olen, istun nytkin sen ukon ja mun sängyllä.

• Anonyymi

Sipilätukka kiihotti het kättelyssä?

• Anonyymi kirjoitti:

Sipilätukka kiihotti het kättelyssä?

Ei ollut Sipilätukka silloin. Eikä ole vieläkään. Kehityssuunta kyllä on siihen suuntaan, tukka hatvenee kyllä miehen ikääntyessä.

Olin jo tuntenut hänet 6kk joten en pitänyt kauheena asiana päätyä samaan sänkyyn.

• G-LoveR kirjoitti:

Ei ollut Sipilätukka silloin. Eikä ole vieläkään. Kehityssuunta kyllä on siihen suuntaan, tukka hatvenee kyllä miehen ikääntyessä.

Olin jo tuntenut hänet 6kk joten en pitänyt kauheena asiana päätyä samaan sänkyyn.

En mä ventovieraitten kanssa sänkyyn menisi, enkä ole ikinä mennyt ekoilla, tokilla aina 6:sillakaan treffeillä. Tai ikinä treffin kanssa. Mulle treffit ei ole mitään seksiä, vaan tutustumista ja se tutustuminen jatkuu kaikessa rauhassa tai loppuu jo ekoihin tapaamisiin.

Sänkyyn ei ole mikään kiire kenenkään kanssa.

• G-LoveR kirjoitti:

En mä ventovieraitten kanssa sänkyyn menisi, enkä ole ikinä mennyt ekoilla, tokilla aina 6:sillakaan treffeillä. Tai ikinä treffin kanssa. Mulle treffit ei ole mitään seksiä, vaan tutustumista ja se tutustuminen jatkuu kaikessa rauhassa tai loppuu jo ekoihin tapaamisiin.

Nosse on poikkeus ja vain, koska tutustuttiin päivittäin jutellen sen 6kk ajan ennen ensitapaamista. Muutoin en olis häntäkään päästänyt iholleni.

• G-LoveR kirjoitti:

Ja kaikki jotka on ehdottaneet seksitreffejä olen skipannut suoraan delete laariin. Ei jatkoon.

• Anonyymi

Joo kerran jaettiin sänky koska mentiin risteilylle ensi treffeillä.

• Olen

• Anonyymi

Sopiiko sinulle laulu koko kaupunki tietää oliko se nylon beatin laulu ei taikapeilin laulu se oli

• Anonyymi kirjoitti:

Sopiiko sinulle laulu koko kaupunki tietää oliko se nylon beatin laulu ei taikapeilin laulu se oli

"..Jos sulla on toinen, miks et uskalla soittaa ja tunnustaa.."

Voi piruparka. Ei sinun minua kannata... 😂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

"..Jos sulla on toinen, miks et uskalla soittaa ja tunnustaa.."

Voi piruparka. Ei sinun minua kannata... 😂

Ei vaan koko kaupunki tietää mua ennen mikä olen naisiaan tai mä lähden stadiin minut kyllä muistetaan poliisi kuka ties eli mä lähden stadiin minut kyllä tunnetaan mikä nainen olen naisiaan miehet ainakin kuka ties muut naisetkin tietää

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan koko kaupunki tietää mua ennen mikä olen naisiaan tai mä lähden stadiin minut kyllä muistetaan poliisi kuka ties eli mä lähden stadiin minut kyllä tunnetaan mikä nainen olen naisiaan miehet ainakin kuka ties muut naisetkin tietää

Sulla on väärä biisi. Se on tosiaan se "Mä lähden stadiin." 😄

Mut huomaan kyllä, että olet olevinasi kovin nokkela. Ole ihan rauhassa.😂

• Anonyymi
        Xena-183 kirjoitti:

Sulla on väärä biisi. Se on tosiaan se "Mä lähden stadiin." 😄

Mut huomaan kyllä, että olet olevinasi kovin nokkela. Ole ihan rauhassa.😂

No joo yritin ilkeillä anteeksi siitä mut nyt on mentävä tupakille ja nukkumaan aikainen herätys niin se olis vasta puol kymmenen talvi aikaa täytyy totutella uuteen rytmiin öitä

• Anonyymi kirjoitti:

No joo yritin ilkeillä anteeksi siitä mut nyt on mentävä tupakille ja nukkumaan aikainen herätys niin se olis vasta puol kymmenen talvi aikaa täytyy totutella uuteen rytmiin öitä

Tupakka tappaa. Suosittelen, että yrität päästä siitä eroon. Tulisi halvemmaksikin.

