Oletko sinä tai tuttavasi saanut jonkun haitan koronarokotteesta?
Vastaukset 10
- Anonyymi
En, mutta olen ollut rokotteen ottamisen jälkeen terveempi kuin koskaan. Ei flunssia ym.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17797885E
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Magneettisuus on pikkuhiljaa jo vähenemään päin. Eno sai rautatangon irti isomummusta jo ennen joulua.
Mitään hätää ei ole ollut missään vaiheessa, vaikka kauppojen vartijoiden kanssa otetaan juoksukisaa välillä vieläkin.
xLiner - Anonyymi
Toisen piikin jälkeen veritulppa vasemmassa pohkeessa, nyt neljä piikkiä takana ja olen syöpähoidoissa. Pitäskö hakea viides rokote ??
- Anonyymi
No en tiedä, onko tämä varsinainen haitta, mutta vaikutus joka tapauksessa. Kuukautiseni menivät aivan sekaisin rokotusten jälkeen. Ehdin jo epäillä aikaisia vaihdevuosia, mutta koska kuukautiset palautuivat n 4-6kk sisällä normaaliksi, niin laitan sen rokotteen piikkiin. Sama tapahtui siis jokaisen rokotteen jälkeen.
- Anonyymi
Sain vain haitan vastakohdan, eli olen ollut terveempi kuin koskaan.
- Anonyymi
Noup. Haitat löytyvät vain foliohattujen herneen kokoisista aivoista.
- Anonyymi
Voi viddu mikä aasi!
Neljä piikkiä ihan ilman haittoja.. tosin koronankin olen sairastanut kahdesti.. hyvin lievänä kylläkin.
Influenssapiikkikin otettuna ja jos noita kahta koronaa ei lasketa, olen välttynyt räkätaudeilta viimeiset kaksi-kolme vuotta.- Anonyymi
Rullatuolissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134762Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois197720Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars102686Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47667Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!28653- 61629
- 47590
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59535Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29531Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520