Lihomis ja laihtumistulokseni,liikunta ja kalorit

Anonyymi-ap

Laskin nyt tarkasti miten lihoin alkukuusta 10 nen päivän aikana ja miten laihduin kuukauden puolesta 15.3-30.3

LIHOTTU 1 kilo 10 pv pohti 4 mm
Lihomisen aikana 10 pv kalorit 2,900 ja liikunta 12 tuntia.

LAIHDUTTU 2,5 kiloa 15 pv puhti 4 mm
Laihtumisen aikana 10 pv kalorit 2300 ja liikunta 25 tuntia
Eli laihtuminen tullut kun SAMAAN AIKAAN on liikuttu enemmän ja syöty vähemmän
-laihduin yhteensä 2,5 kiloa 15.3-30.3

LIIKKUMISELLA JA SYÖMISELLÄ ON SUUNNILLEEN YHTÄ PALJON MERKITYSTÄ MITEN LAIHTUU.(minä en siis laihduta KOSKAAN syömällä vähän)

Tämänhetkinen paino 64,5 kiloa ja pituus 176 cm
Vielä on läskiä arviolta noin 3-4 kiloa jonka laihdutan nyt pois.
Liikuin ensin pyöräilemällä ja nyt hiihdän.Suurin osa painosta lähtenyt toistaiseksi pyöräilemällä

32

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En kommentoi tätä sen enempää itse

      Tähän tulee tietysti niitä paskakommentteja niinkuin kaikkiin muihinkin.Kommentoin itse vasta kuukauden kuluttua jos kommentoin.😁🚴

    • Anonyymi

      Kaloreja tai mitään muutakaan laskematta laihduin kahdessa viikossa 5 kiloa.
      Liikunta rajoittui päivittäin muutaman sadan metrin verkkaiseen kävelyyn.
      Tämä on totta!

      • Anonyymi

        Kommentoin vielä kerran.Laihduin siis aivan itsestään vaikka söin paljon ja hyvin.
        Käytin oikean ruuan lisäksi yhtä jäätelön korviketta jota söin paljon


    • Anonyymi

      "Suurin osa painosta lähtenyt toistaiseksi pyöräilemällä"

      Sitä painoa ei tulisikaan jos suhteesi ruokaan olis terve.

      • Anonyymi

        "Sitä painoa ei tulisikaan jos suhteesi ruokaan olis terve."

        Harva meistä on täydellinen. Joku syö liikaa, joku ei opiskele jne.

        Ja koskaan ei voi sanoa että ei liho, itsekin aloin lihomaan kun tuli yksi pieni sairaus, siin unettomuutta kuuskyt vuotiaana. Aloin syömään jotta nukkuisin. Siitä alkoi tulemaan aina vajaa kilo kuukaudessa. Vasta vuoden kuluttua huomasin, kun vaatteet tuntuivat epäsopivalta.


    • Anonyymi

      Kommentoin vielä taas, että PUHTI oli 5 ja POHTI 6.Tämä merkitsee että veitsenterävät vatsalihakset ovat enää viikon päässä.Samoin erektio.

      • Anonyymi

        Voít laíttaa peräreíkääsí jonkín tekosellaisen. Kaikilla luokkakavereillasi on jo oikea poikaystävä, sinä joudut käyttämään välineitä.


    • Anonyymi

      Muistakaa tytöt kabanussi. Huomenna sitä saa.

      • Anonyymi

        "Muistakaa tytöt kabanussi. Huomenna sitä saa."

        Lähdetkö siis esittelemään kadanossiasi yleisille paikoille? Huomenna?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tarkemmin tuo lihomisen aikainen kalorimäörä oli 2,975 päivässä .
      Se olisi pysynyt samassa tai melkein samassa sillä määrällä jos liikuntaa olisi ollut 25 tuntia eikä 12 tuntia.

