Keneltä haluaisit näyttää?

Minä haluaisin näyttää Sophia Lorenilta, siis sellaiselta kuin hän näytti nuorempana. Penelope Cruzinkaan ulkonäkö ei olisi lainkaan pahitteeksi.

37

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itseltäni. Pikkasen timmimmäktä, mutta itseltäni.

• Anonyymi

Mutta näytät Krista Kiurulta?

• Itteltäni, tää on ihan riittävän ok turpavärkki, viitte kenenkään muun mainetta pilata lainaamalla niitten naamoja 😂
      Mutta jos olis niinku pakko haluta jonkun muun naamaa ja olettaen että munat pysyy haaruksissa, niin site joku rosoinen ruttuturpa, elämän raaputtelema nassu.

• Julia Robertsin hymyä olen aina ihaillut 😁

• Anonyymi

Haluaisin näyttää Stephen Hawkingilta, toki toivoisin sen ulkonäön lisäksi myös sen älyn päälle, muuten vain mieluummin olisin oma itseni, mutta kunHawking olisi myös monelle naamaltaan tuntematon, hyvin karsiutuisi pinnalliset jyvät akanoista. Ja nainen olen.

• Anonyymi

Thylane Blondeaun kasvot lähentelevät täydellisyyttä. Omani ovat kaukana siitä, mutta ehkä silti olen mieluiten minä kaikkine epätäydellisyyksineni. Ulkonäköni ei ole ainakaan koskaan estänyt minua tekemästä mitään, joten näin on hyvä.

• Vaimo tykkää Tex Willerin leukaperistä, itse en sellaisia haluaisi.

• Anonyymi

Ihan vain itseltäni. Parhaimmillani olen oikein kivan näköinen, tietysti omasta mielestäni. Tällä hetkellä olis vähän laiteltavaa... 😬. Kun on itsestä kyse, niin voi oikeasti tehdäkin jotain.

xLiner

• Kyllä mäkin ihan mieluiten oma itteni olen vaikken ehkä sieltä komeimmasta päästä olekaan mutta nykyään kyllä suurimmaksi osaksi viihdyn nahoissani.🙂.

• Anonyymi

En keneltäkään muulta kuin itseltäni. Sulla on huono itsetunto.

• Jaa, onko se huonoa itsetuntoa jos toteaa ettei oma pärstä välttämättä ole kovin kaunis? Mulla esim. on pottunenä ja leveä leuka, joihin ei voi vaikuttaa edes laihduttamalla (nuo ominaisuudet olivat mulla jo silloin, kun olin vielä luonnostani hoikka/lauta). Ja rumasta ulkonäöstäni olen kuullut koko kouluikäni, yläasteella päivittäin ja lukiossakin melko usein. Siro nenä ja kapea leuka olisivat siis toivelistallani, jos kykenisin ulkoäköäni jollain tavalla muuttamaan. Ja sen verran minäkin ulkonäön vaikutuksesta ymmärrän, että jo pelkästään se että näyttäisi Lorenilta tai Cruzilta riittäisi kovaan "markkina-arvoon", eikä tarvitsisi edes olla julkkiksia kuten he nyt sattuvat olemaan.

• Kyllä minäkin ihan itseltäni haluan näyttää.. tosin jos yhden ominaisuuden saisi valita, niin pituutta ottaisin sen 10 cm lisää.

Toisaalta menettäisin siinä yksilöllisen piirteeni, joten .. njääh. Olkoon.

Pituudestani huolimatta olen pärjännyt kaikessa mihin ryhdyn.

• Anonyymi

Olen upea vuodesta toiseen, haluan olla minä ja onneksi olen

• Anonyymi

Ulkoisesti haluaisin näyttää Kike Elomaalta ja muuten Riitta Uosukaiselta. Nuoremmasta polvesta Iina Kuustonen ja talous-juridinen naisosaaja, en osaa nimetä ketään.
      Näihin on pyrkimystä useilla keinoilla.