Kauniita unia 😴

• Anonyymi

En. Kunnon naiset ei tee niin.

• Olen 🤣🤣

• Anonyymi

Ei ensitreffien täydy olla romantiikan ja rakkauden kyllästämä.
      Riittää, että mies on mukava ensitreffeillä, niin nainen kiittää siitä seksuaalisella palvelulla.
      Tietysti tällä palvelulla nainen pyrkii myös koukuttamaan miehen pidempään suhteeseen.

• Anonyymi

Ovelia pirulaisia nuo naiset.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovelia pirulaisia nuo naiset.

-keinovaginamies-

:D Niin ne on.

• Anonyymi

Hmm ... muulla on kyllä tarkoituksena saada, eikä tarjoilla mitään palvelua. Tarkoituksena on joka kerta ollut nimenomaan vain yksi kerta, mutta herrat ovat jälkeenpäin olleet äärimmäisen sitkeitä vaatimaan uusintoja ja tapailua ja yhteiselämääkin. Että koukuttuvat, vaikka tarkoitukseni on ollut catch and release.

• Olen. Se kaveri oli puolituttu opiskeluajoilta, mutta ei oltu aiemmin treffailtu.

• Anonyymi

Hyiii

• Anonyymi

Oletko tinderityttö tai entinen tinderityttö ja useinkin tehnyt sitä

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko tinderityttö tai entinen tinderityttö ja useinkin tehnyt sitä

Opiskelija-aika oli hauskaa ja huoletonta aikaa. Se oli sitä aikaa, kun vielä odotin ällin kasvavan kupoliin.
        Tuon kaverin kanssa seurusteltiin pari kuukautta, joten se ei jäänyt yhden illan juttuun.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Opiskelija-aika oli hauskaa ja huoletonta aikaa. Se oli sitä aikaa, kun vielä odotin ällin kasvavan kupoliin.
        Tuon kaverin kanssa seurusteltiin pari kuukautta, joten se ei jäänyt yhden illan juttuun.

Oliko opiskelu aika kivempaa kuin nyt nyt ei tapahdu mitään mut silloin miehet vaihtui ja rahaa oli vai

• Anonyymi kirjoitti:

Oliko opiskelu aika kivempaa kuin nyt nyt ei tapahdu mitään mut silloin miehet vaihtui ja rahaa oli vai

Opiskeluaika oli myös henkistä kasvamista. Se oli huoletonta ja mukavaa aikaa. Ei ollut vastuuta muusta kuin itsestään. Olin kuitenkin ahkera opiskelija ja valmistuin ajallani. En jäänyt lorvimaan.

Milloinka sinun henkinen kasvusi alkaa? 😂

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Opiskeluaika oli myös henkistä kasvamista. Se oli huoletonta ja mukavaa aikaa. Ei ollut vastuuta muusta kuin itsestään. Olin kuitenkin ahkera opiskelija ja valmistuin ajallani. En jäänyt lorvimaan.

Milloinka sinun henkinen kasvusi alkaa? 😂

Eli korkeastikoulutettu eikö se ennemmin syö naista sisältä kuin kasvattaa mut kai korkeastikoulutettu ajattelee erilailla kuin normaalit ihmiset eli jännä elämä oli kivaa

• Anonyymi kirjoitti:

Eli korkeastikoulutettu eikö se ennemmin syö naista sisältä kuin kasvattaa mut kai korkeastikoulutettu ajattelee erilailla kuin normaalit ihmiset eli jännä elämä oli kivaa

Nuoruus oli kivaa, opiskeluaika oli kivaa, mutta se ei kestä ikuisuuksia. Se on vain ohimenevä hetki ihmisen elämässä. Oma mieli on myös muuttunut siitä, mikä oikeasti on edes kivaa ja mukavaa.