      Silloin kun söin 2500 se pysyi samassa monta kuukautta.
      Tuo ylläpitokalorimäärä pitää tutkia vielä paremmin.

      • Anonyymi

        Ohjelman täytyy olla huoppuhyvä koska kaikkien paiinonpudotuslaskureigen mukaan saisi syödä
        VAIN 1450 kaloria sillä liikunnalla että laihtuu
        15 päivän aikana 2 kiloa

        Minä olen aivan varma että olen laihtunut 2300 kaloreilla 2 kiloa 15 päivässä koska samaan aikaan on pienentynyt myös vyötärön ympärysmitta 2 cm ja pihtimittauslukemat 4 mm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohjelman täytyy olla huoppuhyvä koska kaikkien paiinonpudotuslaskureigen mukaan saisi syödä
        VAIN 1450 kaloria sillä liikunnalla että laihtuu
        15 päivän aikana 2 kiloa

        Minä olen aivan varma että olen laihtunut 2300 kaloreilla 2 kiloa 15 päivässä koska samaan aikaan on pienentynyt myös vyötärön ympärysmitta 2 cm ja pihtimittauslukemat 4 mm.

        Olen laihtunut myös valokuvien mukaan mitä olen ottanut ennen ja jälkeen.
        Kuvat otin samassa paikassa ja samalta etäisyydeltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laihtunut myös valokuvien mukaan mitä olen ottanut ennen ja jälkeen.
        Kuvat otin samassa paikassa ja samalta etäisyydeltä.

        Kun tulee pääsiäinen, rupeat taas ahmimaan. Sitten kehität uuden ohjelman, joka muka ratkaisee kaikkien vanhojen dieettiesi valuviat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen laihtunut myös valokuvien mukaan mitä olen ottanut ennen ja jälkeen.
        Kuvat otin samassa paikassa ja samalta etäisyydeltä.

        Se on varmasti siinä että olen pyöräillyt ulkona ja pakkasta on ollut joka päivä -7- 13 astetta.

        Se on ollut tiedossa ennenkin että kylmässä liikkuminen kuluttaa paljon enemmän energiaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun tulee pääsiäinen, rupeat taas ahmimaan. Sitten kehität uuden ohjelman, joka muka ratkaisee kaikkien vanhojen dieettiesi valuviat.

        En ala.Minulka on nyt niin hyvä ohjelma että en liho takaisin ja vasta nyt tarpeeksi hyvä seuranta lihomisen torjumiseen.
        On ne ollut ennenkin aika hyviä mutta ei tarpeeksi hyviä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varmasti siinä että olen pyöräillyt ulkona ja pakkasta on ollut joka päivä -7- 13 astetta.

        Se on ollut tiedossa ennenkin että kylmässä liikkuminen kuluttaa paljon enemmän energiaa.

        Hyvä kun olet ratkaissut asian, ongelman.


    • Anonyymi

      Voitko opettaa puhdista ja pihtimitasta?

      Millainen on se pihtimitta kun ylä on 30 cm ja ala on 0,3 mm? Onko kaikki kunnossa vai kyseessä mittavirhe? Puhti alkaa olla pois.

      • Anonyymi

        Miten minun pitäisi ymmärtää ilmaukset ”pohti 4 mm” ja ”puhti 4 mm”?

        Minulla tänään omat mitat 98,2 kullia ja 180 sementtiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten minun pitäisi ymmärtää ilmaukset ”pohti 4 mm” ja ”puhti 4 mm”?

        Minulla tänään omat mitat 98,2 kullia ja 180 sementtiä.

        Aamuerektion pituus 282 mm (eilen 273 mm).


    • Anonyymi

      Tarvitaan lisää kaloreita...!? Pihtimittaa ei tarvita.

      "Aamun toisen aterian jälkeen syödään lounas, jonka jälkeen on harjoittelun aika. Raskaan harjoittelun jälkeen syödään päivällinen, joka sisältää Luken tapauksessa hampurilaisia, 400 grammaa perunoita ja kasviksia.