• Anonyymi

Loren on kyllä ollut eräs kauneimmista aikoinaan, valtavan kaunis

• Anonyymi

Rosie Huntington - Whiteley.

EmRata - siis Emily Rata.... (En edes yritä kirjoittaa sukunimeä. Se, joka seukkaa nyt Harry Stylesin kanssa.)

• Anonyymi

Itseltäni haluan näyttää, olen kovasti tottunut.
      Nuorena minua sanottiin Sophia Lorenin näköiseksi. Vähän suutahdin, koska Sofia on aika lailla minua vanhempi.

• Anonyymi

Sinulla on sama naismaku. 👍 💩

• Anonyymi

Ps. Yleensä tykkää siitä jota itse jotenkin muistuttaa. Ns. Naimanaamat😁

• Anonyymi

Haluaisin olla pitempi ja kauniimpi. Oikeastaan en haluaisi näyttää yhtään itseltäni.

• Anonyymi

Naiselle riittää kunhan ei päästä hirmu plösöksi itseään. Persausta treenaa ja käyttää tiukkoja housuja vahvasti meikaten ja vientiä riittää. Ei tartte olla miehiltä vaadittavaa ulkonäkö... hetkinen. Miehelläkin riittää iso varustus ja rikkaus houkuttelemaan vähän rumemmankin yksilön luo naisia.😁

• No ei kyllä vientiä riitä jos on pelkästään hoikka. Mulla on kokemusta koko teini-iän ajalta hoikkana naisena olosta, aika harvassa olivat minusta kiinnostuneet ja esim. yläasteen aikana heitä oli tasan kolme (joista yksi vieläpä kaiken huipuksi tuli aikuisiällä kaapista).

Totta kuitenkin toinen puoli, eli mahdollisuuksiaan voi naisena kasvattaa nimenomaan vahvasti meikkaamalla. Kevyessä meikissä mua pidettiin aikanaan ihan yhtä rumana kuin meikittäkin, mutta pari kertaa kun meikkitaiturikaverini meikkasivat minut sellaiseksi, ettei kukaan tunnistanut minua minuksi, oli palaute kerrankin positiivista.

• Anonyymi
        Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

No ei kyllä vientiä riitä jos on pelkästään hoikka. Mulla on kokemusta koko teini-iän ajalta hoikkana naisena olosta, aika harvassa olivat minusta kiinnostuneet ja esim. yläasteen aikana heitä oli tasan kolme (joista yksi vieläpä kaiken huipuksi tuli aikuisiällä kaapista).

Totta kuitenkin toinen puoli, eli mahdollisuuksiaan voi naisena kasvattaa nimenomaan vahvasti meikkaamalla. Kevyessä meikissä mua pidettiin aikanaan ihan yhtä rumana kuin meikittäkin, mutta pari kertaa kun meikkitaiturikaverini meikkasivat minut sellaiseksi, ettei kukaan tunnistanut minua minuksi, oli palaute kerrankin positiivista.

Äh..

Mielestäni olit TODELLA kaunis, kun kuviasi joskus tänne pistit.

• Anonyymi kirjoitti:

Äh..

Mielestäni olit TODELLA kaunis, kun kuviasi joskus tänne pistit.

En kyllä ole koskaan tänne laittanut muuta kuin pari kroppakuvaa eli kasvoja ei ole täällä ollut näkyvillä. Varmaan sekoitat johonkuhun muuhun?

• Anonyymi

En kyllä ole koskaan tänne laittanut muuta kuin pari kroppakuvaa eli kasvoja ei ole täällä ollut näkyvillä. Varmaan sekoitat johonkuhun muuhun?

Minäkin olen muistavinani, että sulla oli joskus profiilikuva. Eikä se kyllä osu sun kuvailuihisi rumasta, ollenkaan.

Nimimerkki saattoi silloin olla eri, mutta yhdistän sen sinuun..?

xLiner

• Anonyymi

Älä oo niin vaatimaton. ❤️ Just niitä tarkoitin.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäkin olen muistavinani, että sulla oli joskus profiilikuva. Eikä se kyllä osu sun kuvailuihisi rumasta, ollenkaan.

Nimimerkki saattoi silloin olla eri, mutta yhdistän sen sinuun..?

xLiner

Profiilikuva mulla on tainnut olla lähinnä tätä edeltäneellä eli palstalutka-nimimerkillä silloin kun käytin sitä vielä rekisteröitynä nimimerkkinä, mutta siinäkin oli koiran silmä. En muista ihan tarkkaan, olenko joskus käyttänyt omaa silmääni jonkin aikaisemman nimimerkkini profiilikuvana. Mutta koko pärstää en ole koskaan tänne laittanut, en linkkinä enkä profiilikuvana, koska olen halunnut säilyttää anonymiteettini.

• Itseltäni, mutta jos jotain muuta pitäis sanoa, niin vaikka esim. naispuolinen versio nuoresta Robert Plantista tai nuoresta Paul Rodgersista tai nuoresta Bernie Marsdenista tai nuoresta Steve Priestistä tai Rory Gallagherista. Hiusten värillä ei ole sitten väliä, tumma tai vaalea (itselläni vaalea, tosin maantien tai märän hiekan värinen) eikä silmien värillä (itselläni vihreät). Vois olla vaikka sama hiusten ja silmien väri kuin mulla nyt on, ihan sama.

Googlettakaa nuo tyypit, jos ei ole tuttuja, en nyt jaksa laittaa tähän kuvia heistä.

• Jenni Vartiainen on mun girl crush 🥰 ja oon hetero.

• Anonyymi

Amber Heard tai Christina Applegate. Shalom Harlow myös.

• Anonyymi

Vesa-Matti Loirilta voisin näyttää. Vielä on paljon matkaa mutta kyllä minä tavoittesiiini pääsen vielä.

• Anonyymi

Typerä, pinnallinen kysymys. Näytän itseltäni ja ole siihen tyytyväinen, siihen on oltava. Toivon muiltakin samaa.

• Anonyymi

Olet varmasti ruma, koska kysymys otti noin paljon hermoon.

• Anonyymi

Mjaa

Näyttää siltä tai tältä.

Mitä tunnen ihmislajimme alttiutta trendeille, niin ei oikeastaan kannata näyttää miltään, vaan kuulostaa joltain. Jos taas haluaa näyttää joltain, on varauduttava siihen, että sitten näyttää siltä - noin kliinisessä mielessä, mutta ei vielä välttämättä kuulosta miltään.

Ongelmia on oikeastaan kahtaalla: Jos ei kannata näyttää oikein miltään, niin saattaa muuttua näkymättömäksi suuressa joukossa ihmisiä, jotka kaikki haluavat näyttää joltain, mutta eivät itseltään, jonka kokevat näkymättömäksi.

Ei mitään järkeä.

(hirn)

• Anonyymi

Duke Nukemilta, paitsi näyttää muutenkin ei tarvitse yrittää.

Hahmoja elokuvista ja peleistä, on hyviä hahmoja monissakin.

Kun viikko kääntyy lopulleen alkaa tippumaan Ski-Fi eller via Wi-Fi, Hi-FI? Sci-Fi...ohjelmista uusia jaksoja.

Ystävällisin Terveisin Sinua Kunnioittaen ja Palvellen aina,

Jean-Luc Picard
      on-boarder Starship Titan
      (matkustaja)

• Anonyymi

Jösses, nuo sun bittis on välillä aika pahasti poikittain todellisuuden kanssa 😁

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      5968
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2817
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2297
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2039
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2001
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1385
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      76
      1352
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      284
      1314
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1287
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1226
    Aihe