Palstailee. Ei kai tänne nyt selvänä kukaan kirjoittele.
Ja palstalaiset taas kännissä
32
59
Vastaukset
Tuopillinen on vieressä. Juuri täytetty, jääkylmää, nam. Vissy brutal.
- Anonyymi
Joo, syntymähumalassa alusta ja loppuun saakka.
Oon dokannu viimeks 2014 että helvetin kauan on känni kestäny siinä tapauksessa.😄.
- Anonyymi
Kannattaa antaa päihteille uusi mahdollisuus.
- Anonyymi
Niin alkoholisoituneet puolisot kera alkoholi pitämässä palstalla parisuhdetta yllä.
Mää kirjottelen aina selvänä ja joo oon oikeesti näin tyhmäkin, en esitä. 😄
Mikkojuhan kirjoitti:
Etkä oo vaan fiksu ja viisas ystäväiseni.🙂.
Hmph. Sanoisinko etten normi tallaajaa välkympi. Vähän omanlainseni kyllä, sen oon huomannut itsekin jo muksuna ja sen on huomannu moni muukin kommenttien perusteella. Mutta se on sitä persoonaa. 😛
G-LoveR kirjoitti:
Hmph. Sanoisinko etten normi tallaajaa välkympi. Vähän omanlainseni kyllä, sen oon huomannut itsekin jo muksuna ja sen on huomannu moni muukin kommenttien perusteella. Mutta se on sitä persoonaa. 😛
No joo mutta ei sua kyllä tyhmäks voi sanoo missään nimessä vaikka sitten ite hanttiin pistäisitkin ja toista väittäisit.😁. Sä olet hyvä ja hieno ja viisas ihminen ja kehun sua vaikka sitten väkisin.😋.
Mikkojuhan kirjoitti:
No joo mutta ei sua kyllä tyhmäks voi sanoo missään nimessä vaikka sitten ite hanttiin pistäisitkin ja toista väittäisit.😁. Sä olet hyvä ja hieno ja viisas ihminen ja kehun sua vaikka sitten väkisin.😋.
Heh. No kehu ny sitten. Kun et tavaks ota. 😄
G-LoveR kirjoitti:
Heh. No kehu ny sitten. Kun et tavaks ota. 😄
Ei sitä koskaan tiedä vaikka ottaisin kun sen kuitenkin ansaitset.😉. Mutta ehkä mä yritän pitää kehut sisälläni jos ne ei susta mukavilta tunnu. Muistat vaan pyytää sitten kun tulee sellanen tunne että kaipaat piristystä niin niitä on mulla varastossa kyllä.😊.
Mikkojuhan kirjoitti:
Ei sitä koskaan tiedä vaikka ottaisin kun sen kuitenkin ansaitset.😉. Mutta ehkä mä yritän pitää kehut sisälläni jos ne ei susta mukavilta tunnu. Muistat vaan pyytää sitten kun tulee sellanen tunne että kaipaat piristystä niin niitä on mulla varastossa kyllä.😊.
Kiitos. 😊
Mikkojuhan kirjoitti:
Mä lähden koisaamaan. Hyvää yötä ystäväiseni.🤗.
Hyvää yötä. Määkin oon jo puoliunessa. 🙂😴
- Anonyymi
Kännissä kuin käki. Keneltä pois?
- Anonyymi
Lyhyestä virsi kaunis ✅, se näistä löpinöistä...
Höpsis! Kirjoittelen vissyn voimalla ja selvinpäin. En välttämättä kaipaa alkoa viihtyäkseni. Minulla lähtee mielikuvitus laukalle ihan selvänäkin ja tekstiä pukkaa enemmän kuin tarpeeksi. 😊
- Anonyymi
Naaapurin muija kysyi bisselle huomenna sen luokse. Kai sitä vois mennä ei ole muutakaan ohjelmaa.
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla saa naisia sekä hyviä ideoita kirjoittamisen aiheiksi ...
Pelkkä väsymys tekee 0,5 promillen humalaa vastaavan tilan ja silloin on parempi lopettaa, ettei seuraavana päivänä ole morkkis.
- Anonyymi
Kännissä olen naiseni saanut. Känni on hyvä asia tietyssä suhteessa elämän kanssa.
- Anonyymi
Känni tuo, känni vie, sen ihanaisen naisen...
- Anonyymi
yksi peli mikä ei onnisxtu kovin hyvin pöhnässä eli pikku hihhulizsszakaan on joku texas holdem pokedri koxskza menettää harkintakykyään alkohista paljon ja hermostuu ja voi laitta ALL in huonoillas pedlikorteillsa.
- Anonyymi
mitä siitä sitten kun pääministerikin on aina känniszxsä tai heroiinissa...
- Anonyymi
joku vanha rokki-laulu, kun aurinkokin alkaa ilmaantua aamuizxin alkoi: Let there be light... acdc tai joku sellainen nazarethin voi olla ei vaan ilmaudu mieleen tietty kappaleen nimi.
vähän hassua kun Intel eli Intelligence on tietokoneiden sisällä profvessorina, prosessorina, minualla on monia, joisxsä on Intelligence Inside. - Anonyymi
Joutun juomahan kaljoo, Ku uisky on loppunna toostaaseks
- Anonyymi
no mitä sitten hihii jos käånnissä se on terveellistä ei tule aivo-veripurkaup
mia jos alkoholi luotaa niitä... - Anonyymi
kännissä kuin terveys- sekä oikeusminiesterioökin kaikki kännissä.. koska viinilasi viikossa on alkoholistin merkkih hehehhehe
kaikki kännissä yhtä aikaa, koko hallituskin hihittäävain. - Anonyymi
Sanna MArin sen esimerkin näytti eli huume ja alkoholipäissään tehdään parhaat pätäklsde
- Anonyymi
kaikki kännissä kuin edellinen terveysministeriö
- Anonyymi
humalassa oleminen on niin suhteelleelista että joku voi olla parempi toimintakyvyltään kuin sinä selvinpäin, siis jos toinen on esim 2.4promillen huymalassa..
Hän on siltikin toimitakykyisempi kuin Sinä selvinpäin ikinä.
Tämä on Totuus. - Anonyymi
huvittaa mysteerillistä kähmintää ja pelkoakin, kun tulisi suoraan sanomaan eikä kuiskailemaan, sanoisin:; joo kyllä olen ollut ku klux klanin pikkulohikäärme sekä olen joo tarvittsaerssa aina vielkin lohikäärme.
Olen myöskin se Dragon KKK puolelta joka ehdotti Odin-ryhmää KKK;hnen, mutta KKK ei hyväksynyt heitä koska liian pieni ryhmä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184