      Tavallisesti Luke syö 10 000 kilokaloria päivässä, mutta kun kisa lähestyy, määrä nousee entisestään. Kisapäivän aattona hän ahtaa kehoonsa jopa yli 13 000 kilokalorin edestä ruokaa.

      – Silloin syön hyvin kaloripitoista ruokaa. Hampurilaisia, sipsejä ja pannukakkuja. Sellaisia ruokia, jotka on helppo saada alas."

      https://www.is.fi/urheilu/art-2000009489177.html

      • Anonyymi

        Mitä nää täällä oikein höpötät😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä nää täällä oikein höpötät😄

        Vastasin asianmukaisesti avaukseen, joka on höpöukon tekemä.

        Hän ihannoi valtavia kalorimääriä, jotka tuhotaan liikkumalla pääsääntöisesti koko päivä.


    • Anonyymi

      Miksi pitäisi laihduttaa? Olet normaalipainoinen.
      Niiden veitsenterävien vatsalihasten vuoksiko?

      Päivän normaali energiat ovat 2000 kcaloria arviolta.

      • Anonyymi

        Tällä miehellä laihdutuskalorit on 8000
        Kohtuuliikunnalla pystyy hyvin kuluttamaan päivässä 2500-3000 kaloria.Ei siinä tarvitse 😱käyttää koko päivää 2 tuntiakin riittää+muu arkiaktiivisuys


        Näin huippu-urheilijan 8 000 kilokalorin ruokavalio lihottaisi tavallista ihmistä – ”Voiko tämä olla edes totta?” https://www.is.fi/muutlajit/art-2000000976189.html


      • Anonyymi

        En ymmärrä sitä MIKSI pitää maata sohvalla tai istua tietokoneella 12 tuntia päivästä JA KÄRSIÄ NÄLKÄÄ kun voisi siitä ajasta käyttää 2 tuntia liikunnan harrastamiseen NIIN SAA syödä enemmän😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä sitä MIKSI pitää maata sohvalla tai istua tietokoneella 12 tuntia päivästä JA KÄRSIÄ NÄLKÄÄ kun voisi siitä ajasta käyttää 2 tuntia liikunnan harrastamiseen NIIN SAA syödä enemmän😲

        Elämäsi tarkoitus on ahminnan mahdollistaminen niin, ettet liho.


    • Anonyymi

      "LIIKKUMISELLA JA SYÖMISELLÄ ON SUUNNILLEEN YHTÄ PALJON MERKITYSTÄ MITEN LAIHTUU.(minä en siis laihduta KOSKAAN syömällä vähän)"

      Loppuun kommenttia.
      Minä taas laihdutan aina syömällä vähän olen -+70 kg ja syön laihdutusaikan 600 kcal.
      Silloin en kävele vauhdikkaasti ainakaan ensimmäisen 10 päivän aikana, koska se tekee nälän. Ja sen kalorin syö moninkertaisesti minkä kulutti.

      • Anonyymi

        Kukin tallaa tyylillään.Minä en halua KOSKAAN syödä vähän.
        Paljon ennemmin liikun enemmän ja syön paljon.
        Minulla liikunta ei vaikuta syömistä lisäävästi,ennemmin syön silloin vähemmän ja ajattelen mitä syön.

        Jos syön yhdenkin päivän vähän niin seuraavina päivinä syön erittäin paljon ja lihon.Eli minä vain lihon vähällä syömisellä


    • Anonyymi

      Haku oli kysy sivut lakimies Eero Kyllönen Kärsämäki, Nivala s myyjät niitä Kyllösen Eeron liikennevalo skandaleja ei tarvitse asikaiden silmien eteen Sauli Niinistö ajattaa 20012 2024 vaino hampaat liikkua lyö kun näbö Sauli oikeusministeriö terrihtii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe