Kerronpa nyt yhdstä valitettavasta tapauksesta,ja haluan olla tässä asiassa varoittavana esimerkkinä.Olen monelta kuullut,ja itsekkin huomannut sen että Kuntokeskus Energy,millä on toimipisteitä Itä-Suomessa Kuopiossa,ja Joensuussa,toimii epärehellisin keinoin,ja asiakkaitaan huijaten.Perustelen tätä asiaa näin 1 Myyvät ylihinnoitettuja tuotteita,joihin ei ole kaltaisella työttömällä naisihmisellä varaa.2 Huijaavat jäsenmaksuissa,peruttavat jo maksettuja asiakassopimiksia,mitättömistä syistä,ja jättävät asakkaat ilman rahoja,eli eivät palauta kyseisiä rahoja asiakkailleen.3 Henkilökunnan töyhkeä käytös.Jos asioitta kyseisen yrityksen kanssa,niin olkaa varovaisia että ette tule huijatuksi,sillä kyseisellä yrityksellä ei ole puhtaita jauhoja pussissaan.
Vastaukset 2
- Anonyymi
1. Eivät halua tyhjätaskuja pilaamaan salia. Eli yrittävät pitää jonkinlaista tasoa.
2.sopimuksessa lukee todennäköisesti millä rikkeillä sopimus puretaan. Eli sikailijat ja häiriköt pois.
3. Eivät ole tylyjä kuin tietyille tapauksille.
Eli eivät halua kaikkia asiakkaiksi.
Suomessa kun ei voi antaa porttikieltoa ilman todella hyvää syytä.- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17797556K
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493