Katsotko itse olevasi normaali ihminen, joka elää ikuista nuoruutta, etkä koskaan kasva järkeväksi aikuiseksi?

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Nuoruus oli kivaa, opiskeluaika oli kivaa, mutta se ei kestä ikuisuuksia. Se on vain ohimenevä hetki ihmisen elämässä. Oma mieli on myös muuttunut siitä, mikä oikeasti on edes kivaa ja mukavaa.

Katsotko itse olevasi normaali ihminen, joka elää ikuista nuoruutta, etkä koskaan kasva järkeväksi aikuiseksi?

Se on kuluttavaa oliko pakko lopettaa kun nuorempia naisia tuli tilalle jotka vei miehet mut varmasti oli rattoisaa ja jännää elämää

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Mut nyt tupakille ja ehkä nukkumaan eli en kiusaa sinua enempää mut luulin sinua kunnon naiseksi öitä

• Anonyymi kirjoitti:

Mut nyt tupakille ja ehkä nukkumaan eli en kiusaa sinua enempää mut luulin sinua kunnon naiseksi öitä

Määrittele kunnon nainen.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Määrittele kunnon nainen.

Heti piIIua jakeleva ei ole kunnon nainen

• Anonyymi kirjoitti:

Heti piIIua jakeleva ei ole kunnon nainen

Tuo ei ole määrittely, vaan mielipide.

Otetaan uudestaan.....

Määrittele kunnon nainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii minäkin luulin mutta saa pettyä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tuo ei ole määrittely, vaan mielipide.

Otetaan uudestaan.....

Määrittele kunnon nainen!

Se on tärkeä määritelmä

• Anonyymi kirjoitti:

Se on tärkeä määritelmä

Et siis ymmärtänyt. Ei se mitään. Mukavaa, että olet tyytyväinen omaan, suppeaan, ajatusmaailmaasi.
        On sanottu, ettei heikomman aineksen tarvitse kaikkea ymmärtää.

Kauniita unia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii minäkin luulin mutta saa pettyä.

Paljastui typykin lorttoilijaksi :(

• Anonyymi kirjoitti:

Paljastui typykin lorttoilijaksi :(

Miksi suhtaudut noin tunteenomaisesti?

Vaikka ex-poikaystävä oli ensimmäisen illan intiimi tapaaminen, se johti kuitenkin seurusteluun. Opiskeluaikoina voi sattua kaikenlaista villiä.
        Ei pidä pöyristyä noin pienistä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Miksi suhtaudut noin tunteenomaisesti?

Vaikka ex-poikaystävä oli ensimmäisen illan intiimi tapaaminen, se johti kuitenkin seurusteluun. Opiskeluaikoina voi sattua kaikenlaista villiä.
        Ei pidä pöyristyä noin pienistä.

PiIIun antaminen heti ei hyvä :/

• Anonyymi kirjoitti:

"Jos haluu saada on pakko antaa." Olin silloin todella ihastunut siihen kaveriin. Ihanaa ensihuumaa.

Oletko sinä koskaan kokenut ensihuuman ihanuutta?

Ota iisisti. Se ei ole mitään sinulta pois.
        Mene nukkumaan. Kauniita unia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sinun ole mikään pakko ottaa vastaan vaikka joku tarjoaisikin. Sinulla on ihan lupa kieltäytyä.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

"Jos haluu saada on pakko antaa." Olin silloin todella ihastunut siihen kaveriin. Ihanaa ensihuumaa.

Oletko sinä koskaan kokenut ensihuuman ihanuutta?

Ota iisisti. Se ei ole mitään sinulta pois.
        Mene nukkumaan. Kauniita unia.

Turha yrittää puolustella Iutkailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha yrittää puolustella Iutkailua.

Aivan, koska seksin harrastamista ei tarvitse puolustella, eikäpyydellä anteeksi.

• Olen. Jos ensitapaaminen on sellainen, että päästään luonnollisesti lähekkäin ja ollaan kahden, toinen tuoksuu ja tuntuu oikealle, niin eikö tuo ole aika luonnollinen seuraus vetovoimasta ja turvallisesta olosta lähellä… ? 😉 Kaikki pitkät parisuhteeni ovat siirtyneet intiimeiksi 1-2 tapaamisella.

• Anonyymi

Ja kaikki ns pitkät suhteesi kestänyt max 1-3 tapaamis kertaa

• Anonyymi kirjoitti:

Ja kaikki ns pitkät suhteesi kestänyt max 1-3 tapaamis kertaa

4.5-9.5v

• Anonyymi

Anteeksi en huomannut sinua ei pitänyt sinulle vastata nyt tuli moka ja rikoin sopimuksemme eli en vastaa enään anteeksi

• Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi en huomannut sinua ei pitänyt sinulle vastata nyt tuli moka ja rikoin sopimuksemme eli en vastaa enään anteeksi

Ok. Jos mies haluaa pidättäytyä, kunnioitan tietenkin toivetta. Olen antanut miehen tehdä aloitteen.

• Anonyymi
        Citrinella kirjoitti:

Ok. Jos mies haluaa pidättäytyä, kunnioitan tietenkin toivetta. Olen antanut miehen tehdä aloitteen.

Eikö me sovittu ettemme vastaile toisillemme tai sinä et halunnut et vastailen sinulle eli kunnioitan tahtoasi

• Anonyymi

Jep, noin se menee. Jokainen kolmesta parisuhteestani on alkanut käytännössä seksistä "ekoilla treffeillä". Tai siis oikeammin emme me ole edes missään treffeillä koskaan käyneet, vaan tavanneet ja jääneet hengailemaan toistemme seuraan. Ja nuo parisuhteet ovat kestäneet 2:sta vuodesta aina 12:sta vuoteen. Eivät siis ole jääneet siihen yhteen kertaan. Yhedenillan juttuja en ole harrastanut koskaan. Toisinaan sitä vaan tietää. 🙂

• Anonyymi kirjoitti:

Jep, noin se menee. Jokainen kolmesta parisuhteestani on alkanut käytännössä seksistä "ekoilla treffeillä". Tai siis oikeammin emme me ole edes missään treffeillä koskaan käyneet, vaan tavanneet ja jääneet hengailemaan toistemme seuraan. Ja nuo parisuhteet ovat kestäneet 2:sta vuodesta aina 12:sta vuoteen. Eivät siis ole jääneet siihen yhteen kertaan. Yhedenillan juttuja en ole harrastanut koskaan. Toisinaan sitä vaan tietää. 🙂

Nimenomaan, joskus sitä vain tietää ja joskus siihen intuitioon uskaltaa luottaa. Hyvässä parisuhteessa on kaiken muun lisäksi voimakas fyysinen vetovoima. Se vetovoima ei vähennä yhtään samaa aaltopituutta eikä yhteen sopivaa arvomaailmaa.

• Anonyymi

Olen. Mutta pussailtiin ja nukuttiin yhdessä muuta ei tapahtunut .

• Anonyymi

Olen ja monen. Käykö kateeks 😅

• Anonyymi

Olen, mutta sitä ennen on ollut tutustumista viestein ja puhelimitse. Jos molemmista se tuntuu oikealta, niin miksipä sitä pitäisi venyttää.

• Anonyymi

Nainen antoi minulle ensitreffeillä. Siitä on 14 vuotta ja yhä ollaan yhdessä.

• Anonyymi

Olenpa hyvinkin ja edelleen yhdessä kyseisen miehen kanssa. Kohta tulee 15 vuotta yhteiseloa täyteen.

• Anonyymi

Suominainen on Iortto.

• Anonyymi

On se vaan ihanaa se fyysinen vetovoima.... Pääsisitpä säkin joskus "lorton" syliin.

• Anonyymi

On se kummallista, että ensiksi sitä seksuaalista veto pitäisi pasrhaansa mukaan esittää olemattomaksi ja sitten jatkossa sitä pitäisi sitten ollakin. Ihan kaheli tuo joidenkin ihmisten ajattelutapa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1031
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      798
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      103
      561
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      90
      548
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe